abonnement Unibet Coolblue
pi_203757365
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!




Definitely not CIA
  zondag 20 februari 2022 @ 18:44:31 #2
132191 -jos-
Money=Power
pi_203757587
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:42 schreef -jos- het volgende:

[..]
Grafeenoxide wappie update:

Uit de conclusie van een journal paper over grafeenoxide in covid vaccins:
"The most plausible conclusion to our extended syllogism would follow, therefore, that developments in
nanoparticle adjuvants, such as graphene oxide, have been incorporated into innovative vaccine technology
despite the problems they create for human beings."

As we have noted throughout
this essay, the scholarly literature suggests that the new gene-based platforms likely make use of graphene
oxide. Nanomaterials such as GO, however, are not listed as ingredients in vaccine inserts, and so evidence,
questions, and whistleblowers are “fact-checked” away. Additional research questions can tease out vitally
important answers. What does the apparent misrepresentation of ingredients say about international laws of
informed consent? What does it mean that so many governments are now openly ignoring laws of informed
consent? What are the long-term implications for human health from these experiments? Once inside the
human body, to what other ends might nanomaterials and nanotechnologies such as graphene oxide be
deployed?

Bron: https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/32

Overigens is het journal zelf niet heel reputabel: https://www.quora.com/Is-(...)ece-for-anti-vaxxers

En als je nu nog verder down the rabbit hole wil gaan kun je zoeken op een combinatie van deze termen:
graphene
neural lace
neural link
brain interface
remote control
carbon nanotubes

Dan kom je op dit soort zaken uit:
"Elon Musk wants to merge the computer with the human brain, build a "neural lace," create a "direct cortical interface," whatever that might look like."
https://www.wired.com/201(...)ce-really-look-like/
"In rats, they found these particles could be injected directly into the adrenal glands and remain there for at least six months."
https://news.mit.edu/2020(...)e-nanoparticles-0410
Do Covid Vaccines Contain Graphene Oxide? Fact Checkers Say Not Yet, But They're Working On It
https://www.godlikeproductions.com/forum1/message4993051/pg1
Official U.K. Lab Report confirms Covid-19 Vaccines definitely contain Graphene Oxide

The Covid-19 vaccines have been forensically examined in the United Kingdom and a laboratory report confirms they contain graphene nanomaterials that can penetrate the body’s natural barriers and damage the central nervous system, and Graphene Oxide which can damage internal organs, destroy blood health, trigger cancer, and cause changes in gene function among a host of other ill effects.
https://dailyexpose.uk/20(...)e-in-covid-vaccines/

twitter
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_203757661
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:44 schreef -jos- het volgende:

[..]
Official U.K. Lab Report confirms Covid-19 Vaccines definitely contain Graphene Oxide

The Covid-19 vaccines have been forensically examined in the United Kingdom and a laboratory report confirms they contain graphene nanomaterials that can penetrate the body’s natural barriers and damage the central nervous system, and Graphene Oxide which can damage internal organs, destroy blood health, trigger cancer, and cause changes in gene function among a host of other ill effects.
https://dailyexpose.uk/20(...)e-in-covid-vaccines/

[ twitter ]
twitter


Tijd voor de 4e prik om de robots te updaten
  Overall beste user 2022 zondag 20 februari 2022 @ 20:04:07 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203759174
Antivaxwagenchauffeur is naast expert op het gebied van vaccins ook nog eens jurist.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 04:30:44 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203762229
Lach met een schone bips
pi_203762343
quote:
Nou, als je daar voedselschandalen tegenover zou zetten zou je nooit meer iets kopen in de supermarkt.
Verder begrijpelijk verhaal.
Het is ergens ook best raar dat bijvoorbeeld Pfizer geen trials in India wil houden voor goedkeuring in dat land, terwijl andere vaccinmakers daar wel mee akkoord gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 07:35:55 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762378
Grappig, vrachtwagen chauffeur die BNW-ers to the max is, ligt nu geveld met corona thuis..
Van de chef moest ie zich testen.
Hij kwam laatst al aanzetten dat hij niet met een meisje wou daten omdat ze gevaccineerd is want hij wou alleen een pure blood..
Wat ik begreep is die behoorlijk ziek...

Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik doe het wel :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203762395
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:35 schreef theguyver het volgende:
Grappig, vrachtwagen chauffeur die BNW-ers to the max is, ligt nu geveld met corona thuis..
Van de chef moest ie zich testen.
Hij kwam laatst al aanzetten dat hij niet met een meisje wou daten omdat ze gevaccineerd is want hij wou alleen een pure blood..
Wat ik begreep is die behoorlijk ziek...

Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik doe het wel :D
Lache joh
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 21 februari 2022 @ 07:49:56 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762412
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Lache joh
Ja!
Best wel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203762416
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:35 schreef theguyver het volgende:
Grappig, vrachtwagen chauffeur die BNW-ers to the max is, ligt nu geveld met corona thuis..
Van de chef moest ie zich testen.
Hij kwam laatst al aanzetten dat hij niet met een meisje wou daten omdat ze gevaccineerd is want hij wou alleen een pure blood..
Wat ik begreep is die behoorlijk ziek...

Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik doe het wel :D
Ik doe geen moeite om zielige verhaaltjes te gaan opzoeken over gevaxxten die alsnog ten onder gaan.
Beetje zinloos leedvermaak ... maar elk zn pleziertje natuurlijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 februari 2022 @ 08:00:17 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203762454
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik doe geen moeite om zielige verhaaltjes te gaan opzoeken over gevaxxten die alsnog ten onder gaan.
Beetje zinloos leedvermaak ... maar elk zn pleziertje natuurlijk.
Vaag verhaal weer, we moeten het maar geloven. Mag een werkgever/ chef je verplichten tot een test? Volgens mij niet, vragen wel maar tot nu is het nog steeds niet verplicht. Raar bedrijf zeg, meende in het begin dat die chef ook al vaccins voor zijn personeel had of iets in die trant.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 februari 2022 @ 08:01:12 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762459
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik doe geen moeite om zielige verhaaltjes te gaan opzoeken over gevaxxten die alsnog ten onder gaan.
Beetje zinloos leedvermaak ... maar elk zn pleziertje natuurlijk.
Tja als je zegt dat het virus niet bestaat en iedereen debiel is die zich laat vaccineren en je niet met een leuk meisje date omdat ze vaccin heeft gehad..

Ja dan vind ik het erg grappig als je ziek thuis zit..
En no worries hij overleeft het wel want hij stelt zich wel vaker aan.
Laatst schoot het m in de rug na een doosje van halve kilo optillen terwijl hij zit te pochen dat hij dag in dag uit thuis in zijn gym bezig is en hoeveel hij wel niet kan opdrukken etc..

Ja... Dan vind ik het erg grappig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 08:04:45 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762471
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vaag verhaal weer, we moeten het maar geloven. Mag een werkgever/ chef je verplichten tot een test? Volgens mij niet, vragen wel maar tot nu is het nog steeds niet verplicht. Raar bedrijf zeg, meende in het begin dat die chef ook al vaccins voor zijn personeel had of iets in die trant.
Van de chef moest ie zich testen. Anders kwam hij gewoon de vrachtwagen niet op en mocht hij gewoon thuis blijven.
Dus keuze of testen en werken of gewoon weekje thuis zitten.
Dus de chauffeur heeft zelf keuze gemaakt en zichzelf getest..
Simpel de chef meld je gewoon ziek.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203762480
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tja als je zegt dat het virus niet bestaat en iedereen debiel is die zich laat vaccineren en je niet met een leuk meisje date omdat ze vaccin heeft gehad..

Ja dan vind ik het erg grappig als je ziek thuis zit..
En no worries hij overleeft het wel want hij stelt zich wel vaker aan.
Laatst schoot het m in de rug na een doosje van halve kilo optillen terwijl hij zit te pochen dat hij dag in dag uit thuis in zijn gym bezig is en hoeveel hij wel niet kan opdrukken etc..

Ja... Dan vind ik het erg grappig!
ja er zijn net zoveel stories van superovertuigde gevaxxten die ongevaccineerden bespotten en nadien zelf serieus ziek worden of doodgaan (wat dan natuurlijk aan iets anders toegewezen wordt).
Ik vind dat te zielig om te posten en met te lachen .. maar wederom ... elk zijn ...
Start anders apart topic met zulke plezante verhaaltjes ? Lache joh
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 21 februari 2022 @ 08:09:27 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762491
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja er zijn net zoveel stories van superovertuigde gevaxxten die ongevaccineerden bespotten en nadien zelf serieus ziek worden of doodgaan (wat dan natuurlijk aan iets anders toegewezen wordt).
Ik vind dat te zielig om te posten en met te lachen .. maar wederom ... elk zijn ...
Start anders apart topic met zulke plezante verhaaltjes ? Lache joh
Tja kan je vinden..
Maar jij kent de persoon niet.
Virus is nep, nou succes!
Met je neppe virus, nu is ie gelijk bijgedraaid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203762500
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik doe geen moeite om zielige verhaaltjes te gaan opzoeken over gevaxxten die alsnog ten onder gaan.
Beetje zinloos leedvermaak ... maar elk zn pleziertje natuurlijk.
Toch zijn ook die hier langs gekomen.
Verder mag iedereen natuurlijk zelf weten of hij zich laat vaccineren of niet, maar je kunt daar natuurlijk ook in door slaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203762502
In COR zullen ze zulk topic wel kunnen smaken, naar analogie met

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203762525
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
In COR zullen ze zulk topic wel kunnen smaken, naar analogie met

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Ja, hier zit alles gewoon in dit topic, op de plaatjes na
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203762561
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ twitter ]

Tijd voor de 4e prik om de robots te updaten
Die ouwe vent maakt van zich zelf maar een robot. Iedereen aan de chip in 2026, dacht het niet. Ik moet dat niet en hoop velen met mij. }:|
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 21 februari 2022 @ 08:26:10 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203762601
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Van de chef moest ie zich testen. Anders kwam hij gewoon de vrachtwagen niet op en mocht hij gewoon thuis blijven.
Dus keuze of testen en werken of gewoon weekje thuis zitten.
Dus de chauffeur heeft zelf keuze gemaakt en zichzelf getest..
Simpel de chef meld je gewoon ziek.
quote:
Mijn werkgever wil dat we ons preventief laten testen op corona, anders mogen we niet komen werken, mag dat?

Nee, dat mag niet. Je werkgever mag je niet verplichten om een test te doen en ook geen sancties opleggen als je je niet wilt laten testen. Je mag zelf beslissen wat er met je lichaam gebeurt. Dat noemen we ook wel: het recht op lichamelijke integriteit. Ook mag je werkgever vanwege je privacy jouw medische gegevens niét opslaan. Dat is geregeld in de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Door de AVG krijgen mensen meer privacyrechten. Zelfs al geef je toestemming, dan nog mag je werkgever deze informatie niét vastleggen. De relatie tussen werkgever en werknemer is namelijk niet gelijkwaardig. Dat betekent jij je verplicht kunt voelen om je wel preventief te laten testen, terwijl je dat helemaal niet wilt. Gebeurt dit bij jou op je werk? Neem dan contact op met de FNV.
De man is dus behoorlijk ziek zelfs dan blijft hij sowieso thuis lijkt me.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203762604
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:18 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die ouwe vent maakt van zich zelf maar een robot. Iedereen aan de chip in 2026, dacht het niet. Ik moet dat niet en hoop velen met mij. }:|
Ach, dat riep iedereen in de jaren negentig ook over de smartphone...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 08:27:01 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762605
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch zijn ook die hier langs gekomen.
Verder mag iedereen natuurlijk zelf weten of hij zich laat vaccineren of niet, maar je kunt daar natuurlijk ook in door slaan.
En na ten onder gaan, kerel zit ziek thuis, ik zag m net nog omhoog poppen op PS netwerk en zit horizon zero dawn te spelen, dus .. zo super ziek is ie ook niet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203762614
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[..]
De man is dus behoorlijk ziek zelfs dan blijft hij sowieso thuis lijkt me.
Hij had klachten, dan lijkt het me niet raar dat hij gevraagd wordt thuis te blijven, tenzij hij geen Covid heeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203762616
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
En na ten onder gaan, kerel zit ziek thuis, ik zag m net nog omhoog poppen op PS netwerk en zit horizon zero dawn te spelen, dus .. zo super ziek is ie ook niet :)
Misschien vanuit de IC dankzij de implantaten van Klaus Swab *)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 08:36:11 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203762658
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij had klachten, dan lijkt het me niet raar dat hij gevraagd wordt thuis te blijven, tenzij hij geen Covid heeft.
Gewoon standaard..

Niks raars aan..
Doet men ook met griep, maar vond het best wel bijzonder dat hij testje heeft laten doen.

Had ik niet van m verwacht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203763345
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vaag verhaal weer, we moeten het maar geloven. Mag een werkgever/ chef je verplichten tot een test? Volgens mij niet, vragen wel maar tot nu is het nog steeds niet verplicht. Raar bedrijf zeg, meende in het begin dat die chef ook al vaccins voor zijn personeel had of iets in die trant.
In NL al mensen uit dienst gezet omwille van niet willen testen... Case was in een kinderdagverblijf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 21 februari 2022 @ 10:51:00 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203763805
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:35 schreef theguyver het volgende:
Grappig, vrachtwagen chauffeur die BNW-ers to the max is, ligt nu geveld met corona thuis..
Van de chef moest ie zich testen.
Hij kwam laatst al aanzetten dat hij niet met een meisje wou daten omdat ze gevaccineerd is want hij wou alleen een pure blood..
Wat ik begreep is die behoorlijk ziek...

Ik mag eigenlijk niet lachen maar ik doe het wel :D
stoer
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 10:56:10 #28
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203763872
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:01:21 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203763952
https://www.groene.nl/art(...)l&utm_source=twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:21:07 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203764282
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
stoer
Zuur.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 11:23:12 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764308
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zuur.
Als hier iemand zou lachen omdat een gevaxxte geboosterde behoorlijk ziek zou worden van Corona is de wereld te klein
maar jij vindt je eigen opmerking wel kunnen

hoe sneu wordt de wereld als we het grappig vinden dat mensen ziek worden
ZIek !!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:39:00 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764513
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:46:47 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203764582
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als hier iemand zou lachen omdat een gevaxxte geboosterde behoorlijk ziek zou worden van Corona is de wereld te klein
maar jij vindt je eigen opmerking wel kunnen

hoe sneu wordt de wereld als we het grappig vinden dat mensen ziek worden
ZIek !!
Ik geloof er maar weinig van. Net zoals dat verhaal dat die chef vaccins had geregeld voor zijn personeel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:47:36 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764592
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik geloof er maar weinig van. Net zoals dat verhaal dat die chef vaccins had geregeld voor zijn personeel.
of het nu verzonnen is of niet het blijft sneu
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:47:44 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203764594
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als hier iemand zou lachen omdat een gevaxxte geboosterde behoorlijk ziek zou worden van Corona is de wereld te klein
maar jij vindt je eigen opmerking wel kunnen

hoe sneu wordt de wereld als we het grappig vinden dat mensen ziek worden
ZIek !!
Hoezo ik lees hier dat ik als gevaccineerde, aids heb een zombie word, elk moment dood kan neer vallen etc..
Bedoel er zijn echt tig dingen al voorbij gekomen.. in ander topic (president topic) lacht men om alles.. dus tha

En nu moet ik lachen om iemand die niet in virus geloofde dus nu virus oploopt en ziek thuis zit, nja super ziek is die niet want zoals ik al eerder aan gaf hij zit gewoon te gamen thuis.

Ik lach om de ironie.

En wat mij heel erg verbaasd is dat ik echt tig mensen ken die de afgelopen maand dus corona hebben opgelopen..
Ken ik nu gewoon zo veel mensen of jullie zo weinig :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 11:53:20 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203764661
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
of het nu verzonnen is of niet het blijft sneu
Precies laten we het daar maar op houden. Het verhaal is ook al tig keer aangepast :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:55:55 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764689
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoezo ik lees hier dat ik als gevaccineerde, aids heb een zombie word, elk moment dood kan neer vallen etc..
Bedoel er zijn echt tig dingen al voorbij gekomen.. in ander topic (president topic) lacht men om alles.. dus tha

En nu moet ik lachen om iemand die niet in virus geloofde dus nu virus oploopt en ziek thuis zit, nja super ziek is die niet want zoals ik al eerder aan gaf hij zit gewoon te gamen thuis.

Ik lach om de ironie.

En wat mij heel erg verbaasd is dat ik echt tig mensen ken die de afgelopen maand dus corona hebben opgelopen..
Ken ik nu gewoon zo veel mensen of jullie zo weinig :)
als ik nu zeg dat ik voornamelijk gevaccineerde ken die het hebben gehad
wat zegt dat dan???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 11:59:52 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203764739
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
als ik nu zeg dat ik voornamelijk gevaccineerde ken die het hebben gehad
wat zegt dat dan???
Dat de meeste mensen gevaccineerd zijn.
Huilen dan.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:01:40 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203764764

Geen idee of het waar is hoor, maar als het wel klopt gaat er nog wel een beerbut open lijkt me :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:02:30 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764774
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:06:59 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203764836
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
als ik nu zeg dat ik voornamelijk gevaccineerde ken die het hebben gehad
wat zegt dat dan???
Oh ik ook hoor, reden waarom ik geen booster heb. ;)

En dat er veel mensen in jou vriendenkring of niet naar je hebben geluisterd of gewoon veel al uit eigen overweging een vaccin hebben genomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:09:56 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764875
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh ik ook hoor, reden waarom ik geen booster heb. ;)

En dat er veel mensen in jou vriendenkring of niet naar je hebben geluisterd of gewoon veel al uit eigen overweging een vaccin hebben genomen.
wie zegt dat ik die mensen tot mijn vriendenkring beschouw _O- _O- _O-

de meesten die ik ken die een vaccin hebben genomen hebben dat enkel gedaan om op vakantie te kunnen
en die reden is voor mij de grootste lulkoek die er is
Er zijn er maar een paar die het hebben gedaan voor hun gezondheid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:12:10 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764899
En daarbij loop ik niet als 1 of andere paus te verkondigen dat mensen niet moeten vaccineren
Ik geloof namelijk wel in een vrijheid van keuze
Dat het voor de meeste een non keuze is(dus om op vakantie te kunnen of uit eten te kunnen)

En dat het grotendeel die deze keuze heeft gemaakt het niet had hoeven doen als ze zich zelf verdiept hadden in de materie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:12:39 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203764907
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
wie zegt dat ik die mensen tot mijn vriendenkring beschouw _O- _O- _O-

de meesten die ik ken die een vaccin hebben genomen hebben dat enkel gedaan om op vakantie te kunnen

en die reden is voor mij de grootste lulkoek die er is
Er zijn er maar een paar die het hebben gedaan voor hun gezondheid
Ja die heb je ook, zo heeft menig een mening!
Toch :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:14:06 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203764934
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja die heb je ook, zo heeft menig een mening!
Toch :)
daar vind je niks geks aan?
dat je een vaccinatie neemt om op vakantie te kunnen..
(en nee dan heb ik het niet over een vaccin tegen malaria)

ach waarom vraag ik het ook
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:18:53 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203765005
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
daar vind je niks geks aan?
dat je een vaccinatie neemt om op vakantie te kunnen..
(en nee dan heb ik het niet over een vaccin tegen malaria)

ach waarom vraag ik het ook
Nou omdat je zelf al antwoord geeft op je eigen vraag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:20:01 #47
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203765014
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou omdat je zelf al antwoord geeft op je eigen vraag!
jij vergelijkt een rna vaccin met een gewoon vaccin??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:20:42 #48
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203765021
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah dus ik post iets een mening en dus.. trol ik?
Ik post veel eigen ervaring wat ik merk in mijn omgeving en wat ik her en der op pik.
Of jullie kennen gewoon weinig mensen of zitten opgesloten in je zolder kamer dat je niks van de buitenwereld merkt maar wel klagen om alles.

Maar goed ik vind dit best bijzonder dat ik van het vaccin tegen lamp moet horen dat ik spot met iemand die ziek is...

Het was maar een griepje toch?of nu ineens niet meer???

Dus... Rare wereld :)
Gewoon eng dat je iedereen hier zo goed kent. Knap hoor. En dat alleen door wat je in je omgeving hebt opgepikt, echt subliem! De opties voor 'ons': Je kent gewoon weinig mensen of je zit altijd op je zolderkamer. :D

En ook fijn dat je griep zo weet te bagatelliseren, mijn oma is er dood aan gegaan! Griep is geen verkoudheidje! :(
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:24:50 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203765064
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij vergelijkt een rna vaccin met een gewoon vaccin??
Ja!
Er zijn tig verschillende vaccins met tig verschillende manieren hoe ze werken, maar in grote principe het zelfde.

Bedoel hier word covid constant met de griep vergeleken, maar keer als je dit met vaccins doet..

Ken je lambiekje nog?
Een van de meest prominente figuren hier die tegen alle vorm van ziekenhuis hulp was, echt alles..
Maar hij was zelf gevaccineerd.

Maar je bent dus voor normale vaccins maar tegen deze terwijl de manier deze is gemaakt niet zoveel afwijkt van de methode die ze bij andere vaccins doen..
Alleen ... Sneller.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:26:06 #50
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203765084
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh ik ook hoor, reden waarom ik geen booster heb. ;)

En dat er veel mensen in jou vriendenkring of niet naar je hebben geluisterd of gewoon veel al uit eigen overweging een vaccin hebben genomen.
Ja mag toch hopen dat iedereen 'uit eigen overweging' een vaccin heeft genomen? :@
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:27:38 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203765104
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Gewoon eng dat je iedereen hier zo goed kent. Knap hoor. En dat alleen door wat je in je omgeving hebt opgepikt, echt subliem! De opties voor 'ons': Je kent gewoon weinig mensen of je zit altijd op je zolderkamer. :D

En ook fijn dat je griep zo weet te bagatelliseren, mijn oma is er dood aan gegaan! Griep is geen verkoudheidje! :(
Hoo even over die griep, misschien moet je de vorige delen even goed doorlezen..
Ik herhaal alleen wat hier tig keer aangehaald werd..

Oh en niet meer zoals je ook terug kan lezen (CS topic) ben ik uit mijn zolder kamer vertrokken vorig jaar ;)
Althans die kamer gebruikte ik als 2 e onderkomen omdat ik die jaren voor een prikkie had.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:29:12 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203765126
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja mag toch hopen dat iedereen 'uit eigen overweging' een vaccin heeft genomen? :@
Ja natuurlijk, zal me reet roesten of je wel of niet hebt genomen..

Ik vond alleen ironisch dat iemand die beweerde dat virus niet bestond een Uber BNW-er dus nu het virus opliep!
Zie begin van dit topic deel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:32:24 #53
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203765170
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja!
Er zijn tig verschillende vaccins met tig verschillende manieren hoe ze werken, maar in grote principe het zelfde.

Bedoel hier word covid constant met de griep vergeleken, maar keer als je dit met vaccins doet..

Ken je lambiekje nog?
Een van de meest prominente figuren hier die tegen alle vorm van ziekenhuis hulp was, echt alles..
Maar hij was zelf gevaccineerd.

Maar je bent dus voor normale vaccins maar tegen deze terwijl de manier deze is gemaakt niet zoveel afwijkt van de methode die ze bij andere vaccins doen..
Alleen ... Sneller.
Vele mensen noemen een verkoudheidje de griep en daar zit hem het misverstand. Want een echte griep kan ook dodelijk zijn en kun je lang last van houden, net als covid. Maar als jij een snotneus al griep noemt, net als blijkbaar miljoenen anderen, dan krijg je de vergelijking covid met een verkoudheid en dat klopt dan niet. Covid is als een goede griep en daar kun je 2 weken doodziek van zijn.

Maar covid vergelijken met ebola kan ook. En daar zijn de maatregelen ook naar geweest zodat mensen geen afscheid meer mochten nemen van hun dierbaren.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:34:25 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203765202
Stel je voor als ik me toch laat testen vanwege het een of ander en die test zegt dat ik corona heb, wijzigt dit evengoed mijn visie niet dat het allemaal aangedikte kolder en angstmakerij is, ook niet als ik even in de lappenmand lig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:40:37 #55
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203765293
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je voor als ik me toch laat testen vanwege het een of ander en die test zegt dat ik corona heb, wijzigt dit evengoed mijn visie niet dat het allemaal aangedikte kolder en angstmakerij is, ook niet als ik even in de lappenmand lig.
Collega van mij, niet gevaxx, vorige week hele week thuis gezeten met covid, verklaarde dat hij 3 dagen flink ziek was, net als griep. Nu wss voldoende weerstand. Geen spijt dat hij het vaccin niet had genomen.

Mijn dochter van bijna 20, werkt in de zorg en is lekgeprikt en heeft velen geschwabt, verklaarde gisteren dat ze klaar is met het testen en (het zonder klachten) in quarantaine zitten. Ook dr sportmaatjes dachten er net zo over. :D We gaan de goed kant op zo.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 12:46:26 #56
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203765397
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoo even over die griep, misschien moet je de vorige delen even goed doorlezen..
Ik herhaal alleen wat hier tig keer aangehaald werd..

Oh en niet meer zoals je ook terug kan lezen (CS topic) ben ik uit mijn zolder kamer vertrokken vorig jaar ;)
Althans die kamer gebruikte ik als 2 e onderkomen omdat ik die jaren voor een prikkie had.
spreek eens niet voor een ander
met je ik herhaal wat hier gezegd wordt

je draait dingen zo dat ze je jou het beste uitkomen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 13:08:09 #57
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203765734
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203765755
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij vergelijkt een rna vaccin met een gewoon vaccin??
Gewone vaccins bestaan niet.
We kennen iets van 7 verschillende typen vaccins, mRNA is daar 1 van
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203765817
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het waar is hoor, maar als het wel klopt gaat er nog wel een beerbut open lijkt me :X.
Wat moet er precies waar zijn?
Het is een foto, geen bewijs dat de koningin ziek is of daar medicatie voor slikt.
In deze context lijkt dit meer een geintje.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203765927
Evidence for a connection between coronavirus disease-19 and exposure to radiofrequency radiation from wireless communications including 5G
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8580522/

COVID-19 Attributed Cases and Deaths are Statistically Higher in States and Counties with 5th Generation Millimeter Wave Wireless Telecommunications in the United States.

https://esmed.org/MRA/mra/article/view/2371
  maandag 21 februari 2022 @ 14:21:50 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203766548
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vele mensen noemen een verkoudheidje de griep en daar zit hem het misverstand. Want een echte griep kan ook dodelijk zijn en kun je lang last van houden, net als covid. Maar als jij een snotneus al griep noemt, net als blijkbaar miljoenen anderen, dan krijg je de vergelijking covid met een verkoudheid en dat klopt dan niet. Covid is als een goede griep en daar kun je 2 weken doodziek van zijn.

Maar covid vergelijken met ebola kan ook. En daar zijn de maatregelen ook naar geweest zodat mensen geen afscheid meer mochten nemen van hun dierbaren.
Covid is covid.
Griep is griep.
Ebola is ebola.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:24:30 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203766575
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
spreek eens niet voor een ander
met je ik herhaal wat hier gezegd wordt

je draait dingen zo dat ze je jou het beste uitkomen
Nee ik meld gewoon nog eens wat hier allemaal gepredikt werd.
Kijk maar even +- jaar geleden in dit topic.

Oh en dat van aids was vorige week nog!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:26:16 #63
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203766599
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Covid is covid.
Griep is griep.
Ebola is ebola.
En water is nat!
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:27:13 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203766613
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:26 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En water is nat!
Nee, water maakt nat B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:36:49 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203766747
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 14:43:55 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203766828
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Gewoon eng dat je iedereen hier zo goed kent. Knap hoor. En dat alleen door wat je in je omgeving hebt opgepikt, echt subliem! De opties voor 'ons': Je kent gewoon weinig mensen of je zit altijd op je zolderkamer. :D

En ook fijn dat je griep zo weet te bagatelliseren, mijn oma is er dood aan gegaan! Griep is geen verkoudheidje! :(
En nee ik ken niet iedereen hier, er zijn tig nieuwe bij gekomen de afgelopen 2 jaar daarvoor was het een poos behoorlijk rustig met uitzondering van het flat earth topic.

En spijtig van je oma, gecondoleerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:44:46 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203766844

WEF een praatclub is natuurlijk echt de grootste bullshit ooit.

En ik wil niets horen over de "bron" en dat je die niet serieus neemt want aLt-RiGhT of zo'n dooddoener.

Negeer wmb alle opmerkingen van de podcasters, zet hun meningen weg als eng, je doet maar. Je zal in deze video Klaus Schwab alles zien toegeven en er trots op zijn.

Het WEF heeft zich in het verleden al bemoeid met Noord/Zuid Korea, allerlei andere grote conflicten en zijn daar invloedrijk bij geweest. Echt zwaar politieke invloed, al decennia lang.

Het is een door miljarden waard zijde holdings waarvan niemand weet wie ze zijn gefinancieerde denktank die zich overal in het westen naar binnen heeft weten te lullen, je zal in deze video zien dat oa Biden, Jacinda Ardern, Trudeau prominent lid waren en op hun site stonden als "lid" en laten die nou de hele tijd over Build Back Better lullen en zich als despoot hebben gedragen.

WEF wegzetten als praatclub is schandalig en kansloos naief.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:52:51 #68
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203766952
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef HeatWave het volgende:

WEF een praatclub is natuurlijk echt de grootste bullshit ooit.

En ik wil niets horen over de "bron" en dat je die niet serieus neemt want aLt-RiGhT of zo'n dooddoener.

Negeer wmb alle opmerkingen van de podcasters, zet hun meningen weg als eng, je doet maar. Je zal in deze video Klaus Schwab alles zien toegeven en er trots op zijn.

Het WEF heeft zich in het verleden al bemoeid met Noord/Zuid Korea, allerlei andere grote conflicten en zijn daar invloedrijk bij geweest. Echt zwaar politieke invloed, al decennia lang.

Het is een door miljarden waard zijde holdings waarvan niemand weet wie ze zijn gefinancieerde denktank die zich overal in het westen naar binnen heeft weten te lullen, je zal in deze video zien dat oa Biden, Jacinda Ardern, Trudeau prominent lid waren en op hun site stonden als "lid" en laten die nou de hele tijd over Build Back Better lullen en zich als despoot hebben gedragen.

WEF wegzetten als praatclub is schandalig en kansloos naief.
Er zijn er genoeg in COR die nog steeds meteen 'conspiracy' roepen als ze WEF horen.
Tot er toch een paar hebben gegoogled en nu noemen ze het 'een onbelangrijk praatclubje'.

Dit is de spreekbuis van de mensen die achter de schermen aan de touwtjes trekken. (in COR wordt deze aanname trouwens binnen 10 minuen verwijderd)

Eerst maar eens kijken hoe ze die europese ID gaan doordrukken, want die komt er :{w
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 14:56:08 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203766991
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er zijn er genoeg in COR die nog steeds meteen 'conspiracy' roepen als ze WEF horen.
Tot er toch een paar hebben gegoogled en nu noemen ze het 'een onbelangrijk praatclubje'.

Dit is de spreekbuis van de mensen die achter de schermen aan de touwtjes trekken. (in COR wordt deze aanname trouwens binnen 10 minuen verwijderd)

Eerst maar eens kijken hoe ze die europese ID gaan doordrukken, want die komt er :{w
is dat echt waar?
wordt dat in COR verwijderd?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 14:56:15 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203766992
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er zijn er genoeg in COR die nog steeds meteen 'conspiracy' roepen als ze WEF horen.
Tot er toch een paar hebben gegoogled en nu noemen ze het 'een onbelangrijk praatclubje'.

Dit is de spreekbuis van de mensen die achter de schermen aan de touwtjes trekken. (in COR wordt deze aanname trouwens binnen 10 minuen verwijderd)

Eerst maar eens kijken hoe ze die europese ID gaan doordrukken, want die komt er :{w
Nou ja, ik zou dus zeggen, kijk deze video ;).

WEFgate, WEFpapers is inmiddels trending op twitter. En voor de vogels die koos heten weer komen ranten, nee het is geen conspiracy en ja het staat open en bloot op hun site. Dat maakt het dan dus niet per se onwaar :').

Ze komen er idd openlijk voor uit, op de site en in interviews. Alleen komt er nu meer en meer naar boven dat ze weldegelijk overal invloed hebben, en niet zo'n klein beetje ook.

Die club is doodeng en dus geen onschuldig praatclubje. Wie dat nu nog beweert is af of een WEF-lid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 15:03:10 #71
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203767077
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203767110
quote:
Tis idd gewoon triest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 21 februari 2022 @ 15:10:05 #73
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203767182
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
En nee ik ken niet iedereen hier, er zijn tig nieuwe bij gekomen de afgelopen 2 jaar daarvoor was het een poos behoorlijk rustig met uitzondering van het flat earth topic.

Maar als je het volgende post:

Of jullie kennen gewoon weinig mensen of zitten opgesloten in je zolder kamer dat je niks van de buitenwereld merkt maar wel klagen om alles.

Tegen wie heb je het dan?
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 15:11:47 #74
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203767209
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 15:13:09 #75
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203767230
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
is dat echt waar?
wordt dat in COR verwijderd?
Probeer het eens.
Verhaaltje over het WEF en je noemt TGR erbij en dat Rutte en Kaag daar all-in zijn en dat er aan een controleapp gewerkt wordt.
Posten en timer on. En wachten.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 15:15:49 #76
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203767267
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 15:27:31 #77
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203767454
https://www.nytimes.com/2(...)a.html?smid=tw-share

For more than a year, the Centers for Disease Control and Prevention has collected data on hospitalizations for Covid-19 in the United States and broken it down by age, race and vaccination status. But it has not made most of the information public.

When the C.D.C. published the first significant data on the effectiveness of boosters in adults younger than 65 two weeks ago, it left out the numbers for a huge portion of that population: 18- to 49-year-olds, the group least likely to benefit from extra shots, because the first two doses already left them well-protected.

The agency recently debuted a dashboard of wastewater data on its website that will be updated daily and might provide early signals of an oncoming surge of Covid cases. Some states and localities had been sharing wastewater information with the agency since the start of the pandemic, but it had never before released those findings.

Two full years into the pandemic, the agency leading the country’s response to the public health emergency has published only a tiny fraction of the data it has collected, several people familiar with the data said.

ADVERTISEMENT

Continue reading the main story

Much of the withheld information could help state and local health officials better target their efforts to bring the virus under control. Detailed, timely data on hospitalizations by age and race would help health officials identify and help the populations at highest risk. Information on hospitalizations and death by age and vaccination status would have helped inform whether healthy adults needed booster shots. And wastewater surveillance across the nation would spot outbreaks and emerging variants early.

Without the booster data for 18- to 49-year-olds, the outside experts whom federal health agencies look to for advice had to rely on numbers from Israel to make their recommendations on the shots.

Kristen Nordlund, a spokeswoman for the C.D.C., said the agency has been slow to release the different streams of data “because basically, at the end of the day, it’s not yet ready for prime time.” She said the agency’s “priority when gathering any data is to ensure that it’s accurate and actionable.”

Another reason is fear that the information might be misinterpreted, Ms. Nordlund said.

Dr. Daniel Jernigan, the agency’s deputy director for public health science and surveillance said the pandemic exposed the fact that data systems at the C.D.C., and at the state levels, are outmoded and not up to handling large volumes of data. C.D.C. scientists are trying to modernize the systems, he said.

“We want better, faster data that can lead to decision making and actions at all levels of public health, that can help us eliminate the lag in data that has held us back,” he added.

Editors’ Picks

Farewell, Readers, It’s Been a Remarkable Ride

Pickleball Is Ready for Prime Time

How a Book Is Made
ADVERTISEMENT

Continue reading the main story

The C.D.C. also has multiple bureaucratic divisions that must sign off on important publications, and its officials must alert the Department of Health and Human Services — which oversees the agency — and the White House of their plans. The agency often shares data with states and partners before making data public. Those steps can add delays.

“The C.D.C. is a political organization as much as it is a public health organization,” said Samuel Scarpino, managing director of pathogen surveillance at the Rockefeller Foundation’s Pandemic Prevention Institute. “The steps that it takes to get something like this released are often well outside of the control of many of the scientists that work at the C.D.C.”

The performance of vaccines and boosters, particularly in younger adults, is among the most glaring omissions in data the C.D.C. has made public.

Last year, the agency repeatedly came under fire for not tracking so-called breakthrough infections in vaccinated Americans, and focusing only on individuals who became ill enough to be hospitalized or die. The agency presented that information as risk comparisons with unvaccinated adults, rather than provide timely snapshots of hospitalized patients stratified by age, sex, race and vaccination status.

Image
President Biden joined a virtual meeting with the White House Covid-19 Response Team in December.
President Biden joined a virtual meeting with the White House Covid-19 Response Team in December. Credit...Cheriss May for The New York Times
But the C.D.C. has been routinely collecting information since the Covid vaccines were first rolled out last year, according to a federal official familiar with the effort. The agency has been reluctant to make those figures public, the official said, because they might be misinterpreted as the vaccines being ineffective.

Ms. Nordlund confirmed that as one of the reasons. Another reason, she said, is that the data represents only 10 percent of the population of the United States. But the C.D.C. has relied on the same level of sampling to track influenza for years.

ADVERTISEMENT

Continue reading the main story

Some outside public health experts were stunned to hear that information exists.

“We have been begging for that sort of granularity of data for two years,” said Jessica Malaty Rivera, an epidemiologist and part of the team that ran Covid Tracking Project, an independent effort that compiled data on the pandemic till March 2021.

A detailed analysis, she said, “builds public trust, and it paints a much clearer picture of what’s actually going on.”

Concern about the misinterpretation of hospitalization data broken down by vaccination status is not unique to the C.D.C. On Thursday, public health officials in Scotland said they would stop releasing data on Covid hospitalizations and deaths by vaccination status because of similar fears that the figures would be misrepresented by anti-vaccine groups.

The Coronavirus Pandemic: Latest Updates
Updated
Feb. 21, 2022, 8:30 a.m. ET56 minutes ago
56 minutes ago
England is set to ease all coronavirus rules as Queen Elizabeth battles an infection.
Was Canada’s protest over Covid policies a one-time event or a sign of something bigger?
Hong Kong turns to traditional medicine to help tame an Omicron outbreak.
But the experts dismissed the potential misuse or misinterpretation of data as an acceptable reason for not releasing it.

“We are at a much greater risk of misinterpreting the data with data vacuums, than sharing the data with proper science, communication and caveats,” Ms. Rivera said.

When the Delta variant caused an outbreak in Massachusetts last summer, the fact that three-quarters of those infected were vaccinated led people to mistakenly conclude that the vaccines were powerless against the virus — validating the C.D.C.’s concerns.

But that could have been avoided if the agency had educated the public from the start that as more people are vaccinated, the percentage of vaccinated people who are infected or hospitalized would also rise, public health experts said.

ADVERTISEMENT

Continue reading the main story

“Tell the truth, present the data,” said Dr. Paul Offit, a vaccine expert and adviser to the Food and Drug Administration. “I have to believe that there is a way to explain these things so people can understand it.”

Knowing which groups of people were being hospitalized in the United States, which other conditions those patients may have had and how vaccines changed the picture over time would have been invaluable, Dr. Offit said.

Relying on Israeli data to make booster recommendations for Americans was less than ideal, Dr. Offit noted. Israel defines severe disease differently than the United States, among other factors.

“There’s no reason that they should be better at collecting and putting forth data than we were,” Dr. Offit said of Israeli scientists. “The C.D.C. is the principal epidemiological agency in this country, and so you would like to think the data came from them.”

It has also been difficult to find C.D.C. data on the proportion of children hospitalized for Covid who have other medical conditions, said Dr. Yvonne Maldonado, chair of the American Academy of Pediatrics’s Committee on Infectious Diseases.

The academy’s staff asked their partners at the C.D.C. for that information on a call in December, according to a spokeswoman for the A.A.P., and were told it was unavailable.

The Coronavirus Pandemic: Key Things to Know
Card 1 of 3
Queen Elizabeth tests positive. The 95-year-old British monarch has been infected with the coronavirus and is “experiencing mild coldlike symptoms,” Buckingham Palace said. The announcement comes as Prime Minister Boris Johnson is poised to lift England’s remaining Covid restrictions.

C.D.C. data. The Centers for Disease Control and Prevention has published only a tiny fraction of the Covid data it has collected, including critical data on boosters and hospitalizations, citing incomplete reports or fears of misinterpretation. Critics say the practice causes confusion.

The virus in the U.S. Cases continue to drop nationwide, including in New York, where the latest data offered some optimism after a challenging year. Gov. Gavin Newsom of California and other U.S. governors are shifting to policies that accept living with uncertainty over possible new variants.

Ms. Nordlund pointed to data on the agency’s website that includes this information, and to multiple published reports on pediatric hospitalizations with information on children who have other health conditions.

The pediatrics academy has repeatedly asked the C.D.C. for an estimate on the contagiousness of a person infected with the coronavirus five days after symptoms begin — but Dr. Maldonado finally got the answer from an article in The New York Times in December.

“They’ve known this for over a year and a half, right, and they haven’t told us,” she said. “I mean, you can’t find out anything from them.”

Experts in wastewater analysis were more understanding of the C.D.C.’s slow pace of making that data public. The C.D.C. has been building the wastewater system since September 2020, and the capacity to present the data over the past few months, Ms. Nordlund said. In the meantime, the C.D.C.’s state partners have had access to the data, she said.

Despite the cautious preparation, the C.D.C. released the wastewater data a week later than planned. The Covid Data Tracker is updated only on Thursdays, and the day before the original release date, the scientists who manage the tracker realized they needed more time to integrate the data.

“It wasn’t because the data wasn’t ready, it was because the systems and how it physically displayed on the page wasn’t working the way that they wanted it to,” Ms. Nordlund said.

The C.D.C. has received more than $1 billion to modernize its systems, which may help pick up the pace, Ms. Nordlund said. “We’re working on that,” she said.

The agency’s public dashboard now has data from 31 states. Eight of those states, including Utah, began sending their figures to the C.D.C. in the fall of 2020. Some relied on scientists volunteering their expertise; others paid private companies. But many others, such as Mississippi, New Mexico and North Dakota, have yet to begin tracking wastewater.

Utah’s fledgling program in April 2020 has now grown to cover 88 percent of the state’s population, with samples being collected twice a week, according to Nathan LaCross, who manages Utah’s wastewater surveillance program.

Wastewater data reflects the presence of the virus in an entire community, so it is not plagued by the privacy concerns attached to medical information that would normally complicate data release, experts said.

“There are a bunch of very important and substantive legal and ethical challenges that don’t exist for wastewater data,” Dr. Scarpino said. “That lowered bar should certainly mean that data could flow faster.”

Tracking wastewater can help identify areas experiencing a high burden of cases early, Dr. LaCross said. That allows officials to better allocate resources like mobile testing teams and testing sites.

Wastewater is also a much faster and more reliable barometer of the spread of the virus than the number of cases or positive tests. Well before the nation became aware of the Delta variant, for example, scientists who track wastewater had seen its rise and alerted the C.D.C., Dr. Scarpino said. They did so in early May, just before the agency famously said vaccinated people could take off their masks.

Even now, the agency is relying on a technique that captures the amount of virus, but not the different variants in the mix, said Mariana Matus, chief executive officer of BioBot Analytics, which specializes in wastewater analysis. That will make it difficult for the agency to spot and respond to outbreaks of new variants in a timely manner, she said.

“It gets really exhausting when you see the private sector working faster than the premier public health agency of the world,” Ms. Rivera said.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203768092
quote:
Het verhaal wordt steeds mooier.

Krijg ook geen warme gevoelens van Canada.

Wat’n chaos!
pi_203769205
twitter
  maandag 21 februari 2022 @ 17:44:27 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769246
Ik vraag me af hoe ver deze despoot moet gaan voor ook hier de usual wegkijkertjes tot inkeer komen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203769253
twitter
pi_203769278
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af hoe ver deze despoot moet gaan voor ook hier de usual wegkijkertjes tot inkeer komen :').
Zijn er al EU leiders opgestaan tegen dit verhaal!?

Bij BLM moesten we allemaal meevoelen, terwijl hele steden gesloopt werden en hier doen we alsof er terroristen aan het werk zijn, hoewel ik alleen maar springkussens en feestjes zie.
pi_203769280
Rutte met z'n polarisatie _O- Hij is zelf de oorzaak van alle polarisatie momenteel
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:49:10 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769304
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef _I het volgende:

[..]
Zijn er al EU leiders opgestaan tegen dit verhaal!?

Bij BLM moesten we allemaal meevoelen, terwijl hele steden gesloopt werden en hier doen we alsof er terroristen aan het werk zijn, hoewel ik alleen maar springkussens en feestjes zie.
Ik heb wel afkeurende tweets gezien van de Premier van Roemenie en nog wat andere landen die volgens Rutte en Trudeau (oa) als zwaar ondemocratisch moeten worden gezien :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203769308
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef JohnDDD het volgende:
Rutte met z'n polarisatie _O- Hij is zelf de oorzaak van alle polarisatie momenteel
twitter

Laten we het vooral niet over de afgelopen 2 jaar hebben, maar lekker naast elkaar staan nu alle maatregelen zgn vervallen.

Kijkt u hier naar links, dan ziet u rechts niets..
pi_203769323
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb wel afkeurende tweets gezien van de Premier van Roemenie en nog wat andere landen die volgens Rutte en Trudeau (oa) als zwaar ondemocratisch moeten worden gezien :').
Heb je 50 euro gedoneerd aan een protest, ben je je bankrekening, spaargeld en straks kinderen en huisdieren kwijt.

Heel normaal. :{
pi_203769333
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef _I het volgende:

[..]
[ twitter ]
Laten we het vooral niet over de afgelopen 2 jaar hebben, maar lekker naast elkaar staan nu alle maatregelen zgn vervallen.

Kijkt u hier naar links, dan ziet u rechts niets..
Nou ja en buiten de coronacrisis heeft hij Nederland in een wooncrisis gestort, een energiecrisis en talloze andere crises waarin de rijken er altijd beter uitkomen en de armen slechter. De VVD is een polariserende partij omdat ze de rijken rijker willen maken en de armen ... nou niet per se armer maar ook zeker niet rijker.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:52:00 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769347
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:50 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je 50 euro gedoneerd aan een protest, ben je je bankrekening, spaargeld en straks kinderen en huisdieren kwijt.

Heel normaal. :{
En in het truckerstopic zagen een aantal usuals dat het goed was. Hoe kan en durf je hier achter te staan denk ik dan? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203769392
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik geloof er maar weinig van. Net zoals dat verhaal dat die chef vaccins had geregeld voor zijn personeel.
File under: Guyvies Ongelooflijk Verhaaltjes.

Tja, ook die verhaaltje over de politie agenten die gezellige een bakkie koffie hebben gedaan en (onze held)gayvie een hele doos mondkapjes aan ze heeft gegeven.

Mad as a hatter, die gast.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203769400
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nou ja en buiten de coronacrisis heeft hij Nederland in een wooncrisis gestort, een energiecrisis en talloze andere crises waarin de rijken er altijd beter uitkomen en de armen slechter. De VVD is een polariserende partij omdat ze de rijken rijker willen maken en de armen ... nou niet per se armer maar ook zeker niet rijker.
Schandaal op schandaal.
Vandaag weer een slecht rapport over de afhandeling van die kinderen uit het toeslagenschandaal.

Niet best allemaal.
pi_203769430
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En in het truckerstopic zagen een aantal usuals dat het goed was. Hoe kan en durf je hier achter te staan denk ik dan? :').
Totdat jouw rekening bevroren is omdat er een andere Jan Bakker aanwezig was.

Mag overigens hopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om cryptorekeningen te bevriezen.

Verwacht nog wel een bankrun en eventueel een burgeroorlog daar. Heb er een slecht gevoel over.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:59:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769454
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef _I het volgende:

[..]
Totdat jouw rekening bevroren is omdat er een andere Jan Bakker aanwezig was.

Mag overigens hopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om cryptorekeningen te bevriezen.

Verwacht nog wel een bankrun en eventueel een burgeroorlog daar. Heb er een slecht gevoel over.
Dit kan wel een heel erg misgaan ja. Ik snap nooit dat die mensen er zo makkelijk over doen als ze het nu toevallig eens zijn met de huidige regering. Voor je het weet slaat de stemming in een land om en heeft je aartsvijand opeens die macht in handen.

Hoe kortzichtig kan je zijn?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203769601
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit kan wel een heel erg misgaan ja. Ik snap nooit dat die mensen er zo makkelijk over doen als ze het nu toevallig eens zijn met de huidige regering. Voor je het weet slaat de stemming in een land om en heeft je aartsvijand opeens die macht in handen.

Hoe kortzichtig kan je zijn?
Omdat er alles aan is gedaan om de massa te laten geloven dat het in lijn is met de beste weg voor de volksgezondheid. Men staat achter de beslissingen uit angst.

Zich niet realiserend dat zij de volgende zijn die aan de beurt zijn, als er een nieuwe arbitraire lijk getrokken wordt. Blijk je 2 jaar geleden iets op Twitter te hebben gezegd wat nu niet meer zo goed valt. Dag baan en geld.

Of je hebt je zoals in Italië niet laten inenten, waardoor je geen onderdeel meer bent van de maatschappij volgens sommigen. Misdaad prima, geen vaccin; melaatse.
  maandag 21 februari 2022 @ 18:13:42 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769654
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:08 schreef _I het volgende:

[..]
Omdat er alles aan is gedaan om de massa te laten geloven dat het in lijn is met de beste weg voor de volksgezondheid. Men staat achter de beslissingen uit angst.

Zich niet realiserend dat zij de volgende zijn die aan de beurt zijn, als er een nieuwe arbitraire lijk getrokken wordt. Blijk je 2 jaar geleden iets op Twitter te hebben gezegd wat nu niet meer zo goed valt. Dag baan en geld.

Of je hebt je zoals in Italië niet laten inenten, waardoor je geen onderdeel meer bent van de maatschappij volgens sommigen. Misdaad prima, geen vaccin; melaatse.
Sja, ik heb me ook heel lang afgevraagd hoe het in de jaren 30 zo "makkelijk" is geweest om een heel land achter Hitler te krijgen. Maar inmiddels is wel duidelijk dat het idd helemaal niet zo lastig is :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203770677
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En in het truckerstopic zagen een aantal usuals dat het goed was. Hoe kan en durf je hier achter te staan denk ik dan? :').
Heb je ze dat gevraagd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 19:24:05 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770690
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je ze dat gevraagd?
Jazeker, in het eerste topic. Ze bleven doorgaan met steun aan Trudeau posten, en dat doen ze nu nog steeds :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203770709
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef _I het volgende:

[..]
Zijn er al EU leiders opgestaan tegen dit verhaal!?
Ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is dat andere landen zich bemoeien met de interne aangelegenheid van een soeverein land.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203770720
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jazeker, in het eerste topic. Ze bleven doorgaan met steun aan Trudeau posten, en dat doen ze nu nog steeds :).
Aha.

Maar wat was hun motivatie om dat goed te keuren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 19:27:26 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770739
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is dat andere landen zich bemoeien met de interne aangelegenheid van een soeverein land.
Zoals Trudeau wel tegen India deed?

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 19:28:39 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770758
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Aha.

Maar wat was hun motivatie om dat goed te keuren?
Fascist zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203770817
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals Trudeau wel tegen India deed?

[ afbeelding ]
Ja, dat mag dus kennelijk niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 februari 2022 @ 20:09:12 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203771864
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat mag dus kennelijk niet.
Nee, maar nu Trudeau dat al heeft gedaan en nu ook nog dingen doet die echt niet mogen en vele malen erger zijn, kunnen ze best een keer een uitzondering maken, doe eens gek :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 20:13:26 #104
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203771957
die WEF das maar een herenclubje
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 20:23:48 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203772170
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
die WEF das maar een herenclubje
[ twitter ]
Wat is het probleem precies?
Huilen dan.
  maandag 21 februari 2022 @ 21:11:06 #106
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203773002
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 21:19:54 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203773147
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 21:23:38 #108
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203773202
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 21 februari 2022 @ 21:38:48 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203773485
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
Ze zitten nu wel in een rare impasse. De corona hoax is de wind een beetje kwijt uit de zeilen.

En een Europees digitaal id zit de man niet op te wachten..leuke tijden
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203773615
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
die WEF das maar een herenclubje
[ twitter ]
Er stond best een interessante video over het WEF onder die tweet:
  maandag 21 februari 2022 @ 21:48:38 #111
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203773683
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze zitten nu wel in een rare impasse. De corona hoax is de wind een beetje kwijt uit de zeilen.

En een Europees digitaal id zit de man niet op te wachten..leuke tijden
Ik ben ook erg benieuwd hoe Rutte het gaat brengen. Of niet. Af en toe een reclameblokje en stukje in de krant. Vrees dat het niet tegen te houden is.

Ben ook benieuwd wanneer het contant geld wordt afgeschaft.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 21:50:24 #112
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203773715
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik ben ook erg benieuwd hoe Rutte het gaat brengen. Of niet. Af en toe een reclameblokje en stukje in de krant. Vrees dat het niet tegen te houden is.

Ben ook benieuwd wanneer het contant geld wordt afgeschaft.
Alles is tegen te houden
maar dan moet wel het land er achter staan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:13:30 #113
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774118
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Alles is tegen te houden
maar dan moet wel het land er achter staan
Helaas niet, dan creëren ze wel voedseltekorten. Een oorlog, energietekorten, bevolking die niet meer in hun levensonderhoud kan voorzien.. Dan krijg je massale opstanden wat een opstap is om een vorm van "martial law" in te schakelen om de bevolking in toom te houden door ze een beetje eten en dergelijke "schenken" waarna we allemaal om hervorming roepen.. Guess what? Daar komt "zhe great rezet" in beeld. De VN als globale overheid als grote redders.
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:15:24 #114
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203774163
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Helaas niet, dan creëren ze wel voedseltekorten. Een oorlog, energietekorten, bevolking die niet meer in hun levensonderhoud kan voorzien.. Dan krijg je massale opstanden wat een opstap is om een vorm van "martial law" in te schakelen om de bevolking in toom te houden door ze een beetje eten en dergelijke "schenken" waarna we allemaal om hervorming roepen.. Guess what? Daar komt "zhe great rezet" in beeld. De VN als globale overheid als grote redders.
als je bij voorbaat al opgeeft zul je nooit winnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203774195
Is de reset al begonnen?
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:18:49 #116
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774220
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je bij voorbaat al opgeeft zul je nooit winnen
Me thinks dat het al niet meer te stoppen is, zal zelf nergens aan meedoen hoor. Maar krijgen ze niet linksom hun zin dan is het wel rechtsom.
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:19:33 #117
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203774232
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Me thinks dat het al niet meer te stoppen is, zal zelf nergens aan meedoen hoor. Maar krijgen ze niet linksom hun zin dan is het wel rechtsom.
we shall see
ben positief ingesteld dus blijf altijd goede hoop hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:22:24 #118
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774276
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
we shall see
ben positief ingesteld dus blijf altijd goede hoop hebben
Ow, ja maar ik blijf ook positief :) Ben dan ook in de gelukkige omstandigheid dat als het me hier echt te eng gaat worden ik weg kan naar waar het op dat moment beter is. Zo lang er niks aan de hand is vind ik alles best :)
Lach met een schone bips
pi_203774307
Er werden hier door meerdere users ook telkens lijstjes met data's en voorspellingen gepost waarin heilig werd gelooft. in die voorspellingen werd corona en alle maatregelen die daartegen genomen werden ook steeds erger totdat we met hongersnood, oorlog en totale controle van het WEF zouden eindigen. Nergens in die kalender met voorspellingen werden maatregelen afgeschaft en nergens zou corona een mildere variant krijgen.

Nu zijn bijna alle maatregelen afgeschaft en is corona nauwelijks meer een probleem.

Klopten die voorspellingen waar jullie heilig in geloofden niet of is dit weer een nieuwe tactiek in 'het grote plan'?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203774310
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Helaas niet, dan creëren ze wel voedseltekorten. Een oorlog, energietekorten, bevolking die niet meer in hun levensonderhoud kan voorzien.. Dan krijg je massale opstanden wat een opstap is om een vorm van "martial law" in te schakelen om de bevolking in toom te houden door ze een beetje eten en dergelijke "schenken" waarna we allemaal om hervorming roepen.. Guess what? Daar komt "zhe great rezet" in beeld. De VN als globale overheid als grote redders.
Juist, waarom die reset nu pas in 2022, dat had allang al gekund. of was hitler ermee bezig?
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:25:09 #121
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774316
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er werden hier door meerdere users ook telkens lijstjes met data's en voorspellingen gepost waarin heilig werd gelooft. in die voorspellingen werd corona en alle maatregelen die daartegen genomen werden ook steeds erger totdat we met hongersnood, oorlog en totale controle van het WEF zouden eindigen. Nergens in die kalender met voorspellingen werden maatregelen afgeschaft en nergens zou corona een mildere variant krijgen.

Nu zijn bijna alle maatregelen afgeschaft en is corona nauwelijks meer een probleem.

Klopten die voorspellingen waar jullie heilig in geloofden niet of is dit weer een nieuwe tactiek in 'het grote plan'?
Lol, dit is pas het begin :)
Lach met een schone bips
pi_203774320
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Op maandag 21 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
we shall see
ben positief ingesteld dus blijf altijd goede hoop hebben
Ow, ja maar ik blijf ook positief Ben dan ook in de gelukkige omstandigheid dat als het me hier echt te eng gaat worden ik weg kan naar waar het op dat moment beter is. Zo lang er niks aan de hand is vind ik alles best
Helmond?
  maandag 21 februari 2022 @ 22:27:04 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203774346
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er werden hier door meerdere users ook telkens lijstjes met data's en voorspellingen gepost waarin heilig werd gelooft. in die voorspellingen werd corona en alle maatregelen die daartegen genomen werden ook steeds erger totdat we met hongersnood, oorlog en totale controle van het WEF zouden eindigen. Nergens in die kalender met voorspellingen werden maatregelen afgeschaft en nergens zou corona een mildere variant krijgen.

Nu zijn bijna alle maatregelen afgeschaft en is corona nauwelijks meer een probleem.

Klopten die voorspellingen waar jullie heilig in geloofden niet of is dit weer een nieuwe tactiek in 'het grote plan'?
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:28:12 #124
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774361
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
Justine Trudeau en Jack Ardern beide op het lijstje van WEF als young global leaders :)
Lach met een schone bips
pi_203774429
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
Nee, nee, zo werkt het niet.

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203774465
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 21 februari 2022 @ 22:35:32 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203774483
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, nee, zo werkt het niet.

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Sja, dat ze het niet in 1 keer gelukt is om de wereld over te nemen maar slechts 2 landen, dat is nauwelijks een bewijs dat ze dan ook maar niet overal een vinger in de pap lijken te hebben B-).

Rutte en Kaag zijn ook lid, hebben ook bewezen correspondentie met ze. Dus ja....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 22:36:10 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774494
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, nee, zo werkt het niet.

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
Huilen dan.
pi_203774495
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
Ja vreselijk. Een orgaan dat je overal en altijd volgt. Dat is toch ongehoord...

Ik typ dit overigens op mijn smart phone met gps, facebook, whatsapp etc etc. Dus ik ben nu nog veilig en onzichtbaar!!
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:36:20 #130
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774496
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tactiek veranderd. Plak je anus vannacht maar af.
Eigenlijk wilde ik niet op jou reageren maar doe het toch maar even voor 1 keer. Jij hoeft je anus niet af te plakken vannacht vriend, je bent al genomen inmiddels :*
Lach met een schone bips
pi_203774516
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik _O- c_/
Plaats hier uw advertentie
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:37:30 #132
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774521
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
Herkenbaar wel :)
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:40:00 #133
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774579
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik _O- c_/
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:40:21 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774590
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Herkenbaar wel :)
Maar niet met terugwerkende kracht.
Huilen dan.
pi_203774615
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...
men wordt bespeeld.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:42:23 #136
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774640
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar niet met terugwerkende kracht.
_O- _O- _O-

Werking van de "vaccins" nog even naar voren halen?
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:43:37 #137
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774662
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
men wordt bespeeld.
Neen beste vriend, men laat zich voor de gek houden. En ook dat is een eigen keus, prima toch? ^O^
Lach met een schone bips
pi_203774667
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
Juist! Iedereen was corona moe, nu komen ze gewoon met een nieuwe infectieziekte.

Eentje waarmee je een loopneus hebt en verder NIKS! Uiteindelijk gaan ze dat uitbreiden naar een variant waarbij er allerlei shit uit je neus komt vallen.

Dan moet de horeca weer sluiten, want snot in je bier of bier in je snot is kut.
pi_203774668
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 21 februari 2022 @ 22:48:58 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774785
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Werking van de "vaccins" nog even naar voren halen?
Ja doe dat maar even.
Huilen dan.
pi_203774786
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, nee, zo werkt het niet.

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd

We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 21 februari 2022 @ 22:49:07 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203774787
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022
Wacht nu eerst even tot covid van de a-lijst af is en de spoedwet buiten werking is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203774807
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd

We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
Waarom wachten ze nog 7 jaar? En waar heb jij de agenda vandaan? Wat is het feitelijk bewijs?
  maandag 21 februari 2022 @ 22:50:59 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203774823
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd

We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.

En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:52:10 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774837
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja doe dat maar even.
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.

Supertof wel dat de meest gevaccineerde landen de hoogste besmettingscijfers hebben ^O^
Lach met een schone bips
pi_203774838
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.

En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
Die weten allemaal hoe het zit. Elon Muskjes in de dop. Let maar op die komen nog met een ontwerp voor een ruimteschip.
pi_203774860
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.

Supertof wel dat de meest gevaccineerde landen de hoogste besmettingscijfers hebben ^O^
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag? :{

Vaccins werken tegen ernstig ziek worden. :Y
pi_203774869
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.

En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
Putin schijt 7 kleuren in zijn broek :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:54:01 #149
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774871
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag? :{

Vaccins werken tegen ernstig ziek worden. :Y
Doelpalen??
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 22:54:46 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774885
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Putin schijt 7 kleuren in zijn broek :Y
Hij heeft Xi al gebeld voor backup las ik.
Lach met een schone bips
pi_203774956
Stfu it's science

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:01:22 #152
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203774971
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Stfu it's science

[ twitter ]
Was ook niet voorspeld voor ze begonnen no? _O-
Lach met een schone bips
pi_203774990
Blij dat het ongedierte eindelijk een lesje word geleerd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 21 februari 2022 @ 23:02:57 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774996
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went.
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast :? .
Huilen dan.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:03:52 #155
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775004
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast :? .
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica wel :)
Lach met een schone bips
pi_203775167
Praatclubje , niets meer en minder

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:12:59 #157
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775183
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast :? .
Begrijp me niet verkeerd, je zal best een fijne kerel in real life zijn alleen als ex mod ben je soms best wel een beetje vervelend :) Ik zat vandaag en gisteren ook het COR topic een beetje door te lezen en zag daar je ex mod collega @AlwaysHappy die zich daar toch wel wat dingen begon af te vragen en daarmee wat meer open staat voor een discussie terwijl hij zich hier niet mengt. Daarom vraag ik mij af, als jij zo zeker van jouw gelijk bent... Waarom probeer je het hier er nog doorheen te drammen? Ik ga liever met Alwayshappy in gesprek omdat daar een discussie mee te voeren is ipv iedere keer te resulteren in een welles/nietes verhaal.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:16:55 #158
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775241
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
Praatclubje , niets meer en minder

[ twitter ]
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/
Lach met een schone bips
pi_203775300
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/
Weer zon voorspelling die niet is uitgekomen

We mogen ons gelukkig verklaren met de zelfverklaarde fact checkers die ons telkens komen corrigeren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203775318
nvm zie hem al
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:24:08 #161
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775355
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weer zon voorspelling die niet is uitgekomen

We mogen ons gelukkig verklaren met de zelfverklaarde fact checkers die ons telkens komen corrigeren
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?

Wacht :O
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 23:26:29 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775388
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica wel :)
Maar die in het geval van nieuwe varianten ook goed beschermt tegen ernstige ziekte en overlijden.
Huilen dan.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:27:21 #163
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775399
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?

Wacht :O
Om nog even verder te gaan, Kill&Melinda Gates foundation als voorbeeld 1 van de grootste investors in het WEF hebben als grootaandeelhouders............. Jawel Blackrock en Vanguard.

De liefdadige mensen die ze zijn.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:27:40 #164
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775407
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar die in het geval van nieuwe varianten ook goed beschermt tegen ernstige ziekte en overlijden.
Bron?
Lach met een schone bips
pi_203775413
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?

Wacht :O
Blackrock bestaat niet, Vanguard ook niet . Larry Fink is een een verzinsel van extreem rechts . Fictieve figuren en organisaties zonder enige invloed :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:29:48 #166
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775429
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Blackrock bestaat niet, Vanguard ook niet . Larry Fink is een een verzinsel van extreem rechts . Fictieve figuren en organisaties zonder enige invloed :Y
;( they got me fooled
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 23:31:16 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775442
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, je zal best een fijne kerel in real life zijn alleen als ex mod ben je soms best wel een beetje vervelend :) Ik zat vandaag en gisteren ook het COR topic een beetje door te lezen en zag daar je ex mod collega @:alwayshappy die zich daar toch wel wat dingen begon af te vragen en daarmee wat meer open staat voor een discussie terwijl hij zich hier niet mengt. Daarom vraag ik mij af, als jij zo zeker van jouw gelijk bent... Waarom probeer je het hier er nog doorheen te drammen? Ik ga liever met Alwayshappy in gesprek omdat daar een discussie mee te voeren is ipv iedere keer te resulteren in een welles/nietes verhaal.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik met deze reactie moet. Ik denk dat er best aspecten zijn van het hele coronagebeuren waar we elkaar kunnen vinden (zo heb ik me bijvoorbeeld ook wel eens kritisch uitgelaten over het CTB en het normaliseren van een controlemaatschappij). Maar van dat hele verhaal over een uitgestippeld plan geloof ik geen snars.

Hoe zit het met die roadmap die @PSVCL hier tot vervelens toe geplaatst heeft?

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 22-02-2022 00:02:18 ]
Huilen dan.
  maandag 21 februari 2022 @ 23:34:19 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775487
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bron?
Wel opmerkelijk dat je net klaagt over dat ik geen discussie zou willen voeren en nu zelf naar de bekende weg vraagt. Trek je nu serieus in twijfel dat de vaccins ook goed tegen ernstige ziekte en overlijden beschermen na besmetting met de nieuwe varianten?
Huilen dan.
  maandag 21 februari 2022 @ 23:35:25 #169
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203775506
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.
  maandag 21 februari 2022 @ 23:37:22 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775531
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.
Plan is simpelweg mislukt dankzij de verzetshelden die zonder mondkapje boodschappen gingen doen. Je zou je ook met wat meer respect kunnen uitlaten over diegenen aan wie jij je vrijheid te danken hebt :{w .
Huilen dan.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:39:56 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775556
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, ik weet niet zo goed wat ik met deze reactie moet. Ik denk dat er best aspecten zijn van het hele coronagebeuren waar we elkaar kunnen vinden (zo heb ik me bijvoorbeeld ook wel eens kritisch uitgelaten over het CTB en het normaliseren van een controlemaatschappij). Maar van dat hele verhaal over een uitgestippeld plan daar geloof ik geen snars.

Hoe zit het met die roadmap die @:psvcl hier tot vervelens toe geplaatst heeft?
Die roadmap ken ik niet, kan er dus niet veel over zeggen.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:40:47 #172
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775568
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wel opmerkelijk dat je net klaagt over dat ik geen discussie zou willen voeren en nu zelf naar de bekende weg vraagt. Trek je nu serieus in twijfel dat de vaccins ook goed tegen ernstige ziekte en overlijden beschermen na besmetting met de nieuwe varianten?
Was meer een tongue in cheek reactie... :) Aangezien jullie hier altijd om een bron vragen :) Beetje pot verwijt de ketel dus.
Lach met een schone bips
pi_203775596
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.
Wie zegt dat de pandemie over is ? :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:43:27 #174
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775601
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Plan is simpelweg mislukt dankzij de verzetshelden die zonder mondkapje boodschappen gingen doen. Je zou je ook met wat meer respect kunnen uitlaten over diegenen aan wie jij je vrijheid te danken hebt :{w .
Die vrijheid die je ooit had krijg je niet meer terug... Maar goed, ik ga filmpje opzetten en fijne avond :)
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 23:44:42 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775618
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was meer een tongue in cheek reactie... :) Aangezien jullie hier altijd om een bron vragen :) Beetje pot verwijt de ketel dus.
Ja prima hoor, maar dan ook niet klagen dat ik niet geïnteresseerd ben in een discussie en het topic verpest hè.
Huilen dan.
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 23:45:43 #176
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203775628
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja prima hoor, maar dan ook niet klagen dat ik niet geïnteresseerd ben in een discussie en het topic verpest hè.
Oh wow, 1 reactie van mij en het is mijn schuld?
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 23:48:53 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775654
Dat zeg ik niet.
Huilen dan.
pi_203775869
Mijn laatste bnw post voor vanavond

Het is maar een praatclubje deel 2, WEF gaat in samenwerking met de EU het beleid bepalen, er komt een vaccinatieplicht , desinformatie mbt het vaccin moet harder worden aangepakt en meer !

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 00:15:49 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203775894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:11 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bnw post voor vanavond

Het is maar een praatclubje deel 2, WEF gaat in samenwerking met de EU het beleid bepalen, er komt een vaccinatieplicht , desinformatie mbt het vaccin moet harder worden aangepakt en meer !

[ twitter ]
Angstporno.

quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je hoeft verdragen van de Raad van Europa dan ook niet te ondertekenen,dus dat hele "Nederland heeft niks in de melk te brokkelen" slaat nergens op. Verder heb ik even de betreffende (voorlopige) resolutie erbij gepakt: https://pace.coe.int/pdf/(...)esolution%202424.pdf

Nu zie ik nergens iets dat op een vaccinatiedwang lijkt.
Huilen dan.
pi_203775920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:11 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bnw post voor vanavond

Het is maar een praatclubje deel 2, WEF gaat in samenwerking met de EU het beleid bepalen, er komt een vaccinatieplicht , desinformatie mbt het vaccin moet harder worden aangepakt en meer !

[ twitter ]
Hm, ik geloof dat er gisteren in dit topic al iets belangrijks over de Raad van Europa gezegd was.
Kon ik maar herinneren wat dat ook alweer was
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203775936
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Angstporno.
[..]

Het is laat, kom er misschien morgen op terug
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203775983
Spannend allemaal, leuk om mee te maken.
Dit wereldwijd toneelstuk, genaamd covid

Tenminste, als je jezelf nooit hebt laten (pcr)testen en vaccineren.
Dan zit je aan de veilige kant. tot dusver..

achja, het is allemaal spel. we zitten in de matrix.
Belangrijker is; hoe komen we uit die verdomde matrix

Nou ja, dat is mijn mening.
pi_203776025
wantie en isdatzo spelen de shills/overheidstrollen.
valt niet op hoor,heb dat hen al vaker gezegd. edit: toch mannen?, bots?

Misschien zijn het bots.

De techniek gaat verder dan wat ze ons wijsmaken.

[ Bericht 9% gewijzigd door koosbasterd op 22-02-2022 01:19:37 ]
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 01:25:35 #184
236264 crew  capricia
pi_203776203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:39 schreef koosbasterd het volgende:
wantie en isdatzo spelen de shills/overheidstrollen.
valt niet op hoor,heb dat hen al vaker gezegd. edit: toch mannen?, bots?

Misschien zijn het bots.

De techniek gaat verder dan wat ze ons wijsmaken.
We zijn allemaal bots. :P
Definitely not CIA
pi_203776226
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:25 schreef capricia het volgende:

[..]
We zijn allemaal bots. :P
Ik, en velen met mij zijn authentiek, waarschijnlijk de minderheid
ik ben een ouwe lul zeg maar, mij maak je niet gek.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 01:38:04 #186
236264 crew  capricia
pi_203776232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:35 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik, en velen met mij zijn authentiek, waarschijnlijk de minderheid
ik ben een ouwe lul zeg maar, mij maak je niet gek.
Koos..dat is nou net wat een bot ook zou zeggen. Dus hoe weten we het zeker? O+
Definitely not CIA
pi_203776234
twitter

leuk man zo'n totalitaire pas.
Plaats hier uw advertentie
pi_203776237
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Koos..dat is nou net wat een bot ook zou zeggen. Dus hoe weten we het zeker? O+
Door mij in het echt te zien. O+ De rest zijn aannames
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 01:45:06 #189
236264 crew  capricia
pi_203776239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:41 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Door mij in het echt te zien. O+ De rest zijn aannames
Dan moet iedereen komen. Want de rest van de users hier kan een sokpop zijn van jou of mij.
Definitely not CIA
pi_203776265
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan moet iedereen komen. Want de rest van de users hier kan een sokpop zijn van jou of mij.
Klopt, alleen kom ik hier al een tijdje. Op een gegeven moment weet je wel hoe en wat, wat betreft users die hier voorbijkomen
pi_203776291
twitter
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 22 februari 2022 @ 06:33:07 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203776333
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar als je het volgende post:

Of jullie kennen gewoon weinig mensen of zitten opgesloten in je zolder kamer dat je niks van de buitenwereld merkt maar wel klagen om alles.

Tegen wie heb je het dan?
Algemene fok! Ongeschreven regel.
Een echte fok! User woont op een zolderkamer en komt nooit buiten..

Algemeen grapje in eeuwigheid dat fok! al bestaat ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203776334
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
Dat schiet niet bepaald op, dat slechts 2 landen de reset opvolgen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203776339
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik _O- c_/
Nee, dat heb je jezelf wijsgemaakt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203776345
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was ook niet voorspeld voor ze begonnen no? _O-
Nee, zoveel mogelijk modder tegen de muur gooien in de hoop dat er iets blijft plakken is geen voorspelling.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203776348
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica wel :)
Tja, heel BNW liep te stuiteren dat het eerste vaccin te snel gemaakt is.
Hoezo zijn ze nu opeens niet snel genoeg met vaccins tegen varianten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203776360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:11 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bnw post voor vanavond

Het is maar een praatclubje deel 2, WEF gaat in samenwerking met de EU het beleid bepalen, er komt een vaccinatieplicht , desinformatie mbt het vaccin moet harder worden aangepakt en meer !

[ twitter ]
Tja, lees het artikel eens zelf, ipv alleen de twitterkop en wat onderstreepte zinnetjes.
Zoals altijd zo'n beetje klopt er niets van wat de twitteraar er van maakt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:00:17 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203776573
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 06:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat schiet niet bepaald op, dat slechts 2 landen de reset opvolgen.
Niet de landen die je verwacht in the great reset.

Australie laat ondertussen ook weer de teugels wat vieren..

Misschien dat ik toch in juni daar heen kan. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:01:41 #199
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203776994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 06:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Algemene fok! Ongeschreven regel.
Een echte fok! User woont op een zolderkamer en komt nooit buiten..

Algemeen grapje in eeuwigheid dat fok! al bestaat ;)
Dat weet ik, ken die grap uiteraard. Maar dan mistte ik de setting in je post, vond het niet grappig. Smaken verschillen dan.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:06:00 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203777036
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:39 schreef koosbasterd het volgende:
wantie en isdatzo spelen de shills/overheidstrollen.
valt niet op hoor,heb dat hen al vaker gezegd. edit: toch mannen?, bots?

Misschien zijn het bots.

De techniek gaat verder dan wat ze ons wijsmaken.
:'(
Huilen dan.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:08:54 #201
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203777075
quote:
Steeds meer mensen die zien waar we naar op weg zijn.

Steeds meer. Als 80% van de mensen er zonder problemen in mee gaat dan hebben we wel een probleem.

Benieuwd wanneer hier de vlam in de pan slaat.

It ain't over till the fat lady sings.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:18:39 #202
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203777168
Al is het frapant hoeveel mensen denken dat we overal vanaf zijn.

Hoe zei Klaus het ook al weer? Een small narrow of opportunity? Ze hadden iets meer tijd nodig gehad om die QR toegangsbewijs onder het mom van de volksgezondheid in te voeren. Nu moeten ze wat nieuws verzinnen. Of Bill zn voorspellingen komen uit en er komt een nieuwe variant aan. Toevallig.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:20:46 #203
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203777185
Pandemie bijna voorbij? '100 procent kans op nieuwe variant'

quote:
Bijna alle coronamaatregelen zijn verleden tijd: we mogen weer naar de kroeg, een voetbalwedstrijd en het theater. De pandemie lijkt hierdoor misschien bijna voorbij, maar volgens viroloog Eric Snijder van het LUMC moeten we niet te vroeg juichen. "De kans op een nieuwe variant is honderd procent." Of die variant ernstiger is, of juist niet, moeten we afwachten.
O ja joh het zal ook es niet, een gereedschapskist opbouwen met iig vaccins en virusremmers :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:39:23 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203777377
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 06:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, lees het artikel eens zelf, ipv alleen de twitterkop en wat onderstreepte zinnetjes.
Zoals altijd zo'n beetje klopt er niets van wat de twitteraar er van maakt.
En zo kan het gebeuren dat die "de EU komt met een vaccinatieplicht!!" hier al een keer of 3 voorbijgekomen is en dat klakkeloos nageblaat wordt als ware het een vaststaand feit door andere users.
Huilen dan.
pi_203777623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef oppiedoppie het volgende:
Al is het frapant hoeveel mensen denken dat we overal vanaf zijn.

Hoe zei Klaus het ook al weer? Een small narrow of opportunity? Ze hadden iets meer tijd nodig gehad om die QR toegangsbewijs onder het mom van de volksgezondheid in te voeren. Nu moeten ze wat nieuws verzinnen. Of Bill zn voorspellingen komen uit en er komt een nieuwe variant aan. Toevallig.
Ah, dus het WEF plan is mislukt.
Het venster dat door Covid is ontstaan sluit zich weer te snel.
Dus het WEF is niet zo machtig dat ze hun eigen aanleiding kunnen creëren om hun beleid door te voeren.
Een beetje hetzelfde lot als de NWO of de illuminati, die proberen al eeuwenlang tot 1 wereldregering te komen waarbij wij allemaal slaven zijn.


En ze zaten er zo dichtbij. Miljoenen mensen in Nederland lieten al maandenlang braaf hun QR code zien. En dan opeens wordt hij toch door verschillende landen opgeheven of in de ijskast gezet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:15:11 #206
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203777731
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En zo kan het gebeuren dat die "de EU komt met een vaccinatieplicht!!" hier al een keer of 3 voorbijgekomen is en dat klakkeloos nageblaat wordt als ware het een vaststaand feit door andere users.
Bij de volgende gevaarlijke variant zou ik niet verbaasd zijn als ze het dan alsnog weer gaan proberen.

Ze denken dat de hele wereld sneller moet worden ingeent en dat het virus dan wel gestopt kan worden.

Dat het virus juist sneller kan muteren en rondgaat in gevaccineerden wordt niet serieus genomen, de wetenschappers dit dit opperen zijn allemaal 'wap'. We doen hetzelfde dus gewoon nogmaals en verwachten een ander resultaat.

Ze hebben ook 'last' gehad van 'fakenews' en 'misinformatie' zodat ze dat tussendoor ook nog graag willen aanpakken zodat de prikbereidheid groter wordt. Ministry of truth?
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:18:26 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203777766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat weet ik, ken die grap uiteraard. Maar dan mistte ik de setting in je post, vond het niet grappig. Smaken verschillen dan.
Nou, misschien moet je topic even heel goed doorlezen.
Want zoals ik eerder al zei zijn de volgende dingen al aan bod gekomen.

- mensen vallen dood neer door vaccins.
- mensen worden onvruchtbaar door vaccins.
- mensen krijgen aids door vaccins.
- mensen hebben niet meer dan een half jaar te leven door vaccins.
- mensen veranderen in zombies door vaccins.

En ik noem 1 persoon die persoon die dus geen vaccin heeft gehad want het virus bestaat niet, nu ziek thuis zit..
En ik moet daar om lachen..

En dat kan ineens niet meer door de beugel...

En dit was nog maar het topje van de ijsberg wat hier beweert word in BMW, maar dit... Nee dit kan echt niet..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:20:58 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203777801
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Bij de volgende gevaarlijke variant zou ik niet verbaasd zijn als ze het dan alsnog weer gaan proberen.

Ze denken dat de hele wereld sneller moet worden ingeent en dat het virus dan wel gestopt kan worden.

Dat het virus juist sneller kan muteren en rondgaat in gevaccineerden wordt niet serieus genomen, de wetenschappers dit dit opperen zijn allemaal 'wap'. We doen hetzelfde dus gewoon nogmaals en verwachten een ander resultaat.

Ze hebben ook 'last' gehad van 'fakenews' en 'misinformatie' zodat ze dat tussendoor ook nog graag willen aanpakken zodat de prikbereidheid groter wordt. Ministry of truth?
Jawel de reden waarom ik geen booster heb was de reden dat het boosteren samen viel met de volgende variant.
Ja het helpt maar in mijn opzicht niet genoeg.
Ik hoop op wat betere alternatief en dan meld ik me wel aan..

Maar goed dat is mijn mening!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203777826
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou, misschien moet je topic even heel goed doorlezen.
Want zoals ik eerder al zei zijn de volgende dingen al aan bod gekomen.

- mensen vallen dood neer door vaccins.
- mensen worden onvruchtbaar door vaccins.
- mensen krijgen aids door vaccins.
- mensen hebben niet meer dan een half jaar te leven door vaccins.
- mensen veranderen in zombies door vaccins.

En ik noem 1 persoon die persoon die dus geen vaccin heeft gehad want het virus bestaat niet, nu ziek thuis zit..
En ik moet daar om lachen..

En dat kan ineens niet meer door de beugel...

En dit was nog maar het topje van de ijsberg wat hier beweert word in BMW, maar dit... Nee dit kan echt niet..
Dat komt omdat jouw bericht niet in lijn is met het narratief van BNW. Alleen dan is alles veroorloofd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:23:12 #210
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203777831
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou, misschien moet je topic even heel goed doorlezen.
Want zoals ik eerder al zei zijn de volgende dingen al aan bod gekomen.

- mensen vallen dood neer door vaccins.
- mensen worden onvruchtbaar door vaccins.
- mensen krijgen aids door vaccins.
- mensen hebben niet meer dan een half jaar te leven door vaccins.
- mensen veranderen in zombies door vaccins.

En ik noem 1 persoon die persoon die dus geen vaccin heeft gehad want het virus bestaat niet, nu ziek thuis zit..
En ik moet daar om lachen..

En dat kan ineens niet meer door de beugel...

En dit was nog maar het topje van de ijsberg wat hier beweert word in BMW, maar dit... Nee dit kan echt niet..
In BNW posten we conspiracy's? Conspiracy's hoeven niet de waarheid te zijn he?

Misschien zit je in het verkeerde topic en kom je hier niet goed tot je recht?
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:32:49 #211
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203777940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jawel de reden waarom ik geen booster heb was de reden dat het boosteren samen viel met de volgende variant.
Ja het helpt maar in mijn opzicht niet genoeg.
Ik hoop op wat betere alternatief en dan meld ik me wel aan..

Maar goed dat is mijn mening!
Helemaal goed joh.

Zelf vond ik het virus niet erg genoeg om uberhaupt de eerste spuit te nemen.

Als ze echt bij bosjes omvallen als bij ebola dan zou ik het opnieuw overwegen, maar nu was het compleet overbodig voor niet kwetsbare jongeren. De gemiddelde leeftijd van overlijden door corona ligt boven het landsgemiddelde van overlijden notabene!

Daarnaast heb ik teveel belangenverstrengeling gezien in het wereldje van vaccins en goedkeuringen van vaccins en leiders en aandeelhouders. Dat stinkt enorm.

En ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten van pfizer zelf. Bizar dat ze dit niet gewoon vrijgeven. Vertrouw dat ook niet. Wees transparant, net als onze regering, daar krijg je vertrouwen mee.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:52:36 #212
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203778254
hoe een peer reviewed study eigenlijk een lachtertje kan zijn

https://www.msn.com/en-us(...)AAU50UW?ocid=winp-st

The open-label study examined 490 high-risk patients with COVID-19 at 20 public hospitals and a quarantine center in Malaysia. The patients were 50 years and older with confirmed SARS-CoV-2 infections, comorbidities and mild-to-moderate disease. The patients were split into a control group that received standard of care without Ivermectin and a group that received standard of care plus Ivermectin.

Researchers gave trial participants in the Ivermectin group a five-day course of the drug, consisting of 0.4mg/kg body weight each day.

Studie met patienten met meerdere comorbiditeiten en boven de 50
hoe wil je een vredesnaam een level plainfield krijgen met een dergelijke studie???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203778286
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
hoe een peer reviewed study eigenlijk een lachtertje kan zijn

https://www.msn.com/en-us(...)AAU50UW?ocid=winp-st

The open-label study examined 490 high-risk patients with COVID-19 at 20 public hospitals and a quarantine center in Malaysia. The patients were 50 years and older with confirmed SARS-CoV-2 infections, comorbidities and mild-to-moderate disease. The patients were split into a control group that received standard of care without Ivermectin and a group that received standard of care plus Ivermectin.

Researchers gave trial participants in the Ivermectin group a five-day course of the drug, consisting of 0.4mg/kg body weight each day.

Studie met patienten met meerdere comorbiditeiten en boven de 50
hoe wil je een vredesnaam een level plainfield krijgen met een dergelijke studie???
Dit is extern valide voor mensen met hun karakteristieken.

En eigenlijk is het ook daadwerkelijk haast de enige groep die écht een beetje baat krijgt bij voorzichtigheid / gebruik vaccin... Dus de groep die interessant is voor medische bevindingen als het zinvol is. Want bij de overige groepen zou 100% overleven, simpelweg, en derhalve nooit significante resultaten opleveren.

De testgroep is alleen wel dermate klein dat wss in de groepen van 25 personen al voldoende argumenten zijn aan te dragen dat de groepen helemaal niet homogeen zijn aan elkaar, simpelweg door er even naar te kijken.

Daarnaast is de steekproef sowieso klein, wat de kans op foute conclusies ook root maakt, dat je uitkomst dus eigenlijk puur gelijk is.

Als je 5x een dobbelsteen op 6 gooit kan natuurlijk met een dobbelsteen die gewoon normaal is, maar als het 500x zou gebeuren mag je je toch af gaan vragen of je niet genaaid wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203778332
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:'(
Tja, als je tegen het complot in gaat, dan ben je ofwel niet goed wijs, ofwel onderdeel van het complot ;) En tegenwoordig dus ook mogelijk een bot. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, wij zijn gewoon @$$%%$#@##%^^T%G%%^^^
#TTRWRTR%^%%^#
#^%^#%^^$$$

Error: Syntax error near line 10: unexpected token
Fatal: Error unrecoverable, core dumped
gdb: Core dumped at /var/lib/systemd/core.1558
gdb: Core was generated by `sleep 30'.
Program terminated with signal SIGQUIT, Quit.
#0 0x00007f93ed32d334 in ?? ()
#1 0x000000000000000a in ?? ()
#2 0x00007f93ed2960a5 in ?? ()
#3 0x0000000000000000 in ?? ()
#4 0x00007fc1152b8ebf in __printf (format=<optimized out>) at printf.c:33
#5 0x0000562bca17b3eb in fast_malloc (num_bytes=1024) at src/fast_malloc.c:225
#6 0x0000562bca17bb66 in malloc (num_bytes=1024) at src/fast_malloc.c:496
gdb: Error: Unexpected sys.exit() at line 7
gdb: Error unrecoverable. Please execute Reboot
gdb: exiting.


[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 22-02-2022 11:07:32 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203778422
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef oppiedoppie het volgende:
Al is het frapant hoeveel mensen denken dat we overal vanaf zijn.

Hoe zei Klaus het ook al weer? Een small narrow of opportunity? Ze hadden iets meer tijd nodig gehad om die QR toegangsbewijs onder het mom van de volksgezondheid in te voeren. Nu moeten ze wat nieuws verzinnen. Of Bill zn voorspellingen komen uit en er komt een nieuwe variant aan. Toevallig.
Met een normale griepgolf a.s. oktober - februari ligt dit land weer plat, QR pas mag gewoon weer uit zak hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:03:31 #216
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203778423
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203778491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met een normale griepgolf a.s. oktober - februari ligt dit land weer plat, QR pas mag gewoon weer uit zak hoor.
Die gaan we onthouden ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:11:40 #218
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203778571
twitter


Onze landsadvocaat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203778649
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Onze landsadvocaat
En wat heeft dat met Covid te maken?
Los van dat je niet van een advocaat mag verwachten dat die informatie deelt met het openbaar ministerie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:28:50 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203778822
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203779235
Wat de neuk heeft dat met corona te maken?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:12:22 #222
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203779428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk heeft dat met corona te maken?
het falen van het hele kabinet???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203779431
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
het falen van het hele kabinet???
niks dus.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:13:18 #224
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203779444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:12 schreef Questular het volgende:

[..]
niks dus.
jij denkt dat het verdwijnen van papieren etc geen algemeen begrip is ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203779445
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:39 schreef koosbasterd het volgende:
wantie en isdatzo spelen de shills/overheidstrollen.
valt niet op hoor,heb dat hen al vaker gezegd. edit: toch mannen?, bots?

Misschien zijn het bots.

De techniek gaat verder dan wat ze ons wijsmaken.
Klopt
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:17:10 #226
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203779506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk heeft dat met corona te maken?
Tja. Wel hoe onderzoeken makkelijk kunnen 'verdwijnen' of eventueel wat kunnen worden aangepast. hier zie ik wel overeenkomsten in, ja.

En het raar vinden dat het vertrouwen in de politiek kelderd. Maar daar zetten ze wat PR mensen op en het komt allemaal weer goed. Het gepeupel slikt alles. Mark 'het wordt tijd dat we weer naast elkaar komen te staan' Rutte ipv Mark 'leugenaar' Rutte. Zum kotsen weer.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:35:55 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203779841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
In BNW posten we conspiracy's? Conspiracy's hoeven niet de waarheid te zijn he?

Misschien zit je in het verkeerde topic en kom je hier niet goed tot je recht?
Ehm, ik ben hier al sinds het nog onderdeel was van Tru!
Dus je hoeft me geen uitleg te geven hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:52:01 #228
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203780086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm, ik ben hier al sinds het nog onderdeel was van Tru!
Dus je hoeft me geen uitleg te geven hoor.
Waarom doe je er dan zo 'verbaasd' over?
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:54:44 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203780128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Waarom doe je er dan zo 'verbaasd' over?
Dat bepaalde users hier ineens weer 180% van gedachten zijn veranderd..

Ik heb het over degene die precies weten wie ik bedoel.
Jij niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:57:42 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203780177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat bepaalde users hier ineens weer 180% van gedachten zijn veranderd..

Ik heb het over degene die precies weten wie ik bedoel.
Jij niet.
waarom spreek je users die je bedoelt er niet op aan ipv zo vaag te doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:01:52 #231
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203780262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat bepaalde users hier ineens weer 180% van gedachten zijn veranderd..

Ik heb het over degene die precies weten wie ik bedoel.
Jij niet.
Geeen idee dus. Niet prettig voor de mensen die niet weten waar het over gaat.

Meende dat je je juist druk maakte over iemand die anti-vaxx was en toch ziek werd van corona. Tenminste, daar begin je steeds weer over. Hoe mensen dat hier negeren ipv er ff lekker uitgebreid op in te gaan en met je mee te lachen. Je wilt dat mensen hier reageren als ze in COR ook doen. En je vind het niet leuk dat dat niet gebeurt. Dat is wat ik zie. Als 'newbie' die er niet lang genoeg is om jouw posts te snappen. zoiets?
To BG or not to BG!
pi_203780528
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met een normale griepgolf a.s. oktober - februari ligt dit land weer plat, QR pas mag gewoon weer uit zak hoor.
Dat lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.

Ook een mooi moment om te gaan praten over een 'structurele' oplossing, die niets of erg weinig te maken zal hebben met een logische oplossing zoals het vergroten van de zorgcapaciteit. 'Ja dat is niet zo eenvoudig!'. Nee, dat zei ook niemand. Nutteloze dooddoener waar de gemiddelde persoon in het bedrijfsleven ook niet mee weg zal komen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:18:54 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203780561
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom spreek je users die je bedoelt er niet op aan ipv zo vaag te doen
Oh mijn beste was het maar zo simpel.

;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Geeen idee dus. Niet prettig voor de mensen die niet weten waar het over gaat.

Meende dat je je juist druk maakte over iemand die anti-vaxx was en toch ziek werd van corona. Tenminste, daar begin je steeds weer over. Hoe mensen dat hier negeren ipv er ff lekker uitgebreid op in te gaan en met je mee te lachen. Je wilt dat mensen hier reageren als ze in COR ook doen. En je vind het niet leuk dat dat niet gebeurt. Dat is wat ik zie. Als 'newbie' die er niet lang genoeg is om jouw posts te snappen. zoiets?
Sorry je bent redelijk nieuw op BNW en dit is iets tussen users die al langer hier posten ik wou je er niet bij betrekken..
Excuus!

En kan alles wel gaan uitleggen maar dan heb je hier een paar pagina's staan en dat schiet niet zo veel op, de overige users zullen wel begrijpen wat ik bedoel.

En no worries ik ga weer naar andere topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203780635
CDC refusing to publish data it has collected on booster effectiveness for 33 MILLION Americans aged 18-49

https://www.dailymail.co.(...)aged-18-49.html?ito=

https://www.nytimes.com/2022/02/20/health/covid-cdc-data.html

:M :M
pi_203780642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh mijn beste was het maar zo simpel.

;)
[..]
Sorry je bent redelijk nieuw op BNW en dit is iets tussen users die al langer hier posten ik wou je er niet bij betrekken..
Excuus!

En kan alles wel gaan uitleggen maar dan heb je hier een paar pagina's staan en dat schiet niet zo veel op, de overige users zullen wel begrijpen wat ik bedoel.

En no worries ik ga weer naar andere topic.
Het lijkt de basisschool wel zo.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203780734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:17 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tja. Wel hoe onderzoeken makkelijk kunnen 'verdwijnen' of eventueel wat kunnen worden aangepast. hier zie ik wel overeenkomsten in, ja.

En het raar vinden dat het vertrouwen in de politiek kelderd. Maar daar zetten ze wat PR mensen op en het komt allemaal weer goed. Het gepeupel slikt alles. Mark 'het wordt tijd dat we weer naast elkaar komen te staan' Rutte ipv Mark 'leugenaar' Rutte. Zum kotsen weer.
Mja, er is een intern onderzoek naar een notaris, het om wil graag die gegevens, en de advocaat die dat onderzoek heeft uitgevoerd wil daar niet aan voldoen vanwege zijn beroepsgeheim.
En dat is dan bewijs dat het kabinet faalt....
En dat is dan relevant voor een onderwerp over Covid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203780770
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mja, er is een intern onderzoek naar een notaris, het om wil graag die gegevens, en de advocaat die dat onderzoek heeft uitgevoerd wil daar niet aan voldoen vanwege zijn beroepsgeheim.
En dat is dan bewijs dat het kabinet faalt....
En dat is dan relevant voor een onderwerp over Covid...
Yep want dat is inderdaad het enige voorval geweest.......

Je kunt blijven framen maar het is wel wat kansloos geworden........
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203780828
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Yep want dat is inderdaad het enige voorval geweest.......

Je kunt blijven framen maar het is wel wat kansloos geworden........
Nee, dit is eentje in het kader van 'als je maar genoeg modder tegen de muur kwakt blijft er vanzelf wat plakken '...

En het is best jammer dat dit topic tot dat is geworden: een dumpbak van alles en nog wat, zonder enige connectie met Covid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203780857
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:36 schreef Wantie het volgende:

En het is best jammer dat dit topic tot dat is geworden: een dumpbak van alles en nog wat, zonder enige connectie met Covid.
Ik denk dat je in de war bent met COR.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:39:07 #240
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203780866
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Yep want dat is inderdaad het enige voorval geweest.......

Je kunt blijven framen maar het is wel wat kansloos geworden........
Doofpotcultuur.

Wel mooi woord :D
To BG or not to BG!
pi_203780906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Doofpotcultuur.

Wel mooi woord :D
Maken we er gewoon een doof- en roofpot van, boem! Je handen wassen in onschuld terwijl je zakken worden gevuld. :9
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203781230
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat je in de war bent met COR.
Gezien de vele klachten hier dat je in COR niets mag dumpen is dat niet het geval.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:20:47 #243
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203781453
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:23 schreef Mytho het volgende:
CDC refusing to publish data it has collected on booster effectiveness for 33 MILLION Americans aged 18-49

https://www.dailymail.co.(...)aged-18-49.html?ito=

https://www.nytimes.com/2022/02/20/health/covid-cdc-data.html

:M :M
Wat was de reden ook al weer?

Dat mensen wel eens een verkeerde conclusie zouden kunnen trekken uit deze data?

Maw het is niet goed aan te tonen dat de spuit voordeel geeft aan 18-49?

Waardoor het lastig gaat worden om die spuit te verplichten?

We geloven gewoon Fauci op zn kleine geniepige varkensoogjesblauwe ogen?
To BG or not to BG!
pi_203781594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat was de reden ook al weer?

Dat mensen wel eens een verkeerde conclusie zouden kunnen trekken uit deze data?

Maw het is niet goed aan te tonen dat de spuit voordeel geeft aan 18-49?

Waardoor het lastig gaat worden om die spuit te verplichten?

We geloven gewoon Fauci op zn kleine geniepige varkensoogjesblauwe ogen?
Fauci bepaalt het vaccinatiebeleid hier niet, dus hoezo zouden we hem moeten geloven?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203781637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:20 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat was de reden ook al weer?

Dat mensen wel eens een verkeerde conclusie zouden kunnen trekken uit deze data?

Maw het is niet goed aan te tonen dat de spuit voordeel geeft aan 18-49?

Waardoor het lastig gaat worden om die spuit te verplichten?

We geloven gewoon Fauci op zn kleine geniepige varkensoogjesblauwe ogen?
Het niet publiceren van het onderzoek dat juist de efficacy aantoont is.... Een tikje....

Het wekt nogal wat argwaan op.

En gezien onder de 50 er geen oversterfte was zul je dat eventueel al dik genereren als 1/10.000 toch overlijdt mede door de prik.

Maar die oversterfte in dit land schijnt niet voor te komen in het buitenland...
Anderzijds.... Non Covid deaths schijnen wel verhoogd te zijn bij mannen 15-19 jaar.

Ik begrijp niet wat er nou zo moeilijk is om veel voorzichtiger om te gaan met mensen die er nauwelijks baat bij hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203781731
Wat toevallig zeg

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203781788
Wat heb je aan compensaties als je gezondheid helemaal naar de klote is

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:09:47 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203781926
twitter


maar natuurlijk 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:13:38 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203781958
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203782005
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:50 schreef Ali_boo het volgende:
Wat toevallig zeg

[ twitter ]
Staat op Twitter, dus waar :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203782012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het niet publiceren van het onderzoek dat juist de efficacy aantoont is.... Een tikje....

Het wekt nogal wat argwaan op.

En gezien onder de 50 er geen oversterfte was zul je dat eventueel al dik genereren als 1/10.000 toch overlijdt mede door de prik.

Maar die oversterfte in dit land schijnt niet voor te komen in het buitenland...
Anderzijds.... Non Covid deaths schijnen wel verhoogd te zijn bij mannen 15-19 jaar.

Ik begrijp niet wat er nou zo moeilijk is om veel voorzichtiger om te gaan met mensen die er nauwelijks baat bij hebben.
Oversterfte is geen goede graadmeter.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:25:21 #252
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203782065
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

maar natuurlijk 8)7 8)7
Zorgelijk dit weer... :{
To BG or not to BG!
pi_203782090
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter.
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?

Dan zal je wel reageren met: 'Ik pas me gewoon aan, zo gaat dat in BNW'-geneuzel. Maar over die mensen heb je dan ook een duidelijke mening en daar sta jij vast ver boven met je geweldige instelling. Dus, hoe werkt het dan wel?

Daarom snap ik best dat het woord schaap zo toepasselijk is en veel wordt gebruikt. Het lijkt regelmatig daadwerkelijk op een kudde dieren die zich desnoods gebroedelijk en ogenschijnlijk hersenloos in de afgrond storten en zelfs nadat ze de grond hebben geraakt zich nog afvragen hoe dat zou kunnen komen. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203782097
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef Wantie het volgende:
Zo werkt dat in wappieland, de wappie heeft gelijk totdat het tegendeel is aangetoond.
Wat gij hier eigenlijk nog komt doen :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:30:51 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782122
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203782125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat gij hier eigenlijk nog komt doen :r
Sub zoekt dom?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203782142
Ik wil een blokkeer/negeer knop :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:32:17 #258
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782145
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Sub zoekt dom?
~O> ~O> ~O>
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:32:28 #259
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil een blokkeer/negeer knop :(
ff een abbotje nemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203782149
Betalen, pannenkoek!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:33:35 #261
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782156
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
Betalen, pannenkoek!
heb al een andere tip in zijn dm geslide ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203782172
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?

Dan zal je wel reageren met: 'Ik pas me gewoon aan, zo gaat dat in BNW'-geneuzel. Maar over die mensen heb je dan ook een duidelijke mening en daar sta jij vast ver boven met je geweldige instelling. Dus, hoe werkt het dan wel?

Daarom snap ik best dat het woord schaap zo toepasselijk is en veel wordt gebruikt. Het lijkt regelmatig daadwerkelijk op een kudde dieren die zich desnoods gebroedelijk en ogenschijnlijk hersenloos in de afgrond storten en zelfs nadat ze de grond hebben geraakt zich nog afvragen hoe dat zou kunnen komen. :D
Grappig, ik lever kritiek op het gebruik van oversterfte als graadmeter, en dan verwijt je mij dat ik niet kritisch ben :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:36:16 #263
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203782181
quote:
Goed he dat ze al wisten dat het vaccin geen probleem was. Bijna alsof ze al klaar waren en lagen te wachten om te worden ingezet.

Zulke gedachten krijg je omdat ze liegen en zo ontransparant zijn als de pest.
To BG or not to BG!
pi_203782187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat gij hier eigenlijk nog komt doen :r
Dit is dus wappieland volgens jou?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:40:45 #265
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203782247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ik wil een blokkeer/negeer knop :(
Dat heb ik gedaan.
Is me die 12,50 per jaar wel waard zodat ik dat domme gezuig niet meer (zo vaak) hoef te lezen.
Soms per ongeluk zie ik het namelijk wel als anderen er wel op reageren. En soms is het dan niet meer goed te volgen, maar dat heb ik er wel voor over. *O*
To BG or not to BG!
pi_203782286
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, ik lever kritiek op het gebruik van oversterfte als graadmeter, en dan verwijt je mij dat ik niet kritisch ben :7
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend. :D

Heb een poging gedaan met je, meerdere zelfs. Al zou je maar een beetje laten zien dat je niet alleen komt om te trollen dan zouden we prima discussies kunnen hebben.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203782295
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?

Dan zal je wel reageren met: 'Ik pas me gewoon aan, zo gaat dat in BNW'-geneuzel. Maar over die mensen heb je dan ook een duidelijke mening en daar sta jij vast ver boven met je geweldige instelling. Dus, hoe werkt het dan wel?

Daarom snap ik best dat het woord schaap zo toepasselijk is en veel wordt gebruikt. Het lijkt regelmatig daadwerkelijk op een kudde dieren die zich desnoods gebroedelijk en ogenschijnlijk hersenloos in de afgrond storten en zelfs nadat ze de grond hebben geraakt zich nog afvragen hoe dat zou kunnen komen. :D
Oversterfte is geen goede graadmeter _O-
Hahaha
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203782304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat heb ik gedaan.
Is me die 12,50 per jaar wel waard zodat ik dat domme gezuig niet meer (zo vaak) hoef te lezen.
Soms per ongeluk zie ik het namelijk wel als anderen er wel op reageren. En soms is het dan niet meer goed te volgen, maar dat heb ik er wel voor over. *O*
Naja afgezien van dat, tis prima om wat te doneren aan het forum toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203782306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter _O-
Hahaha
Ik kan er echt met mijn hoofd niet meer bij af en toe. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:49:47 #270
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782336
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:51:15 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203782350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter _O-
Hahaha
Oversterfte is vooral een goede graadmeter voor corona zoals keer op keer blijkt.
Huilen dan.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:53:31 #272
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203782370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Naja afgezien van dat, tis prima om wat te doneren aan het forum toch.
Ja, dat was de reden voor mij om 'lid' te worden.

Na 2 jaar lid, heb ik nu voor het eerst iemand 'geblokkeerd'.

Heb er nog een paar op de nominatie staan. Maar dat blokkeren kan alleen op het forum en niet op de fp. Want daar heb ik geen blokkeerknop gezien om in te zetten voor de ieder bekende fp-fascisten.
To BG or not to BG!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:57:49 #273
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203782421
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:01:57 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203782463
quote:
De Queen kreeg bij haar Covid medicatie #Ivermectine.

Wie zegt dat :? . Dat TV-fragment is van de Australische TV waar één of andere Australische arts geïnterviewd wordt. Die beelden van medicijnen zijn gewoon stock footage, of denk je dat ze even bij Queen Elizabeth zijn gaan filmen wat er op het nachtkastje staat?
Huilen dan.
pi_203782465
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend. :D

Heb een poging gedaan met je, meerdere zelfs. Al zou je maar een beetje laten zien dat je niet alleen komt om te trollen dan zouden we prima discussies kunnen hebben.
Th
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend. :D
Je vraagt waarom ik niet kritisch ben, terwijl ik me kritisch opstel tegenover het bericht waar ik op reageer.
Je vraag klopt dus niet.

quote:
Heb een poging gedaan met je, meerdere zelfs. Al zou je maar een beetje laten zien dat je niet alleen komt om te trollen dan zouden we prima discussies kunnen hebben.
Ik hoef mezelf niet naar jou te verantwoorden.
Ik roep jou ook niet ter verantwoording.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203782484
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De Queen kreeg bij haar Covid medicatie #Ivermectine.

Wie zegt dat :? .
Iemand op Twitter die een plaatje van een doosje Ivermectine voorzag van de begeleidende tekst dat de Queen Covid heeft.

Dat is kennelijk voldoende bewijs dat ze ivermectine slikt tegen Covid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:05:52 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203782500
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand op Twitter die een plaatje van een doosje Ivermectine voorzag van de begeleidende tekst dat de Queen Covid heeft.

Dat is kennelijk voldoende bewijs dat ze ivermectine slikt tegen Covid.
Sssst! Ik hoopte dat ze met enige hulp zelfstandig tot dit inzicht zou komen.
Huilen dan.
pi_203782523
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Sssst! Ik hoopte dat ze met enige hulp zelfstandig tot dit inzicht zou komen.
Je verwachting is wat aan de hoge kant.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:08:18 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203782533
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je verwachting is wat aan de hoge kant.
Ja ik weet het. Al was het alleen maar omdat ze me geblokkeerd heeft.
Huilen dan.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:09:23 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203782544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat heb ik gedaan.
Is me die 12,50 per jaar wel waard zodat ik dat domme gezuig niet meer (zo vaak) hoef te lezen.
Soms per ongeluk zie ik het namelijk wel als anderen er wel op reageren. En soms is het dan niet meer goed te volgen, maar dat heb ik er wel voor over. *O*
Ik ook, inderdaad af en toe pik je nog iets mee van hun bekende gezuig maar het blijft een kwestie van negeren en vooral niet erop ingaan wat een aantal toch blijven doen. Aparte is, al heb je ze op negeer blijven ze je toch quoten merk ik :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203782683
quote:
81s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja ik weet het. Al was het alleen maar omdat ze me geblokkeerd heeft.
ben ik hier de enige sukkel die jullie geblaat nog te zien krijgt ;(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:26:10 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203782730
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iemand op Twitter die een plaatje van een doosje Ivermectine voorzag van de begeleidende tekst dat de Queen Covid heeft.

Dat is kennelijk voldoende bewijs dat ze ivermectine slikt tegen Covid.
Nou ja, zo achterlijk was het nou ook weer niet. Blijkbaar was er een news outlet (A current affair) die dit beweerde in een video ofzo. Of dat "hart van Nederland" niveau is weet ik ook niet, maar het was weldegelijk meer dan een plaatje.

Ze hebben het inmiddels weggehaald geloof ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203782775
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, zo achterlijk was het nou ook weer niet. Blijkbaar was er een news outlet (A current affair) die dit beweerde in een video ofzo. Of dat "hart van Nederland" niveau is weet ik ook niet, maar het was weldegelijk meer dan een plaatje.

Ze hebben het inmiddels weggehaald geloof ik.
Die context zat niet bij het twitterbericht :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203782777
quote:
Dat schepsel heeft geen covid en heeft dat spul niet gebruikt , dit soort onzin gooien ze de wereld in om ons te bespotten.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:31:27 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203782783
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die context zat niet bij het twitterbericht :7
True, ik verdedig het "nieuws" ook niet per se, maar er zit wel iets meer achter dan, 1 plaatje wat een debiel ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203782966
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit is dus wappieland volgens jou?
Ga toch lekker gezellig naar je prikschapenstal.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203783233
twitter

alles is geoorloofd onder het mom van volksgezondheid.
Plaats hier uw advertentie
pi_203783269
Opvallend:

quote:
Zorgen over Europese digitale identiteit: dit weten we er nu over

https://www.nu.nl/tech/61(...)n-we-er-nu-over.html
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:43:57 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203783416
Eerste Kamer stemt voor 5e verlenging spoedwet en A-status COVID-19
quote:
De Eerste Kamer stemde zojuist in met de vijfde verlenging van de spoedwet. Hierdoor krijgt de ‘Tijdelijke’ wet maatregelen steeds meer een permanent karakter. Ook stemde de Kamer voor het definitief plaatsen van COVID-19 op de A-lijst van infectieziekten. Dat betekent dat de overheid nu blijvend beschikt over vergaande bevoegdheden ter bestrijding van het virus.
Dat het een blijvertje was wisten een aantal van ons al toen het ingevoerd werd. Corona op de A-lijst :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203783475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:20 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat mensen wel eens een verkeerde conclusie zouden kunnen trekken uit deze data?
Of erger... de juiste!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:05:24 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203783681
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Eerste Kamer stemt voor 5e verlenging spoedwet en A-status COVID-19
[..]
Dat het een blijvertje was wisten een aantal van ons al toen het ingevoerd werd. Corona op de A-lijst :+
Zo even terloops.

Wat een ongelooflijk tuig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203783784
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ga toch lekker gezellig naar je prikschapenstal.
Mja, dat heeft geen zin, want mijn berichten daar worden hier geciteerd. Kennelijk post ik hier te weinig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:16:41 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203783841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zo even terloops.

Wat een ongelooflijk tuig.
Over tuig gesproken
quote:
Verlenging korter dan drie maanden
Senator Van der Voort (D66) stelde dat de wisseling van bewindspersonen het mogelijk maakt stappen te zetten om de tijdelijke wetgeving om te zetten naar permanente wetgeving.
Naast politicus is deze man een arts, een intensivist.

Verlenging tijdelijke coronawet: debat samengevat
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203783991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Zo even terloops.

Wat een ongelooflijk tuig.
Kan je het ze kwalijk nemen?
De gevaxte meute laat zo over zich heen walsen.
Je kan invoeren wat je wil als je het maar op covid steekt...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:30:39 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203784024
Iedereen is toch bezig met Oekraine, komt ze weer prima uit dit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203784268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Eerste Kamer stemt voor 5e verlenging spoedwet en A-status COVID-19
[..]
Dat het een blijvertje was wisten een aantal van ons al toen het ingevoerd werd. Corona op de A-lijst :+
Vrij naïef om te denken dat de wet op dit moment niet meer nodig is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203784885
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vrij naïef om te denken dat de wet op dit moment niet meer nodig is.
jij praat alles goed, dat is bekend.
Plaats hier uw advertentie
pi_203785049
Zo posten in dit topic heeft me wat (een volle krat) flesjes Hoegaarden Rosé opgeleverd, thnx! @loveyoulongtime
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 19:32:45 #299
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203785144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef mir1986 het volgende:
Zo posten in dit topic heeft me wat (een volle krat) flesjes Hoegaarden Rosé opgeleverd, thnx! @:loveyoulongtime
Belofte maakt schuld, U R welcome en enjoy B:)B
Lach met een schone bips
pi_203785405
twitter
pi_203785486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
jij praat alles goed, dat is bekend.
Tja, omdat dit te verwachten valt wil niet zeggen dat ik het goed praat *)

My ik begrijp de misplaatste naïviteit wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')