Slowpoke...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb het![]()
![]()
"Some believed that being close to over-pressure events (artillery, etc) could cause a head injury with the large helmet being force up and the tough leather strap breaking the neck. This was supported by more than one army regiment actually giving written orders to their men to not buckle up."
Maar ik ben wel de eerste die soep voor je kan maken danquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
je krijgt head injury als je te lang naast mij staat met je helm niet vast
geef dr whatsapp maar dan organiseer ik het welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Instructrice eigenlijkEn het zijn motorrijlessen, geen commando-opleiding
![]()
Overigens een aanrader om 'Kamp van Koningsbruggen' eens te kijken. Kan er wel van genieten al die 'personal trainers' die even denken dat wel te fixen
Wat ga je organiseren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
geef dr whatsapp maar dan organiseer ik het wel
de jongedame natuurlijkquote:
Ah oké, ze is niet lelijk ofzo. Wel een 6.5+ zeg maarquote:
Maar wat is je punt nou?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef luxerobots het volgende:
Toen het Duitse leger nog groot was, in een periode van voor de val van de muur...
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef AchJa het volgende:
Maar wat is jouw punt nou? Wat wil je ter discussie stellen?
Ik reageerde initieel op iemand anders en jij gaat je er plotseling mee bemoeien met niet terzake doende onzin. Dus vertel, wat wil je?
ik heb nog nooit geklaagd over een voldoendequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah oké, ze is niet lelijk ofzo. Wel een 6.5+ zeg maar
24 Uur of 2 landsgrenzen... Dan is het goed, ook een 1.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah oké, ze is niet lelijk ofzo. Wel een 6.5+ zeg maar
Ik heb 4 glazen in mijn helm dus dat zit goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef sp3c het volgende:
sowieso met een helm goed op want ik weet niet waar ze is geweest
offtopic damned!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb 4 glazen in mijn helm dus dat zit goed
Dat had ik al gezegd.quote:
---quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:01 schreef AchJa het volgende:
Het Duitse leger is er nog belabberder aan toe dan dat van ons of Belgie...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef luxerobots het volgende:
Onee, iemand bemoeit zich met me op een discussieforum.
Mijn punt is dat ik het niet met je eens ben dat het Duitse leger armetieriger is dan het Nederlandse.
Oh, nou dan ben je het daar maar niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef luxerobots het volgende:
Dat had ik al gezegd.
Ik reageerde omdat ik het niet eens was met je onderstaande quote:
Het topic ging toch al nergens heen dusjaquote:
Ligt geheel aan de situatie of dat een probleem is. Voetballers trainen/oefenen ook wel eens zonder bal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben je het daar maar niet mee eens.
Ik weet gelukkig wel beter. Zelfs wij zijn nog nooit met houten "schietbuizen" op pad gegaan...![]()
Houten schietbuizen?!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben je het daar maar niet mee eens.
Ik weet gelukkig wel beter. Zelfs wij zijn nog nooit met houten "schietbuizen" op pad gegaan...![]()
Het is goed met je...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Ligt geheel aan de situatie of dat een probleem is. Voetballers trainen/oefenen ook wel eens zonder bal.
Misschien moet je mindef worden daar, kun je uitleggen dat het prima is om te oefenen zonder bal, schip of wapen...quote:Von allem zu wenigDie deutsche Marine geht unter
Fehlende Schiffe, zu lange Werftliegezeiten, Personal- und Nachwuchssorgen: Die Deutsche Marine ist durch das Verteidigungsministerium in den vergangenen Jahren kaputtgespart worden, kritisieren Experten. Mit fatalen Folgen – die über Material- und Personalmangel weit hinausgehen.
Moet je de Hunnen vragen...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Houten schietbuizen?!En hoe ging dat? Veel splinters?
En ga jij nog Oekraïne, een beetje roepen dat ze het verkeerd doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is goed met je...
Anders nog een voorbeeld van de Duitse Marine:
[..]
Misschien moet je mindef worden daar, kun je uitleggen dat het prima is om te oefenen zonder bal, schip of wapen...
Ja... Of sturen we met ons allen voor de flauwekul materiaal die kant op...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef luxerobots het volgende:
En ga jij nog Oekraïne, een beetje roepen dat ze het verkeerd doen?
quote:
quote:
quote:
Ah ja. Want de Russische verkiezingen zijn riggedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Russische troll gespot
Ze zal niet voor niets nog slechts een houten geweer hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja... Of sturen we met ons allen voor de flauwekul materiaal die kant op...
En schiethouding van die chick deugt niks van.
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:42 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah ja. Want de Russische verkiezingen zijn rigged
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |