En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepastquote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Simpel toch? De vaccins gaan ons beschermen en de transmissie stoppen.. Look how that went.
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica welquote:Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast.
Begrijp me niet verkeerd, je zal best een fijne kerel in real life zijn alleen als ex mod ben je soms best wel een beetje vervelendquote:Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toen er een nieuwe variant om de hoek kwam kijken is het narratief met terugwerkende kracht aangepast.
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
Praatclubje , niets meer en minder
[ twitter ]
Weer zon voorspelling die niet is uitgekomenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nergens mensen: https://www.weforum.org/press/2021/03/ygl-class-2021/
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weer zon voorspelling die niet is uitgekomen
We mogen ons gelukkig verklaren met de zelfverklaarde fact checkers die ons telkens komen corrigeren
Maar die in het geval van nieuwe varianten ook goed beschermt tegen ernstige ziekte en overlijden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus boosteren we door met een shot die niet voor die variant bedoelt is? Logica wel
Om nog even verder te gaan, Kill&Melinda Gates foundation als voorbeeld 1 van de grootste investors in het WEF hebben als grootaandeelhouders............. Jawel Blackrock en Vanguard.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?
Wacht
Bron?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar die in het geval van nieuwe varianten ook goed beschermt tegen ernstige ziekte en overlijden.
Blackrock bestaat niet, Vanguard ook niet . Larry Fink is een een verzinsel van extreem rechts . Fictieve figuren en organisaties zonder enige invloedquote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho ho, Reuters is natuurlijk wel betrouwbaar sinds de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard zijn.. Oh wacht even, zijn die niet ook grootaandeelhouder van Unilever, Mondelez enz? Nee zal toch niet dat die ook grootaandeelhouder van de media bedrijven zijn? Nee, kan toch niet dat die alles bezitten?
Wacht
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Blackrock bestaat niet, Vanguard ook niet . Larry Fink is een een verzinsel van extreem rechts . Fictieve figuren en organisaties zonder enige invloed
Tja, ik weet niet zo goed wat ik met deze reactie moet. Ik denk dat er best aspecten zijn van het hele coronagebeuren waar we elkaar kunnen vinden (zo heb ik me bijvoorbeeld ook wel eens kritisch uitgelaten over het CTB en het normaliseren van een controlemaatschappij). Maar van dat hele verhaal over een uitgestippeld plan geloof ik geen snars.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, je zal best een fijne kerel in real life zijn alleen als ex mod ben je soms best wel een beetje vervelendIk zat vandaag en gisteren ook het COR topic een beetje door te lezen en zag daar je ex mod collega @:alwayshappy die zich daar toch wel wat dingen begon af te vragen en daarmee wat meer open staat voor een discussie terwijl hij zich hier niet mengt. Daarom vraag ik mij af, als jij zo zeker van jouw gelijk bent... Waarom probeer je het hier er nog doorheen te drammen? Ik ga liever met Alwayshappy in gesprek omdat daar een discussie mee te voeren is ipv iedere keer te resulteren in een welles/nietes verhaal.
Wel opmerkelijk dat je net klaagt over dat ik geen discussie zou willen voeren en nu zelf naar de bekende weg vraagt. Trek je nu serieus in twijfel dat de vaccins ook goed tegen ernstige ziekte en overlijden beschermen na besmetting met de nieuwe varianten?quote:
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Canada en New zealand. Allebei trouwe leden van het WEF die leiders en die laten wel hele enge dictatortrekjes zien hoor.
Maar das vast toeval.
Plan is simpelweg mislukt dankzij de verzetshelden die zonder mondkapje boodschappen gingen doen. Je zou je ook met wat meer respect kunnen uitlaten over diegenen aan wie jij je vrijheid te danken hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.
Die roadmap ken ik niet, kan er dus niet veel over zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet zo goed wat ik met deze reactie moet. Ik denk dat er best aspecten zijn van het hele coronagebeuren waar we elkaar kunnen vinden (zo heb ik me bijvoorbeeld ook wel eens kritisch uitgelaten over het CTB en het normaliseren van een controlemaatschappij). Maar van dat hele verhaal over een uitgestippeld plan daar geloof ik geen snars.
Hoe zit het met die roadmap die @:psvcl hier tot vervelens toe geplaatst heeft?
Was meer een tongue in cheek reactie...quote:Op maandag 21 februari 2022 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je net klaagt over dat ik geen discussie zou willen voeren en nu zelf naar de bekende weg vraagt. Trek je nu serieus in twijfel dat de vaccins ook goed tegen ernstige ziekte en overlijden beschermen na besmetting met de nieuwe varianten?
Wie zegt dat de pandemie over is ?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus eerst, volgens de hier geldende complottheorieën dan, tuigt men een heel circus op omtrent Covid19 en zou er van alles in werking worden gezet om wereldwijd 'de bevolking' te onderdrukken en dan ineens zijn er aan het einde van de rit nog maar een paar landen over? Klinkt wel lekker logisch.
Die vrijheid die je ooit had krijg je niet meer terug... Maar goed, ik ga filmpje opzetten en fijne avondquote:Op maandag 21 februari 2022 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plan is simpelweg mislukt dankzij de verzetshelden die zonder mondkapje boodschappen gingen doen. Je zou je ook met wat meer respect kunnen uitlaten over diegenen aan wie jij je vrijheid te danken hebt.
Ja prima hoor, maar dan ook niet klagen dat ik niet geïnteresseerd ben in een discussie en het topic verpest hè.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was meer een tongue in cheek reactie...Aangezien jullie hier altijd om een bron vragen
Beetje pot verwijt de ketel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |