Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !quote:
Ja hoor. Maar dan zal je meer stroom nodig hebben dan alleen wat je van het licht kan aftappenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan er ook een mooie stereo installatie bij?
wat ben je agressief vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan je vriendin ook vastbinden en ductape op d'r bakkes
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt wel mee hoor goed schoonmaken en dan met de roller eroverquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Had ik ook al aan gedacht, maar wil zoiezo iets van zeil over de vloer heen doen want dat zijn gele tegeltjes afschuwelijk dus !en uhm ja dan de wanden zoiezo een kleurtje geven en ja tegels verven kan eventueel wel maar is wel veel werk
weet niet of dat allemaal wel kan Ben al blij als mijn wc bril eindelijk weer vast zit
en dat ik van die gele tegeltjes af ben
Met een ballgag heb je meer lol dan ductapequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt de dominatrixquote:
en dan aan zo'n sm kruisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met een ballgag heb je meer lol dan ductape
Niet gekliktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
teddyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft Duud één vriendin dan?
Dat mag ik moest lachen om sommige reviews.quote:
Andreas kruisquote:
Ik wou voor de vloer en soort zeil doen eigenlijk leek me wel handigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt wel mee hoor goed schoonmaken en dan met de roller erover
de vloer kun je er ook mee doen
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft Duud één vriendin dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |