ik denk snel aan pimp my ride bij hemquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk snel aan pimp my ride bij hem
JA!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk snel aan pimp my ride bij hem
alleen dat van hem?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
Verder vind ik alleen gay Fish van Kanye west goed.
ik niet zoveel als jullie maar dat maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
nou zo zie je, toch aardig wat hits opgetrommeld zonder stress
hm nee.. doesn't tickle me in a funny wayquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen dat van hem?
er zijn echt wel meer kwaliteits nr's van hem
TOUCH THE SKY
ok ieder zijn dingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm nee.. doesn't tickle me in a funny way
jij ook hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat anders doen trouwens.
fijn weekend nog
fapzequote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat anders doen trouwens.
fijn weekend nog
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt het tegen de verkeerde
Waar heb je het terug gevonden?quote:
aan de binnenkant van mn ogenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb je het terug gevonden?
Ben je Adriaantje ook tegen gekomen?quote:
nee dat is maar een teringlijerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je Adriaantje ook tegen gekomen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat is maar een teringlijer
@Haags gaat een bon pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
zo ook maar is even een flixnetje pakken
Nog 1 dagje isolatie, hoop dat het kuchje nog wat verder af neemt.. wil maandag weer naar buiten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed, jammer van die regen, maar verder oke. Hoe is het met jou?
Ohhhh bah zeg! Maandag dus weer naar buiten? lekker hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog 1 dagje isolatie, hoop dat het kuchje nog wat verder af neemt.. wil maandag weer naar buiten.
Verder wel goed
als 't aan mij ligt wel.. anders moet ik shit te ver op gaan schuiven. kom ik op termijn planning technisch in de knelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ohhhh bah zeg! Maandag dus weer naar buiten? lekker hoor.
Mooi dat het verder wel goed gaat !
Ja das waar maar wel ontzettend vervelend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als 't aan mij ligt wel.. anders moet ik shit te ver op gaan schuiven. kom ik op termijn planning technisch in de knelmaarja.. symptomen = symptomen..
Verder ook nog een schaalmodel gevonden van een bus waar m'n pa mee reed vroegah. gelijk besteld.
Behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn jullie nog goed weggewaaid?
nk tegenwind fietsen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel heerlijk gefietst. Niemand op fietspad natuurlijk met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |