Hendrix of Toornstra zal het wel worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:48 schreef Grifte het volgende:
Domme, maar terechte kaart.
Die ga je wel missen volgende week tegen AZ
Je bent zelf.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat Slot daar zo debiel over te schreeuwen? Was toch gewoon terecht?
Je vergeet wie de scheids is. Bij een competente scheids hadden we al meer kaarten gezien, inclusief dezequote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Je kan hem geven maar het is zooooo makkelijk. Hij grijpt z’n tegenstander ff vast/krijgt de bal tegen z’n hand. Tja. Niet per se een gevaarlijke aanval eruit halen ofzo.
Deze gele kaart komt totaal uit het niets. Als ik dan naar dingetjes uit de eerste helft kijkt, is het wel inconsequent.
Ja, als je deze geeft mag je er in de eerste helft ook een paar geven. Daarom zag ik deze totaal niet aankomen. Inconsequent.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet wie de scheids is. Bij een competente scheids hadden we al meer kaarten gezien, inclusief deze
Gevalletje Immers?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Linssen is echt zo slecht...
Het irritante is dat je 'm weinig kan verwijten; hij kan nou eenmaal niet meer. Doet zijn best, werkt hard, etc.
Maar het blijft pijnlijk dat dit de eerste spits is.
En hier wel geel geven...quote:Op zondag 20 februari 2022 16:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoppa van achter aanpakken met een tackle en geen geel. Deze scheids.
Schiet je 3 keer raak uit extreem kleine kansen, verneuk je elke "normale" kans. Vreemd.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Efficiënt zijn we het hele seizoen al niet.
lijkt wel voetbal hequote:Op zondag 20 februari 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schiet je 3 keer raak uit extreem kleine kansen, verneuk je elke "normale" kans. Vreemd.
was geen foutquote:Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
Begon kut, maar uiteindelijk gemakkelijk gewonnen. Was verder niet best.
Jammer van Trauner z’n fout.
Hij werd daarna vrij simpel uitgekapt anders. Was hoe dan ook niet sterk, maar kan een keer gebeuren. Herstelde zich daarna ook prima.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij werd daarna vrij simpel uitgekapt anders. Was hoe dan ook niet sterk, maar kan een keer gebeuren. Herstelde zich daarna ook prima.
Linssen was overigens (alweer) ronduit kut.
Walemark viel wel lekker in ja. Wel echt benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima wedstrijd eigenlijk, grote minpunten de schorsing van Aursnes en het gebrek aan scherpte voorin. Foutje van Trauner zullen we hem maar vergeven. Dit had gewoon 5-0 ofzo moeten worden.
Verder vond ik Senesi weer ouderwets ontzettend goed, Kökcü was heel goed, Wålemark toonde wat van zijn klasse, en die Bassett viel heel goed in in die paar minuten.
Wat is die Linssen trouwens allemaal aan het doen de laatste weken? Hij speelde echt een prima eerste seizoenshelft, maar dit is echt beroerd, al weken.
Volgende week wordt CRUCIAAL.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In Eindhoven spelen ze ook weer een dramatische wedstrijd. xG lager dan Heerenveen.![]()
Blijf wel het idee houden dat Feyenoord 2e wordt.
Wel heel spannend ja. Feyenoord speelt over het algemeen beter voetbal en creëert meer kansen maar heeft wel een wat lastiger programma. Eigenlijk moet je AZ uit echt wel winnen (puntje is niet genoeg) wil je de kans op plek 2 reëel houden want ik denk niet dat er iemand in Rotterdam is die denkt dat er in de Arena gewonnen gaat worden.quote:
Dat denk ik ook. AZ uit moet kunnen al doen ze het uitstekend daar. Moeten we wel wat beter spelen dan vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel heel spannend ja. Feyenoord speelt over het algemeen beter voetbal en creëert meer kansen maar heeft wel een wat lastiger programma. Eigenlijk moet je AZ uit echt wel winnen (puntje is niet genoeg) wil je de kans op plek 2 reëel houden want ik denk niet dat er iemand in Rotterdam is die denkt dat er in de Arena gewonnen gaat worden.
Gelijkspelletje ligt ergens wel een beetje in de lijn der verwachting. Zou trouwens Toornstra opstellen, vaak goed tegen AZ.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. AZ uit moet kunnen al doen ze het uitstekend daar. Moeten we wel wat beter spelen dan vandaag.
Heenwedstrijd vond ik ons wel een stuk beter maar lieten we AZ veel te lang leven. Die had je daardoor zomaar kunnen verliezen. Denk wel dat beide teams wat verder zijn dan toen. Blijf het heel knap vinden wat Jansen daar presteert met die selectie. Op een paar spelers na is dat toch vlees noch vis.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje ligt ergens wel een beetje in de lijn der verwachting. Zou trouwens Toornstra opstellen, vaak goed tegen AZ.
Nee individueel heeft Feyenoord echt nog wel wat meer klasse. Die Pavlidis zit inmiddels trouwens wel op hetzelfde doelpuntenaantal als Linssen.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Heenwedstrijd vond ik ons wel een stuk beter maar lieten we AZ veel te lang leven. Die had je daardoor zomaar kunnen verliezen. Denk wel dat beide teams wat verder zijn dan toen. Blijf het heel knap vinden wat Jansen daar presteert met die selectie. Op een paar spelers na is dat toch vlees noch vis.
Orkungodquote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
De Kokcu haters staan wederom in hun hemd.
[ twitter ]
Zijn er Kokcu haters hier dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vond die Pavlidis altijd wel een prima spits. Duurde nog best lang voordat hij bij AZ ging draaien. Bij ons lijkt Linssen al een tijdje over z’n hoogtepunt heen te zijn, leek weer nergens op vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee individueel heeft Feyenoord echt nog wel wat meer klasse. Die Pavlidis zit inmiddels trouwens wel op hetzelfde doelpuntenaantal als Linssen.
Maar zo'n Alireza, denk dat ze die toch graag weer in Alkmaar hadden zien spelen.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Er waren er een hoopquote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn er Kokcu haters hier dan?
Ja klopt. Het is jammer dat de spitspositie niet geweldig bezet is. Vind het vandaag dan ook nog wel enigszins zorgwekkend (al klinkt dat wat zwaar) hoe die wedstrijd wordt omgebogen. Natuurlijk is het lekker als spelers ballen van 25 meter in de kruising schieten maar dat doen ze niet elke week.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond die Pavlidis altijd wel een prima spits. Duurde nog best lang voordat hij bij AZ ging draaien. Bij ons lijkt Linssen al een tijdje over z’n hoogtepunt heen te zijn, lekker weer nergens op vandaag.
Mwoah dat is ook gewoon de individuele kwaliteit die Feyenoord heeft. Juist fijn dat het dit jaar niet slechts van 1 speler komt. Tweede helft vond ik op zich wel redelijk trouwens. De eerste helft was zeker de eerste 20 minuten gewoon matig.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is jammer dat de spitspositie niet geweldig bezet is. Vind het vandaag dan ook nog wel enigszins zorgwekkend (al klinkt dat wat zwaar) hoe die wedstrijd wordt omgebogen. Natuurlijk is het lekker als spelers ballen van 25 meter in de kruising schieten maar dat doen ze niet elke week.
Pas toen het 3-1 was begon Feyenoord echt nog kansen te creëeren en liet Cambuur het ook aardig lopen. Maar het openbreken van zo'n wedstrijd zie je liever met goed spel dan met toevalsschoten die erin vliegen.
Ja. Ergens heb je gelijk dat het individuele kwaliteit is. En toch zijn juist dit soort goals niet echt kenmerkend voor Slotball. Dan ben je toch geneigd te denken dat het vandaag wat meer toevalstreffers waren. Ik bedoel, Sini heeft best een paar aardige goaltjes gemaakt maar echt nog nooit van deze klasse.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah dat is ook gewoon de individuele kwaliteit die Feyenoord heeft. Juist fijn dat het dit jaar niet slechts van 1 speler komt. Tweede helft vond ik op zich wel redelijk trouwens. De eerste helft was zeker de eerste 20 minuten gewoon matig.
Dat laatste is op zich wel waar, maar het was vandaag ook wat meer een wedstrijd om vanaf rand 16 te schieten. Tenminste, die ruimte was er heel erg. Best vaak ook. Dat ze er dan zo invliegen zie je inderdaad niet wekelijks.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja. Ergens heb je gelijk dat het individuele kwaliteit is. En toch zijn juist dit soort goals niet echt kenmerkend voor Slotball. Dan ben je toch geneigd te denken dat het vandaag wat meer toevalstreffers waren. Ik bedoel, Sini heeft best een paar aardige goaltjes gemaakt maar echt nog nooit van deze klasse.
Ook voor het veiligstellen van plek 3. Los van of we PSV nog kunnen inhalen, 3 of 9 punten voor op plek 4 is een wereld van verschil.quote:
Bedoel je dan tot kansen komen? Want volgens mij had Cambuur echt helemaal niets te vertellen, op die 'fout' van Trauner na dan.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:15 schreef fetX het volgende:
De eerste helft was zeker de eerste 20 minuten gewoon matig.
Ja dat bedoel ik eigenlijk. Normaliter komen we redelijk makkelijk tot kansen en dat was de eerste helft niet echt.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoel je dan tot kansen komen? Want volgens mij had Cambuur echt helemaal niets te vertellen, op die 'fout' van Trauner na dan.
Eens. Wil daar uiteraard winnen, maar met een gelijkspel ben ik op zich ook redelijk oké. Kan me ook niet voorstellen dat AZ met dit materiaal zo blijft presteren eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook voor het veiligstellen van plek 3. Los van of we PSV nog kunnen inhalen, 3 of 9 punten voor op plek 4 is een wereld van verschil.
AZ is te goed bezig om aan te nemen dat we sowieso wel 3e worden los van het resultaat volgende week
Watquote:Op zondag 20 februari 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik bedoel, Sini heeft best een paar aardige goaltjes gemaakt maar echt nog nooit van deze klasse.
Ik denk dat hij meer zo’n soort afstandsschot bedoelt. Tenminste, zo vatte ik het op.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat
Sini heeft juist ontzettend veel pure klasse goals gemaakt.
Naja, zelfs dan is Sinisterra er een meester in om zich met een mooie actie ruimte te verschaffen en om hem vervolgens hard en geplaatst in de hoek te rammen.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer zo’n soort afstandsschot bedoelt. Tenminste, zo vatte ik het op.
Zo mooi in de bovenhoek kan ik me ook niet herinneren. Maar hij maakt genoeg mooie goals inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2022 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, zelfs dan is Sinisterra er een meester in om zich met een mooie actie ruimte te verschaffen en om hem vervolgens hard en geplaatst in de hoek te rammen.
Dat bedoelde ik ja. Twijfel zelf of hij weleens van buiten de 16 heeft gescoord.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer zo’n soort afstandsschot bedoelt. Tenminste, zo vatte ik het op.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn er Kokcu haters hier dan?
Voor de winterstop was hij ook al goed. Het hele seizoen eigenlijk al op een enkele wedstrijd na. Het verschil is dat hij nu ook nog scoort (iets wat op zijn positie niet eens per se noodzakelijk is om goed te presteren) en het daardoor nu extra opvalt.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hater maar ik zie in hem geen speler die het in het buitenland helemaal gaat maken.
Laat onverlet dat hij het nu meer dan uitstekend doet, na de winterstop tegen de middenmoot van de Eredivisie.
Dit is wel een speler die een trainer moet raken voor hij gaat presteren heb ik het idee. Stel dat Slot weg zou gaan (wat hij niet gaat) dan zakt zo'n jongen weer enorm weg.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hater maar ik zie in hem geen speler die het in het buitenland helemaal gaat maken.
Laat onverlet dat hij het nu meer dan uitstekend doet, na de winterstop tegen de middenmoot van de Eredivisie.
Eens. Toch heeft Onlogisch ergens wel een punt dat dit wel het type speler is dat de deur uit moet voor een goed bedrag. Komt er weer een oldskool trainer als Advocaat die zo'n jongen lekker laat aanrommelen dan gaat hij weer een stukje minder hard lopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor de winterstop was hij ook al goed. Het hele seizoen eigenlijk al op een enkele wedstrijd na. Het verschil is dat hij nu ook nog scoort (iets wat op zijn positie niet eens per se noodzakelijk is om goed te presteren) en het daardoor nu extra opvalt.
Ik zou hem ook verkopen na dit seizoen hoor. Kun je best een mooi bedrag voor krijgen lijkt me en denk dat hij iets makkelijker op te vangen is dan bijvoorbeeld een Sinisterra. Maar dat baseer ik eigenlijk nergens opquote:Op maandag 21 februari 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Toch heeft Onlogisch ergens wel een punt dat dit wel het type speler is dat de deur uit moet voor een goed bedrag. Komt er weer een oldskool trainer als Advocaat die zo'n jongen lekker laat aanrommelen dan gaat hij weer een stukje minder hard lopen.
Maar zijn aanvallende statistieken zijn uitzonderlijk goed voor een speler die niet op 10 staat inderdaad.
Ja dat weet je dus niet, maar een creatieve buitenspeler met rendement is normaal gesproken wel wat moeilijker te vervangen ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou hem ook verkopen na dit seizoen hoor. Kun je best een mooi bedrag voor krijgen lijkt me en denk dat hij iets makkelijker op te vangen is dan bijvoorbeeld een Sinisterra. Maar dat baseer ik eigenlijk nergens op
Creatieve buitenspelers met rendement vallen wel meer op. De kwaliteiten van Kökcü zijn wat subtieler, gelukkig wordt dat tegenwoordig ook allemaal in statistieken gevat.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet, maar een creatieve buitenspeler met rendement is normaal gesproken wel wat moeilijker te vervangen ja.Goed om te zien dat Senesi gisteren uitstekend speelde trouwens. Biedt toch nog wat hoop voor een vrij hoge transfersom.
Senesi had een mindere fase, maar heeft begin dit seizoen en vorig seizoen allang laten zien een prima verdediger te zijn. Die ook zijn mindere en ontwikkelpunten heeft uiteraard, anders speelde hij wel in de Europese top.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet je dus niet, maar een creatieve buitenspeler met rendement is normaal gesproken wel wat moeilijker te vervangen ja.Goed om te zien dat Senesi gisteren uitstekend speelde trouwens. Biedt toch nog wat hoop voor een vrij hoge transfersom.
Ik weet het niet. Zou toch ook wel lekker zijn als we deze zomer een miljoen of 50 vangen voor die spelers.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Creatieve buitenspelers met rendement vallen wel meer op. De kwaliteiten van Kökcü zijn wat subtieler, gelukkig wordt dat tegenwoordig ook allemaal in statistieken gevat.
Maar Senesi, Kökcü én Sinisterra verkopen in één keer is wel een aderlating. Bovendien heeft Kökcü nog een 3 jarig contract, dan zou ik hem toch nog een jaar willen houden.
Malacia verkopen ipv Kökcü en 40 miljoen vangen is ook primaquote:Op maandag 21 februari 2022 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou toch ook wel lekker zijn als we deze zomer een miljoen of 50 vangen voor die spelers.
Marseille en Leicester ontlopen zou fijn zijn. De rest moeten we kunnen hebben. Hoewel, dat Bodo/Glimt is ook geen verkeerd ploegje.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag loting.
ERG benieuwd waar we tegenaan gaan lopen.
Ja of je verkoopt er 2. Senesi sowieso en dan misschien Sinisterra nog een jaar houden ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou toch ook wel lekker zijn als we deze zomer een miljoen of 50 vangen voor die spelers.
Ja, nu nog een 'makkelijke' tegenstander zou fijn. Grappig podium wel om de transferwaardes weer wat omhoog te schroeven. Geen CL of EL, maar toch.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Marseille en Leicester ontlopen zou fijn zijn. De rest moeten we kunnen hebben. Hoewel, dat Bodo/Glimt is ook geen verkeerd ploegje.
Dan heeft Sinisterra nog maar een éénjarig contract. Dus Sini alleen houden als we kunnen verlengenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja of je verkoopt er 2. Senesi sowieso en dan misschien Sinisterra nog een jaar houden ofzo.
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heeft Sinisterra nog maar een éénjarig contract. Dus Sini alleen houden als we kunnen verlengen
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.
Maar goed, een transferzomer van 50 miljoen euro zou voor Feyenoordbegrippen ook wel vrij uniek zijn. Daar kun je heel veel mee. (Alleen geen Champions League halen mocht je tweede worden. Want dan zit je weer met een zwaar uitgedunde selectie.)
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, nu nog een 'makkelijke' tegenstander zou fijn. Grappig podium wel om de transferwaardes weer wat omhoog te schroeven. Geen CL of EL, maar toch.
50 miljoen in 1 zomer genot.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna.
Leuk wel, dit positief commentaar. En terecht ook wel, vooral de laatste 10 minuten waren heel erg prima.quote:'Het Legioen van Feyenoord weet dat het jonge Zweedse talent Patrik Walemark (20) nog maar net binnen is, door de Zweedse winterstop fysiek nog niet op hetzelfde niveau is als de andere Feyenoorders, maar wat die dekselse aanvaller in een half uurtje liet zien tegen Cambuur smaakt naar véél meer', schrijft De Telegraaf.
Het Algemeen Dagblad ziet dat de vuurdoop van Walemark in De Kuip tot tevredenheid stemt. 'De 20-jarige rechterspits leek tijdens zijn invalbeurt van een klein halfuur aanvankelijk een beetje zoekende tegen de Friezen, maar met het eindsignaal van Kamphuis in zicht was daar opeens een heerlijke slalom en even later een vlammend afstandsschot. Zijn eerste treffer bleef uit, maar de Kuip maakte voor het eerst kennis met de speler die door kenners wordt gezien als de linkspoot die Feyenoord op termijn een forse transferopbrengst moet opleveren.'
Ook op Willem van Hanegem maakt Walemark vooralsnog een prima indruk. 'Bij invaller Patrik Walemark zag ik wel meteen dingen van een speler met iets extra's. Een beetje zoals die Jesper Karlsson van AZ', schrijft De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad over de speler voor wie Feyenoord in de winterstop zo'n drie miljoen euro betaalde.
Vanaf de bank genoot Arne Slot van Walemark, vertelt hij tegen De Telegraaf. "Hij had een paar mooie acties, één schitterende move had hij zelfs", aldus de trainer, die niet van plan is nu al een basisplaats voor de aanvaller in te ruimen. "Ik zie afgelopen week in een oefenwedstrijd dat hij nog niet zo ver is om 90 minuten alles te geven. Logisch ook als je na het seizoen in Zweden een tijd vrij bent geweest. Het is lastig om wedstrijdhardheid mee te pakken."
Hij is nog wel echt jong ja, daar heb je gelijk in. Het ziet er in ieder geval weer heel aardig uit op dit moment.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last vanquote:Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna.
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last van
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.
Dat is inderdaad ook vrij cruciaalquote:Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.
Mee eens idd en weer een 100% kans missen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef bbuddybb het volgende:
Linssen is echt zo slecht...
Het irritante is dat je 'm weinig kan verwijten; hij kan nou eenmaal niet meer. Doet zijn best, werkt hard, etc.
Maar het blijft pijnlijk dat dit de eerste spits is.
Linssen heeft zelf ook dat bijgeloof dat hij elk jaar zo'n periode heeft dat het minder gaat. Heb het idee dat het bijna iets mentaals is bij hem want de eerste seizoenshelft was hij echt heel effectief bezig. En heeft ook vaak genoeg uit 1 op 1-situaties gescoord, ook vorig jaar.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef Rocket Ride het volgende:
Linssen heeft een hele sterke eerste seizoenshelft gehad. Waarschijnlijk zelfs boven zijn kunnen gepresteerd. Had een grote rol in het overleven van de voorrondes en de 1e ronde van de Conf League.
Heb nu een beetje het gevoel dat zijn batterij niet meer 100% kan opladen, waardoor hij net even wat minder snel en fel is. En dat was nou wel zijn kracht, want puur voetballend komt hij eigenlijk tekort, zeker als diepe spits.
Bij supersub Dessers zat het natuurlijk ook niet bepaald tegen in het eerste half jaar. Hij is niet beter dan Linssen, anders had hij wel in de basis gestaan.
Het is te hopen dat Arnesen voor volgend seizoen een betere spits kan halen, dan kunnen er weer stappen gezet worden.
Ligt aan de speelwijze van de tegenstander, aldus Arne. Tegen AZ zondag zal hij ongetwijfeld in de basis starten.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
Ik vind een beetje opties op de bank wel prima hoor. Maar Senesi moet wel verkocht worden van de zomer. Daar moet dan echter ook gewoon een vervanger voor komen wat mij betreft.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi moet je altijd verkopen. Pedersen hoort absoluut niet op de bank.
#ANNOUNCENIEUWESPITSquote:Op maandag 21 februari 2022 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Pijnlijk hoor Linsen in de spits. Mooie goals gisteren
bedankt hansquote:Op maandag 21 februari 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het maakt gewoon ontzettend uit waar we gaan eindigen dit seizoen voor wie je moet proberen te houden en wie niet. Speel je voorronde Conference League wat helaas kan als we derde worden en AZ wint de beker, dan moet je Sinisterra en Kökcü wel gaan verkopen. Echter speel je voorronde Champions League, dan moet je proberen die jongens (voorlopig) te houden, want dan heb je ze keihard nodig voor CL-kwalificatie wat qua geld echt de jackpot kan opleveren.
Weet niet of Walemark er fysiek al klaar voor is. Lijkt me een speler die vooral in de laatste minuten kan knallen nu en nog niet 90 minuten. Zeker niet als je ook nog voorin het een en ander van hem verwacht.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Linssen is wel klaar nu, voorin Jahanbaks, Sinisterra en Walemark.
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wålemark.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Snap die roep om Jahanbakhsh in de spits niet. Waarom zou hij dat kunnen?
Ik denk gewoon met Linssen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog het beste als een beweeglijk aanspeelpunt voorin zou kunnen dienen. Plus het geeft ruimte aan Wålemark.
Maar ik denk dat we tegen AZ met Til in de spits gaan spelen.
Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
45 miljoen?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we straks voor 40-45 miljoen spelers verkopen zijn er een hoop haalbare opties. Hoop dat de scouting een mooie shortlist aan het opbouwen is
Kökcü gaat meer opleveren dan Sini denk ik, maar zoiets inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
45 miljoen?
1. Senesi 11 miljoen
2. Kökcü 15 miljoen
3. Sinisterra 19 miljoen
??
25 miljoen en 10 kapsalon.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü gaat meer opleveren dan Sini denk ik, maar zoiets inderdaad.
als dit de bedragen worden hoeft arnesen nooit meer te komen!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
45 miljoen?
1. Senesi 11 miljoen
2. Kökcü 15 miljoen
3. Sinisterra 19 miljoen
??
Welke bedragen verwacht jij voor de 3 genoemde spelers?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als dit de bedragen worden hoeft arnesen nooit meer te komen!
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een suggestie voor een haalbare spits?
de kok en sini moeten allebei boven het huidige transferrecord zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke bedragen verwacht jij voor de 3 genoemde spelers?
Huur bedoel je dan ofzo? Lijkt mij als koop in ieder geval niet haalbaar, zal ook wel aardig verdienen daar.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.
als dat (met optie tot) koop is kan dat wel een leuke transfer zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie ze wel bij Boadu uitkomen, maar hopelijk tovert de scouting een tropische verrassing uit de hoge hoed.
Huur ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur bedoel je dan ofzo? Lijkt mij als koop in ieder geval niet haalbaar, zal ook wel aardig verdienen daar.
We kunnen altijd zijn schoenen voor dat bedrag opsturen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
15 mil voor Kokcu, ik hoop maar dat het niet serieus is.
Die zie ik ze wel huren ja als de scouting niks vindt, denk in ieder geval dat hij bovenaan staat voor korte termijn oplossingen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor jou en de andere liefhebbers, ESPN heeft hem nog eens uit alle hoeken herhaald.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Schitterende goal van Alireza natuurlijk maar voor het overige valt hij steeds weer tegen. Zo ontzettend weinig balgevoel en techniek..de ene lompe bal na de andere. Ben bang dat het geen vormdip is maar dat dit zijn normale niveau is. Hopelijk zit ik ernaast.
Wålemark had een heerlijke actie maar maakt het jammer genoeg dan weer niet af. Benieuwd of deze jongen scorend vermogen heeft, dan gaan we er veel plezier aan beleven.
Puur alleen de goal vind ik die van Jahanbakhsh mooier, maar de aanname vooraf bij Sini was ook al geweldig.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch vind ik die van Sini mooier.
Zo'n bal onderkant lat die er echt net invliegt vind ik altijd net wat mooier dan een bal puur in de kruising.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Puur alleen de goal vind ik die van Jahanbakhsh mooier, maar de aanname vooraf bij Sini was ook al geweldig.
Ja daarom, dat via de lat maakt 't af.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n bal onderkant lat die er echt net invliegt vind ik altijd net wat mooier dan een bal puur in de kruising.
Ik weet alleen nog dat hij er weinig van kon.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ferne Snoyl, dat is toch die gast van Teplice uit?
Zie de 37ste minuut van de wedstrijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat hij er weinig van kon.
Ik ben meerdere minuten bezig geweest met kijken waarvoor Feyenoord in godsnaam die pingel tegen kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie de 37ste minuut van de wedstrijd.Wereldgoal in de kruising. (Serieus)
Ja dat was echt schandalig. In de thuiswedstrijd kwam Feyenoord toen ook al snel (dubieus) met 10 man te staan waardoor ze 2-0 verloren en er in september al uitlagen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben meerdere minuten bezig geweest met kijken waarvoor Feyenoord in godsnaam die pingel tegen kreeg.
Song speelt daar toch de bal???
Misschien is het over een paar jaar wel heel geaccepteerd en is het dan een Russische club.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nooit meer epische wedstrijden tegen Luhansk...
(Bezet door Rusland.)
quote:Prijsverhogingen.
Dankzij alle gevolgen van corona waren de kaartjes in de losse verkoop voor het bezoek aan de wedstrijd wel opeens een stuk duurder. Bischop: "Het zat inderdaad niet helemaal vol, deels door het slechte weer en ook vanwege de mensen die vanuit het hele land moesten reizen en 'ik sla maar een keertje over' dachten, maar ook de hogere toegangsprijzen zijn echt een thema onder de supporters", aldus Bischop.
Sommige kaarten zijn tot 20% duurder. "Ik heb navraag gedaan bij Feyenoord. Er is natuurlijk inflatie: een biertje in de kroeg is ook duurder, tuurlijk, maar je moet het niet vergelijken met een wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Daar doelen de supporters natuurlijk op: dat was een wedstrijd om kwart voor vijf op vijf december en dat zorgde ervoor dat Feyenoord de toegangsprijzen verlaagd had. Je moet het dan wel vergelijken met een wedstrijd om half drie, twee jaar geleden, die niet tegen een topclub is. Dan gaat het om drie procent. Daar kun je ook wat van vinden, maar dat is geen twintig procent."
Ik kan een glimlach niet onderdrukken.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou ze stuk voor stuk een steen op hun hoofd moeten gooien die journalisten
Jammr genoeg is dit geen Iran. Daar is het mogelijk. Het land van Alireza
Hoop dat we deze ronde een beetje mazzel hebben na die poule die voor ECL begrippen behoorlijk pittig was. Dus niet een van de eerste 2 al zal dat Bodø ook wel lastig worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Zeg het maar?
Mogelijke tegenstanders (definitief)
Olympique Marseille
Leicester City
Bodø/Glimt
FK Partizan
Slavia Praag
PAOK of FC Midtjylland (verlening)
Sportief gezien de eerste twee niet, de rest lijkt mij om het even.
Bodø/Glimtquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Zeg het maar?
Mogelijke tegenstanders (definitief)
Olympique Marseille
Leicester City
Bodø/Glimt
FK Partizan
Slavia Praag
PAOK of FC Midtjylland (verlening)
Sportief gezien de eerste twee niet, de rest lijkt mij om het even.
hebben wel celtic vernederdquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Til zal wel staan te springen om deze zomer naar Moskou terug te gaan.
Ben jij ook de Dick Voormekaar Podcast aan het luisteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Til zal wel staan te springen om deze zomer naar Moskou terug te gaan.
Oh nee, nog niet. Kwam het daar ook voorbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben jij ook de Dick Voormekaar Podcast aan het luisteren?
Siiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet. Kwam het daar ook voorbij?
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Tering, niet eens aan gedacht. Wat een drama. En die Jorrit.
Kun je ontslag nemen bij zo'n club eigenlijk?
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, maar dat kost je dan wel aardig wat centjes.
Gewoon niet meer op komen dagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch zou zoiets wellicht wel kunnen. Want als je ontslag neemt ben je transfervrij en dan kan Feyenoord hem overnemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.
Ik denk dat Til wel naar andere clubs kan met soortgelijke salarissen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt daar ook 1,75 mil toch? Begreep dat hij dit seizoen aardig inleverde (500K) maar hij zal na toch gewoon een goed seizoen zeker cijfermatig niet zoveel willen inleveren lijkt mij.
Beetje zo'n Van Persie-deal? Contract zelf laten ontbinden en dan als tekengeld nog een miljoentje of wat krijgen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.
Lijkt mij ook wel maar ik denk vooral dat hij (voor zijn portemonnee) een hoop interessante opties heeft mocht hij transfervrij of iets in die trant zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik vind 1.75m voor Til dan ook wel weer wat overdreven eigenlijk. Maar gezien de situatie gok ik dat ze er wel uit zouden komen.
Til heeft natuurlijk nog gewoon waarde en die Russen hebben net zijn contract verlengd en er bijna 20 miljoen voor gedokt, als daar geen speciale regels voor komen is dit volstrekt ondenkbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje zo'n Van Persie-deal? Contract zelf laten ontbinden en dan als tekengeld nog een miljoentje of wat krijgen?
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel maar ik denk vooral dat hij (voor zijn portemonnee) een hoop interessante opties heeft mocht hij transfervrij of iets in die trant zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebben
Zou kunnen maar volgens mij heeft hij het fantastisch naar zijn zin bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat andere clubs ook wel eens interesse konden hebben
Jawel, maar als dat 750.000 scheelt (oid) is het naar je zin hebben ergens anders ook wel prima.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij heeft hij het fantastisch naar zijn zin bij Feyenoord.
De eerste poging was geen succes daar, maar ja, dat lijkt me wel een competitie voor hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef aTypisch het volgende:
Maar ik zou ook niet zo goed weten waar hij past. Bundesliga?
Berghuis leverde ook geld in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar als dat 750.000 scheelt (oid) is het naar je zin hebben ergens anders ook wel prima.
nee sorry klaasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Til is niet goed genoeg voor het buitenland
Voor nederland is hij goed genoeg.
Komt omdat meneertje vooral middenvelder wil uithangen terwijl hij eigenlijk een spits zou moeten zijn.
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Berghuis leverde ook geld in.
Til heeft er voor gezorgd dat Feyenoord al die goals van Berghuis heeft kunnen opvangen. Zou hem toch maar proberen in te lijven als ik Feyenoord was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.
Heb er ook niet veel mee, maar in de juiste tactiek kun je echt veel bijdragen als zo'n type speler.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til dit seizoen ook, maar net als bij Berghuis was dat op een doodspoor om je carrière weer een boost te geven in plaats van na een goed seizoen. Ik ben niet zo'n fan van de speler Til maar zijn cijfers zijn voor een middenvelder wel bizar natuurlijk.
Prima toch, die kunnen we hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Dat is toch alleen maar fijn. Die kunnen er niks van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat is dat voor teringbullshit dat we Slavia weer kunnen loten.
Je bent tegen geen club kansloos.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind alles prima. Laat maar komen, welke club er straks ook uitrolt.
Daarom. En als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken, ik vind Engelse clubs altijd leuk dus dan Leicester maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent tegen geen club kansloos.
Ik hoop op Bodo/Glimt!
Staan ook maar 12 he. Zouden echt toppotjes zijn, ben ook wel nieuwsgierig naar wat Feyenoord kan tegen dit soort tegenstanders.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. En als ik dan toch een voorkeur moet uitspreken, ik vind Engelse clubs altijd leuk dus dan Leicester maar.
Ik heb voor het eerst in jaren het idee dat je in ieder geval het veld op gaat met een plan tegen dat soort ploegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan ook maar 12 he. Zouden echt toppotjes zijn, ben ook wel nieuwsgierig naar wat Feyenoord kan tegen dit soort tegenstanders.
Dat geldt net zo goed voor PAOK of Partizan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop in ieder geval geen Marseille, ook omdat dat qua supporters echt problemen kan gaan opleveren.
Ik denk niet dat het uitmaakt tegen wie Feyenoord speelt. Het levert altijd problemen op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop in ieder geval geen Marseille, ook omdat dat qua supporters echt problemen kan gaan opleveren. Nog een keer Slavia zou ik ook niet zo leuk vinden. Leicester lijkt mij wel een leuke loting maar liever pas wat later.
Die andere drie mogen van mij allemaal. Ik denk dat het PAOK gaat worden.
Dat viel in Praag en Berlijn eigenlijk reuze mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uitmaakt tegen wie Feyenoord speelt. Het levert altijd problemen op.
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor PAOK of Partizan natuurlijk.
Klopt, ieder seizoen welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.
Met ‘problemen met supporters’ doel ik voor de verandering overigens niet eens zo zeer op Feyenoord maar vooral op Marseille. Die zijn toch dit seizoen al meerdere malen stilgelegd wegens wangedrag van supporters?
Een soort Vitesse dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, ieder seizoen wel
Dit seizoen lag het ook een aantal keer aan de tegenstander overigens
Ja verder heb je wel gelijk hoor. Franse politie is ook echt verschrikkelijk, je krijgt daar al pepperspray in je muil als je over een losliggende klinker struikeltquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een stukkie minder qua reisafstand natuurlijk (plus wat in Frankrijk gebeurt wordt altijd wat meer belicht in de media). Ook de vergelijking met Union gaat niet echt op, in Duitsland zijn de problemen met supporters vele malen minder dan in Frankrijk.
Met ‘problemen met supporters’ doel ik voor de verandering overigens niet eens zo zeer op Feyenoord maar vooral op Marseille. Die zijn toch dit seizoen al meerdere malen stilgelegd wegens wangedrag van supporters?
Ze steken ook wel eens wat in je hol toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja verder heb je wel gelijk hoor. Franse politie is ook echt verschrikkelijk, je krijgt daar al pepperspray in je muil als je over een losliggende klinker struikelt
Dat zal je aan @yats moeten vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze steken ook wel eens wat in je hol toch?
Dit gaat wel goedkomen denk ik. Partizan had ook een lollerpoule.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Kom maar op. We maken die gekken he-le-maal af in een KOLKENDE KUIP.
Las net dat Quincy Menig daar basisspeler is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaat wel goedkomen denk ik. Partizan had ook een lollerpoule.
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Servië stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Partizan denk ik de minst sterke tegenstander van de 6 mogelijke. Prima hoor.
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Servië stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef Caland het volgende:
Zal je altijd zien, was er al een paar weken bang voor.
Nou, deze sla ik over
Daar gaat de Jørg een stokje voor steken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Dit gaat goed komen. Volgende ronde dan maar tegen PSV
Ik heb Rode Ster in augustus live gezien tegen Cluj, die kunnen er ook weinig van hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaat de Jørg een stokje voor steken ben ik bang.
@:dombohetolifantje1
Ja, eerst Partizan uit en dan thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een godenloting.Is het traject richting kwartfinale ook al bekend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eerst Partizan uit en dan thuis.
Dit is wel heel lekker nieuws, Arne wil graag de CL in met Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lijkt mij dat Frank ook niet lang meer zal duren?)
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Je hebt wel humor. Ik bedoel: Moet er voor de kwartfinale opnieuw geloot worden?
Feyenoord en Frank Arnesen zijn druk in onderhandeling voor een nieuw contract. 'Maar het is nog niet rond', zegt Martijn Krabbendam in de nieuwste Dick Voormekaar Podcast over Feyenoord.quote:
Stuur die Nelson maar weer terugquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Dessers, Nelson en Sandler er niet bij zondag.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
kut tegenstander
de tegenstander die je juist niet moest loten
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.quote:
Dat zal wel meevallen als je ziet dat ze met Queensy Menig spelen en vergeet niet dat hun beste spits geschorst is in de heenwedstrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.
Staan volgens mij ook bovenaan. En natuurlijk gaan alle clowns weer roepen dat die competitie niets voorsteld...net zoals de nederlandse competitie dus.
Feyenoord is beter dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je ziet dat ze met Queensy Menig spelen en vergeet niet dat hun beste spits geschorst is in de heenwedstrijd.
Haifa staat ook bovenaan en dat stelde niet veel voor. Partizan is gewoon een van de meest gunstige tegenstanders die je kon loten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.
Staan volgens mij ook bovenaan. En natuurlijk gaan alle clowns weer roepen dat die competitie niets voorsteld...net zoals de nederlandse competitie dus.
Prima analyse Klaas.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ah, net als elke andere wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is beter dat denk ik ook.
Wat ik alleen wil zeggen is dat dit een niet te onderschatten ploeg is. Je kan zomaar verrast worden,
Dat zou wel typisch Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef fetX het volgende:
Je kunt zomaar tegen een tegentreffer aanlopen als je even niet oplet.
Je moet iedere seconde alert zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef fetX het volgende:
Je kunt zomaar tegen een tegentreffer aanlopen als je even niet oplet.
Zeg maar gerust OORLOG.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het punt is gewoon tegen Partizan dat je moet laten zien dat je die wedstrijd echt wil winnen. De kwartfinale staat op het spel, dus we moeten er echt voor gaan. Met goed voetbal.
En met strijd! !quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het punt is gewoon tegen Partizan dat je moet laten zien dat je die wedstrijd echt wil winnen. De kwartfinale staat op het spel, dus we moeten er echt voor gaan. Met goed voetbal.
Maar het erg lelijke AZ moet wel verslagen worden, Scrummermans.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Matchday GENOT
Zin in. Geen goed teken.
Geloof ik nietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Opmerkelijk. #FreePedersen
trainers die alleen maar voor defensieve zekerheid kiezenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Pedersen eigenlijk nooit meer?
Verdedigend vind ik Geertruida inderdaad beter, maar het onvermoeibare opkomen van Pedersen vind ik wel echt een meerwaarde.
Eerst werd er gezegd dat Geertruida speelde omdat hij beter werkte als je tegen een verdediging van 5 man moest, omdat hij dan het middenveld versterkte. Waarom hij nu niet speelt is mij een raadsel, de combinatie met Toornstra is juist dan sterkquote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Pedersen eigenlijk nooit meer?
Verdedigend vind ik Geertruida inderdaad beter, maar het onvermoeibare opkomen van Pedersen vind ik wel echt een meerwaarde.
Rare opstelling eigenlijk. Dat Toorn en Hendrix spelen snap ik wel, maar ik had dan Linssen en Geert laten banken (en de Bak en Pedersen laten spelen).quote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Opmerkelijk. #FreePedersen
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rare opstelling eigenlijk. Dat Toorn en Hendrix spelen snap ik wel, maar ik had dan Linssen en Geert laten banken (en de Bak en Pedersen laten spelen).
Gelukkig weet Slot wel wat ie doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |