ik zou dat niet snel doen op een wcquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou voor de vloer en soort zeil doen eigenlijk leek me wel handig
Heeft mijn moeder ook al jarenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou dat niet snel doen op een wc
Liever te dik in de kist...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn honger aanwakkeren!
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hou eens op met mijn honger aanwakkeren!
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist...
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou dat niet snel doen op een wc
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?
Dan een feestje gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist...
Ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik even de foto van m'n plank met snacks posten?
Dudje heeft één haremquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft Duud één vriendin dan?
Dekentje? Zijde gij une homo of wa?quote:
Is lekker warmquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dekentje? Zijde gij une homo of wa?
Een 'je zusje was vanmiddag ook lekker warm' is te voor de hand liggend zekerquote:
Lekkerquote:
Heb je haar eerst opgewarmd in het mortuarium danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een 'je zusje was vanmiddag ook lekker warm' is te voor de hand liggend zeker
Laten we maar even stoppen hier anders heb ik zo meteen weer een vakantie te pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je haar eerst opgewarmd in het mortuarium dan
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laten we maar even stoppen hier anders heb ik zo meteen weer een vakantie te pakken
Er is ook al een zaak geweest rondom een hamster die droog moest worden in een magnetron, dus ik denk dat mijn gedachte die ik al eerste reactie had als 'controversieel' kan worden opgevatquote:
Het was een bescheiden plankje nu.quote:
Koud als ijsquote:
Falcoquote:
Nou ja, 2 out of 3 ain't bad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was een bescheiden plankje nu.
[..]
Koud als ijs
[..]
Falco
B00STERT!quote:
Je kwam gewoon stiekem kijken of ik wel in het goede topic zat. Maar evengoed lief hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
B00STERT!
Ik kwam nog even welterusten zeggen.
En even zorgen dat de transitie naar nummer 201 goed verlooptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kwam gewoon stiekem kijken of ik wel in het goede topic zat. Maar evengoed lief hoor!
Kom ik toch weer terug op Falco:quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En even zorgen dat de transitie naar nummer 201 goed verloopt
We willen je natuurlijk niet weer een week kwijt rakenquote:
Technisch gezien zit ik hier vaker dan u mevrouw REDquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen je natuurlijk niet weer een week kwijt raken
Niet technisch gezien ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ik hier vaker dan u mevrouw RED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |