Altijd prijsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dan in mijn eentje.
Dat is met streams etc toch.quote:
voor het eerst twijfel ik of ik het vol ga houdenquote:
huh???quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cos even gecheckt wat een gezellig woke groepje deelnemers heeft bb.
Ik zeg het niet snel, maar ik geloof er inmiddels geen fluit meer van. Kijk naar de rankings eerder. Maar goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het eerst twijfel ik of ik het vol ga houden
zou jouw droge commentaar daarbij wel willen lezenquote:
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.quote:
is ook geen bn-bbquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Alleen tegen dikke betalingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
ik
[..]
zou jouw droge commentaar daarbij wel willen lezen
Je hebt nog een 'Peter' ontmoet?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de op van de cos staan bb deelnemers denk ik gezellige mix, Wel knap hoe ze altijd mensen casten met namen waar ik nog nooit van heb gehoord.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt nog een 'Peter' ontmoet?
Ik begin Greys te geloven met haar zolderkamertheorie.
Valt mee hoor, voor 4.99 heb je al een Videoland abonnement.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen tegen dikke betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |