Oversterfte is geen goede graadmeter.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het niet publiceren van het onderzoek dat juist de efficacy aantoont is.... Een tikje....
Het wekt nogal wat argwaan op.
En gezien onder de 50 er geen oversterfte was zul je dat eventueel al dik genereren als 1/10.000 toch overlijdt mede door de prik.
Maar die oversterfte in dit land schijnt niet voor te komen in het buitenland...
Anderzijds.... Non Covid deaths schijnen wel verhoogd te zijn bij mannen 15-19 jaar.
Ik begrijp niet wat er nou zo moeilijk is om veel voorzichtiger om te gaan met mensen die er nauwelijks baat bij hebben.
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter.
Wat gij hier eigenlijk nog komt doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef Wantie het volgende:
Zo werkt dat in wappieland, de wappie heeft gelijk totdat het tegendeel is aangetoond.
Sub zoekt dom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat gij hier eigenlijk nog komt doen
heb al een andere tip in zijn dm geslidequote:
Grappig, ik lever kritiek op het gebruik van oversterfte als graadmeter, en dan verwijt je mij dat ik niet kritisch benquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?
Dan zal je wel reageren met: 'Ik pas me gewoon aan, zo gaat dat in BNW'-geneuzel. Maar over die mensen heb je dan ook een duidelijke mening en daar sta jij vast ver boven met je geweldige instelling. Dus, hoe werkt het dan wel?
Daarom snap ik best dat het woord schaap zo toepasselijk is en veel wordt gebruikt. Het lijkt regelmatig daadwerkelijk op een kudde dieren die zich desnoods gebroedelijk en ogenschijnlijk hersenloos in de afgrond storten en zelfs nadat ze de grond hebben geraakt zich nog afvragen hoe dat zou kunnen komen.
Goed he dat ze al wisten dat het vaccin geen probleem was. Bijna alsof ze al klaar waren en lagen te wachten om te worden ingezet.quote:
Dit is dus wappieland volgens jou?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat gij hier eigenlijk nog komt doen
Dat heb ik gedaan.quote:
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, ik lever kritiek op het gebruik van oversterfte als graadmeter, en dan verwijt je mij dat ik niet kritisch ben
Oversterfte is geen goede graadmeterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gewoon als vraag, ben jij ooit wel kritisch? Waarom is je reflex om alles te verdedigen?
Dan zal je wel reageren met: 'Ik pas me gewoon aan, zo gaat dat in BNW'-geneuzel. Maar over die mensen heb je dan ook een duidelijke mening en daar sta jij vast ver boven met je geweldige instelling. Dus, hoe werkt het dan wel?
Daarom snap ik best dat het woord schaap zo toepasselijk is en veel wordt gebruikt. Het lijkt regelmatig daadwerkelijk op een kudde dieren die zich desnoods gebroedelijk en ogenschijnlijk hersenloos in de afgrond storten en zelfs nadat ze de grond hebben geraakt zich nog afvragen hoe dat zou kunnen komen.
Naja afgezien van dat, tis prima om wat te doneren aan het forum toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Is me die 12,50 per jaar wel waard zodat ik dat domme gezuig niet meer (zo vaak) hoef te lezen.
Soms per ongeluk zie ik het namelijk wel als anderen er wel op reageren. En soms is het dan niet meer goed te volgen, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik kan er echt met mijn hoofd niet meer bij af en toe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter
Hahaha
Oversterfte is vooral een goede graadmeter voor corona zoals keer op keer blijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oversterfte is geen goede graadmeter
Hahaha
Ja, dat was de reden voor mij om 'lid' te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja afgezien van dat, tis prima om wat te doneren aan het forum toch.
De Queen kreeg bij haar Covid medicatie #Ivermectine.quote:
Thquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend.
Heb een poging gedaan met je, meerdere zelfs. Al zou je maar een beetje laten zien dat je niet alleen komt om te trollen dan zouden we prima discussies kunnen hebben.
Je vraagt waarom ik niet kritisch ben, terwijl ik me kritisch opstel tegenover het bericht waar ik op reageer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen antwoord dus, grappig maar verre van verrassend.
Ik hoef mezelf niet naar jou te verantwoorden.quote:Heb een poging gedaan met je, meerdere zelfs. Al zou je maar een beetje laten zien dat je niet alleen komt om te trollen dan zouden we prima discussies kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |