Las net dat Quincy Menig daar basisspeler is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit gaat wel goedkomen denk ik. Partizan had ook een lollerpoule.
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Serviλ stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
Partizan denk ik de minst sterke tegenstander van de 6 mogelijke. Prima hoor.
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, is Partizan slecht? Hoelijk.De competitie in Serviλ stelt waarschijnlijk niet zo veel voor, maar ze staan daar wel ruim aan kop na 23 wedstrijden (21 gewonnen, 2 gelijk).
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef Caland het volgende:
Zal je altijd zien, was er al een paar weken bang voor.
Nou, deze sla ik over
Daar gaat de Jψrg een stokje voor steken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Dit gaat goed komen. Volgende ronde dan maar tegen PSV
Ik heb Rode Ster in augustus live gezien tegen Cluj, die kunnen er ook weinig van hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rode Ster is vrij goed, de rest van de Servische competitie is dramatisch.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaat de Jψrg een stokje voor steken ben ik bang.
@:dombohetolifantje1
Ja, eerst Partizan uit en dan thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een godenloting.Is het traject richting kwartfinale ook al bekend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, eerst Partizan uit en dan thuis.
Dit is wel heel lekker nieuws, Arne wil graag de CL in met Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lijkt mij dat Frank ook niet lang meer zal duren?)
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Je hebt wel humor. Ik bedoel: Moet er voor de kwartfinale opnieuw geloot worden?
Feyenoord en Frank Arnesen zijn druk in onderhandeling voor een nieuw contract. 'Maar het is nog niet rond', zegt Martijn Krabbendam in de nieuwste Dick Voormekaar Podcast over Feyenoord.quote:
Stuur die Nelson maar weer terugquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Dessers, Nelson en Sandler er niet bij zondag.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
kut tegenstander
de tegenstander die je juist niet moest loten
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.quote:
Dat zal wel meevallen als je ziet dat ze met Queensy Menig spelen en vergeet niet dat hun beste spits geschorst is in de heenwedstrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.
Staan volgens mij ook bovenaan. En natuurlijk gaan alle clowns weer roepen dat die competitie niets voorsteld...net zoals de nederlandse competitie dus.
Feyenoord is beter dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen als je ziet dat ze met Queensy Menig spelen en vergeet niet dat hun beste spits geschorst is in de heenwedstrijd.
Haifa staat ook bovenaan en dat stelde niet veel voor. Partizan is gewoon een van de meest gunstige tegenstanders die je kon loten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat dit altijd ploegen zijn die goed in elkaar zitten. Zullen wel een x aantal spelers hebben die gewoon moeiteloos mee zouden doen in de nederlandse competitie. Ze zullen waarschijnlijk een betere spits hebben dan Feyenoord.
Staan volgens mij ook bovenaan. En natuurlijk gaan alle clowns weer roepen dat die competitie niets voorsteld...net zoals de nederlandse competitie dus.
Prima analyse Klaas.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ah, net als elke andere wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is beter dat denk ik ook.
Wat ik alleen wil zeggen is dat dit een niet te onderschatten ploeg is. Je kan zomaar verrast worden,
Dat zou wel typisch Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef fetX het volgende:
Je kunt zomaar tegen een tegentreffer aanlopen als je even niet oplet.
Je moet iedere seconde alert zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef fetX het volgende:
Je kunt zomaar tegen een tegentreffer aanlopen als je even niet oplet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |