Ja, zo'n 4 jaar gelden... Enorm gedateerd allemaal! In die vier jaar is de Duitse defensie verviervoudigd in omvang...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:59 schreef luxerobots het volgende:
Eerste alinea laat al zien hoe gedateerd de bron is:
Helmen voorkomen een significante hoeveelheid letsel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
helmen zijn wapens voor de gasten die ze op moeten
Duitsland is in 4 jaar tijd wel eens vaker rigoureus veranderdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zo'n 4 jaar gelden... Enorm gedateerd allemaal! In die vier jaar is de Duitse defensie verviervoudigd in omvang...
Dat kan maar uit meer recente bronnen komt nog steeds hetzelfde beeld naar voren al heeft Duitsland wel zijn defensie budget stevig opgeschroefd sindsdien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eerste alinea laat al zien hoe gedateerd de bron is:
''Met het aantreden van het vierde kabinet-Merkel krijgt Ursula von der Leyden als minister van Defensie een tweede en waarschijnlijk laatste kans om de Duitse strijdkrachten te moderniseren. Al eind januari 2014 betoogde ze samen met andere vooraanstaande Duitse politici op de jaarlijkse veiligheidsconferentie in München, dat Duitsland meer verantwoordelijkheid moet gaan dragen voor de internationale veiligheid. Ambitieuze woorden, maar daar is wel een voor zijn taken berekende Bundeswehr voor nodig.''
Het staat @luxerobots vrij om dat aan te tonen vwb de Germaanse strijdkrachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Duitsland is in 4 jaar tijd wel eens vaker rigoureus veranderd
geen idee maar als ik iemand zag die zijn helm niet goed vast deed begon mijn vlakke hand te jeukenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze het bandje nooit vast doen? Heb het ooit ergens gelezen maar kan het niet meer vinden
Niet om snel soep te kunnen maken denk ik![]()
Media zijn ook altijd uit op het negatieve. Dat Duitsland het op één na grootste leger van West-Europa heeft is minder interessant dan een tekst over het Duitse leger dat dringend onderhoud nodig heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zo'n 4 jaar gelden... Enorm gedateerd allemaal! In die vier jaar is de Duitse defensie verviervoudigd in omvang...
Zucht...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef luxerobots het volgende:
Media zijn ook altijd uit op het negatieve. Dat Duitsland het op één na grootste leger van West-Europa heeft is minder interessant dan een tekst over het Duitse leger dat dringend onderhoud nodig heeft.
als het leeuwendeel niet werkt heb je er ook niet heel veel aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Media zijn ook altijd uit op het negatieve. Dat Duitsland het op één na grootste leger van West-Europa heeft is minder interessant dan een tekst over het Duitse leger dat dringend onderhoud nodig heeft.
Als je 'm ophoudt welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Helmen voorkomen een significante hoeveelheid letsel.
Ik vind het ook niet iets om lollig over te doen.
Lijkt me niet. Jij geilt op een groot Duits leger, uit een niet nader te noemen periode uit het verleden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het staat @:luxerobots vrij om dat aan te tonen vwb de Germaanse strijdkrachten.
man man man man manquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Jij geilt op een groot Duits leger, uit een niet nader te noemen periode uit het verleden.
Tegenwoordig zie je de kinbandjes gewoon aangetrokken, maar ik doel op al die WWII films waar dat bandje niet vastzit. Daar was een verklaring voor als ik me goed herinnerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee maar als ik iemand zag die zijn helm niet goed vast deed begon mijn vlakke hand te jeuken
als je jezelf niet normaal aan kunt kleden ga je maar weer op je moeder dr tet sabbelen![]()
@:achja is het sowieso met me eens hier
gewoon vastdoen vriendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je de kinbandjes gewoon aangetrokken, maar ik doel op al die WWII films waar dat bandje niet vastzit. Daar was een verklaring voor als ik me goed herinner
Als ik mijn bandje van m'n helm niet vast doe mag ik ook niet op de motor van mijn instructeurquote:
Gewoon weer zo'n in WW2 verzonnen broodje aap dat je je nek kon breken vanwege de blast van bv. artillerie vuur...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Weet jij waarom ze het bandje nooit vast doen? Heb het ooit ergens gelezen maar kan het niet meer vinden
Niet om snel soep te kunnen maken denk ik![]()
je instructeur is een godquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik mijn bandje van m'n helm niet vast doe mag ik ook niet op de motor van mijn instructeur
Ik heb hetquote:
Misschien ff teruglezen waar ik initieel op reageerde simpleton.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef luxerobots het volgende:
Lijkt me niet. Jij geilt op een groot Duits leger, uit een niet nader te noemen periode uit het verleden.
Toen het Duitse leger nog groot was, in een periode van voor de val van de muur...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
man man man man man
dit is niet sterk hoor
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef AchJa het volgende:
2% Is gewoon de afspraak. En het Duitse leger is geen schim van wat het geweest is, net als die van bijna alle europese NATO landen want de eeuwige wereldvrede was uitgebroken na 1989...
je krijgt head injury als je te lang naast mij staat met je helm niet vastquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het![]()
![]()
"Some believed that being close to over-pressure events (artillery, etc) could cause a head injury with the large helmet being force up and the tough leather strap breaking the neck. This was supported by more than one army regiment actually giving written orders to their men to not buckle up."
owquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toen het Duitse leger nog groot was, in een periode van voor de val van de muur...
[..]
Instructrice eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
je instructeur is een god
hij zou je moeten slaan als het te lang duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |