abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203713765
Zoals dit:

Wat zooi uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou? :o Ben ik echt zo gek? :o :o "
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
--

--

--

U MAD?
pi_203713785
quote:
Een vader zei tegen zijn dochter: “Je bent cum laude afgestudeerd, hier is een auto die ik jaren geleden heb gekocht.

Hij is nu een beetje ouder, maar voordat ik het je geef, breng het naar het centrum voor gebruikte auto's en vertel ze dat je hem wilt verkopen en kijk hoeveel ze je ervoor bieden.

De dochter ging naar de parkeerplaats voor gebruikte auto's, keerde terug naar haar vader en zei: "Ze boden me ¤1.000 aan omdat ze zeiden dat hij er behoorlijk versleten uitziet."

De vader zei: "Breng hem naar het pandjeshuis." De dochter ging naar het pandjeshuis, keerde terug naar haar vader en zei: "Het pandjeshuis bood slechts ¤ 100 omdat het een oude auto is."

De vader vroeg zijn dochter om nu naar een autoclub te gaan en hun de auto te laten zien. De dochter nam toen de auto naar de club, keerde terug en vertelde haar vader: "Sommige mensen in de club boden er ¤100.000 voor omdat het een Holden Torana A9X is. Een iconische auto die door veel verzamelaars wordt gezocht".

Nu zei de vader dit tegen zijn dochter: "De juiste plek waardeert je op de juiste manier". Als je niet gewaardeerd wordt, wees dan niet boos, het betekent dat je op de verkeerde plek bent. Degenen die jouw waarde kennen, zijn degenen die je waarderen ... Blijf nooit op een plek waar niemand je waarde ziet.

Nooit!
:')

(Jacco Valkenburg)
U MAD?
pi_203713883
Is linkedin nu een soort van story telling website geworden dan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 08:58:33 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203713922
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
Helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203714169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maak
pi_203714215
quote:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Alweer dat verhaal :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:02 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Ook gelijk je dochter meegeven dat haar waarde in geld uit te drukken is. Breezerslet in de maak
Ze boden haar ¤1000,- omdat ze er versleten uit zag

Nog veel geld voor zo'n makkelijk meisje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:20 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203714245
[..]
Deze mogen in de OP:

[/quote]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:29 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Alweer dat verhaal :')
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?
pi_203714296
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Zit je vrijwillig niet meer in COR, knul?
COR is voorbij.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:31:34 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203714373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
COR is voorbij.
Je bent zelf voorbij man :{w

De zesde golf komt eraan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203714443
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:46:35 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203714614
Wat een heerlijke en motiverende verhalen. Ik word er helemaal koud van.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_203714863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi topic. Mooie mensen. Zie je wat ik deed? Ik kon jullie ook een stel kankerstakkers noemen maar dan kom je in opstand. :)
Wat is er mis met jou?
pi_203716190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:55 schreef Sfancta het volgende:
De nieuwe Facebook.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203716419
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Wat is er mis met jou?
Het was een, wellicht overtrokken, knipoog naar de man in de OP die een negatieve uitspraak herpakt tot een positieve. Mission failed denk ik.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:55:00 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203716433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik krijg hier inspiratie van. #mooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_203717127
quote:

[..]

(Jacco Valkenburg)
Repost-ception dus ik ga nogmaals zeggen dat dit lui is vertaald uit het Engels.
What Would Goku Do
pi_203730322
Wauw.
Olympisch Kampioen 1000m
Olympisch Kampioen relay.
Olympisch Zilver 500m.
Olympisch Brons 1500m

(Suzanne Schulting)

:').!!!!
U MAD?
pi_203740248
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw.
Olympisch Kampioen 1000m
Olympisch Kampioen relay.
Olympisch Zilver 500m.
Olympisch Brons 1500m

(Suzanne Schulting)

:').!!!!
Inspirerend!

Net als onze kampioenen in Beijing lever ik ook gouden prestaties op mijn werk

#durftestralen.
pi_203741532
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.

Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.

Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.

Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.

Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.

Groeten, Peter van Kortemolen
CEO van mijn eigen leven.
pi_203745388
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Gisteren uit bed gestapt en dacht opeens bij mijzelf, waarom zou ik gaan werken als het bed nog veel te lekker is in de vroege ochtend. Trots als ik was liep ik naar de koelkast rond half 12 en trok een blik Schultenbrau open. Werken is iets wat in je aard moet zitten, je moet het interessant vinden om dagelijks voor een hongerloon naar kantoor te komen om te gaan scrummen met je collega's waar je lekker gek out of the box gaat denken om het allemaal zo centraal mogelijk te houden.

Zojuist kwam mijn dochter binnen en liet mij haar rapport zien, ze was gezakt op alle vlakken, trots als ik was verkocht ik haar een lange pets langs de wang. "goed gedaan lieverd", ga nu maar weer weg, papa is aan het genieten van de vrijheid van stress.

Starend uit m'n appartementje op vijf hoog in Sjaarloos naar de prachtige voorjaarszon nam ik weer een slok uit m'n blik.

Wat ik hiermee je wil leren is dat werken niet alles is als je niet ook gewoon kan leven zonder zorgen op kosten van de belastingbetaler. Laat de arbeiders maar ploeteren in de kou en de snelle jongens in pakken de files trotseren.

Nee, werken is iets wat je moet liggen. De filosofie van het leven is dat er ooit een einde aan je leven komt, de deur is dichterbij dan je denkt, de vreugde van een vrij bestaan weegt niet op tegen het vroege opstaan.

Van welke Fok!ker is deze kloon :D
  zondag 20 februari 2022 @ 10:50:13 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203750959
quote:

Tranen in de ogen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_203776365
quote:
Man maakt direct LinkedIn-profiel nadat partner is gediagnosticeerd met terminale ziekte

21 februari 2022 door Jos Maalderink en Rudolf Julius

De kankerdiagnose van zijn partner is Jonathan rauw op het dak gevallen. De 42-jarige marketeer heeft meteen een LinkedIn-profiel aangemaakt om het slechte nieuws met de wereld te delen.

“De mensen die mij persoonlijk kennen, zullen weten dat ik naast marketing nog een passie heb: Patricia”, begint Jonathan zijn eerste bericht op het zakelijke platform. In het bericht, onder een foto van zijn partner die tijdens een TEDx-conferentie in Arnhem een zaal toespreekt, vertelt Jonathan hoe de marketingwereld hem de waarde heeft geleerd van écht menselijk contact en hoe hij hoopt dat die lessen hem en zijn partner gaan helpen in de moeilijke periode die nu komt. “Gelukkig weet ik dat Patricia een vechter is, en ze zal net zo dapper zijn in haar strijd tegen haar kanker als in haar strijd om organisaties te helpen boven zichzelf uit te stijgen.”

Meer dan 50.000 zakelijke relaties en volslagen onbekenden hebben laten weten dat ze het persoonlijke bericht over de kanker van Jonathans partner ‘verhelderend’ vinden.
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.
U MAD?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:55:06 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203777580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 06:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De Speld. Maar wel lekker treffend hoe het gaat op LI.
Wel sneu voor Patricia. Die kan zich voorlopig niet meer in de bek laten zeiken.
  Tettenkoning dinsdag 22 februari 2022 @ 10:02:20 #26
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203777625
quote:

_O_
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203778084
quote:

link?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_203778199
quote:

Je zou bijna een kloon op linkedin gaan maken om deze shitposterij de wereld in te gooien toch.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 10:50:52 #29
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203778228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je zou bijna een kloon op linkedin gaan maken om deze shitposterij de wereld in te gooien toch.
Is het niet gewoon een persiflage?
pi_203778335
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook :)
pi_203778355
quote:

[..]
Ja
  Tettenkoning dinsdag 22 februari 2022 @ 12:24:09 #32
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203779644
quote:
Probleemwijken jonguh!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:23:38 #33
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203786832
Mensen met vergelijkbare interesses volgen Klaas Dijkhoff.

Kutsite :{
pi_203793579
quote:
Ik was even #afwezig omdat ik bezig was om #miljonair te worden.

Well, that didn’t go as planned..

Ik ben erachter gekomen dat ik met #mensen werk, dikke oeps.

Ja er zit een kant aan mij die #money driven is, ik ben er alleen opnieuw achter gekomen dat de gedrevenheid op de #persoon toch een heel stuk groter is.

Dus, als ik denk dat iemand niet #gelukkig zal worden in de baan, zeg ik dat, en heb ik een #onderbuik gevoel? Dan volg ik dat.

Maakt dit me #miljonair? Nee

Maakt dit me #rijk? Ja!

Want, in the end, is dat wat wij #recruiters doen, bijdragen in het geluk van anderen.

Tja voor mij is dat rijkdom.

Dat miljonair worden komt nog wel.

Eens?

#bebrave #scooterlife #technicalrecruiter #storm #eunice #recruiterlife #oink #brainport #peoplemakethedifference #fridayfun

https://www.linkedin.com/(...)6900404680111788032/
En dan nog zo'n stomme foto erbij.

Tekst is niet eens te lezen door die idiote #hashtags :r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_203794816
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:06 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Gewoon niemand die zegt lul niet zo dom
Cuore Sportivo
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:17:10 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203795081
quote:

[..]

Pffff die reacties onder zo'n nietszeggend lulverhaal. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_203795230
quote:

[..]
Superbudget scooter ook.. stille armoede
Aigh aigh Captain!
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:20:28 #38
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203795856
quote:

[..]

#oink? :D Is dat een varkensboer?
pi_203799411
quote:

[..]

Die teksten op dat bordje onder elke post :'(
pi_203814408
quote:
Toen ik in Srebrenica zat, had ik niks aan westerse goedbedoelde ‘sancties’ en ‘veroordelingen’. Ik wilde een ding: dat het westen de agressor kapotschoot zodat zij ons niet meer vermoordden! Ik vroeg mij steeds af: is er niemand in de wereld die om ons geeft? #Oekraine 💔😞

Afgelopen dinsdag gaf ik hoorcollege over onderzoek aan +/-100 eerstejaarsstudenten. De hoofdvraag was: hoe betrouwbaar zijn de verschillende bronnen? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een boulevardkrant en een kwaliteitskrant? Ik wilde de actualiteit erbij halen want ik had geen zin om nietzeggende voorbeelden (lees sexscandals) uit de Nederlandse 'Prive' 'Story' als voorbeeld te gebruiken. In plaats van het verschil in betrouwbaarheid tussen 'Prive' en 'Het Parool' uit te leggen, liet ik een boulevardkrant uit Servie zien waarop stond: Oekraine valt Rusland aan!
Ik had verwacht dat studenten de propaganda hierachter zouden kunnen herkennen, maar toen kwam ik tot de schokkende ontdekking dat slechts enkele studenten wisten wat er gaande was in Oekraine.

Een student stond op en begon te aplauseren omdat ik dit onderwerp ter sprake bracht . De ene helft volgde zijn voorbeeld, de andere helft vroeg zich nog steeds af wat er in Oekraine gaande was. Het was een raar gevoel, natuurlijk was ik blij dat ze mijn les konden waarderen, maar ergens bleef er een nare nasmaak hangen.

#onderzoek #onderwijs #bronnen #kritischvermogen #actualiteit #wereldvreemd #burgerschapsvorming #oekraine[
https://www.linkedin.com/(...)6902554307015557121/
Applaus omdat je hierover begint? :')
pi_203814570
Welke studie is dat? Bedrijfskunde zeker? En niet op de hoogte zijn en zo'n performatief applaus, dat moet gewoon wel bedrijfskunde oid zijn :')
What Would Goku Do
pi_203814683
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Ja dat is natuurlijk nooit gebeurd.
pi_203814872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:12 schreef viagraap het volgende:
Welke studie is dat? Bedrijfskunde zeker? En niet op de hoogte zijn en zo'n performatief applaus, dat moet gewoon wel bedrijfskunde oid zijn :')
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja dat is natuurlijk nooit gebeurd.
Dacht ik ook gelijk inderdaad _O-
pi_203825791
quote:
Half zes, ik sluit mijn pc af en loop een rondje over de afdeling om de avondploeg verder een fijne dienst te wensen. In een van de woonkamers werkt Lisa(fictieve naam). Lisa is een gedreven, lieve en zorgzame tiener die ondersteunt in de woonkamer, en dat doet ze uitstekend. Lisa is bekend met een aandoening welke maakt dat ze soms kleine wegrakingen heeft. Op het moment dat ik afscheid wil nemen vraagt een andere medewerker of ik even bij Lisa wil blijven zitten, het gaat even niet goed. ik ga bij haar zitten en al snel biggelen wat tranen over haar wangen , we praten wat en ik troost haar. Terwijl we daar zitten komt een bewoner van de andere tafel en hij is heel slechthorend. Hij kijkt naar mij met een blik van mededogen en gaat naast Lisa staan. "ALLES KOMT GOED MEISJE" roept hij hard terwijl hij zijn hand over haar wang beweegt en knijpt haar zacht in haar schouder.
"Dit vind ik nu zo rot" zegt ze" dat de bewoners dit meekrijgen". Ik geef haar aan dat dit ook onderdeel is van het leven en dat zijn compassie juist betekend dat ze verbonden zijn en dat is zo waardevol. Lisa, als hippe tiener, draagt een jeans met open knieën. Uit de gang komt een andere bewoner en zonder woorden merkt hij op dat er iets niet in orde is. Hij staat naast Lisa en kijkt haar aan. Dan vervolgt hij zijn onderzoek en zijn blik blijft hangen op de zichtbare knieën.
"Zo meisje, ben jij zo flink gevallen?" en hij wijst naar haar knieën.
Wat een ontzettend vertederend moment was dat. Hier heb je een persoon met een gevorderde dementie die zonder woorden de emotie van verdriet herkende en op zoek ging naar logica.
"Hoe ga je dit dicht maken?" vraagt hij aan Lisa.
Lisa antwoord" Dat zal ik wel dichtnaaien vanavond en u vind ik lief"
Zorg op zijn mooist

(Diana Kil)
U MAD?
pi_203825837
quote:

[..]
Wat een mongool... En die applaudisserende rotaap had ik neergetikt, met z'n rare gedrag.
pi_203825847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(Diana Kil)
Wegrakingen? Biggelen? Wat is dit voor incoherent schijtverhaal.

En hip hoor, een gat in je jeans, welkom in 1994 :')
  dinsdag 1 maart 2022 @ 21:14:55 #47
459912 FlippingCoin
pi_203899508
quote:
Een vader met het syndroom van Down die 25 jaar in de fabriek heeft gewerkt en zijn zoon heeft laten opgroeien tot arts, en een zoon die trots is op zijn vader... hier is het beeld van geluk, vastberadenheid en loyaliteit....

#trots
Uiteraard weer zo mooi, prachtig, fantastisch!!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 1 maart 2022 @ 21:39:07 #48
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203899922
quote:

[..]
Belangrijker, waarom een dergelijke college volgen als eerstejaars (WO?) Student als je toch niets leest of kijkt over wat er in de wereld speelt 8)7 .
pi_203902774
Nu staat heel LinkedIn vol over Oekraïne.
pi_203902961
Godver, wat een tenenkrommende voorbeelden passeren hier de revue :')

Mijn tenen breken zichzelf nog net niet.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:22:17 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203903496
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ohhh... *inspirerend*
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:51:27 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203903815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 07:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(Diana Kil)
Arm meisje. Wat een lulverhaal.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:52:03 #53
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203903817
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Sinds wanneer mogen downies kinderen hebben?
  Tettenkoning woensdag 2 maart 2022 @ 10:11:35 #54
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203904009
quote:
16s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:32 schreef Gibson88 het volgende:
Godver, wat een tenenkrommende voorbeelden passeren hier de revue :')

Mijn tenen breken zichzelf nog net niet.
Dit idd :')
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:25:28 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203904197
Oh god, ik heb dus collega's uit Rusland (werkend in Nederland), die nu Serviërs gaan liken die nationalistische prietpraat posten over hoe ondemocratisch en onrechtvaardig de NAVO is omdat ze in 1999 benadeeld werden (maar niks over het feit dat Servië Kosovo aanviel).
  woensdag 2 maart 2022 @ 15:24:42 #56
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_203907902
@Lenny_Leonard deze reeks beter dan het feyenoord is een parodie topic? zit te twijfelen haha
graag op anoniem
pi_203949443
quote:

[..]
aplauseren :')
pi_203978923
quote:
Een zwarte meneer zit in de eerste klasse in de trein. Een witte mevrouw (en even later haar witte echtgenoot) vraagt de meneer of hij een kaartje heeft voor de eerste klasse. Meneer antwoordt kalm dat hij op die vraag geen antwoord hoeft te geven, mevrouw is immers geen conducteur. Het loopt voor mevrouw zodanig hoog op dat ze in de rijdende trein op zoek gaat naar de hoofdconducteur. Bij hem geeft ze aan zich bedreigd te voelen. De hoofdconducteur spreekt - gelukkig - eerst mevrouw erop aan dat ze niet bevoegd is passagiers naar hun vervoersbewijs te vragen. Uiteindelijk laat meneer toch zijn treinkaart zien en wat blijkt? Meneer is manager bij de NS en mag in de eerste klasse reizen. Mevrouw krabbelt terug en gaat samen met haar echtgenoot weer op hun plek zitten. Daarbij maakt ze nog een opmerking in het Fries, waarbij ze meneer 'aap' noemt. Meneer verstaat Fries en reageert eveneens weer kalm op deze opmerking.

Wat gebeurde er vervolgens tot meneers verbazing? De volgende dag krijgt hij een bericht van zijn werkgever dat mevrouw bij de politie aangifte heeft gedaan van bedreiging.

Gelukkig heeft meneer het gesprek met mevrouw en haar echtgenoot grotendeels opgenomen. Met de opname kon hij aantonen haar niet te hebben bedreigd. Uiteindelijk is de business-card van mevrouw door de NS ingetrokken. De NS hanteert een zero tolerance beleid wat betreft discriminatie en racisme.

Chapeau voor deze meneer dat hij kalm is gebleven en een opname heeft gemaakt, maar ook voor de hoofdconducteur en de NS!
  maandag 7 maart 2022 @ 08:39:10 #59
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203979260
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 07:37 schreef Thaddeus het volgende:

[..]

:') ^99, wie heeft dit verhaal nou weer verzonnen _O-
pi_203979431
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 08:39 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Dat ja :')
Maar als je dat in de comments zet word je ongetwijfeld weggezet als racisme-ontkenner, wegkijker etc. :D
pi_203980190
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 08:39 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Moest het ff op zoeken: Claudia Berghout. Dit artikel heeft ook 14000 likes :o
pi_203980582
quote:

[..]

En waar is die opname dan van dit waargebeurde verhaal?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_203981268
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Moest het ff op zoeken: Claudia Berghout. Dit artikel heeft ook 14000 likes :o
Die review ook van haar "advocatenkantoor":

https://www.klantenvertel(...)?from=widget&lang=nl

quote:
Zij is doet best
Zij doe werk netjes ik ben tevreden
pi_203981901
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2022 11:52 schreef boskameel het volgende:

[..]
Die review ook van haar "advocatenkantoor":

https://www.klantenvertel(...)?from=widget&lang=nl
[..]
_O-
pi_203981995
quote:

[..]

Hoe de fack weet ze wat die vrouw tegen de hoofdconducteur heeft gezegd? Wat is dit voor slecht verzonnen stront verhaal?

En ik dacht dat huidskleur vermelden (bij "daders") echt niet meer van deze tijd was? :') alleen als ze "wit" zijn zeker :')

En die neger neemt standaard alles op natuurlijk. Wellicht moet ik maar een app hiervoor maken met bijhorende Tell Sell reclame "Bent u zwart en bevindt u zich dagelijks in een omgeving met witte mensen? Wordt u ook regelmatig voor aap uitgemaakt? Koop dan nu... met 1 druk op de knop neemt u al u gesprekken op!"
pi_203983559
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En waar is die opname dan van dit waargebeurde verhaal?
Een kritisch gesprek met die NS-manager zou op z'n plek zijn. Zomaar ongevraagd en geheim opnames maken van klanten van je bedrijf :{w
pi_203985359
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hoe de fack weet ze wat die vrouw tegen de hoofdconducteur heeft gezegd? Wat is dit voor slecht verzonnen stront verhaal?

En ik dacht dat huidskleur vermelden (bij "daders") echt niet meer van deze tijd was? :') alleen als ze "wit" zijn zeker :')

En die neger neemt standaard alles op natuurlijk. Wellicht moet ik maar een app hiervoor maken met bijhorende Tell Sell reclame "Bent u zwart en bevindt u zich dagelijks in een omgeving met witte mensen? Wordt u ook regelmatig voor aap uitgemaakt? Koop dan nu... met 1 druk op de knop neemt u al u gesprekken op!"
Misschien was hij voor een dag lokneger.
pi_203985838
Toch wel bijzonder dat de politie binnen een dag de werkgever van die man informeert over een aangifte, maar niet die man zelf.
Tevens heel bijzonder dat op basis van dit verhaal die vrouw de naam van die negert weet en dus weet tegen wie ze überhaupt aangifte moet doen.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:40:21 #69
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204113638
quote:
We hebben iets te vieren! Mijn eerste 8 maanden in de recruitmentwereld zitten erop: maanden vol met key learns, mijlpalen en vooral heel veel gezelligheid!
-O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:15:45 #70
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204114002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
-O-
Ah, een sleutelmaker.
pi_204115317
quote:

[..]

Hoe verzint iemand dit _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204115909
Linkedin is echt compleet ruk geworden. Ladingen met huisvrouwen die een bijbaantje hebben zitten nu op Linkedin stoer te doen met onzin verhaaltjes. Of wat dacht je van dat tuig dat meme's voor oudere posten met rekensommetjes en andere onzin.

Ik heb het, maar eigenlijk ben ik daar al niet blij mee.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:08:17 #73
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_204157395
quote:
Today first formula 1 race started in Bahrein, great experience with Viaplay.
On TV the race and streaming on phone the onboard camera Max Verstappen.
#verstappen #f1 #viaplay
  zondag 20 maart 2022 @ 19:23:30 #74
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204158707
quote:

[..]

Ik heb dit verhaal heel wat jaren eerder al eens gelezen en dan niet eens op Linkedin :')
Uw ADH vitamine Worst
  zondag 20 maart 2022 @ 19:35:57 #75
459912 FlippingCoin
pi_204158904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
Linkedin is echt compleet ruk geworden. Ladingen met huisvrouwen die een bijbaantje hebben zitten nu op Linkedin stoer te doen met onzin verhaaltjes. Of wat dacht je van dat tuig dat meme's voor oudere posten met rekensommetjes en andere onzin.

Wat voor mensen connect je? Je moet niet zomaar iedereen accepteren.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:00:31 #76
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204159346
quote:
88s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik heb dit verhaal heel wat jaren eerder al eens gelezen en dan niet eens op Linkedin :')
Toen werd er nog bij verteld dat die neger van tevoren zijn handjes niet van mevrouw kon afhouden. :D
pi_204176064
quote:

[..]

Wat een bullshit verhaal :')
pi_204176072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:37 schreef Posergoth6667 het volgende:

Dat speelt al heel lang. Professioneel Bijstandstrekkers verzamelen zich ook massaal op LI om hun meelijwekkende gezever te spuwen. :')
pi_204188653

Nice! :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door LooneyTroons op 23-03-2022 11:23:03 ]
  woensdag 23 maart 2022 @ 11:02:30 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204189200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 10:01 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]

Nice! :Y
Iemand al commentaar gegeven dat die paarse wel een bh kan gebruiken?
Niet dat die ouwe links van haar er moeite mee heeft denk ik, lijkt me wel een loerder
pi_204189202
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit is ook het zoveelste verhaaltje om te vingerwijzen van "kijk eens hoe racistisch blanke mensen zijn".

Als de dader een Chinees of een Turk was was dit verhaal nooit op Linkedin gezet.
  woensdag 23 maart 2022 @ 11:06:36 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204189235
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 11:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet dat die ouwe links van haar er moeite mee heeft denk ik, lijkt me wel een loerder
Ik vroeg me ook al af of haar tieten zo laag hingen of dat ze haar broek zo hoog had opgetrokken. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 23 maart 2022 @ 11:48:26 #83
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204189641
quote:

[..]
Die hangtetten vielen mij als eerste op. :D
pi_204192088
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef Thaddeus het volgende:
Claudia Berghout
Even gegoogled uiteraard een zwarte vrouw. Dit is overduidelijk verzonnen. :)
pi_204192124
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 23 maart 2022 @ 15:54:31 #87
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_204192230
quote:
Jezus, 70 jaar (!) ontwikkelingshulp en nog steeds zijn ze arm? Blijkbaar zijn ze dan toch niet zo slim en gemotiveerd _O-

Wanneer krijgen wij ons geld terug?
  woensdag 23 maart 2022 @ 15:57:28 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204192260
quote:
Hoax! Niemand heeft een toekomst in Gambia!
  woensdag 23 maart 2022 @ 19:40:01 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204194995
quote:

[..]
Jezus wat chanant als je zo op de foto staat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204195127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:46 schreef Solotovski het volgende:

[..]
BLACKED
Mod onwaardig maar wel grappig _O-
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  woensdag 23 maart 2022 @ 22:22:36 #91
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 23 maart 2022 @ 23:01:11 #92
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204198766
Sinds de oorlog in Oekraïne moet iedereen per se laten zien wat voor goeddoener hij/zij/het wel niet is. Ook valt me op dat er steeds meer overlijdensberichten en dergelijke op worden gegooid, vaak zonder dat het zakelijk gerelateerd is.

Ik overweeg mijn profiel te verwijderen.
With love :*
pi_204199439
quote:

[..]
Smerig indd -O-
  donderdag 24 maart 2022 @ 13:34:24 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204203523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 00:27 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Door een ander topic moet ik nu steeds aan Viola Holt denken bij dit plaatje :')
pi_204203827
quote:
Ah ja, blanke wijven die diep geraakt en intens verroerd raken bij Afrika, obligaat fotootje met wat negers erbij en klaar

Altijd een leuke rubriek
  Redactie Frontpage donderdag 24 maart 2022 @ 16:42:31 #97
38148 crew  Innisdemon
pi_204205302
quote:

[..]

Tja het Friese woord voor 'aap' is.......'aap', dus niet zo verwonderlijk dat hij dat begreep.

Maar wellicht zei ze wel dat ze mooi voor aap stond
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 24 maart 2022 @ 16:47:46 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204205341
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sinds de oorlog in Oekraïne moet iedereen per se laten zien wat voor goeddoener hij/zij/het wel niet is. Ook valt me op dat er steeds meer overlijdensberichten en dergelijke op worden gegooid, vaak zonder dat het zakelijk gerelateerd is.

Ik overweeg mijn profiel te verwijderen.
Waarom ben jij nog geen goeddoener?
pi_204205461
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204213806
Hoe hoereer ik de oorlog voor mijzelf. Dominique heeft het antwoord!

Tettenkoning vrijdag 25 maart 2022 @ 11:17:57 #101
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204214015
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef Duiveltja het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een wereldprestatie ook, om zo'n Ziggo modem even aan te sluiten :')
pi_204214033
25 man op zo'n gare ConnectBox, haal 'supersnel' maar weg
pi_204214957
Weer zo een lang saai verzonnen verhaal:

quote:
𝗠𝗮𝗺𝗮, 𝗶𝗸 𝗯𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗺… 𝗶𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗶𝗸𝘀.

Dit raakt me.
Deze reactie komt binnen.

Hoezo zeg je dat vraag ik aan mijn zoon van 7.
Ik kan niet lezen, iedereen in de klas is beter dan ik.

“Zie je wel, ik kan het niet.”

Ach lieverd, kom eens hier. Ik ga dicht bij hem zitten.
We praten met elkaar door over het lezen en ik vraag hem waar hij wel goed in is en wat hij leuk vindt om te doen op school.

Hij moet daar even over nadenken…

Maar uiteindelijk zegt hij knutselen en rekenen.

Een week later heb ik een 10 minuten gesprek op school.
De juf vertelt dat hij moeite heeft met lezen. In de klas krijgt mijn zoontje extra aandacht. Want hij blijft twee blokken achter.

Ik vraag aan de Juf: ik ben heel benieuwd: waar is mijn zoon heel goed in?

De Juf krijgt rode vlekken in haar nek van deze vraag. Ze had deze vraag denk ik niet verwacht. Ze weet het niet. Ik krijg ook geen antwoord.

Waarom ik dit deel?

Het maakt me boos en verdrietig. Al vrij snel in ons leven gaat de aandacht uit naar waar je niet goed in bent.
We willen graag van die 5 een 6 maken. Wat is het effect daarvan?

Alle energie en aandacht gaat uit naar waar je niet goed in bent.
Je moet heel hard werken om van die 5 een 6 te maken.
Het tast je zelfvertrouwen aan.
Je gaat meer en meer twijfelen aan jezelf.

𝗝𝗲 𝗳𝗼𝗰𝘂𝘀𝘀𝗲𝗻 𝗼𝗽 𝘄𝗮𝗮𝗿 𝗷𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗻𝘁 𝘃𝗼𝗲𝗹𝘁 𝗮𝗹𝘀 𝘇𝘄𝗲𝗺𝗺𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗺𝗼𝗱𝗱𝗲𝗿: 𝗵𝗲𝘁 𝗴𝗮𝗮𝘁 𝗺𝗼𝗲𝗶𝘇𝗮𝗮𝗺 𝗲𝗻 𝗷𝗲 𝗸𝗼𝗺𝘁 𝗻𝗮𝘂𝘄𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝘀 𝘃𝗼𝗼𝗿𝘂𝗶𝘁….

Focus je ook op je sterke punten. Waar ben je goed in?
Waar krijg je energie van? Welke positieve ervaringen zijn er?
Geef complimenten op wat wel goed gaat.

Wanneer je dingen doet waar je goed in bent en die je leuk vindt om te doen, verhoogt dit je zelfvertrouwen en je motivatie.
En dat bevordert weer groei omdat je kijkt naar mogelijkheden in plaats van naar onmogelijkheden.

Heb jij je sterke punten al ontdekt?

Liefs K.
Wat doet dit in vredesnaam op LinkedIn
  vrijdag 25 maart 2022 @ 12:43:39 #104
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204215012
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:38 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Beetje aardig kunnen lezen lijkt me toch wel handig eigenlijk.
pi_204215057
quote:
[..]
lol verhaal vol leugens.

tegenwoordig weten ze op school zelfs bij de grootste debiel de positieve punten te benoemen.
pi_204215062
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:43 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ach, voor bv een bokser niet echt nodig. Hij tekent dat contract toch wel.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204215294
quote:
81s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:43 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dit hoort op facebook of beter hyves als dat nog bestond. LinkedIn was altijd een zakelijk netwerk..
pi_204215526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Dit hoort op facebook of beter hyves als dat nog bestond. LinkedIn was altijd een zakelijk netwerk..
Misschien is K. wel een levenscoach die het beste in je naar boven haalt!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 15:24:12 #109
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204216452
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:34 schreef Godshand het volgende:

[..]
Misschien is K. wel een levenscoach die het beste in je naar boven haalt!
Zijn maaginhoud?
pi_204217089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 11:17 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wat een wereldprestatie ook, om zo'n Ziggo modem even aan te sluiten :')
Hoe durf je hierop kritiek te hebben, vieze vluchtelingenhater.
  maandag 28 maart 2022 @ 16:01:59 #111
10754 alki
Alfisti
pi_204252376
quote:
[..]
Zon bullshit he, laat je zoon wat meer lezen thuis ipv op de tablet te zitten :D
Cuore Sportivo
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:17:04 #112
459912 FlippingCoin
pi_204262295

Wtf is dat de laatste tijd met openlijk racisme van debiele Amerikanen richting blanken, de oorspronkelijke post had niks met ras te maken of zo en dan komt er weer een debieltje mee aanzetten en dat krijgt nog likes ook.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:01:41 #113
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204263224
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf is dat de laatste tijd met openlijk racisme van debiele Amerikanen richting blanken, de oorspronkelijke post had niks met ras te maken of zo en dan komt er weer een debieltje mee aanzetten en dat krijgt nog likes ook.
Antonio is gewoon jaloers :W
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:01:30 #114
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204263877
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Antonio is gewoon jaloers :W
Antonio heeft een mini plasser.
pi_204269941
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef Duiveltja het volgende:

[ afbeelding ]
Wauw hij heeft een modem weten te plaatsen binnen 5 uur.
Ongelofelijk knap normaal lukt ze dat binnen 24 uur.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 30 maart 2022 @ 09:03:56 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204269971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Was.
Linkedin is het nieuwe facebook met verhaaltjes over kinderen en lollige plaatjes.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_204271023
Dat echt bijna elke recruiter tegenwoordig

quote:
talent acquisition (she/her)
in de ondertitel heeft staan :').

Dan ga ik al niet eens meer reageren. Zo aandachtsvragend en lekker hip, die hele "zijn wij inclusief en divers als bedrijf" houding. Voorbeeld van een recruiter vorig jaar die mij benaderde voor een freelance klus. Helemaal hip en Amsterdams etc. In de realiteit was het gewoon een team van 100% blanke mannen die daar werken. Niet dat mij het boeit, maar als je het zo enorm loopt uit te dragen en verkondigen op Linkedin via je recruiters en op je bedrijfswebsite dan slaat dat gewoon nergens op dat het in de realiteit totaal anders is. En veel hebben er een handje van tegenwoordig.
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:29:15 #118
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204272533
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:33 schreef boskameel het volgende:
Dat echt bijna elke recruiter tegenwoordig
[..]
in de ondertitel heeft staan :').

Dan ga ik al niet eens meer reageren. Zo aandachtsvragend en lekker hip, die hele "zijn wij inclusief en divers als bedrijf" houding. Voorbeeld van een recruiter vorig jaar die mij benaderde voor een freelance klus. Helemaal hip en Amsterdams etc. In de realiteit was het gewoon een team van 100% blanke mannen die daar werken. Niet dat mij het boeit, maar als je het zo enorm loopt uit te dragen en verkondigen op Linkedin via je recruiters en op je bedrijfswebsite dan slaat dat gewoon nergens op dat het in de realiteit totaal anders is. En veel hebben er een handje van tegenwoordig.
Ik weet niet wat de toegevoegde waarde is om she/her of he/him achter je naam te zetten als het op je profielfoto al zo duidelijk is.
Uw ADH vitamine Worst
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:48:57 #119
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204272801
quote:
88s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik weet niet wat de toegevoegde waarde is om she/her of he/him achter je naam te zetten als het op je profielfoto al zo duidelijk is.
DID YOU ASSUME MY GENDER???
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:50:49 #120
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204272823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
DID YOU ASSUME MY GENDER???
ik ga wel de/het/een/maan/roos/vis achter mijn naam zetten
Uw ADH vitamine Worst
pi_204272967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 09:03 schreef daNpy het volgende:

[..]
Was.
Linkedin is het nieuwe facebook met verhaaltjes over kinderen en lollige plaatjes.
Dit. Teloorgang van LI. Ik vind het verschrikkelijk.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:00:32 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204274710
quote:
16s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Dit. Teloorgang van LI. Ik vind het verschrikkelijk.
Het valt me ook op dat het altijd dezelfde zijn die dat soort shit liken/delen. Ik ontvolg die figuren tegenwoordig.
  woensdag 30 maart 2022 @ 21:16:43 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204278113
Ik had iemand afgelopen dagen in mijn LinkedIn hangen die uit was op mooie verhalen delen enzo.
Even in mee gegaan want was nieuwsgierig :7
Weet niet wat ie dacht dat er precies te halen viel (ik doe wel overheid gelieerd werk, maar niks echt spannends), maar het vissen was best leuk gedaan tot een zeker punt :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:33:23 #124
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204278899
Avondshow met Arjen Lubach over wildgroei van "coaches"

https://www.npostart.nl/d(...)3-2022/VPWON_1334143
Uw ADH vitamine Worst
pi_204279875
quote:
88s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Daarmee laat je zien dat je deugt en maatschappelijk betrokken bent. LinkedIn draait om zelfpromotie.
pi_204291262
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag een paar maand geleden ook zo'n zwarte vrouw op Linkedin voorbij komen. Die naar haar HR-afdeling een plaatje gestuurd met 9 blanke poppetjes en 1 zwart poppetje met de opmerking dat dat geen diversiteit was.

Om vervolgens zelf de grootste racist uit te hangen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:23:20 #127
459912 FlippingCoin
pi_204292070
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:16 schreef Molo het volgende:
Ik had iemand afgelopen dagen in mijn LinkedIn hangen die uit was op mooie verhalen delen enzo.
Even in mee gegaan want was nieuwsgierig :7
Weet niet wat ie dacht dat er precies te halen viel (ik doe wel overheid gelieerd werk, maar niks echt spannends), maar het vissen was best leuk gedaan tot een zeker punt :D
Phishing?
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:23:49 #128
459912 FlippingCoin
pi_204292075
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik zag een paar maand geleden ook zo'n zwarte vrouw op Linkedin voorbij komen. Die naar haar HR-afdeling een plaatje gestuurd met 9 blanke poppetjes en 1 zwart poppetje met de opmerking dat dat geen diversiteit was.

Om vervolgens zelf de grootste racist uit te hangen.
Ja ik zie regelmatig zulke racistische drek op linkedin staan, heel bizar.
pi_204292197
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ik zie regelmatig zulke racistische drek op linkedin staan, heel bizar.
Klopt of mensen die om elk witwasje gelijk de racisme-kaart trekken.

Maar het mooie was wel dat de meeste kritiek naar de dame in kwestie van niet-blanke mensen kwam.
pi_204352832
Een antropoloog liet een spel zien aan de kinderen van een Afrikaanse stam ...

Hij plaatste een mand met heerlijk fruit bij een boomstam en zei tegen hen: Het eerste kind dat bij de boom komt, krijgt de mand.

Toen hij het startsignaal gaf, was hij verrast dat ze samen liepen, elkaars hand vasthoudend tot ze bij de boom kwamen en de vruchten deelden!
Toen hij hen vroeg waarom ze dat deden terwijl jullie allemaal de mand voor je zelf konden krijgen!

Antwoordden ze met verbazing: Ubuntu.
'Dat wil zeggen: hoe kan een van ons gelukkig zijn terwijl de rest zich ellendig voelt?'
Ubuntu in hun beschaving betekent: (ik ben wat we zijn).

Die stam kent het geheim van geluk dat verloren is gegaan in alle samenlevingen die hen overstijgen en die zichzelf beschouwen als beschaafde samenlevingen ....... !!

Bron: onbekendverzonnen
pi_204355172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Thaddeus het volgende:

Hij plaatste een mand met heerlijk fruit bij een boomstam en zei tegen hen: Het eerste kind dat bij de boom komt, krijgt de mand.

Toen hij het startsignaal gaf, was hij verrast dat ze samen liepen, elkaars hand vasthoudend tot ze bij de boom kwamen en de vruchten deelden!
Toen hij hen vroeg waarom ze dat deden terwijl jullie allemaal de mand voor je zelf konden krijgen!

'Dat wil zeggen: hoe kan een van ons gelukkig zijn terwijl de rest zich ellendig voelt?'

Die stam kent het geheim van geluk dat verloren is gegaan in alle samenlevingen die hen overstijgen en die zichzelf beschouwen als beschaafde samenlevingen ....... !!

Zelfs aidsremmers zijn hier niet tegen bestand.
pi_204355252
quote:
88s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:

Deze uitzending vat wel dit halve topic samen :')
  donderdag 7 april 2022 @ 09:31:04 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204356365
quote:

:') :r
pi_204356748
Is jouw funnel ook een beetje gevuld?

donderdag 7 april 2022 @ 11:04:56 #135
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204357196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een gelul.
pi_204357460
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De tering...schop haar naar Facebook of zo. :')
  Tettenkoning donderdag 7 april 2022 @ 11:34:07 #137
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204357570
quote:

Een beetje sluikreclame voor Linux maken :')
  Tettenkoning donderdag 7 april 2022 @ 11:34:45 #138
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204357578
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') :') :')
pi_204357688
Ja jammer, Linkedin die bedoeld is voor zakelijke contacten en netwerken begint een steeds hoger Facebook-gehalte te krijgen :{w
  donderdag 7 april 2022 @ 13:17:30 #140
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204358719
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:45 schreef LanaMyst het volgende:
Ja jammer, Linkedin die bedoeld is voor zakelijke contacten en netwerken begint een steeds hoger Facebook-gehalte te krijgen :{w
Wacht maar totdat het een Hyves gehalte krijgt.
pi_204359073
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wtf is dit, geschreven tijdens een lsd trip ofzo?
pi_204359120
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ken alleen een cumfunnel.
pi_204360326
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jij wil zeker alleen haar natte tunnel vullen? :')
pi_204360458
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef Godshand het volgende:

[..]
Jij wil zeker alleen haar natte tunnel vullen? :')
Ik zal het ff voorstellen bij haar ^O^ ;)
  zondag 10 april 2022 @ 19:11:03 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204396947
Totaal mislukt wijf wil nu transformatie dinges coach worden. Dit gaat fantastisch worden O+

https://www.ad.nl/geld/yv(...)zelf-terug~acaf75b3/

Waste of space figuur
  zondag 10 april 2022 @ 19:36:08 #146
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204397209
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 19:11 schreef Molo het volgende:
Totaal mislukt wijf wil nu transformatie dinges coach worden. Dit gaat fantastisch worden O+

Waste of space figuur
Woorden als rollercoaster en netwerken doen Jezus huilen.
  zondag 10 april 2022 @ 21:01:11 #147
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204398517
quote:

Waste of space figuur
Geitenwollensok :r

Onwetend oordelen mag niet, maar deze legt het er wel erg dik op _O-
pi_204399909
quote:

Waste of space figuur
"Ik wil een stukje van mezelf terug"... als je 13 jaar bezig bent een baan te zoeken dan doe je toch iets fout.
pi_204400432
Jaaa, trainers en coaches die hadden we nog niet genoeg!
pi_204408057
quote:
Als Pasen en de Ramadan samenvallen en je het belangrijk vindt om elke leerling echt te zien in een school moet je buiten de lijntjes denken én doen. Om 4:00 de wekker zodat elke leerling mee mag doen met het ontbijt. Wat een bijzondere start van deze mooie dag.

*foto van kinderen aan een tafel*
Nog 2.290 likes ook...
  maandag 11 april 2022 @ 22:00:01 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204408101
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:56 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Nog 2.290 likes ook...
Je zal je kind zo vroeg naar school moeten brengen _O-
pi_204408104
Is deze zoveelste versie van waardeer-praktijkgericht-leren al langsgekomen?

quote:
VMBO

Een aantal jaar geleden kreeg mijn oudste zoon VMBO advies. Dit kwam toen terloops ter sprake met een collega. Ik vertelde toen over de zoektocht naar een leuke school. Hij zei toen dat ik dat wel moeilijk zou vinden. Heel naïef dacht ik dat hij het over de zoektocht had, dus ik vroeg door wat hij bedoelde.

Hij zei echter: het is vast teleurstellend dat hij naar het #VMBO moet, aangezien jij universiteit hebt gedaan.

Ik weet nog hoe ik me toen voelde. Teleurstelling. Maar niet vanwege het schooladvies, maar vanwege deze onbegrijpelijke opmerking van mijn collega.

Nee, het maakt mij echt helemaal niets uit of mijn zoon naar praktijkonderwijs gaat of naar het gymnasium. Of hij met zijn hoofd of met zijn handen gaat werken. Ik hoop dat hij werk vindt dat bij hem past, dat hem geluk geeft en waardoor hij fluitend naar zijn werk gaat. Iedere dag weer.

Ik ben toevallig rechten gaan studeren, maar ik weet zeker dat ik met andere beroepen ook heel gelukkig zou zijn geworden. In mijn laatste baan was ik aan het einde namelijk niet gelukkig. Toen heb ik heel serieus nagedacht of ik het roer niet totaal zou omgooien en mijn toga aan de wilgen zou hangen of ceremonieel zou verbranden. Soul searching of mid life crisis, noem het hoe je wilt.

De advocatuur is voor mij absoluut niet heilig. Ik heb toen besloten om een mediation opleiding te volgen. EN ik ben voor mezelf gestart. Deze combi geeft mij meer voldoening dan ik ooit had durven dromen. Ik ben een gelukkig mens, maar ik zou ook gelukkig zijn geweest als ik toch besloten had iets totaal anders te doen. Als ik met mijn handen zou gaan werken.

We moeten af van dat beperkende idee dat je pas meetelt in het leven met een hoge opleiding. Dat je beter een kantoorbaan kunt hebben dan in de bouw te werken of tuinen aan te leggen. Dan komen we misschien ook af van de grote personeelstekorten in al deze sectoren.

Vorig jaar heb ik offertes opgevraagd om mijn tuin te laten aanleggen, maar ik heb deze wens maar uitgesteld. Bijna niemand reageerde. Een verbouwing is al jaren vrijwel onbetaalbaar. Als je CV-ketel het begeeft, dan moet je maar hopen dat je binnen een paar dagen een monteur mag verwelkomen.

We houden dit zelf in stand. We kunnen dit ook zelf veranderen. Iedere baan is namelijk belangrijk. Ieder mens is even belangrijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 22:00:36 ]
pi_204408113
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je zal je kind zo vroeg naar school moeten brengen _O-
HAHA dat had ik nog niet eens opgemerkt _O- Omg _O- Als mijn fictieve kind daar op school zat zou ik echt de probleemouder zijn in deze _O-
pi_204408133
Ik weet niet waar ik meer plaatsvervangende schaamte van krijg. Dat ik directe collega's heb die dit liken/delen. Of dat mevrouw die dit bericht heeft geplaatst niet door heeft dat de link niks te maken heeft met Oekraïne en daarnaast ook niet met het digitaal paspoort/EU digitale identiteit

quote:
Wat is er toch echt gaande dat juist dit gebeurt??? Nu Holland and Barrett die voor Oekraïne doneren bij aankoop van hun olie???? ( Overigens kan je deze olie voor de helft van de prijs op de markt kopen )
Ik begrijp niets meer van deze wereld.
Yemen, Syrie, Afghanistan,Palestijnen, en al die andere niet genoemde landen, al jaaaaaren.
Je moet maar jaaaaren vluchteling zijn en niet op t Loo mogen wonen, als je dat al zou willen??? omdat je niet uit Oekraïne komt. Ik kan er niet meer bij.

Wat ik wel weet is dat je voor 7 april a.s. een account kunt aanmaken op de eu pagina en daar kunt vertellen waarom je geen digitaal paspoort wilt.

https://lnkd.in/euvafbwF

DOEN DUS!.
Deze is ook absurd. Er staat niet eens dat ALLEEN Oekraïense kinderen gratis toegang krijgen. Wat is er gebeurd met het taalbegrip van de Nederlanders?

quote:
Mogen de kinderen van statushouders die momenteel in het AZC verblijven ook komen? Het enige uitje dat zij hebben is de wekelijkse busreis naar het COA om zich te melden.

Ballorig zullen we alle vluchtelingen gelijk behandelen?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 22:04:14 ]
  maandag 11 april 2022 @ 22:03:42 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204408143
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:02 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Ik weet niet waar ik meer plaatsvervangende schaamte van krijg. Dat ik directe collega's heb die dit liken/delen. Of dat mevrouw die dit bericht heeft geplaatst niet door heeft dat de link niks te maken heeft met Oekraïne en daarnaast ook niet met het digitaal paspoort/EU digitale identiteit
[..]

Ik vrees toch dat het echt is.
https://www.gooieneembode(...)ntent=news-read-more
pi_204408157
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik vrees toch dat het echt is.
https://www.gooieneembode(...)ntent=news-read-more
Je quote het verkeerde bericht :P En raar als het echt is. Kinderen hoeven niet eens te vasten met de Ramadan.
  maandag 11 april 2022 @ 22:05:43 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204408167
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:04 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Je quote het verkeerde bericht :P En raar als het echt is. Kinderen hoeven niet eens te vasten met de Ramadan.
oh oeps.
pi_204408215
Zou deze doorhebben dat hij zelf bedenkt dat je na het vwo een universitaire opleiding moet doen? In je loopbaan kom je als het goed is toch alleen MINIMALE diploma-eisen tegen en niet maximale? :?

quote:
TIMMERMAN || Dit is Chris. Chris is onze zoon van twaalf. Chris is super creatief en beschikt over een goed stel hersens. Hij zit in VWO1. Wat z’n hoofd bedenkt, dat maken z’n handen. Tekenen, schrijven en knutselen.
Afgelopen zaterdag, onderweg naar een uitwedstrijd voetbal hoor ik opeens: ‘Ik wil #timmerman worden.’ Chris legt uit waarom. Hij wil #bouwen. Het liefst grote bouwprojecten. 🙂
Chris heeft geen weet van de in Nederland zo duidelijk aanwezige #kenniseconomie. Langzaam schoven we op van #landbouw, via #industrie naar diensten. Met de handen werken lijkt helemaal uit de gratie geraakt.
Chris weet wel dat “de mensen” het niet normaal vinden, dat je met #VWO timmerman wordt. Het is veel logischer om te gaan studeren. Maar dat maakt Chris niet uit: ‘Ik word tóch timmerman!’

Ik weet het: Het kan nog veranderen. En dat mag ook. Maar Chris weet doorgaans heel goed wat ‘ie wil. En ik? Ik vind het prachtig en stimuleer hem. Want een timmerman met vwo dat kan prima! 👌🏻
Daarom vroeg ik ‘em net: ‘Wil je ‘es een dagje meelopen met een timmerman?’ Je had z’n gezicht moeten zien. En z’n ‘Ja!’ was net zo duidelijk als z’n wens.

👉🏻 Nu is de vraag: Bij wie mag Chris een dag meelopen?

En ja, Chris las net dit bericht voordat ik het zou posten. Hij vindt ‘t mooi!

Koninklijke Bouwend Nederland
Koninklijke Bouwend Nederland - Regio Noord
Gomarus College | Sietske Dijkema
Droomloopbaan B.V.
Syntera

#bouw #bouwkunde
#werkenvanuittalent
pi_204409083
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:08 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Zou deze doorhebben dat hij zelf bedenkt dat je na het vwo een universitaire opleiding moet doen? In je loopbaan kom je als het goed is toch alleen MINIMALE diploma-eisen tegen en niet maximale? :?
[..]

Mensen die hun berichten doorspekken met hashtags moeten ze ook #weggooien.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:25:51 #160
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204413129
kunnen alle recruitment consultants verbannen worden? noem jezelf recruiter niks meer niks minder.
graag op anoniem
pi_204413913
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:00 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden dat er meer waardering voor praktijkonderwijs moet komen. Tegenwoordig hebben wij allemaal hbo-onzinstudie opgeleiden die nog niet eens het rubbertje van een kraan kunnen vervangen.
pi_204414249
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef KingRoland het volgende:
kunnen alle recruitment consultants verbannen worden? noem jezelf recruiter niks meer niks minder.
Dan reageert er natuurlijk niemand op hun sneue verzoekjes via Linkedin zonder enig vooronderzoek gedaan te hebben.

Dit zijn de meeste debiele ondertitels van recruiters waar ik verzoeken van ontvangen heb:
- Contract Recruitment Consultant
- Interim Solutions Consultant
- Customer Success Executive
- Corporate Recruiter & Employer Brand Officer
- Executive Talent Acquisition

dinsdag 12 april 2022 @ 16:10:30 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204414304
Wat is het verschil tussen recruiter en sourcer eigenlijk? Overeenkomstig is iig dat het vaak betreurenswaardige personen zijn, verschil echter, geen idee
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:18:34 #164
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204414362
quote:
[..]

Die heeft makkelijk lullen met z'n monster salaris.
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:20:06 #165
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204414368
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:10 schreef Molo het volgende:
Wat is het verschil tussen recruiter en sourcer eigenlijk? Overeenkomstig is iig dat het vaak betreurenswaardige personen zijn, verschil echter, geen idee
Ik las sorcerer. :')
pi_204414375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ook. :') ik wilde net twee plaatjes neerzetten van "dit is een recruiter en dit is een sorcerer". ;)
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:21:06 #167
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204414381
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:20 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik ook. :') ik wilde net twee plaatjes neerzetten van "dit is een recruiter en dit is een sorcerer". ;)
Alsnog doen!
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:21:17 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204414383
quote:
En talent aquisition?
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:27:53 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204414435
quote:

[..]
_O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Alsnog doen!
Idd!
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:28:35 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204414442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En talent aquisition?
Ik lees dit en mijn hele computer loopt vast. Moet een teken zijn van boven
pi_204414996
quote:
quote:

[..]
Dit is een recruiter.

Dit is een sourcerer. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:13:53 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204415053
Ik wil die ook O+

SPOILER
  dinsdag 12 april 2022 @ 18:56:02 #173
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204415524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 18:13 schreef Molo het volgende:
Ik wil die ook O+

SPOILER
Vind die baard eerder bij je passen. ;)
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:08:31 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204415671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Vind die baard eerder bij je passen. ;)
Die heb ik al :@
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:09:08 #175
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204415678
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Die heb ik al :@
:D :D whot?!
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:10:02 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204415687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:D :D whot?!
Nachtleven zat twee jaar op slot hè. Scheren was er beetje bij ingeschoten :s)
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:10:48 #177
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204415698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Nachtleven zat twee jaar op slot hè. Scheren was er beetje bij ingeschoten :s)
Ik wil het niet weten. :P Ik wil het niet zien. Btw, uilen staan weleens te koop op Marktplaats. :P
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:11:10 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204415706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik wil het niet weten. :P Ik wil het niet zien. Btw, uilen staan weleens te koop op Marktplaats. :P
* Molo gaat opsnorren
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:54:58 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204416422
quote:

[..]
  zaterdag 16 april 2022 @ 13:05:43 #180
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_204453048
Herinneren we die volwassen man in roze tutu nog? Die is nu overleden. Zijn verhaal was dus niet nep. Of LinkedIn t juiste kanaal was… sja.

‘Grote vriendelijke reus’ Evert Muis (37), die bekend werd met foto in roze tutu, overleden

https://www.bd.nl/tilburg(...)-overleden~a2ddb2c9/

RIP
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 12:19:25 #181
269689 crew  Viv
pi_204480781
Goed artikel over persoonlijk leed gebruiken als succesverhaal op LinkedIn:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-het-succes-a4111729
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:55:12 #182
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204481108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef Viv het volgende:

Ze heeft een punt.
  dinsdag 19 april 2022 @ 19:08:21 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204484216

Ja, er zijn echt mensen die dit op linkedin posten.
  dinsdag 19 april 2022 @ 19:19:32 #184
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_204484347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik mis de glitters
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:32:14 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204485395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat de opvolger van Moederhart? :')
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:34:17 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204485413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef Viv het volgende:

Absoluut waar. Giftig is het
pi_204492052
quote:
laatste baan was ik aan het einde namelijk niet gelukkig. Toen heb ik heel serieus nagedacht of ik het roer niet totaal zou omgooien en mijn toga aan de wilgen zou hangen of ceremonieel zou verbranden. Soul searching of mid life crisis, noem het hoe je wilt.

De advocatuur is voor mij absoluut niet heilig. Ik heb toen besloten om een mediation opleiding te volgen. EN ik ben voor mezelf gestart. Deze combi geeft mij meer voldoening dan ik ooit had durven dromen. Ik ben een gelukkig mens, maar ik zo
Tja, hij heeft wel gelijk.
pi_204525052
quote:
Gasten
Vanmorgen in de trein komen er twee puberjongens tegenover me zitten, van die gasten waar mijn dochter van 16 mee omgaat. Zelfde kleren, kapsels, telefoons. Met de energie van pubers-in-de-ochtend. Alleen deze zijn meer dan moe-en-geen-zin.
De jongeman in het gekleurde shirt lijkt te slapen met zijn ogen open. Hij kijkt uit het raam, maar ziet volgens mij geen ganzen in het gras, zoals ik.
Mooie lichte ogen. Een open gezicht ook, waar je het kind van niet zo lang geleden nog in kan zien.
Zijn hoofd knikkebolt soms naar voren, als de trein schokt.
Naast hem kijkt zijn vriend geregeld opzij. Donker gekleed, donkere krullen over zijn voorhoofd, donkere ogen, lange wimpers. Hij checkt zijn vriend, houdt hem wakker met kleine duwtjes of opmerkingen in een taal die ik niet versta.

Er wordt iets omgeroepen.
De wimpers klappen op in mijn richting. Vragend, maar ook weer niet.
Ik vertaal dat we voor een rood sein staan, we wachten een minuutje, niets aan de hand. Ik vraag of zijn vriend in orde is. Zijn uitdrukking geeft aan ‘niet zo’ en hij antwoordt na wat zoeken in het Engels. ‘Very tired. Very tired. We are refugees.’

Ze komen uit de Oekraïne. Hun familie is in Bonn, ‘niet goed daar’ zegt hij hoofdschuddend. Deze jonge mannen besloten op zoek te gaan naar een betere woonplek voor hun families.
De queeste had hen naar Krommenie gebracht, of all places, op zoek naar een appartement, iemand had gezegd dat daar iets leeg stond, maar ze hadden het niet kunnen vinden. Hij haalt zijn schouders op.

Ik vraag wat hun plan nu is.
Thuis zou ik een antwoord krijgen met daarin woorden als ‘pizza halen, feestje, slapen bij X, sporten, werken, verjaardag, nog een feestje.’
De jongen kijkt uit het raam. De weilanden met ganzen hebben plaatsgemaakt voor de eerste tekenen van Amsterdam. ‘We go find appartment today in Amsterdam,’ zegt hij.
Mooi dat hij zegt dat ze een woning vinden, niet zoeken, schiet door me heen.

Ik vraag door, maar nee, meer plan is er niet, geen instanties, papierwerk, connecties, niets.
Ineens besef ik dat ik ook geen idee heb; waar kun je op zo’n moment heen om een beginnetje te maken? De vreemdelingendienst? Of moet je dan eerst in de problemen raken?

Bij het uitstappen vraag ik of ik nog ergens mee kan helpen. Nee hoor, zegt de donkere gast.
De lichte ogen glimmen niet-begrijpend.
‘Oké. Succes.’
Ik vis een reservetientje uit mijn zak en wil het aan mijn gesprekspartner geven, voor koffie en een broodje, maar nee, dat wil hij niet. Ik wil het wel, want ik ben al reizend en verreist ook geregeld erg blij geweest met een aardig gebaar, vooral van het eetbare soort.
Zijn dromerige maat is te beduusd om het af te slaan. Hij bekijkt het geld in zijn hand en glimlacht naar me.

Ik hoop dat hun ouders ze snel weer goed terug zien. En dat ze maar zo ondernemend mogen blijven.
Is het hoop of wanhoop?
Dappere gasten.

#oekraïne #vluchtelingen #woningnood #trein #onderweg #pubers

zondag 24 april 2022 @ 18:16:37 #189
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_204529735
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:03 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]

En nu?

Ik loop elke dag ook langs daklozen, kan ik dat nu ook op internet zetten
  zondag 24 april 2022 @ 18:35:27 #190
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204529939
quote:

[..]

Snap er niks van.
  zondag 24 april 2022 @ 19:59:02 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204530681
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Snap er niks van.
Denk dat diegene Hyves miste en dacht dat LinkedIn de vervanger was
pi_204530902
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]
En nu?

Ik loop elke dag ook langs daklozen, kan ik dat nu ook op internet zetten
Brei er een heel verhaal omheen over hoe zielig die daklozen waren en hoe jij je ze vol empathie hebt proberen te helpen, en dan kan ook jij je daarmee mooi profileren op Linkedin. Bonuspunten als je er een of ander vergezochte zweverige levensles uit weet te trekken.

Want ja, eigenlijk gaat het helemaal niet om die vluchtelingen he, het gaat om de schrijver van het stukje, die grijpt dit voorval (als het al niet compleet verzonnen is) mooi aan ten voordele van zichzelf. He potentiele bazen, collega's, klanten en opdrachtgevers, kijk eens hoe oplettend en begaan ik ben met m'n medemens! Het is het professionele equivalent van op de foto gaan met arme Afrikaantjes, of vijf euro aan de kankercollectant toestoppen en dan aan iedereen vertellen dat je dat gedaan hebt. Weinig altruistisch en medelevends aan, eerder berekenend en opportuun. Ik zou ze dan ook mijden als de pest, hen die dit soort verhaaltjes posten om zichzelf in een gunstig daglicht te plaatsen.
  Manager PR/Moderator zondag 24 april 2022 @ 20:56:52 #193
269689 crew  Viv
pi_204531490
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Brei er een heel verhaal omheen over hoe zielig die daklozen waren en hoe jij je ze vol empathie hebt proberen te helpen, en dan kan ook jij je daarmee mooi profileren op Linkedin. Bonuspunten als je er een of ander vergezochte zweverige levensles uit weet te trekken.

Want ja, eigenlijk gaat het helemaal niet om die vluchtelingen he, het gaat om de schrijver van het stukje, die grijpt dit voorval (als het al niet compleet verzonnen is) mooi aan ten voordele van zichzelf. He potentiele bazen, collega's, klanten en opdrachtgevers, kijk eens hoe oplettend en begaan ik ben met m'n medemens! Het is het professionele equivalent van op de foto gaan met arme Afrikaantjes, of vijf euro aan de kankercollectant toestoppen en dan aan iedereen vertellen dat je dat gedaan hebt. Weinig altruistisch en medelevends aan, eerder berekenend en opportuun. Ik zou ze dan ook mijden als de pest, hen die dit soort verhaaltjes posten om zichzelf in een gunstig daglicht te plaatsen.
Dit, helemaal _O_
pi_204532783
Dit lijkt me geen onzinverhaal maar hoort niet echt thuis op LinkedIN. Je mag trouwens wel verwachten dat het publiek van LinkedIN capabel is en zelf etiketjes kan lezen om vervolgens zelfstandig een oordeel te vormen over het product.

quote:
Laten we dit soort drankjes op sportclubs verbieden voor onze kids en zo zuiniger worden op hun gezondheid! Mijn zoontje kwam met dit flesje aan als een soort troffee. Waarschijnlijk door de verderfelijke marketing op het flesje; hij dacht dat hij daarom zo lekker voetbal had gespeeld. Als je naar gezonde alternatieven in de sportkantine zoekt, dan kom je ook voor eten bedrogen uit. Ik zie op het sportveld teveel dikke kinderen die niet eens goed kunnen rennen die vervolgens deze flesjes kunnen kopen, dat moet stoppen! Deze groep heeft een hoge kans op ernstige cardiovasculaire complicaties in de toekomst. Laten we zuiniger worden op de gezondheid van onze kids en verantwoordelijkheid nemen door deze
rommel weg te halen uit sportkantines.

14.5 gram suiker/100 cc maakt 23 suikerklontjes van 3,1 gram in 500 cc.

#gezondheid #adipositas #hartziekten #cardiologie #sporten #sportkantine #suiker
pi_204532813
Hier heb ik de namen van de leerlingen verwijderd i.v.m. privacy

quote:
"Mevrouw, ik wil u ff laten weten dat mijn zoontje geboren is op 7 april. Ik hoop dat u snel langskomt❤"

Dit appje kreeg ik vorige week van XXX, nu 18 jaar oud. Drie jaar geleden vloog ze uit, uit mijn vmbo-basisklas naar het mbo. Drie jaar lang hadden we elkaar niet meer gezien of gesproken. "Mijn hele zwangerschap moest ik aan u denken, want bij u was het veilig."

Vandaag heb ik haar prachtige zoontje mogen vasthouden en bewonderen! En hoe lief is het dan en hoe geweldig voelt het, als ook XXX heerlijk tegen je aankruipt om je vervolgens niet meer los te willen laten.

Ik besef nu dat loslaten niet altijd echt loslaten is. Dat de band die ik met veel van mijn leerlingen heb en zij met mij, niet gescheiden kan worden door tijd en plaats. Deze band zit voor altijd vastgegroeid in ons hart❤

Voor veel kinderen en jongeren ben je als docent veel meer dan iemand die kennis overdraagt. Je geeft ze een stevige basis mee, een gevoel dat ze mogen zijn wie ze zijn. Je geeft ze zelfvertrouwen en biedt ze veiligheid! Je geeft ze iets om op terug te kunnen vallen, hun hele leven lang!

Ook YYY, een andere oud-leerling, kwam direct toen hij hoorde dat ik op visite was! Nog een mooi voorbeeld van de kracht van lesgeven met je ❤

(nb XXX en haar zoontje groeien op in een liefdevol thuis)

YYY

#vmbo #liefde #onderwijs #veiligheid
  maandag 25 april 2022 @ 09:51:29 #196
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204534789
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Denk dat diegene Hyves miste en dacht dat LinkedIn de vervanger was
Zou het gepost zijn door die dansende banaan?
  maandag 25 april 2022 @ 09:55:23 #197
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204534825
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 22:24 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Hier heb ik de namen van de leerlingen verwijderd i.v.m. privacy
[..]

Op mijn school waren er geen persoonlijke relaties tussen leerlingen en leraren. Ze waren allang blij wanneer de bel was gegaan en ze niet meer naar die rotkoppen moesten kijken. Ben ook nooit meer een leraar van school tegengekomen. #90'skid
  maandag 25 april 2022 @ 20:42:29 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204540282
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zou het gepost zijn door die dansende banaan?
Mijn Teams werkaccount ondersteunt dé dansende banaan godzijdank _O_ O+ _O_
  maandag 25 april 2022 @ 20:54:30 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204540387
quote:
‘We go find appartment today in Amsterdam,’ zegt hij.
Mooi dat hij zegt dat ze een woning vinden, niet zoeken, schiet door me heen.
Nee lul, ze kunnen geen goed Engels. :D
  Manager PR/Moderator maandag 25 april 2022 @ 21:28:36 #200
269689 crew  Viv
pi_204540717
Als je niks boeiends over jezelf weet te vertellen op LinkedIn, kan je altijd nog het levensverhaal van een ander misbruiken. :')

quote:
This is Keanu Reeves.

His father left when he was 3.

He grew up with 3 different stepfathers.

He dropped out of high school because of dyslexia.

His best friend, River Phoenix, died of an overdose.

His daughter was stillborn.

His girlfriend died in a car crash two years later.

He took care of his sister when she was sick with Leukaemia.

He donated $75m of his earnings from 'The Matrix' to fund leukaemia research.

He doesn't announce his charitable donations on social media.

In 1997, some paparazzi found him walking in the early hours alongside a homeless man in Los Angeles, listening to him and sharing his life for a few hours.

In 2010, on his 46th birthday, Keanu walked into a bakery and bought a cupcake with a single candle, ate it in front of the bakery, and chatted to everyone who stopped to talk to him.

This man could buy anything, but instead chooses to be something that money can't buy - a kind human being. ❤️
  maandag 25 april 2022 @ 21:33:36 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204540767
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:28 schreef Viv het volgende:
Als je niks boeiends over jezelf weet te vertellen op LinkedIn, kan je altijd nog het levensverhaal van een ander misbruiken. :')
[..]

Thanks for inspiration

Very powerfull

Thanks for sharing

Power to Keuna!
  maandag 25 april 2022 @ 21:36:32 #202
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_204540789
quote:
[..]

Deze zie ik eens in de 2-3 maanden weer eens op poppen. Wordt het verhaal niet beter van.
  Manager PR/Moderator maandag 25 april 2022 @ 21:40:49 #203
269689 crew  Viv
pi_204540819
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2022 21:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Thanks for inspiration

Very powerfull

Thanks for sharing

Power to Keuna!
Er zijn daar nu wel steeds meer reacties in de trant van: "Ja leuk, maar dit hoort op Facebook en niet op LinkedIn". *O*
  maandag 25 april 2022 @ 21:44:09 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204540838
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:40 schreef Viv het volgende:

[..]
Er zijn daar nu wel steeds meer reacties in de trant van: "Ja leuk, maar dit hoort op Facebook en niet op LinkedIn". *O*
#doeslief

Of, bij de verzonnen verhalen, "Het gaat om de boodschap" :X :r
  woensdag 27 april 2022 @ 10:49:32 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204552268
quote:
88s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:

"Werken dat ging nooit zo goed, dus nu vertelt hij hoe het moet"
  woensdag 27 april 2022 @ 11:23:39 #206
431496 girlnextdoor.
pi_204552660
Ik zag gisteren een verkapte 'kijk mij eens een kind gekregen hebben' onder het mom van je werkgever bedanken voor de vrije dagen na de bevalling. Dat is gewoon wettelijk bepaald hoor :')
pi_204555045
quote:
[..]

Lijkt wel zo’n kettingmail in groep 8
pi_204555062
Huh

quote:
Voedsel kun je eten en delen.

De profeet Mohammed (vrede zij met hem)zei: “Jibriel heeft zo vaak het goede gedrag jegens de buren benadrukt, dat ik dacht dat hij mij zou gaan bevelen hen het recht van erfgenamen te geven.”

#eten #delenislief #delen #delenmag

Geliket door mijn collega’s…
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:08:47 #209
108913 Godshand
guide4you
pi_204621191
Als jurist aandacht vragen door een verzonnen slachtoffer verhaal te vertellen nav het Derksen drama :')

quote:
Beste Johan,

Wat een rotweek was het voor je. Voor mij ook. Je zei dat je je kapot schaamde. Ik schaamde me ook. Soms nog wel eens. Na 50 jaar.

Nietsvermoedend zette het nieuws aan en daar was je. In geuren en kleuren vertelde je wat er die bewuste avond, 50 jaar geleden, gebeurde. Er werd gelachen om de kaars. Volgens een voetballer had ik nog geluk gehad, want het was geen honkbalknuppel geweest. Hard gelach. En jij lachte mee. Ik was overdonderd, kon het niet geloven en barstte in huilen uit. Ik werd misselijk en kreeg de hele dag geen hap door mijn keel. Na al die jaren, weer vernederd. Door dezelfde man. Die lachte om zijn daden. Ze vergoelijkte. Mijn pijn samengevat in een smeuïge anekdote. De hele dag galmde dat ene woord door mijn hoofd: ‘jeugdzonde’.

Diezelfde avond probeerde je het goed te praten. Er was geen aanleiding je excuses aan te bieden 50 jaar na dato.
Je was er niet trots op, maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent, zei je. Ik hoorde je jokken over hoe je mij achterliet. Je zei ook, en dat kwetste me enorm, dat ik die ochtend wakker was geworden en waarschijnlijk over was gegaan tot de orde van de dag.

Zo ging het niet helemaal. Ik heb me heel lang, echt heel lang, vernederd en heel slecht gevoeld. Ik schaamde me. Heb me afgevraagd waaraan ik het verdiend had. Ik durfde het tegen niemand te zeggen. Nog steeds niet. Bang dat het mijn eigen schuld was. Bang om uitgelachen te worden. En nu gebeurde dat alsnog. 50 jaar later. En een week lang kon iedereen dat zien.

Ik veranderde destijds. Mensen vertrouwen was lastig. Seks een ding. En ik verloor voor een tijd het plezier in mijn leven. Ik heb inmiddels een paar kinderen en kleinkinderen en ben heel bang geweest dat mijn meisjes hetzelfde zou overkomen. Dus nee, ik ging niet over tot de orde van de dag. Ik draag het met me mee. Als een last. Als een nare les die voortduurt.

En deze week voelde ik opnieuw dat verdriet. Omdat jij het nodig vond dit afschuwelijke moment, dat ik al 50 jaar met me meedraag zonder het iemand te vertellen, bijna argeloos met de hele wereld te delen. En er om lachte. Samen met je gabbers. 50 jaar later vernederde je me nog eens. Opnieuw stond je er niet bij stil hoe dat voor mij zou zijn.

De hele wereld viel over je heen. Dat deed me goed. Dat voelde als steun. Alsof het niet meer mijn geheim was. Alsof ik het door kon geven. Aan hen die jou veroordeelden.

En toch, vandaag, lijkt de zon alweer een beetje te schijnen. Zie ik hoe positief het is dat hier over gepraat wordt. Misschien is het dan toch nog ergens goed voor geweest. Ben jij toch nog ergens goed voor geweest.

Ik lik mijn wonden en heel wel weer. Het komt met mij altijd weer goed. Ik bedacht me dat jij hier eigenlijk de echte verliezer bent. Niet om dat malle programma of de ophef die is ontstaan. Maar omdat je, naar nu blijkt, jij arme sloeber, in de afgelopen 50 jaar maar heel weinig hebt bijgeleerd.

NN (dit is geen weergave van het echte -vermeende- slachtoffer)
pi_204621340
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:08 schreef Godshand het volgende:
Als jurist aandacht vragen door een verzonnen slachtoffer verhaal te vertellen nav het Derksen drama :')
[..]

Echt te triest voor woorden dit. Op Dumpert werd er ook flink over geklaagd: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100029615_28e3c047
  Manager PR/Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 00:59:36 #211
269689 crew  Viv
pi_204621411
quote:
[..]

Godsamme :X :'( 8)7

En Henk & Ingrid snappen die laatste zin natuurlijk niet, en zijn het ijverig aan het liken en delen zeker? :|W
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:26:55 #212
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_204621892
Kolere, wat moet je een mislukt figuur zijn dan. De schaamteloosheid ook, maar dat je jezelf zo op LI te grabbel gooit :') Er lijkt ook gewoon geen stopknop op te zitten op die tenen brekende cringesoep welke men uitgiet op internet :N
  Tettenkoning woensdag 4 mei 2022 @ 07:35:28 #213
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204621911
quote:
[..]
Royal sadness :')
pi_204622052
Gisteravond zat ik nog op LinkedIn op mijn telefoon te scrollen. Zag ik het verhaal over een moslima die van haar baas zomaar een dag vrij kreeg vanwege het suikerfeest. Zij helemaal blij en hoopte dat er meer managers die zo'n voorbeeld zouden opvolgen.

In eerste instantie dacht ik "moeten zij weten" maar daarna ging er toch wat gemengde gevoelens door mij heen. Ten eerste het is natuurlijk geen officiële feestdag dus zij had dat zelf moeten aanvragen. Daarnaast...waarom alleen zij en niet iedereen? Zij is toch ook vrij met christelijke feestdagen? Managers moeten toch oppassen met dit soort "weggevertjes" want anders leidt dat erg naar "jij krijgt die dag niet vrij want jij bent niet "label A/B/C"" en dat is discriminatie.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:20:33 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204622077
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:15 schreef HSG het volgende:
Gisteravond zat ik nog op LinkedIn op mijn telefoon te scrollen. Zag ik het verhaal over een moslima die van haar baas zomaar een dag vrij kreeg vanwege het suikerfeest. Zij helemaal blij en hoopte dat er meer managers die zo'n voorbeeld zouden opvolgen.

In eerste instantie dacht ik "moeten zij weten" maar daarna ging er toch wat gemengde gevoelens door mij heen. Ten eerste het is natuurlijk geen officiële feestdag dus zij had dat zelf moeten aanvragen. Daarnaast...waarom alleen zij en niet iedereen? Zij is toch ook vrij met christelijke feestdagen? Managers moeten toch oppassen met dit soort "weggevertjes" want anders leidt dat erg naar "jij krijgt die dag niet vrij want jij bent niet "label A/B/C"" en dat is discriminatie.
Dit lijkt me dus iets voor de CAO onderhandelingen. Wat wordt binnen het bedrijf als feestdag bestempeld.
Fuck the EBU.
pi_204622092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit lijkt me dus iets voor de CAO onderhandelingen. Wat wordt binnen het bedrijf als feestdag bestempeld.
En anders een regeling treffen. Vrij met suikerfeest maar werken met hemelvaart of zo.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:22:42 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204622096
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:22 schreef HSG het volgende:

[..]
En anders een regeling treffen. Vrij met suikerfeest maar werken met hemelvaart of zo.
Inderdaad.
Fuck the EBU.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:25:34 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204622112
quote:

Je weet natuurlijk niet of die vrije dag niet gewoon van haar saldo afgeschreven wordt ;)
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:27:24 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204622126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je weet natuurlijk niet of die vrije dag niet gewoon van haar saldo afgeschreven wordt ;)
Dat weet ze misschien zelf ook niet.
Fuck the EBU.
pi_204622130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Als een manager zomaar tegen haar zegt dat ze vrij krijgt dan kan hij niet maken om achteraf te zeggen "he vergeet niet 8 uur van je saldo af te schrijven".
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:23:43 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204622467
quote:
[..]

Mijn hemel :') _O-
Hoe bedenk je het toch om zie iets cringy te posten? Dan ben je niet goed hoor :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:41:17 #222
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204622614
quote:

Die baas zocht naar een legitieme smoes om haar een dag te lozen.
pi_204623096
quote:

Ja dit is kots deug gedrag. Mag ik dan ook vrij, omdat mijn kat jarig is?

Dit is buigen voor de woke cultuur en je in je anus laten nemen door moslims, zodat je dit in het vervolg wel moet doen omdat je anders niet inclusief bent. :)
pi_204623838
quote:
[..]

Wtf is dit nou weer? Taking aids to a whole 'nother plane of existence... :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 11:58:55 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204623862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 10:32 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja dit is kots deug gedrag. Mag ik dan ook vrij, omdat mijn kat jarig is?

Dit is buigen voor de woke cultuur en je in je anus laten nemen door moslims, zodat je dit in het vervolg wel moet doen omdat je anders niet inclusief bent. :)
Wauw.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204632915
Lesley van Opstal weer likes aan het binnen harken met de jaarlijkse domino's 4 mei foto. Alleen nu zelfs met een foto uit 2018.

https://www.linkedin.com/(...)m=member_desktop_web
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:38:33 #227
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204633034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:20 schreef Ronald het volgende:
Lesley van Opstal weer likes aan het binnen harken met de jaarlijkse domino's 4 mei foto. Alleen nu zelfs met een foto uit 2018.

https://www.linkedin.com/(...)m=member_desktop_web
Niet te vreten die kartonnen pizza's.
pi_204634094
quote:
[..]

Dit is echt absurdistisch
pi_204634104
quote:

Deze? Lijkt me mogelijk nep

quote:
Terwijl ik mijn Facebook open om even door mijn tijdlijn te scrollen zie ik gelijk dit bericht.

Zo fijn als je met zulke managers en collega’s samenwerkt.

Ik hoop dat dit berichtje meerdere managers/leidinggevende motiveert om vandaag ook zo een berichtje te gaan versturen naar hun werknemers die ook suikerfeest vieren.

Neel, ik ken je niet maar, bedankt voor het berichtje. Je bent een voorbeeld voor vele managers. Mooi om te zien dat je dit uit jezelf doet.

Ik wens iedereen die het suikerfeest gaat vieren morgen een hele fijne dag 🌸

Nu ga ik maar weer gauw verder met koekjes bakken en alles klaarzetten voor morgen 🫡🤭
pi_204634337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:43 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
nagers. Mooi om te zien dat je dit uit jezelf doet.

Ik wens iedereen die het suikerfeest gaat vieren morgen een hele fijne dag 🌸
Ik identificeer mij nu ook als moslim. Mag ik nu ook vrij?
pi_204634341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik identificeer mij nu ook als moslim. Mag ik nu ook vrij?
Ja tuurlijk krijg je vrij
pi_204638726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:08 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Ja tuurlijk krijg je vrij
Ik ben geen moslims. Krijg ik ook vrij?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 00:21:29 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204641851

O+
pi_204641947
Hier reageren mensen op met dat ze denken dat het is verzonnen :D

quote:
Echt... Hoe langer ik met jonge mensen werk, hoe minder ik geloof dat wijsheid met de jaren komt.

Vorige week maakte ik kennis met Tim. Hij is 12 jaar en als kind van expats al vaak verhuisd. Onderwijs volgt hij op internationale scholen waar het voor hem altijd lastig is geweest om aansluiting te vinden bij leeftijdgenoten. Zijn ouders zien dat Tims sociale vaardigheden beperkt zijn en op zijn huidige school is een vermoeden van autisme uitgesproken. Als ouders hun zorgen hebben toegelicht en de spreekkamer hebben verlaten, vraag ik Tim of hij het eens is met wat zijn ouders net hebben gezegd.

T: Nee, want ik maak mij helemaal geen zorgen. Heb je een paar kleurtjes?
Ik geef hem viltstiften en hij gaat op de grond zitten.
T : Kijk. De stiften, dat zijn de kinderen van school. De kinderen die op elkaar lijken, zitten samen in een groepje. Ze veranderen soms wel, maar dan veranderen ze allemaal tegelijk. Dus bijvoorbeeld, eerst vinden ze allemaal iets mooi. En dan op een dag vinden ze precies hetzelfde opeens niet meer mooi. Ik snap dat niet, maar dan vinden ze dat dus opeens allemaal en daardoor blijven ze dezelfde kleur, ook al zijn hun gedachten veranderd. Iedereen kan bij een groepje gaan, ik ook, maar ik kan niet in élk groepje. En ik heb geleerd dat je snel moet zijn, want ik heb weleens gehad dat ik te laat was.
Ik vraag Tim wat hij daarmee bedoelt.
T: Nou, ik ben bijvoorbeeld die grijze stift. Als ik op een nieuwe school kom, kan ik ervoor kiezen om mijzelf in een andere kleur te dopen, ik kan bijna elke kleur kiezen. Dan zit ik in het groepje met die kleur. Maar ik heb dus ook weleens gehad dat ik te lang wachtte. Toen was mijn stift zeg maar ‘uitgedroogd’ en kon het geen kleur meer opnemen. Op die school kon ik nooit meer bij een groepje komen.
Ik vraag hem of er dan geen andere grijze kinderen zijn.
T: Jawel hoor. Dan komt er een nieuw kind in de klas en die is eigenlijk ook zoals die grijze stift. Maar uiteindelijk dopen ze die stift allemaal in een kleur waar een groepje van is, dus ze blijven nooit lang grijs en dan ben ik weer alleen.
Ik vraag Tim of hij zich dan ook alleen vóelt en of dit is waarom hij bij mij is gekomen. Hij kijkt me verbaasd aan.
T: Nee hoor, het is wel jammer dat ik in mijn klas de enige grijze ben, maar niet súper erg. Andere mensen vinden dat wel echt erg.... mijn juffen en vader en moeder. Volgens mij willen ze dat ik een kleur word waar wél een groepje van is. Maar ik wil dat niet meer, dat is zo vermoeiend, ik ben gewoon anders.... en dat snappen ze dan weer niet... het is net alsof het niet goed is als je niet in een groepje zit...
Even is het stil. Dan kijkt hij mij opeens lachend aan.
T: Eigenlijk hè.... moeten mijn vader en moeder met jou praten en niet ik! Ik vind mezelf gewoon goed zo. Het lijkt wel of mijn vader en moeder nog niet weten dat het niet gelijk een probleem is ofzo, dat ik anders ben.

Die Tim... net 12 jaar en hij snapt het nu al beter dan menig volwassene.

#ggz #jeugdggz

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2022 13:04:28 ]
  Manager PR/Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 00:56:11 #235
269689 crew  Viv
pi_204641973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Hier reageren mensen op met dat ze denken dat her is verzonnen :D
[..]

Oh die wilde ik ook net posten! :D

Het bijbehorende plaatje dan maar:

vrijdag 6 mei 2022 @ 09:55:22 #236
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204643118
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Vreselijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Hier reageren mensen op met dat ze denken dat her is verzonnen :D
[..]

Domme Tim.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:51:24 #237
431496 girlnextdoor.
pi_204643650
Haha die zag ik ook staan ja, moest meteen aan dit topic denken :')
  vrijdag 6 mei 2022 @ 10:52:35 #238
431496 girlnextdoor.
pi_204643666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Daarom ging ik ook altijd alleen naar de kroeg. Zonde dat dat als gek wordt gezien.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:23:24 #239
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204645668
Als iemand iets pijnlijkers kan vinden op LinkedIn dan dit dan maak ik een buiging:

quote:
Ik ga er vandoor.

Mijn huur in NL is zojuist opgezegd.

2 jaar geleden begon ik online te ondernemen met het doel:

VRIJHEID.

Vrijheid in locatie.

Vrijheid in tijd.

Vrijheid in werk.

De grap:

Ik heb nog geen plan waar ik precies heen ga.

Dat hoeft ook niet.

Ik laat het leven me meenemen.

Het leven zorgt goed voor je zolang je je laat leiden door de signalen die je krijgt.

Ik voel dat dit het juiste is om te doen.

Ik ga gewoon.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_204645682
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Als iemand iets pijnlijkers kan vinden op LinkedIn dan dit dan maak ik een buiging:
[..]

Heerlijk dit. lekker melden dat je gewoon gaat omdat je het zo voelt.
wel eerst even melden op Linkedin dat wel.

ga gewoon lekker joh, laat ons met rust.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:26:37 #241
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204645691
quote:
[..]

GA DAN!
pi_204645708
quote:
[..]

Digitale nomade?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:30:32 #243
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204645709
quote:
[..]

Die vinden ze morgen dood
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:32:30 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204645718
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:25 schreef koemleit het volgende:

[..]
Heerlijk dit. lekker melden dat je gewoon gaat omdat je het zo voelt.
wel eerst even melden op Linkedin dat wel.

ga gewoon lekker joh, laat ons met rust.
Ja, en het meest trots is hij natuurlijk op "Ik heb nog geen plan waar ik precies heen ga"

Sow, wat een avonturier zeg. Wat een held. :o

;(

Ik vind het nog erger dan mensen die op LinkedIn posten dat ze de boodschappen in de supermarkt van de klant voor ze hebben betaald omdat die geen saldo had. En dan (nog erger) hooglijst verbaasd reageren als mensen opmerkingen dat dat een goede daad is maar dat het niet zo heel bescheiden is om dat publiek te maken. :')
  vrijdag 6 mei 2022 @ 14:37:54 #245
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204645767
Ik heb zelf al weer een kanshebbertje gevonden (de vetmaking is van mij):

quote:
Zonnepanelen.
Mooi weer en goed voor het milieu en de portemonnee.
Echter te veel prutsers in de wereld van de Zonnapanelen.
Vandaag staat een klant aan de deur met een aardlekschakelaar die defect schijnt te zijn want als ze hem inschakelen valt hij uit.
Zoals gewoonlijk de vraag bij een groep of direct of wat?
Nee ze zijn zonnepanelen aan het plaatsen en de monteur zegt dat hij defect is.
Ik zeg ik kom wel even kijken ( is om de hoek).
Ik tref een monteur aan die de meterkast aanpast en zegt dat hij defect is maar snap er niets van.
Hij laat zien wat hij gedaan heeft en ik zie al direct waar het misgaat de nul draden van de groepen achter de aardlekschakelaar, een nul draad van de automaten rechtstreeks op de hoofdschakelaar en een op aardlekschakelaar en wel een doorverbindingskam dus dat gaat mis(zoals de echte installateurs weten, want er onstaat een verschil).
Mijn vraag aan de monteur heb je hiervoor wel een opleiding/cursus gehad. Zijn antwoord ja een nen3140 cursus van 10 keer een halve dag.
Dus dat blijkt genoeg om in meterkasten te mogen werken volgens de grote zonnepanelen mensen.
Dan komt de vraag wil jij als ze klaar zijn even de zegels opnieuw zetten.
Zoals met dit soort dingen dus niet!!
Zegt de collega van de man dat regel [naam]. Dus niet!!
O ja dat doet het bedrijf waar wij voor werken. Ben benieuwd.
De klant hoor het aan en is het vertrouwen waarschijnlijk al wel kwijt nu.
Ik vraag dan ook aan hem via wie komen ze de panelen plaatsen en het antwoord collectief via de #rabobank.
De klant kun je niets kwalijk nemen want die koopt ter goeder trouw bij een partij die je zou kunnen vertrouwen.
Echter weet de #rabobank waarschijnlijk helemaal niet hoe de uitvoering gaat en zien die alleen een financieel voordeel.
Kort weg lijkt dit helemaal nergens op en hoop ik dat de klant een goede installatie krijg en als hij brand krijgt door de aanleg dat hij bij de #rabobank verzekerd is.
Zo, die man weet er echt veel van. :o
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:38:13 #246
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204646589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar komt die Rabobank ook opeens vandaan :D
  vrijdag 6 mei 2022 @ 17:09:28 #247
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204646796
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:38 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Omdat het allemaal de schuld is van de Rabobank!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:10:27 #248
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204647969
quote:
[..]
Begrijp er geen hol van. Kutverhaal.
pi_204648047
quote:
[..]
Wat is dit voor geouwehoer verhaal
pi_204648054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Begrijp er geen hol van. Kutverhaal.
Ik ook niet behalve dat het kritiek op een monteur is. Miss moeten we het opnieuw lezen maar alsnog wat een schrijfstijl _O-
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:24:57 #251
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204648068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:23 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Ik ook niet behalve dat het kritiek op een monteur is. Miss moeten we het opnieuw lezen maar alsnog wat een schrijfstijl _O-
Inderdaad een stijl van niks. Die moet z'n baan vooral niet opzeggen. :P
pi_204648940
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:38 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zonnepanelen gekocht via de Rabobank, zoals dat tegenwoordig kan via verzekeraars etc.
En die sturen dan zo'n beunhaas.
  Manager PR/Moderator zondag 8 mei 2022 @ 19:00:11 #253
269689 crew  Viv
pi_204669132
Hoeveel cringe en how-can-I-make-this-about-me en zelfpijperij kan je in één post stoppen zeg, man man man

quote:
Mag ik Johan Derksen bedanken?

Voor het bloot leggen van hoe bepaalde mannen zich gedragen. En bedankt alle mannen die hem steun betuigen. Hij beweert dat iedere “man” wel zo een jeugdzonden heeft. Ik ontken dat. Ik distantieer me daar volledig van. Wat ik wel herken is de schade die dit gedrag heeft toegebracht aan talloze vrouwen die zich toen en nu nog steeds niet veilig voelen. Ik erken dat het gebeurde en nóg gebeurt.

Terugdenkend aan mijn jeugd voel ik het respect wat mijn ouders mij hebben meegegeven. Op school had ik al een hekel aan de jongens die spraken over meisjes in denigrerende zin met wellustige benamingen. Later in mijn studietijd reed ik op de taxi als bijbaan. Onder de chauffeurs ging het gesprek alleen over voetbal, auto’s en vrouwen. De eerste twee kregen veel meer respect en waardering en erkenning. Naïef dat ik was, dacht ik dat dat behoorde bij dat milieu en dat ik later er niet meer mee geconfronteerd zou worden. Niets minder waar.

In mijn daaropvolgende carrière richting bestuurskamer kwam ik het wederom tegen. En hoe. Terwijl ik zelf met respect leiding gaf aan grote afdelingen met veel dames, mannelijke managers wees op hun gedrag of ze zelfs daarom uitrangeerde, weet ik nog goed de opmerking van een collega directeur, je hebt die nieuwe dame vast aangenomen vanwege haar grote borsten. De walging over deze opmerking voel ik nog steeds.

Erger werd het op uitjes van directieteams waarbij vrouwelijke managers werden meegevraagd. Het groepsgedrag waarbij mannen zich boven vrouwen voelen en denken dat ze hun boekje te buiten kunnen gaan is zó afkeurenswaardig. Bij de bedrijven waar dit overigens gebeurde heb ik het niet lang volgehouden.

Zo tenenkrommend om te lezen hoe sommige mannen hun steun betuigen aan Johan Derksen. Hoe vreselijk dit gedrag. Nee, ook ik was niet altijd een heilig boontje én ik kende wél mijn grenzen. Kattenkwaad uithalen. Een ander wel eens verdriet aangedaan in de liefde, ja. Respectloos een ander zien als lustobjekt, nooit.

Respect aan een ieder, zo ben ik opgevoed en zo heb ik het doorgegeven. Dan maar geen lid van de “mannenclub”. Dan maar geen goedbetaalde directiefunctie in een bedrijf met de verkeerde cultuur. Ik pas er voor. Ik heb ronduit een hekel aan bepaalde mannen en dat zal zo blijven.

Mijn steunbetuiging aan alle vrouwen die zich onveilig voelen. Mijn steun aan alle vrouwen én mannen die hiervoor in het geweer komen, mijn medeleven aan alle vrouwen die ongewenst seksuele ervaringen hebben gehad. Alle waardering voor vrouwen, die de wereld vaak zo veel mooier maken. Tenslotte, ik geloof dat de bedoelde mannen nog steeds in de minderheid zijn én helaas wel vaak nog op invloedrijke functies. Laten we daar wat aan doen!

#respect

zondag 8 mei 2022 @ 20:06:19 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204670133
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
Hoeveel cringe en how-can-I-make-this-about-me en zelfpijperij kan je in één post stoppen zeg, man man man
[..]

Wie postte dit? Die heb ik ook zien langs komen namelijk _O-

net als 99% van de cringeworthy voorbeelden hier, omdat connecties erop gereageerd hadden... Ik moet duidelijk mijn LinkedIn connecties eens uitdunnen :')
  zondag 8 mei 2022 @ 20:15:14 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204670251
quote:
[..]

Verschrikkelijk - wat een draak van een vent. Maar ik begrijp dat de man homo is?
  Manager PR/Moderator zondag 8 mei 2022 @ 20:59:19 #256
269689 crew  Viv
pi_204671021
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 20:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Geen idee, iemand in mijn netwerk had het geliket. :') En LinkedIn's tijdlijn-algoritme is nog erger dan Facebook als je iets terug wil zoeken. :N
quote:
net als 99% van de cringeworthy voorbeelden hier, omdat connecties erop gereageerd hadden... Ik moet duidelijk mijn LinkedIn connecties eens uitdunnen :')
Ja, dat dus. :%

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 20:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Verschrikkelijk - wat een draak van een vent. Maar ik begrijp dat de man homo is?
Haha, dan is het wel heel makkelijk om vrouwen niet als lustobject te zien. :D

Maar nee, er stond een foto onder van hem met een vrouw, en ik ga ervan uit dat het zijn echtgenote is.

Edit: als iemand zó ontzettend hard van de daken schreeuwt hoezeer hij deugt, dan denk ik juist dat hij iets ontzettend goors op zijn kerfstok heeft. ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 08-05-2022 21:17:50 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 01:07:08 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204674778
quote:
[..]

linkje of screenshot graag.
  Manager PR/Moderator maandag 9 mei 2022 @ 01:16:10 #258
269689 crew  Viv
pi_204674796
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 20:06 schreef Molo het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]
linkje of screenshot graag.
Toch nog teruggevonden:

https://www.linkedin.com/(...)118109233741826-Tlhn
  maandag 9 mei 2022 @ 01:19:04 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204674801
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:16 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Toch nog teruggevonden:

Dank! En:

kots :r
pi_204674811
quote:
[..]

Mannen die dit soort dingen het hardst schreeuwen zijn zelf vaak smeerlappen.
  Manager PR/Moderator maandag 9 mei 2022 @ 01:23:36 #261
269689 crew  Viv
  Manager PR/Moderator maandag 9 mei 2022 @ 01:25:11 #262
269689 crew  Viv
pi_204674814
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Mannen die dit soort dingen het hardst schreeuwen zijn zelf vaak smeerlappen.
Great minds think alike ;)

quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Viv het volgende:

Edit: als iemand zó ontzettend hard van de daken schreeuwt hoezeer hij deugt, dan denk ik juist dat hij iets ontzettend goors op zijn kerfstok heeft. ^O^
  maandag 9 mei 2022 @ 04:41:16 #263
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_204674908
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:16 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Toch nog teruggevonden:

Die dankbetuigingen :r
pi_204675817
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 01:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dank! En:

[ afbeelding ]

Godverdomme wat zijn dit voor compleet gestoorde twitter communicerende idioten.
  maandag 9 mei 2022 @ 09:47:21 #265
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204675915
quote:
[..]

Och, och, och. Die zit thuis zwaar onder de plak.
pi_204675989
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Godverdomme wat zijn dit voor compleet gestoorde twitter communicerende idioten.
Iemand die ik ken reageert en liked ook. Precies het soort type waar je het kan van verwachten: van die mensen die op social media alles mooi maken terwijl het in de werkelijkheid niets bijzonders is.
  maandag 9 mei 2022 @ 11:18:03 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204676706
quote:

[..]
Dank! En:

[ afbeelding ]

Oh kijk nou... flashback to Lot.. *stil* Mooi.....
pi_204677426
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 04:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Die dankbetuigingen :r
Echt he. Krijg daar zo de kriebels van. Bijna plaatsvervangende schaamte zelfs, de manier waarop ze communiceren.
  maandag 9 mei 2022 @ 22:54:32 #269
378023 Wotte
wotte!?
pi_204684300
Dit is een topic naar mijn hart :D
  woensdag 18 mei 2022 @ 09:16:03 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204786290
https://www.linkedin.com/(...)6932251931717324800/

quote:
Zaterdag 21.44 uur belt de arts: “Het gaat niet goed met Hester en wij vrezen voor de nacht”.

In die ene seconde staat de wereld stil. Ik sta letterlijk te boarden op het vliegveld om terug te vliegen naar Nederland en stap uit de rij, terwijl nadrukkelijk gezegd wordt dat ik moet instappen. Ik kan maar aan 1 ding denken: ik ben er niet en Hester mag niet alleen sterven. Dat is haar en mijn grootste angst.

Direct heb ik een vriendin gebeld die in de buurt woont en zij zou samen met een andere vriendin naar Hester gaan. In het vliegtuig kocht ik Wifi en in de 11 uur durende vlucht kon ik zo via Whatsapp er een beetje bij zijn. Ondanks dat ik wel weet hoe haar begrafenis er uit moet komen te zien, heb ik de hele nacht gegoogeld. Hoe zit … kan … wat als … ?

Om 09.00 uur landde ik in Nederland en hoorde ik dat Hester wakker was geworden uit haar coma. Gelukkig, ik ben haar nog niet kwijt was het eerste dat ik dacht. Maar is dat wel “gelukkig”? Gelukkig voor wie? Is dat een egoïstische gedachte van mij?

Euthanasie en dementie.

Hester kreeg op haar 50ste te horen dat ze Alzheimer heeft. Dat is nu ruim 5 jaar geleden en in die begintijd hebben we vaak gesproken over euthanasie. We hebben de film ‘Still Alice’ wel 10 x gekeken en Hester besprak dan met mij op welk moment het voor haar niet meer hoeft. Voor mij is dat heel duidelijk geworden maar dit vastleggen stelde ze uit. “Zo slecht gaat het nog niet met mij dus dat doen we later …”.

Geen goed zelfinzicht hebben in het ziektebeeld is één van de gevolgen van dementie.

Ik gun Hester de rust die ze verdient. Haar hele leven heeft ze voor anderen gezorgd en nu zorg ik voor haar. In het levenstestament heeft ze duidelijk aangegeven dat ik alle beslissingen mag nemen voor haar. Beslissingen die gaan over haar gezondheid, haar lijden en haar welzijn. Maar deze beslissing mag ik niet nemen.

De arts doet geen uitspraak over de levensverwachting. Zorgmedewerkers willen het beste voor Hester en verzorgen haar met liefde. Maar ik zie haar lijden. De medicatie wordt weer verhoogd. Ze is depressief, verdrietig en angstig. Ze ziet dingen die er niet zijn en brabbelt tegen iemand?? terwijl er niemand is.

Euthanasie en dementie roepen veel ethische en juridische vraagstukken op. Vraagstukken waar mijn hoofd iets mee kan en iets van vindt, maar waar mijn ❤️ niets mee kan. Mijn hart twijfelt niet en weet dat nu de méést liefdevolle daad voor haar deze rust betekent. Deze foto is die nacht genomen en voor het eerst in jaren zie ik een totaal ontspannen gezicht. Rust!

Wanneer begint uitzichtloos lijden voor iemand met dementie? Wanneer begint de terminale fase? Waarom mag ik niet voor haar beslissen?

Ik had geen ervaring met de zorg en de onderwerpen waarvoor ik aandacht vraag. Maar het is de harde werkelijkheid waar ik tegenaan loop en wat ik van andere mantelzorgers hoor.

Opmerking: ik respecteer 100% andere persoonlijke opvattingen, de morele druk op artsen en geloofsovertuigingen.
Goh wel toevallig dat de schrijver ook ondernemer is in deze branche. Dat maakt het verhaal lekker geloofwaardig :')

Ik geloof niet dat de arts zaterdag 21.44 uur ( :') ) heeft gebeld.

[ Bericht 27% gewijzigd door Viv op 18-05-2022 12:01:11 ]
  woensdag 18 mei 2022 @ 09:21:44 #271
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204786348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:

[ afbeelding ]

Goh wel toevallig dat de schrijver ook ondernemer is in deze branche. Dat maakt het verhaal lekker geloofwaardig :')

Lekker aandacht trekken over de rug van een dementerende. Hij moet zich schamen.
pi_204786381
quote:
Respectloos een ander zien als lustobjekt, nooit.

Ja wie gelooft deze white knight bullshit. Deze "man" neukt niet, want ik kan mij niet voorstellen dat er vrouwen op zo'n slappe krant vallen.
pi_204786424
quote:

[..]
Dank! En:

[ afbeelding ]

Wat ook mooi is, is dat de mensen reageren ook daar een poging tot "makethisaboutme" doen. :')

Zo te zien zijn het ook allemaal mensen van in de 50, die niet meer meedoen en zo misschien nog wat shine proberen te pakken?
  Manager PR/Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 11:54:48 #274
269689 crew  Viv
pi_204787638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:

Dat van die arts geloof ik wel, in verpleeghuizen draaien ze ook avond/nachtdiensten. :Y)

Maar een foto van je dementerende vrouw online gooien, is echt respectloos. Daar heeft zij geen toestemming voor gegeven, en wie weet had zij veel liever gewild dat vrienden/bekenden/oud-collega's haar zouden herinneren zoals ze was.
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:26:03 #275
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204787900
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]

Ook leuk in de reacties dat mensen ineens met 'Engelse' termen beginnen te gooien

quote:
Beste Ton, ik ken je niet maar helaas wel het vraagstuk waar je mee worstelt (bin there, done that)

Maar misschien is die mevrouw wel werkzaam in de afvalverwerking
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:59:48 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204789217
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:54 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat van die arts geloof ik wel, in verpleeghuizen draaien ze ook avond/nachtdiensten. :Y)

Maar een foto van je dementerende vrouw online gooien, is echt respectloos. Daar heeft zij geen toestemming voor gegeven, en wie weet had zij veel liever gewild dat vrienden/bekenden/oud-collega's haar zouden herinneren zoals ze was.
Yep, eens

Wat een rare hersenkronkels hebben LinkedIn figuren toch :X
pi_204827568
DE KLANT EN HET MYSTERIEUZE DOOSJE.

Onlangs deelde ik naar aanleiding van ons UWV Lunch webinar wat er voor nodig is om je droom achterna te jagen. Een kleine herinnering aan mijn collega's, maar natuurlijk ook naar ons als persoon én dus ook de klant!

Vandaag haalde een klant van mij voorzichtig een klein doosje uit haar tas. Ze vond het spannend te geven. Ze zei dat ze het zelf had gemaakt. Ik had al een klein vermoeden, maar keek met grote ogen toen ik het doosje opende. 4 lieve, kleine bonbons keken mij aan.

De klant vertelde in een eerder gesprek dat haar grootste droom is om chocolade bon bons te maken en een onderneming te starten. Ze heeft zichzelf nooit goed genoeg gevonden of de moed gehad er iets mee te doen.

Ik heb haar aangemoedigd dit wél te doen. Het had haar aan het denken gezet. En zo werd ik dus blij verrast met 4 verrukkelijke, zelfgemaakte bon bons.

Het feit dat ze het aan mij gaf, ontroerde mij. Zo zie je maar. Never give up on your dreams!

#UWV #BLIJFDROMEN #CHOCOLADE

https://www.linkedin.com/posts/activity-6930539748570591234-HBCi?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web

Het doosje van Pandora zeker. :')
  zondag 22 mei 2022 @ 10:32:15 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204827578
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:30 schreef HSG het volgende:
DE KLANT EN HET MYSTERIEUZE DOOSJE.

Onlangs deelde ik naar aanleiding van ons UWV Lunch webinar wat er voor nodig is om je droom achterna te jagen. Een kleine herinnering aan mijn collega's, maar natuurlijk ook naar ons als persoon én dus ook de klant!

Vandaag haalde een klant van mij voorzichtig een klein doosje uit haar tas. Ze vond het spannend te geven. Ze zei dat ze het zelf had gemaakt. Ik had al een klein vermoeden, maar keek met grote ogen toen ik het doosje opende. 4 lieve, kleine bonbons keken mij aan.

De klant vertelde in een eerder gesprek dat haar grootste droom is om chocolade bon bons te maken en een onderneming te starten. Ze heeft zichzelf nooit goed genoeg gevonden of de moed gehad er iets mee te doen.

Ik heb haar aangemoedigd dit wél te doen. Het had haar aan het denken gezet. En zo werd ik dus blij verrast met 4 verrukkelijke, zelfgemaakte bon bons.

Het feit dat ze het aan mij gaf, ontroerde mij. Zo zie je maar. Never give up on your dreams!

#UWV #BLIJFDROMEN #CHOCOLADE

https://www.linkedin.com/posts/activity-6930539748570591234-HBCi?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web

Het doosje van Pandora zeker. :')
Ik moest meteen aan anthrax denken. :') Fuck die collega's die nooit in mij geloofden. :7
pi_204827610
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik moest meteen aan anthrax denken. :') Fuck die collega's die nooit in mij geloofden. :7
_O- _O- _O- _O-

Maar goed nog eentje van deze man....

quote:
“LinkedIN is een zakelijk netwerk, geen Facebook! Dus waarom al die posts over…

… “dat je je kind mist die is overleden”
… “dat je het niet eens bent met vaccineren (of juist wel…)”
… “dat je jouw moeder mist nu het Moederdag is”
… “dat je een hondje gekocht hebt (#1 LinkedIN post tijdens Corona…)”
… “dat je vroeger gepest werd op school”
… “dat je lekker op vakantie gaat”
… “dat je je afvraagt of je een grijze bankstel moet kopen of een bruine”
… “dat je roept dat je het niet eens bent met de overheid”

… dat je laat zien wie je bent… als mens…

Want… mensen doen zaken met mensen… aangenaam om met jullie kennis te maken… de pieken en de dalen. Het verdriet en de vreugde. Je overpeinzingen en overwegingen..

Want de beste samenwerkingen komen voort uit oprecht menselijk contact…
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6932941350464073729?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_feedUpdate%3A%28V2%2Curn%3Ali%3Aactivity%3A6932941350464073729%29
  zondag 22 mei 2022 @ 10:39:29 #280
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204827647
pi_204827672
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit is toch erg?!
Mwoah....hij heeft wel een punt. Het is geen Facebook.
pi_204827690
Jeetje 1 maand alweer. Wat lang en je maakt wat mee zeg. :')

quote:
Vandaag sta ik 1 maand ingeschreven als zelfstandige bij de KvK 🎉. Vele motiverende en interessante gesprekken gevoerd ☕️🍴 met oude bekenden en nieuwe connecties.

Ik geniet van elk moment, ook al heb ik regelmatig uit mijn comfortzone moeten stappen 😀. Ook heb ik mijn eerste facturen mogen versturen 🙏💪 en een paar gerichte offertes mogen maken voor leuke en uitdagende projecten in de (nabije) toekomst.

Ik heb nog ruimte in mijn agenda 📅, bijvoorbeeld om visie om te zetten in actie en ambitie om te zetten in groei. Waar kan ik jou mee helpen?

#openforbusiness #howcanihelpyou
#automotive #maakindustrie #coatings #b2b #handelsorganisatie #sales #marketing #supplychain #project #adinterim
https://www.linkedin.com/posts/cornelissens_openforbusiness-howcanihelpyou-automotive-activity-6933684780588789760-8Ami?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web
  zondag 22 mei 2022 @ 10:45:38 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204827716
pi_204827744
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ah, die verkoopt Motip lakstiften? :P
Je zou het bijna denken. :D
pi_204827816
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Mwoah....hij heeft wel een punt. Het is geen Facebook.
Als ik zijn post goed interpreteer is hij toch juist pro-irritante persoonlijke posts? Omdat je dan de menselijke kant van je zakelijke relaties leert kennen :{w
  zondag 22 mei 2022 @ 11:53:11 #286
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204828140
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:59 schreef Serinde het volgende:

[..]
Als ik zijn post goed interpreteer is hij toch juist pro-irritante persoonlijke posts? Omdat je dan de menselijke kant van je zakelijke relaties leert kennen :{w
Zouden we hier ook moeten doen. :P
pi_204828330
quote:

[..]
Inderdaad, hij is er juist voor, want menselijk en oprecht :')

Alsof dat gepats met rilling-opwekkende, niet-gebeurde deugdaden ook maar iets met oprechtheid te maken heeft :')
  zondag 22 mei 2022 @ 12:24:47 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204828350
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Inderdaad, hij is er juist voor, want menselijk en oprecht :')

Alsof dat gepats met rilling-opwekkende, niet-gebeurde deugdaden ook maar iets met oprechtheid te maken heeft :')
Twijfel je nou aan de oprechtheid van mensen op LinkedIn??? :o :o
  Manager PR/Moderator zondag 22 mei 2022 @ 12:48:39 #289
269689 crew  Viv
pi_204828481
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Twijfel je nou aan de oprechtheid van mensen op LinkedIn??? :o :o
En dat terwijl zij zich zo kwetsbaar opstellen!! :o
  zondag 22 mei 2022 @ 13:19:19 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204828663
Nu iemand die in mijn tijdlijn gefileerd wordt omdat ie heel protserig een foto van zichzelf had gepost met heel stuk erbij over dat een betere wereld begint bij jezelf.
Hij was namelijk papier/troep gaan prikken in de wijk.

Rot toch eens een eind op man, gelukkig denken meerdere mensen er zo over. Heerlijk vilein ook die comments O+
pi_204829524
quote:

[..]
Nogmaals....hij mag dat lekker op Facebook gaan zetten.
pi_204831488
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ah, die verkoopt Motip lakstiften? :P
's Nachts stapt hij uit z'n comfortzone en voordeur, om met zijn sleutelbos bij wat geparkeerde auto's leuke en uitdagende klandizie voor zichzelf aan te boren.

#omdenken #innovatief #automotive #trots
pi_204832377
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:19 schreef Molo het volgende:
Nu iemand die in mijn tijdlijn gefileerd wordt omdat ie heel protserig een foto van zichzelf had gepost met heel stuk erbij over dat een betere wereld begint bij jezelf.
Hij was namelijk papier/troep gaan prikken in de wijk.

Rot toch eens een eind op man, gelukkig denken meerdere mensen er zo over. Heerlijk vilein ook die comments O+
Pics please:).
  zondag 22 mei 2022 @ 18:44:42 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204833085
quote:
9s.gif Op zondag 22 mei 2022 16:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
's Nachts stapt hij uit z'n comfortzone en voordeur, om met zijn sleutelbos bij wat geparkeerde auto's leuke en uitdagende klandizie voor zichzelf aan te boren.

#omdenken #innovatief #automotive #trots
Grote kans dat hij dit doet ja. :P
  zondag 22 mei 2022 @ 20:13:17 #295
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204833931
Ik zie steeds meer #omdenkers :r
pi_204835322
Dat verhaal van het zogenaamde “slachtoffer” van Johan Derksen was ook echt tenenkrommend. Pas bij het laatste zinnetje had ik door dat het fake was. Oké het staat er bij, maar het was echt misleidend en je zou maar die vrouw zijn (of iemand met een soortgelijk verhaal). Schaamteloos.
pi_204835398
quote:
“Hoe doe je dat toch??" Vroeg een vriend. "Je krijgt hem gewoon omhoog terwijl iedereen kan meekijken."

Ik moet bekennen dat het voor mij ook een drempel was om mezelf aan het publiek te laten zien.

Mijn keerpunt kwam ruim twee jaar geleden. Ik was een gluurder hier op LinkedIn, deelde wat duimpjes, hartjes en handklapjes uit. Deelde af en toe iets maar was inactief.

Toen zag ik een bericht van [xxx], contact gemaakt en een brutale vraag gesteld. Toen hielp ik nog mensen in de bijstand aan hopelijk een betere toekomst en [xxx] wilde graag helpen.

We gingen op video, het was spannend maar No Nonsense [xxx] zei "fakkit je moet gewoon gaan en doen en niet teveel denken" en zo geschiedde!

Maar je kreeg hem omhoog en op video! Klinkt als een schunnig filmpje...wees gerust. Wat ik bedoel is dat ik mijn hand omhoog kreeg en op de PLAATS of POST knop drukte. Ik ging online en was een drempel over, punt.

Ik weet dat veel mensen beginnen met schrijven of opnemen en dan uiteindelijk toch niet durven hun hand of vinger omhoog te doen richting plaatsen.

👉🏽 Je innerlijke stem zit je in de weg
👉🏽 Wat gaan ze van mij denken
👉🏽 Wie zit nou op mij te wachten
👉🏽 Etc...

Je kan wachten tot je er klaar voor bent (waarschijnlijk nooit) of gewoon doen. Zoals een bekend sportmerk het altijd verkoopt Just do it!

👉🏽 Vertel over jezelf
👉🏽 Vertel over je werk
👉🏽 Combineer bovenstaande
👉🏽 Wees jezelf

De link naar de video waar ik hem omhoog kreeg vind je in de comments.
Nogmaals een shoutout naar [xxx]?

Fijne vrijdag en ik kijk uit naar jouw eerste eigen post!
Deze zag ik net. Wel wat namen eruit gehaald voor de herkenbaarheid, er zat ook een filmpje bij maar Jezus wat een cringe. :r
pi_204835458
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 22:57 schreef DoubleDip het volgende:
“Hoe doe je dat toch??" Vroeg een vriend. "Je krijgt hem gewoon omhoog terwijl iedereen kan meekijken."
@Nine. #durfovergrenzenheentegaan
afspraak tandarts verzetten
pi_204835497
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 20:13 schreef Mubassie het volgende:
Ik zie steeds meer #omdenkers :r
"Mijn zoontje van 4 kwam huilend bij me omdat hij was gestruikeld. "Papa, mijn knie doet au". Ik heb hem verteld dat dit een #goedeles is, dat hij door zijn #comfortzone aan het breken is, en dat hij zijn pijn een stukje moet #omdenken, zodat hij het #positieve van de situatie in kan zien. #Vandaag een pijnlijke knie, zodat hij #morgen weer een stukje #sterker in het leven staat."

Wat een #geweldig joch is het toch ook 🙏🙏🙏
afspraak tandarts verzetten
pi_204835498
pi_204835533
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2022 23:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
"Mijn zoontje van 4 kwam huilend bij me omdat hij was gestruikeld. "Papa, mijn knie doet au". Ik heb hem verteld dat dit een #goedeles is, dat hij door zijn #comfortzone aan het breken is, en dat hij zijn pijn een stukje moet #omdenken, zodat hij het #positieve van de situatie in kan zien. #Vandaag een pijnlijke knie, zodat hij #morgen weer een stukje #sterker in het leven staat."

Wat een #geweldig joch is het toch ook 🙏🙏🙏
wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')