quote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.
Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
Sja, dat ze het niet in 1 keer gelukt is om de wereld over te nemen maar slechts 2 landen, dat is nauwelijks een bewijs dat ze dan ook maar niet overal een vinger in de pap lijken te hebbenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, nee, zo werkt het niet.
Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.
Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die lijstjes werden hier maandenlang gepost om het beleid van de hele westerse wereld te verklaren. Iedere keer als er in NL een maatregel werd ingevoerd werd er hier geroepen 'zie je we, precies zoals er in het jarenlange plan van het WEF al voorspeld was'.
In de lijstjes zouden we nu in NL massale hongersnood moeten hebben, een 4e variant die nog besmettelijker en dodelijker is dan alle voorgaanden, een permanente lockdown en een soort van burgeroorlog.
Dus nogmaals; waren die voorspellingen hier complete BS of hoort dit bij het 'grote plan' en is men van tactiek veranderd?
Ja vreselijk. Een orgaan dat je overal en altijd volgt. Dat is toch ongehoord...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat die knurft van een Rutte gewoon de agenda van het WEF aan het uitvoeren is wordt steeds duidelijker. Dat europese id wat er straks komt is ook gewoon zijn idee en is niet tegen te houden en dan zijn we officieel geen democratie meer en leven we in een autocratie.
Corona heeft het plan alleen wat versneld. En blootgelegd.
Eigenlijk wilde ik niet op jou reageren maar doe het toch maar even voor 1 keer. Jij hoeft je anus niet af te plakken vannacht vriend, je bent al genomen inmiddelsquote:Op maandag 21 februari 2022 22:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tactiek veranderd. Plak je anus vannacht maar af.
Herkenbaar welquote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het narratief wordt gewoon met terugwerkende kracht aangepast.
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...quote:Op maandag 21 februari 2022 22:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De koningin van Engeland lekker aan de ivermectine zag ik![]()
men wordt bespeeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal komende dagen wel in het AD staan dat het fake news is...
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar niet met terugwerkende kracht.
Neen beste vriend, men laat zich voor de gek houden. En ook dat is een eigen keus, prima toch?quote:
Juist! Iedereen was corona moe, nu komen ze gewoon met een nieuwe infectieziekte.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja doe dat maar even.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Werking van de "vaccins" nog even naar voren halen?
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijdquote:Op maandag 21 februari 2022 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wacht nu eerst even tot covid van de a-lijst af is en de spoedwet buiten werking is.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En die voorspellingen waren al zo algemeen gedaan. 'Er komt een nieuwe besmettelijkere variant' met als datum tweede helft 2021. Bevolking krijgt nieuwe vaccins aangeboden waar later verplichtingen voor gelden in 2021 en 2022
Waarom wachten ze nog 7 jaar? En waar heb jij de agenda vandaan? Wat is het feitelijk bewijs?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd
We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het heet agenda 2030 en niet agenda 2022. Jij en Koosvogels zijn zo vreselijk ongeduldig , niet normaal . Geef het wat tijd
We staan aan de vooravond van een mogelijke 3e wereld oorlog , lijkt me voldoende om je de komende tijd een beetje zoet te houden
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.quote:
Die weten allemaal hoe het zit. Elon Muskjes in de dop. Let maar op die komen nog met een ontwerp voor een ruimteschip.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.
En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went. En ik zou als ik zin had zelfs nog filmpjes erbij kunnen zoeken van onze wereldwijde politici die dit roepen als ik daar zin in gehad zou hebben.
Supertof wel dat de meest gevaccineerde landen de hoogste besmettingscijfers hebben
Putin schijt 7 kleuren in zijn broekquote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat mensen als Voetbalmanager2 en Wantie als eerst richting de frontlinie klappen om die schijtrussen een lesje ethiek te leren.
En Rusland zal trillen op zijn grondvesten.
Doelpalen??quote:Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vaccins beschermen niet tegen besmettingen. Ik dacht dat jij alles zag?
Vaccins werken tegen ernstig ziek worden.
Hij heeft Xi al gebeld voor backup las ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Putin schijt 7 kleuren in zijn broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |