Precies!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een middelvinger naar de users. Eerst de stekker eruit trekken en nu toch blijven voortbestaan. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenkenIn ieder geval een hoop onrust voor niets!
Dit. Ene MevrouwJack aldaar verwoordt het ook treffend:quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een middelvinger naar de users. Eerst de stekker eruit trekken en nu toch blijven voortbestaan. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenkenIn ieder geval een hoop onrust voor niets!
quote:Wat een waanzinnig stel prutsers zeg. En dat bericht ook, gewoon een gezellig hihi-blijf-lekker-forummen-berichtje. Zó onverwacht, al die mensen die het forum gaan missen! Het was ons helemaal ontgaan zeg
Jammer van de geanonimiseerden, iedereen die overgestapt is en wellicht wegblijft en al helemaal voor de mensen die energie stoppen in een nieuw forum. Geeft niks joh! Gaat lekker wel, dat managen van die community.
Het zit hem vooral in het hoge "hihi niks aan de hand" gehalte van het berichtje jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Ene MevrouwJack aldaar verwoordt het ook treffend:
[..]
Voor zover ik kan zien wordt er wisselend op gereageerd, van blij en opgelucht tot boos en cynisch.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:58 schreef MaJo het volgende:
Hoe wordt er op gereageerd op het Viva forum zelf?
Hahahahaha. Jongens ik kon niet meer inloggen mobiel op Fok! maar het is verholpen hoor. Of had ik hier stiekem ook een ban?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook niks bij voorstellen, @:Donna is een van de liefste users
Haha nee, jouw strafblad is blanco hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:52 schreef Donna het volgende:
Hahahahaha. Jongens ik kon niet meer inloggen mobiel op Fok! maar het is verholpen hoor. Of had ik hier stiekem ook een ban?![]()
Ja, ik denk dat ze toe gaan naar een model waarbij je moet betalen om lid te mogen worden ofzo. Maar wel goede manier om users te laten nadenken over wat ze van het forum vinden en of er niet een beter alternatief is. Loopt het lekker leeg straks.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik snap het scepsis eigenlijk wel, er is (lijkt) ook nog helemaal niks bekend te zijn gemaakt over in welke vorm ze het nu gieten. En er wordt blijkbaar geld geroken door die club, kan me niet voorstellen dat ze gedraaid zijn vanwege de publieke opinie.
Jullie blijven gewoon welkom hier.
Dan hebben ze technisch nog wat in te halen als ze dat soort dingen willen doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze toe gaan naar een model waarbij je moet betalen om lid te mogen worden ofzo. Maar wel goede manier om users te laten nadenken over wat ze van het forum vinden en of er niet een beter alternatief is. Loopt het lekker leeg straks.
Als ik een beetje door dat topic op Viva blader, zie ik veel mensen het hebben over bugs, die er blijkbaar ook al tijden zijn. Vraag me dan toch af hoeveel onderhoud daar überhaupt gedaan wordt.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze toe gaan naar een model waarbij je moet betalen om lid te mogen worden ofzo. Maar wel goede manier om users te laten nadenken over wat ze van het forum vinden en of er niet een beter alternatief is. Loopt het lekker leeg straks.
Praktisch niks las ik. Volgens mij hebben ze het al een tijdje geleden opgegeven.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik een beetje door dat topic op Viva blader, zie ik veel mensen het hebben over bugs, die er blijkbaar ook al tijden zijn. Vraag me dan toch af hoeveel onderhoud daar überhaupt gedaan wordt.
Klinkt als een zeer functionele en goedwerkende oplossing.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Praktisch niks las ik. Volgens mij hebben ze het al een tijdje geleden opgegeven.
Welke "beide"?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:08 schreef Donna het volgende:
Het is op beide fora vrij rustig inmiddels. Ik durf niet te zeggen welke een langer leven voor de boeg heeft.
Rustig of te rustig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:08 schreef Donna het volgende:
Het is op beide fora vrij rustig inmiddels. Ik durf niet te zeggen welke een langer leven voor de boeg heeft.
Oh jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Viva en de 'grote vervanger' ViaFora.
Daar waar ik bijna een ban kreeg.![]()
Viva rustig, ViaFora te rustig naar mijn mening.quote:
Lijkt me een gezonde forum situatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Viva rustig, ViaFora te rustig naar mijn mening.
Maar goed, Ouders.nl (waar ViaFora van is) bestond ook nog met een actieve userbase van ongeveer 0 mensen.
Het was op Viva al rustiger aan het worden voordat ze het gingen opheffen. En na de doorstart is het er niet beter op geworden. Ik heb zelf ook niet zo veel zin meer om er nog moeite te doen merk ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:08 schreef Donna het volgende:
Heb je wel ergens anders je draai en een leuke groep kunnen vinden?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:38 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Het was op Viva al rustiger aan het worden voordat ze het gingen opheffen. En na de doorstart is het er niet beter op geworden. Ik heb zelf ook niet zo veel zin meer om er nog moeite te doen merk ik.
Ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:38 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Het was op Viva al rustiger aan het worden voordat ze het gingen opheffen. En na de doorstart is het er niet beter op geworden. Ik heb zelf ook niet zo veel zin meer om er nog moeite te doen merk ik.
Nee, ik hang een beetje rond hier en daar. Heb mezelf op viva inmiddels opgeheven.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel ergens anders je draai en een leuke groep kunnen vinden?
Je bent hier welkomquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Nee, ik hang een beetje rond hier en daar. Heb mezelf op viva inmiddels opgeheven.
Hahaha de marketing is op fok in elk geval goed geregeld! Ik krijg alleen maar liefde hierquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent hier welkomHet kan even duren voor je je plekje hier gevonden hebt, maar ook voor jou zit er een mooie stek bij
![]()
Gezellig toch, heb je al een plekje gevonden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Nee, ik hang een beetje rond hier en daar. Heb mezelf op viva inmiddels opgeheven.
Er is zoveel keus hier zit vast iets voor je bijquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:07 schreef Athenais het volgende:
Ik was een tijdje vrij actief op Viafora maar ik denk dat dat ook niet bij me past dus ik ben daar weer weg. Ik ga hier wel de trash topics blijven volgen.
Hier nog 1 ! De fok trashtopics waren sowieso wat me hier naar toe heeft gehaald.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:07 schreef Athenais het volgende:
Ik ga hier wel de trash topics blijven volgen.
Ik ben voor de trash (hazes) even overgestapt naar Viva, maar duuuude dat gaat ook alleen nog maar over wat iedereen daar van ene koreana vindtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:14 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Hier nog 1 ! De fok trashtopics waren sowieso wat me hier naar toe heeft gehaald.
Ik was vroeger al een lurker in SHO met Poppetijn gate en Kliko gate.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:14 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Hier nog 1 ! De fok trashtopics waren sowieso wat me hier naar toe heeft gehaald.
Jaaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:22 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ik was vroeger al een lurker in SHO met Poppetijn gate en Kliko gate.![]()
En natuurlijk nu ook in TV want ik moet ergens zeuren over Tempteesjon Eilant.
Ik studeerde in die tijd nog en dan was het heerlijk om SHO rellen te lezen over zaken die me op zich geen reet boeien. Zoals Estelle Cruijf die zich een deerne voelde bij Badjas Harry en Ruud Gullit die ondertussen iets achter kliko's deed. Poppetijngate was toen al antiek maar bij goed studie ontwijkend gedrag ga je alle rellen afzoeken die het goed deden. En Martijn Krabbé met gekke Tessa was schitterend leesvoer.quote:
Kan wel wat graffiti gebruiken.quote:Op donderdag 25 november 2021 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel even de boel luchten denk ik
Volgens Google idd een A in een cirkelquote:Op donderdag 25 november 2021 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan wel wat graffiti gebruiken.
Hoe ging dat "Anarchy"-symbool ook al weer? Een "A" in een cirkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |