abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2022 @ 09:13:10 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203762976
quote:
15s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:@

Geen hater maar ik zie in hem geen speler die het in het buitenland helemaal gaat maken.
Laat onverlet dat hij het nu meer dan uitstekend doet, na de winterstop tegen de middenmoot van de Eredivisie. :)
Voor de winterstop was hij ook al goed. Het hele seizoen eigenlijk al op een enkele wedstrijd na. Het verschil is dat hij nu ook nog scoort (iets wat op zijn positie niet eens per se noodzakelijk is om goed te presteren) en het daardoor nu extra opvalt.
pi_203762984
quote:
15s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:@

Geen hater maar ik zie in hem geen speler die het in het buitenland helemaal gaat maken.
Laat onverlet dat hij het nu meer dan uitstekend doet, na de winterstop tegen de middenmoot van de Eredivisie. :)
Dit is wel een speler die een trainer moet raken voor hij gaat presteren heb ik het idee. Stel dat Slot weg zou gaan (wat hij niet gaat) dan zakt zo'n jongen weer enorm weg.

Daarom moet je dit soort jongens ook echt wel op het juiste moment verkopen. Komende zomer zou een mooi moment zijn.
pi_203763002
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Voor de winterstop was hij ook al goed. Het hele seizoen eigenlijk al op een enkele wedstrijd na. Het verschil is dat hij nu ook nog scoort (iets wat op zijn positie niet eens per se noodzakelijk is om goed te presteren) en het daardoor nu extra opvalt.
Eens. Toch heeft Onlogisch ergens wel een punt dat dit wel het type speler is dat de deur uit moet voor een goed bedrag. Komt er weer een oldskool trainer als Advocaat die zo'n jongen lekker laat aanrommelen dan gaat hij weer een stukje minder hard lopen.

Maar zijn aanvallende statistieken zijn uitzonderlijk goed voor een speler die niet op 10 staat inderdaad.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:16:45 #79
268491 fetX
pi_203763013
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Eens. Toch heeft Onlogisch ergens wel een punt dat dit wel het type speler is dat de deur uit moet voor een goed bedrag. Komt er weer een oldskool trainer als Advocaat die zo'n jongen lekker laat aanrommelen dan gaat hij weer een stukje minder hard lopen.

Maar zijn aanvallende statistieken zijn uitzonderlijk goed voor een speler die niet op 10 staat inderdaad.
Ik zou hem ook verkopen na dit seizoen hoor. Kun je best een mooi bedrag voor krijgen lijkt me en denk dat hij iets makkelijker op te vangen is dan bijvoorbeeld een Sinisterra. Maar dat baseer ik eigenlijk nergens op :+
pi_203763031
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik zou hem ook verkopen na dit seizoen hoor. Kun je best een mooi bedrag voor krijgen lijkt me en denk dat hij iets makkelijker op te vangen is dan bijvoorbeeld een Sinisterra. Maar dat baseer ik eigenlijk nergens op :+
Ja dat weet je dus niet, maar een creatieve buitenspeler met rendement is normaal gesproken wel wat moeilijker te vervangen ja. :) Goed om te zien dat Senesi gisteren uitstekend speelde trouwens. Biedt toch nog wat hoop voor een vrij hoge transfersom.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:22:57 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203763061
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dat weet je dus niet, maar een creatieve buitenspeler met rendement is normaal gesproken wel wat moeilijker te vervangen ja. :) Goed om te zien dat Senesi gisteren uitstekend speelde trouwens. Biedt toch nog wat hoop voor een vrij hoge transfersom.
Creatieve buitenspelers met rendement vallen wel meer op. De kwaliteiten van Kökcü zijn wat subtieler, gelukkig wordt dat tegenwoordig ook allemaal in statistieken gevat.

Maar Senesi, Kökcü én Sinisterra verkopen in één keer is wel een aderlating. Bovendien heeft Kökcü nog een 3 jarig contract, dan zou ik hem toch nog een jaar willen houden.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:23:17 #82
268491 fetX
pi_203763063
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Senesi had een mindere fase, maar heeft begin dit seizoen en vorig seizoen allang laten zien een prima verdediger te zijn. Die ook zijn mindere en ontwikkelpunten heeft uiteraard, anders speelde hij wel in de Europese top.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:25:13 #83
268491 fetX
pi_203763090
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Creatieve buitenspelers met rendement vallen wel meer op. De kwaliteiten van Kökcü zijn wat subtieler, gelukkig wordt dat tegenwoordig ook allemaal in statistieken gevat.

Maar Senesi, Kökcü én Sinisterra verkopen in één keer is wel een aderlating. Bovendien heeft Kökcü nog een 3 jarig contract, dan zou ik hem toch nog een jaar willen houden.
Ik weet het niet. Zou toch ook wel lekker zijn als we deze zomer een miljoen of 50 vangen voor die spelers.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:27:28 #84
262211 hhh38
pi_203763115
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Zou toch ook wel lekker zijn als we deze zomer een miljoen of 50 vangen voor die spelers.
Malacia verkopen ipv Kökcü en 40 miljoen vangen is ook prima
  maandag 21 februari 2022 @ 09:27:32 #85
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203763117
Vrijdag loting.

ERG benieuwd waar we tegenaan gaan lopen.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:30:26 #86
268491 fetX
pi_203763139
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Vrijdag loting.

ERG benieuwd waar we tegenaan gaan lopen.
Marseille en Leicester ontlopen zou fijn zijn. De rest moeten we kunnen hebben. Hoewel, dat Bodo/Glimt is ook geen verkeerd ploegje.
pi_203763150
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:25 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja of je verkoopt er 2. Senesi sowieso en dan misschien Sinisterra nog een jaar houden ofzo.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:32:37 #88
498282 Scrummie
pi_203763164
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:30 schreef fetX het volgende:

[..]
Marseille en Leicester ontlopen zou fijn zijn. De rest moeten we kunnen hebben. Hoewel, dat Bodo/Glimt is ook geen verkeerd ploegje.
Ja, nu nog een 'makkelijke' tegenstander zou fijn. Grappig podium wel om de transferwaardes weer wat omhoog te schroeven. Geen CL of EL, maar toch.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:33:58 #89
262211 hhh38
pi_203763174
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja of je verkoopt er 2. Senesi sowieso en dan misschien Sinisterra nog een jaar houden ofzo.
Dan heeft Sinisterra nog maar een éénjarig contract. Dus Sini alleen houden als we kunnen verlengen
  maandag 21 februari 2022 @ 09:36:04 #90
268491 fetX
pi_203763185
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna. :)
pi_203763188
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dan heeft Sinisterra nog maar een éénjarig contract. Dus Sini alleen houden als we kunnen verlengen
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.

Maar goed, een transferzomer van 50 miljoen euro zou voor Feyenoordbegrippen ook wel vrij uniek zijn. Daar kun je heel veel mee. (Alleen geen Champions League halen mocht je tweede worden. Want dan zit je weer met een zwaar uitgedunde selectie. :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 09:36:52 ]
  maandag 21 februari 2022 @ 09:38:43 #92
262211 hhh38
pi_203763202
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dan wordt het wel echt lastig allemaal. Senesi moet echt de deur uit en bij Kokcu heb ik ook het idee dat je hem deze zomer wel echt moet verkopen.

Maar goed, een transferzomer van 50 miljoen euro zou voor Feyenoordbegrippen ook wel vrij uniek zijn. Daar kun je heel veel mee. (Alleen geen Champions League halen mocht je tweede worden. Want dan zit je weer met een zwaar uitgedunde selectie. :') )
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.
pi_203763208
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, nu nog een 'makkelijke' tegenstander zou fijn. Grappig podium wel om de transferwaardes weer wat omhoog te schroeven. Geen CL of EL, maar toch.
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Kokcu sowieso wel vertrekt gezien zijn interview van laatst. En Sini moet je gewoon verkopen met nog een 2-jarig contract. Je moet Feyenoord zijnde ook een keer flink gaan verkopen. Geld vangen, volgend seizoen weer een jaar bouwen, tweede proberen te worden en heel misschien iets moois het jaar erna. :)
50 miljoen in 1 zomer genot. :D Ja daar moet je dan toch wel wat leuks van kunnen kopen.

Het is trouwens al meerdere keren gesuggereerd maar ik zou als ik Slot was toch ook eens kijken of je Alireza in de toekomst niet toch een keer in de spits kunt proberen. Die jongen heeft zo'n verschrikkelijk hard schot, dat zie je zelden meer. En dan Walemark op rechts. (Maarja die is nu nog niet fit genoeg.)
  maandag 21 februari 2022 @ 09:40:47 #94
498282 Scrummie
pi_203763223
quote:
'Het Legioen van Feyenoord weet dat het jonge Zweedse talent Patrik Walemark (20) nog maar net binnen is, door de Zweedse winterstop fysiek nog niet op hetzelfde niveau is als de andere Feyenoorders, maar wat die dekselse aanvaller in een half uurtje liet zien tegen Cambuur smaakt naar véél meer', schrijft De Telegraaf.

Het Algemeen Dagblad ziet dat de vuurdoop van Walemark in De Kuip tot tevredenheid stemt. 'De 20-jarige rechterspits leek tijdens zijn invalbeurt van een klein halfuur aanvankelijk een beetje zoekende tegen de Friezen, maar met het eindsignaal van Kamphuis in zicht was daar opeens een heerlijke slalom en even later een vlammend afstandsschot. Zijn eerste treffer bleef uit, maar de Kuip maakte voor het eerst kennis met de speler die door kenners wordt gezien als de linkspoot die Feyenoord op termijn een forse transferopbrengst moet opleveren.'

Ook op Willem van Hanegem maakt Walemark vooralsnog een prima indruk. 'Bij invaller Patrik Walemark zag ik wel meteen dingen van een speler met iets extra's. Een beetje zoals die Jesper Karlsson van AZ', schrijft De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad over de speler voor wie Feyenoord in de winterstop zo'n drie miljoen euro betaalde.

Vanaf de bank genoot Arne Slot van Walemark, vertelt hij tegen De Telegraaf. "Hij had een paar mooie acties, één schitterende move had hij zelfs", aldus de trainer, die niet van plan is nu al een basisplaats voor de aanvaller in te ruimen. "Ik zie afgelopen week in een oefenwedstrijd dat hij nog niet zo ver is om 90 minuten alles te geven. Logisch ook als je na het seizoen in Zweden een tijd vrij bent geweest. Het is lastig om wedstrijdhardheid mee te pakken."
Leuk wel, dit positief commentaar. En terecht ook wel, vooral de laatste 10 minuten waren heel erg prima.

Al vond ik die Basset in die paar minuten ook opvallen, vooral qua inzet. Hopelijk krijgt ie nog wat meer kansen de komende tijd.
pi_203763230
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou Kökcü gewoon houden, helemaal als je 2e wordt. Tenzij hij zelf natuurlijk heel graag weg wil, maar er is niets mis met 2 seizoenen één van de beste spelers van de Eredivisie zijn, hij is volgend jaar nog steeds pas 22.
Hij is nog wel echt jong ja, daar heb je gelijk in. Het ziet er in ieder geval weer heel aardig uit op dit moment.

Overigens denk ik dat de strijd om plek 2 echt op een of twee punten beslist gaat worden.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:44:02 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203763249
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last van
  maandag 21 februari 2022 @ 10:01:50 #97
268491 fetX
pi_203763393
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
volgend seizoen lijkt me wel het seizoen voor een verrassing, dat wordt natuurlijk heel vreemd met een lange "winterstop" met het wk er tussen, daar hebben de clubs met veel internationals die meedoen echt wel last van
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.
pi_203763398
Kokcu natuurlijk altijd verkopen. Senesi ook. Sini alleen als ze lekker goed lappen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203763414
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, maar Feyenoord zal deze zomer gaan verkopen dus er zal ongetwijfeld een (behoorlijk) ander team staan volgend seizoen. Dan moet je ook maar net een beetje geluk hebben dat het in dat seizoen direct heel snel goed in elkaar valt.
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.
  maandag 21 februari 2022 @ 10:04:41 #100
268491 fetX
pi_203763419
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dat er überhaupt goede aankopen worden gedaan.
Dat is inderdaad ook vrij cruciaal :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')