abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2022 @ 17:44:27 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769246
Ik vraag me af hoe ver deze despoot moet gaan voor ook hier de usual wegkijkertjes tot inkeer komen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203769253
twitter
pi_203769278
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af hoe ver deze despoot moet gaan voor ook hier de usual wegkijkertjes tot inkeer komen :').
Zijn er al EU leiders opgestaan tegen dit verhaal!?

Bij BLM moesten we allemaal meevoelen, terwijl hele steden gesloopt werden en hier doen we alsof er terroristen aan het werk zijn, hoewel ik alleen maar springkussens en feestjes zie.
pi_203769280
Rutte met z'n polarisatie _O- Hij is zelf de oorzaak van alle polarisatie momenteel
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:49:10 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769304
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef _I het volgende:

[..]

Bij BLM moesten we allemaal meevoelen, terwijl hele steden gesloopt werden en hier doen we alsof er terroristen aan het werk zijn, hoewel ik alleen maar springkussens en feestjes zie.
Ik heb wel afkeurende tweets gezien van de Premier van Roemenie en nog wat andere landen die volgens Rutte en Trudeau (oa) als zwaar ondemocratisch moeten worden gezien :').
Get woke, go broke!
pi_203769308
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef JohnDDD het volgende:
Rutte met z'n polarisatie _O- Hij is zelf de oorzaak van alle polarisatie momenteel
twitter

Laten we het vooral niet over de afgelopen 2 jaar hebben, maar lekker naast elkaar staan nu alle maatregelen zgn vervallen.

Kijkt u hier naar links, dan ziet u rechts niets..
pi_203769323
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb wel afkeurende tweets gezien van de Premier van Roemenie en nog wat andere landen die volgens Rutte en Trudeau (oa) als zwaar ondemocratisch moeten worden gezien :').
Heb je 50 euro gedoneerd aan een protest, ben je je bankrekening, spaargeld en straks kinderen en huisdieren kwijt.

Heel normaal. :{
pi_203769333
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef _I het volgende:

[..]
[ twitter ]
Laten we het vooral niet over de afgelopen 2 jaar hebben, maar lekker naast elkaar staan nu alle maatregelen zgn vervallen.

Kijkt u hier naar links, dan ziet u rechts niets..
Nou ja en buiten de coronacrisis heeft hij Nederland in een wooncrisis gestort, een energiecrisis en talloze andere crises waarin de rijken er altijd beter uitkomen en de armen slechter. De VVD is een polariserende partij omdat ze de rijken rijker willen maken en de armen ... nou niet per se armer maar ook zeker niet rijker.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:52:00 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769347
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:50 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je 50 euro gedoneerd aan een protest, ben je je bankrekening, spaargeld en straks kinderen en huisdieren kwijt.

Heel normaal. :{
En in het truckerstopic zagen een aantal usuals dat het goed was. Hoe kan en durf je hier achter te staan denk ik dan? :').
Get woke, go broke!
pi_203769392
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik geloof er maar weinig van. Net zoals dat verhaal dat die chef vaccins had geregeld voor zijn personeel.
File under: Guyvies Ongelooflijk Verhaaltjes.

Tja, ook die verhaaltje over de politie agenten die gezellige een bakkie koffie hebben gedaan en (onze held)gayvie een hele doos mondkapjes aan ze heeft gegeven.

Mad as a hatter, die gast.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203769400
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Nou ja en buiten de coronacrisis heeft hij Nederland in een wooncrisis gestort, een energiecrisis en talloze andere crises waarin de rijken er altijd beter uitkomen en de armen slechter. De VVD is een polariserende partij omdat ze de rijken rijker willen maken en de armen ... nou niet per se armer maar ook zeker niet rijker.
Schandaal op schandaal.
Vandaag weer een slecht rapport over de afhandeling van die kinderen uit het toeslagenschandaal.

Niet best allemaal.
pi_203769430
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En in het truckerstopic zagen een aantal usuals dat het goed was. Hoe kan en durf je hier achter te staan denk ik dan? :').
Totdat jouw rekening bevroren is omdat er een andere Jan Bakker aanwezig was.

Mag overigens hopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om cryptorekeningen te bevriezen.

Verwacht nog wel een bankrun en eventueel een burgeroorlog daar. Heb er een slecht gevoel over.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:59:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769454
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef _I het volgende:

[..]
Totdat jouw rekening bevroren is omdat er een andere Jan Bakker aanwezig was.

Mag overigens hopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om cryptorekeningen te bevriezen.

Verwacht nog wel een bankrun en eventueel een burgeroorlog daar. Heb er een slecht gevoel over.
Dit kan wel een heel erg misgaan ja. Ik snap nooit dat die mensen er zo makkelijk over doen als ze het nu toevallig eens zijn met de huidige regering. Voor je het weet slaat de stemming in een land om en heeft je aartsvijand opeens die macht in handen.

Hoe kortzichtig kan je zijn?
Get woke, go broke!
pi_203769601
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit kan wel een heel erg misgaan ja. Ik snap nooit dat die mensen er zo makkelijk over doen als ze het nu toevallig eens zijn met de huidige regering. Voor je het weet slaat de stemming in een land om en heeft je aartsvijand opeens die macht in handen.

Hoe kortzichtig kan je zijn?
Omdat er alles aan is gedaan om de massa te laten geloven dat het in lijn is met de beste weg voor de volksgezondheid. Men staat achter de beslissingen uit angst.

Zich niet realiserend dat zij de volgende zijn die aan de beurt zijn, als er een nieuwe arbitraire lijk getrokken wordt. Blijk je 2 jaar geleden iets op Twitter te hebben gezegd wat nu niet meer zo goed valt. Dag baan en geld.

Of je hebt je zoals in Italië niet laten inenten, waardoor je geen onderdeel meer bent van de maatschappij volgens sommigen. Misdaad prima, geen vaccin; melaatse.
  maandag 21 februari 2022 @ 18:13:42 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203769654
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:08 schreef _I het volgende:

[..]
Omdat er alles aan is gedaan om de massa te laten geloven dat het in lijn is met de beste weg voor de volksgezondheid. Men staat achter de beslissingen uit angst.

Zich niet realiserend dat zij de volgende zijn die aan de beurt zijn, als er een nieuwe arbitraire lijk getrokken wordt. Blijk je 2 jaar geleden iets op Twitter te hebben gezegd wat nu niet meer zo goed valt. Dag baan en geld.

Of je hebt je zoals in Italië niet laten inenten, waardoor je geen onderdeel meer bent van de maatschappij volgens sommigen. Misdaad prima, geen vaccin; melaatse.
Sja, ik heb me ook heel lang afgevraagd hoe het in de jaren 30 zo "makkelijk" is geweest om een heel land achter Hitler te krijgen. Maar inmiddels is wel duidelijk dat het idd helemaal niet zo lastig is :').
Get woke, go broke!
pi_203770677
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Heb je ze dat gevraagd?
  maandag 21 februari 2022 @ 19:24:05 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770690
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je ze dat gevraagd?
Jazeker, in het eerste topic. Ze bleven doorgaan met steun aan Trudeau posten, en dat doen ze nu nog steeds :).
Get woke, go broke!
pi_203770709
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef _I het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is dat andere landen zich bemoeien met de interne aangelegenheid van een soeverein land.
pi_203770720
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jazeker, in het eerste topic. Ze bleven doorgaan met steun aan Trudeau posten, en dat doen ze nu nog steeds :).
Aha.

Maar wat was hun motivatie om dat goed te keuren?
  maandag 21 februari 2022 @ 19:27:26 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770739
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat het niet de bedoeling is dat andere landen zich bemoeien met de interne aangelegenheid van een soeverein land.
Zoals Trudeau wel tegen India deed?

Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 19:28:39 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203770758
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Aha.

Maar wat was hun motivatie om dat goed te keuren?
Fascist zijn.
Get woke, go broke!
pi_203770817
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals Trudeau wel tegen India deed?

[ afbeelding ]
Ja, dat mag dus kennelijk niet.
  maandag 21 februari 2022 @ 20:09:12 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203771864
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat mag dus kennelijk niet.
Nee, maar nu Trudeau dat al heeft gedaan en nu ook nog dingen doet die echt niet mogen en vele malen erger zijn, kunnen ze best een keer een uitzondering maken, doe eens gek :').
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 20:13:26 #104
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203771957
die WEF das maar een herenclubje
twitter
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 21 februari 2022 @ 20:23:48 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203772170
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Wat is het probleem precies?
Huilen dan.
  maandag 21 februari 2022 @ 21:11:06 #106
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203773002
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 21:19:54 #107
421867 greysbones
pi_203773147
twitter
  maandag 21 februari 2022 @ 21:23:38 #108
421867 greysbones
pi_203773202
twitter
  maandag 21 februari 2022 @ 21:38:48 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203773485
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.

Ze zitten nu wel in een rare impasse. De corona hoax is de wind een beetje kwijt uit de zeilen.

En een Europees digitaal id zit de man niet op te wachten..leuke tijden
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203773615
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Er stond best een interessante video over het WEF onder die tweet:
  maandag 21 februari 2022 @ 21:48:38 #111
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203773683
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze zitten nu wel in een rare impasse. De corona hoax is de wind een beetje kwijt uit de zeilen.

En een Europees digitaal id zit de man niet op te wachten..leuke tijden
Ik ben ook erg benieuwd hoe Rutte het gaat brengen. Of niet. Af en toe een reclameblokje en stukje in de krant. Vrees dat het niet tegen te houden is.

Ben ook benieuwd wanneer het contant geld wordt afgeschaft.
To BG or not to BG!
  maandag 21 februari 2022 @ 21:50:24 #112
421867 greysbones
pi_203773715
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik ben ook erg benieuwd hoe Rutte het gaat brengen. Of niet. Af en toe een reclameblokje en stukje in de krant. Vrees dat het niet tegen te houden is.

Ben ook benieuwd wanneer het contant geld wordt afgeschaft.
Alles is tegen te houden
maar dan moet wel het land er achter staan
pi_203774118
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Alles is tegen te houden
maar dan moet wel het land er achter staan
Helaas niet, dan creëren ze wel voedseltekorten. Een oorlog, energietekorten, bevolking die niet meer in hun levensonderhoud kan voorzien.. Dan krijg je massale opstanden wat een opstap is om een vorm van "martial law" in te schakelen om de bevolking in toom te houden door ze een beetje eten en dergelijke "schenken" waarna we allemaal om hervorming roepen.. Guess what? Daar komt "zhe great rezet" in beeld. De VN als globale overheid als grote redders.
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:15:24 #114
421867 greysbones
pi_203774163
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Helaas niet, dan creëren ze wel voedseltekorten. Een oorlog, energietekorten, bevolking die niet meer in hun levensonderhoud kan voorzien.. Dan krijg je massale opstanden wat een opstap is om een vorm van "martial law" in te schakelen om de bevolking in toom te houden door ze een beetje eten en dergelijke "schenken" waarna we allemaal om hervorming roepen.. Guess what? Daar komt "zhe great rezet" in beeld. De VN als globale overheid als grote redders.
als je bij voorbaat al opgeeft zul je nooit winnen
pi_203774195
Is de reset al begonnen?
pi_203774220
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
als je bij voorbaat al opgeeft zul je nooit winnen
Me thinks dat het al niet meer te stoppen is, zal zelf nergens aan meedoen hoor. Maar krijgen ze niet linksom hun zin dan is het wel rechtsom.
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:19:33 #117
421867 greysbones
pi_203774232
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Me thinks dat het al niet meer te stoppen is, zal zelf nergens aan meedoen hoor. Maar krijgen ze niet linksom hun zin dan is het wel rechtsom.
we shall see
ben positief ingesteld dus blijf altijd goede hoop hebben
pi_203774276
quote:
99s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
we shall see
Ow, ja maar ik blijf ook positief :) Ben dan ook in de gelukkige omstandigheid dat als het me hier echt te eng gaat worden ik weg kan naar waar het op dat moment beter is. Zo lang er niks aan de hand is vind ik alles best :)
Lach met een schone bips
pi_203774307
Er werden hier door meerdere users ook telkens lijstjes met data's en voorspellingen gepost waarin heilig werd gelooft. in die voorspellingen werd corona en alle maatregelen die daartegen genomen werden ook steeds erger totdat we met hongersnood, oorlog en totale controle van het WEF zouden eindigen. Nergens in die kalender met voorspellingen werden maatregelen afgeschaft en nergens zou corona een mildere variant krijgen.

Nu zijn bijna alle maatregelen afgeschaft en is corona nauwelijks meer een probleem.

Klopten die voorspellingen waar jullie heilig in geloofden niet of is dit weer een nieuwe tactiek in 'het grote plan'?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203774310
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Juist, waarom die reset nu pas in 2022, dat had allang al gekund. of was hitler ermee bezig?
pi_203774316
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er werden hier door meerdere users ook telkens lijstjes met data's en voorspellingen gepost waarin heilig werd gelooft. in die voorspellingen werd corona en alle maatregelen die daartegen genomen werden ook steeds erger totdat we met hongersnood, oorlog en totale controle van het WEF zouden eindigen. Nergens in die kalender met voorspellingen werden maatregelen afgeschaft en nergens zou corona een mildere variant krijgen.

Nu zijn bijna alle maatregelen afgeschaft en is corona nauwelijks meer een probleem.

Klopten die voorspellingen waar jullie heilig in geloofden niet of is dit weer een nieuwe tactiek in 'het grote plan'?
Lol, dit is pas het begin :)
Lach met een schone bips
pi_203774320
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Op maandag 21 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
we shall see
Ow, ja maar ik blijf ook positief Ben dan ook in de gelukkige omstandigheid dat als het me hier echt te eng gaat worden ik weg kan naar waar het op dat moment beter is. Zo lang er niks aan de hand is vind ik alles best
Helmond?
  maandag 21 februari 2022 @ 22:27:04 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203774346
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Maar das vast toeval :').
Get woke, go broke!
pi_203774361
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.

Justine Trudeau en Jack Ardern beide op het lijstje van WEF als young global leaders :)
Lach met een schone bips
pi_203774429
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, nee, zo werkt het niet.

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
pi_203774465
quote:

Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 21 februari 2022 @ 22:35:32 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203774483
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.

Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Sja, dat ze het niet in 1 keer gelukt is om de wereld over te nemen maar slechts 2 landen, dat is nauwelijks een bewijs dat ze dan ook maar niet overal een vinger in de pap lijken te hebben B-).

Rutte en Kaag zijn ook lid, hebben ook bewezen correspondentie met ze. Dus ja....
Get woke, go broke!
  maandag 21 februari 2022 @ 22:36:10 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774494
quote:

[..]

Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
Huilen dan.
pi_203774495
quote:

Ja vreselijk. Een orgaan dat je overal en altijd volgt. Dat is toch ongehoord...

Ik typ dit overigens op mijn smart phone met gps, facebook, whatsapp etc etc. Dus ik ben nu nog veilig en onzichtbaar!!
pi_203774496
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tactiek veranderd. Plak je anus vannacht maar af.
Eigenlijk wilde ik niet op jou reageren maar doe het toch maar even voor 1 keer. Jij hoeft je anus niet af te plakken vannacht vriend, je bent al genomen inmiddels :*
Lach met een schone bips
pi_203774516
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik _O- c_/
Plaats hier uw advertentie
pi_203774521
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Herkenbaar wel :)
Lach met een schone bips
pi_203774579
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik _O- c_/
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...
Lach met een schone bips
  maandag 21 februari 2022 @ 22:40:21 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774590
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Herkenbaar wel :)
Maar niet met terugwerkende kracht.
Huilen dan.
pi_203774615
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...
men wordt bespeeld.
Plaats hier uw advertentie
pi_203774640
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar niet met terugwerkende kracht.
_O- _O- _O-

Werking van de "vaccins" nog even naar voren halen?
Lach met een schone bips
pi_203774662
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
men wordt bespeeld.
Neen beste vriend, men laat zich voor de gek houden. En ook dat is een eigen keus, prima toch? ^O^
Lach met een schone bips
pi_203774667
quote:
Juist! Iedereen was corona moe, nu komen ze gewoon met een nieuwe infectieziekte.

Eentje waarmee je een loopneus hebt en verder NIKS! Uiteindelijk gaan ze dat uitbreiden naar een variant waarbij er allerlei shit uit je neus komt vallen.

Dan moet de horeca weer sluiten, want snot in je bier of bier in je snot is kut.
pi_203774668
quote:

[..]
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022
  maandag 21 februari 2022 @ 22:48:58 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774785
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Werking van de "vaccins" nog even naar voren halen?
Ja doe dat maar even.
Huilen dan.
pi_203774786
quote:

[..]

Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd

We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 21 februari 2022 @ 22:49:07 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203774787
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022
Wacht nu eerst even tot covid van de a-lijst af is en de spoedwet buiten werking is.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203774807
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd

We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
Waarom wachten ze nog 7 jaar? En waar heb jij de agenda vandaan? Wat is het feitelijk bewijs?
  maandag 21 februari 2022 @ 22:50:59 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203774823
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.

En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
pi_203774837
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja doe dat maar even.
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.

Supertof wel dat de meest gevaccineerde landen de hoogste besmettingscijfers hebben ^O^
Lach met een schone bips
pi_203774838
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.

Die weten allemaal hoe het zit. Elon Muskjes in de dop. Let maar op die komen nog met een ontwerp voor een ruimteschip.
pi_203774860
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.

Supertof wel dat de meest gevaccineerde landen de hoogste besmettingscijfers hebben ^O^
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag? :{

Vaccins werken tegen ernstig ziek worden. :Y
pi_203774869
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Putin schijt 7 kleuren in zijn broek :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203774871
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag? :{

Vaccins werken tegen ernstig ziek worden. :Y
Doelpalen??
Lach met een schone bips
pi_203774885
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Putin schijt 7 kleuren in zijn broek :Y
Hij heeft Xi al gebeld voor backup las ik.
Lach met een schone bips
pi_203774956
Stfu it's science

twitter
pi_203774971
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
Stfu it's science

[ twitter ]
Was ook niet voorspeld voor ze begonnen no? _O-
Lach met een schone bips
pi_203774990
Blij dat het ongedierte eindelijk een lesje word geleerd

twitter
  maandag 21 februari 2022 @ 23:02:57 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203774996
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went.
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast :? .
Huilen dan.
pi_203775004
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast :? .
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica wel :)
Lach met een schone bips
pi_203775167
Praatclubje , niets meer en minder

twitter
pi_203775183
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, je zal best een fijne kerel in real life zijn alleen als ex mod ben je soms best wel een beetje vervelend :) Ik zat vandaag en gisteren ook het COR topic een beetje door te lezen en zag daar je ex mod collega @AlwaysHappy die zich daar toch wel wat dingen begon af te vragen en daarmee wat meer open staat voor een discussie terwijl hij zich hier niet mengt. Daarom vraag ik mij af, als jij zo zeker van jouw gelijk bent... Waarom probeer je het hier er nog doorheen te drammen? Ik ga liever met Alwayshappy in gesprek omdat daar een discussie mee te voeren is ipv iedere keer te resulteren in een welles/nietes verhaal.
Lach met een schone bips
pi_203775241
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
Praatclubje , niets meer en minder

[ twitter ]
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/
Lach met een schone bips
pi_203775300
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/
Weer zon voorspelling die niet is uitgekomen

We mogen ons gelukkig verklaren met de zelfverklaarde fact checkers die ons telkens komen corrigeren
pi_203775318
nvm zie hem al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')