ben jij dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eindhovenaar -> PSV -> Philips -> Lampje.
Maar je had gelijk hoor haha
Nee, zie kleine letters. Ik ben geboren in Amsterdam. Maar ik heb niets tegen Rotterdammers hoor op een forum.quote:
Ik ben er vrij zeker van dat hemarookworst en ik maar lopen te geinen. Althans, ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
spelen jullie wel een beetje lief hier?
kan me van Hema ook niet iets anders voorstellenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hemarookworst en ik maar lopen te geinen. Althans, ik wel
En van mij wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me van Hema ook niet iets anders voorstellen
Grappige vent wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
nooit eerder van ad gehoord. hij is geweldig!
Ik ken een toilet bij een AV-bedrijf waar een speakerset in hing en discolichten. Verwacht niet dat het wat voor jou is, maar het was wel een hele ervaring moet ik zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
Wie heeft er ideetjes voor een oude woningbouw wc op te pimpen?
Stroom van de lamp doortrekken. Scherm of tablet aan de muur maken die aansluiten op de stroom. Smart verlichting er in. Tada mini bioscoopquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
tegels verven met tegel verfquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stroom van de lamp doortrekken. Scherm of tablet aan de muur maken die aansluiten op de stroom. Smart verlichting er in. Tada mini bioscoop
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken een toilet bij een AV-bedrijf waar een speakerset in hing en discolichten. Verwacht niet dat het wat voor jou is, maar het was wel een hele ervaring moet ik zeggen
dat is wel makkelijk aan te sluiten op het lichtknopje, licht aan is muziek aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?
Je kan je vriendin ook vastbinden en ductape op d'r bakkesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hou van rust op de toilet, buiten slapen om het enige rustmomentje van de dag
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk aan te sluiten op het lichtknopje, licht aan is muziek aan.
Ken 2 gezinnen die dat hebben
Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !quote:
Ja hoor. Maar dan zal je meer stroom nodig hebben dan alleen wat je van het licht kan aftappenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?
wat ben je agressief vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan je vriendin ook vastbinden en ductape op d'r bakkes
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt wel mee hoor goed schoonmaken en dan met de roller eroverquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !en uhm ja dan de wanden zoiezo een kleurtje geven en ja tegels verven kan eventueel wel maar is wel veel werk
weet niet of dat allemaal wel kan Ben al blij als mijn wc bril eindelijk weer vast zit
en dat ik van die gele tegeltjes af ben
Met een ballgag heb je meer lol dan ductapequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt de dominatrixquote:
en dan aan zo'n sm kruisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een ballgag heb je meer lol dan ductape
Niet gekliktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |