Zeg maar gerust OORLOG.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het punt is gewoon tegen Partizan dat je moet laten zien dat je die wedstrijd echt wil winnen. De kwartfinale staat op het spel, dus we moeten er echt voor gaan. Met goed voetbal.
En met strijd! !quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het punt is gewoon tegen Partizan dat je moet laten zien dat je die wedstrijd echt wil winnen. De kwartfinale staat op het spel, dus we moeten er echt voor gaan. Met goed voetbal.
Maar het erg lelijke AZ moet wel verslagen worden, Scrummermans.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Matchday GENOT
Zin in. Geen goed teken.
Geloof ik nietquote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Opmerkelijk. #FreePedersen
trainers die alleen maar voor defensieve zekerheid kiezenquote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Pedersen eigenlijk nooit meer?
Verdedigend vind ik Geertruida inderdaad beter, maar het onvermoeibare opkomen van Pedersen vind ik wel echt een meerwaarde.
Eerst werd er gezegd dat Geertruida speelde omdat hij beter werkte als je tegen een verdediging van 5 man moest, omdat hij dan het middenveld versterkte. Waarom hij nu niet speelt is mij een raadsel, de combinatie met Toornstra is juist dan sterkquote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Pedersen eigenlijk nooit meer?
Verdedigend vind ik Geertruida inderdaad beter, maar het onvermoeibare opkomen van Pedersen vind ik wel echt een meerwaarde.
Rare opstelling eigenlijk. Dat Toorn en Hendrix spelen snap ik wel, maar ik had dan Linssen en Geert laten banken (en de Bak en Pedersen laten spelen).quote:Op zondag 27 februari 2022 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Opmerkelijk. #FreePedersen
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rare opstelling eigenlijk. Dat Toorn en Hendrix spelen snap ik wel, maar ik had dan Linssen en Geert laten banken (en de Bak en Pedersen laten spelen).
Gelukkig weet Slot wel wat ie doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |