ik opende deel #6 zie ik, dus daar ongeveerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel deeltjes waren er voor we de keet hier overnamen?
4000 Kelvin!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker sfeervol inderdaad tl balkje
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
@:ToT VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#4] Viva la FOK! Ik postte en toen ging het ''open''
pagina 3quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan trouwens die bed smiley niet vinden op die site schakel
Gevonden thanks!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
pagina 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker maat, ik ook, met spareribsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
Wij hebben vies veel friet gegeten #viesdik
REDquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200!
Jongens ik ben zo trots op jullie!![]()
B00STERT!quote:
Ja, maar dan ook echt zowat als enige in de straat. Alle schuttingen om, stuk, weg. Mijne nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
B00STERT!![]()
Ben je een beetje heelhuids door de storm gekomen?
Sneu voor je buren, maar fijn voor jouquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook echt zowat als enige in de straat. Alle schuttingen om, stuk, weg. Mijne niet![]()
Niet dat ik het de rest gun overigens.
Ja, erg bijzonder ook maar mij hoort u niet klagen. En jij? Staat de gevangenis nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneu voor je buren, maar fijn voor jou
Al die tralies maken het stevig, dus alles staat hier ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, erg bijzonder ook maar mij hoort u niet klagen. En jij? Staat de gevangenis nog?
Hey Deisyyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
200!
Jongens ik ben zo trots op jullie!![]()
Ja maar wel leuk als het dak er nog opzit op zich niet? Maar fijn!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die tralies maken het stevig, dus alles staat hier ook nog
Jaa!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woudje!Dat is lang geleden. Hoe is het?
Dat wel, anders had ik vandaag een bad hairday gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar wel leuk als het dak er nog opzit op zich niet? Maar fijn!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, anders had ik vandaag een bad hairday gehad
Mijn haar zit goed, dus de rest gaat ook prima.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaa!Gaat goed hoor, en met jou?
Je moet de juiste basis hebben jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn haar zit goed, dus de rest gaat ook prima.
goede probleemsoplossing van jezelf!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
@:borrelnootje00 het viel blijkbaar mee met hoe lang ik ermee bezig zou zijn die documenten.
Ben er nu mee klaar dus ik ga zo lekker gamen en/of een film kijken.
Lekker man!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook, met spareribs
hoe dan? Mijn boxen gaan wel hard nu jaquote:
wat luister jequote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe dan? Mijn boxen gaan wel hard nu ja
met muziek
goede muziekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de boze neger hip hop, of de lil kleine hiphop?
drop eens wat linkjes danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goede muziek
hip hop is niet zo eenzijdig het is veel meer dan dat
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik voel de druk en dat is niet chill
als ik druk voel moet ik meestal poepenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik voel de druk en dat is niet chill
ja dat is goede druk danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik druk voel moet ik meestal poepen
ja 2pac vind ik ook nice. Heb me against the world op LP en nog een cd van hem gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja 2pac vind ik ook nice. Heb me against the world op LP en nog een cd van hem gekocht.
die is ook goed, hele vibe dat nrquote:
ik denk snel aan pimp my ride bij hemquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk snel aan pimp my ride bij hem
JA!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk snel aan pimp my ride bij hem
alleen dat van hem?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Verder vind ik alleen gay Fish van Kanye west goed.
ik niet zoveel als jullie maar dat maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
nou zo zie je, toch aardig wat hits opgetrommeld zonder stress
hm nee.. doesn't tickle me in a funny wayquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen dat van hem?
er zijn echt wel meer kwaliteits nr's van hem
TOUCH THE SKY
ok ieder zijn dingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm nee.. doesn't tickle me in a funny way
jij ook hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat anders doen trouwens.
fijn weekend nog
fapzequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat anders doen trouwens.
fijn weekend nog
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt het tegen de verkeerde
Waar heb je het terug gevonden?quote:
aan de binnenkant van mn ogenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb je het terug gevonden?
Ben je Adriaantje ook tegen gekomen?quote:
nee dat is maar een teringlijerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je Adriaantje ook tegen gekomen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat is maar een teringlijer
@Haags gaat een bon pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
zo ook maar is even een flixnetje pakken
Nog 1 dagje isolatie, hoop dat het kuchje nog wat verder af neemt.. wil maandag weer naar buiten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed, jammer van die regen, maar verder oke. Hoe is het met jou?
Ohhhh bah zeg! Maandag dus weer naar buiten? lekker hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog 1 dagje isolatie, hoop dat het kuchje nog wat verder af neemt.. wil maandag weer naar buiten.
Verder wel goed
als 't aan mij ligt wel.. anders moet ik shit te ver op gaan schuiven. kom ik op termijn planning technisch in de knelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ohhhh bah zeg! Maandag dus weer naar buiten? lekker hoor.
Mooi dat het verder wel goed gaat !
Ja das waar maar wel ontzettend vervelend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als 't aan mij ligt wel.. anders moet ik shit te ver op gaan schuiven. kom ik op termijn planning technisch in de knelmaarja.. symptomen = symptomen..
Verder ook nog een schaalmodel gevonden van een bus waar m'n pa mee reed vroegah. gelijk besteld.
Behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn jullie nog goed weggewaaid?
nk tegenwind fietsen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel heerlijk gefietst. Niemand op fietspad natuurlijk met dit weer
Altijd prijsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dan in mijn eentje.
Dat is met streams etc toch.quote:
voor het eerst twijfel ik of ik het vol ga houdenquote:
huh???quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cos even gecheckt wat een gezellig woke groepje deelnemers heeft bb.
Ik zeg het niet snel, maar ik geloof er inmiddels geen fluit meer van. Kijk naar de rankings eerder. Maar goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het eerst twijfel ik of ik het vol ga houden
zou jouw droge commentaar daarbij wel willen lezenquote:
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.quote:
is ook geen bn-bbquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Alleen tegen dikke betalingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
ik
[..]
zou jouw droge commentaar daarbij wel willen lezen
Je hebt nog een 'Peter' ontmoet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt nog een 'Peter' ontmoet?
Ik begin Greys te geloven met haar zolderkamertheorie.
Valt mee hoor, voor 4.99 heb je al een Videoland abonnement.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen tegen dikke betaling
lulloquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Valt mee hoor, voor 4.99 heb je al een Videoland abonnement.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef suzi1 het volgende:
onbekende namen. ooit van een nawel gehoord?
Kijken mensen dan de hele dag via de televisie naar die streams?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Valt mee hoor, voor 4.99 heb je al een Videoland abonnement.
Wel van het beest een soort eenhoorn zeehond is dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef suzi1 het volgende:
onbekende namen. ooit van een nawel gehoord?
ik heb kleine schermpjes op de laptopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijken mensen dan de hele dag via de televisie naar die streams?
Videoland heb ik op de playstation voor oa expeditie robinson en mocro maffia.
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijken mensen dan de hele dag via de televisie naar die streams?
Videoland heb ik op de playstation voor oa expeditie robinson en mocro maffia.
Oh Rotterdam, ik denk er nog even over na goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/hansworstrotterdam/
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb kleine schermpjes op de laptop
en ik kijk soms met half oog. maar meestal flikker ik ervan in slaap
Haha valt mee dus ik moet gelijk aan eenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Ook via PC, Telefoon etc
Blijf maar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh Rotterdam, ik denk er nog even over na goed?
Ik heb het op de achtergrond aan staan, soms met geluid, soms zonder. Ik kijk niet de doordeweekse afleveringen, alleen de liveshow. Die is net geweest, dus vandaar de storm in de COS gok ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Haha valt mee dus ik moet gelijk aan een
Ad van Looij denken die zie ik dat wel doen hele dag op bankje liggen.
Hoe weet je nou dat ik geen lampje ben?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat nultwintigvolk motte we niet hiero
Looij of Algemeen Dagblad?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
nooit eerder van ad gehoord. hij is geweldig!
lampje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik geen lampje ben?
looij!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Looij of Algemeen Dagblad?
ben jij dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eindhovenaar -> PSV -> Philips -> Lampje.
Maar je had gelijk hoor haha
Nee, zie kleine letters. Ik ben geboren in Amsterdam. Maar ik heb niets tegen Rotterdammers hoor op een forum.quote:
Ik ben er vrij zeker van dat hemarookworst en ik maar lopen te geinen. Althans, ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
spelen jullie wel een beetje lief hier?
kan me van Hema ook niet iets anders voorstellenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hemarookworst en ik maar lopen te geinen. Althans, ik wel
En van mij wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me van Hema ook niet iets anders voorstellen
Grappige vent wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
nooit eerder van ad gehoord. hij is geweldig!
Ik ken een toilet bij een AV-bedrijf waar een speakerset in hing en discolichten. Verwacht niet dat het wat voor jou is, maar het was wel een hele ervaring moet ik zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
Wie heeft er ideetjes voor een oude woningbouw wc op te pimpen?
Stroom van de lamp doortrekken. Scherm of tablet aan de muur maken die aansluiten op de stroom. Smart verlichting er in. Tada mini bioscoopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
tegels verven met tegel verfquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stroom van de lamp doortrekken. Scherm of tablet aan de muur maken die aansluiten op de stroom. Smart verlichting er in. Tada mini bioscoop
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken een toilet bij een AV-bedrijf waar een speakerset in hing en discolichten. Verwacht niet dat het wat voor jou is, maar het was wel een hele ervaring moet ik zeggen
dat is wel makkelijk aan te sluiten op het lichtknopje, licht aan is muziek aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?
Je kan je vriendin ook vastbinden en ductape op d'r bakkesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hou van rust op de toilet, buiten slapen om het enige rustmomentje van de dag
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk aan te sluiten op het lichtknopje, licht aan is muziek aan.
Ken 2 gezinnen die dat hebben
Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !quote:
Ja hoor. Maar dan zal je meer stroom nodig hebben dan alleen wat je van het licht kan aftappenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?
wat ben je agressief vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan je vriendin ook vastbinden en ductape op d'r bakkes
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt wel mee hoor goed schoonmaken en dan met de roller eroverquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !en uhm ja dan de wanden zoiezo een kleurtje geven en ja tegels verven kan eventueel wel maar is wel veel werk
weet niet of dat allemaal wel kan Ben al blij als mijn wc bril eindelijk weer vast zit
en dat ik van die gele tegeltjes af ben
Met een ballgag heb je meer lol dan ductapequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt de dominatrixquote:
en dan aan zo'n sm kruisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een ballgag heb je meer lol dan ductape
Niet gekliktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
teddyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft Duud één vriendin dan?
Dat mag ik moest lachen om sommige reviews.quote:
Andreas kruisquote:
Ik wou voor de vloer en soort zeil doen eigenlijk leek me wel handigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt wel mee hoor goed schoonmaken en dan met de roller erover
de vloer kun je er ook mee doen
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
ik zou dat niet snel doen op een wcquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou voor de vloer en soort zeil doen eigenlijk leek me wel handig
Heeft mijn moeder ook al jarenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou dat niet snel doen op een wc
Liever te dik in de kist...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn honger aanwakkeren!
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn honger aanwakkeren!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist...
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou dat niet snel doen op een wc
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?
Dan een feestje gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist...
Ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?
Dudje heeft één haremquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dekentje? Zijde gij une homo of wa?quote:
Is lekker warmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dekentje? Zijde gij une homo of wa?
Een 'je zusje was vanmiddag ook lekker warm' is te voor de hand liggend zekerquote:
Lekkerquote:
Heb je haar eerst opgewarmd in het mortuarium danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een 'je zusje was vanmiddag ook lekker warm' is te voor de hand liggend zeker
Laten we maar even stoppen hier anders heb ik zo meteen weer een vakantie te pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je haar eerst opgewarmd in het mortuarium dan
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we maar even stoppen hier anders heb ik zo meteen weer een vakantie te pakken
Er is ook al een zaak geweest rondom een hamster die droog moest worden in een magnetron, dus ik denk dat mijn gedachte die ik al eerste reactie had als 'controversieel' kan worden opgevatquote:
Het was een bescheiden plankje nu.quote:
Koud als ijsquote:
Falcoquote:
Nou ja, 2 out of 3 ain't bad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was een bescheiden plankje nu.
[..]
Koud als ijs
[..]
Falco
B00STERT!quote:
Je kwam gewoon stiekem kijken of ik wel in het goede topic zat. Maar evengoed lief hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
B00STERT!
Ik kwam nog even welterusten zeggen.
En even zorgen dat de transitie naar nummer 201 goed verlooptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kwam gewoon stiekem kijken of ik wel in het goede topic zat. Maar evengoed lief hoor!
Kom ik toch weer terug op Falco:quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En even zorgen dat de transitie naar nummer 201 goed verloopt
We willen je natuurlijk niet weer een week kwijt rakenquote:
Technisch gezien zit ik hier vaker dan u mevrouw REDquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen je natuurlijk niet weer een week kwijt raken
Niet technisch gezien ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ik hier vaker dan u mevrouw RED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |