Ik zag een paar maand geleden ook zo'n zwarte vrouw op Linkedin voorbij komen. Die naar haar HR-afdeling een plaatje gestuurd met 9 blanke poppetjes en 1 zwart poppetje met de opmerking dat dat geen diversiteit was.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dat de laatste tijd met openlijk racisme van debiele Amerikanen richting blanken, de oorspronkelijke post had niks met ras te maken of zo en dan komt er weer een debieltje mee aanzetten en dat krijgt nog likes ook.
Phishing?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:16 schreef Molo het volgende:
Ik had iemand afgelopen dagen in mijn LinkedIn hangen die uit was op mooie verhalen delen enzo.
Even in mee gegaan want was nieuwsgierig
Weet niet wat ie dacht dat er precies te halen viel (ik doe wel overheid gelieerd werk, maar niks echt spannends), maar het vissen was best leuk gedaan tot een zeker punt
Ja ik zie regelmatig zulke racistische drek op linkedin staan, heel bizar.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik zag een paar maand geleden ook zo'n zwarte vrouw op Linkedin voorbij komen. Die naar haar HR-afdeling een plaatje gestuurd met 9 blanke poppetjes en 1 zwart poppetje met de opmerking dat dat geen diversiteit was.
Om vervolgens zelf de grootste racist uit te hangen.
Klopt of mensen die om elk witwasje gelijk de racisme-kaart trekken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zie regelmatig zulke racistische drek op linkedin staan, heel bizar.
Zelfs aidsremmers zijn hier niet tegen bestand.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Thaddeus het volgende:
Een antropoloog liet een spel zien aan de kinderen van een Afrikaanse stam ...
Hij plaatste een mand met heerlijk fruit bij een boomstam en zei tegen hen: Het eerste kind dat bij de boom komt, krijgt de mand.
Toen hij het startsignaal gaf, was hij verrast dat ze samen liepen, elkaars hand vasthoudend tot ze bij de boom kwamen en de vruchten deelden!
Toen hij hen vroeg waarom ze dat deden terwijl jullie allemaal de mand voor je zelf konden krijgen!
Antwoordden ze met verbazing: Ubuntu.
'Dat wil zeggen: hoe kan een van ons gelukkig zijn terwijl de rest zich ellendig voelt?'
Ubuntu in hun beschaving betekent: (ik ben wat we zijn).
Die stam kent het geheim van geluk dat verloren is gegaan in alle samenlevingen die hen overstijgen en die zichzelf beschouwen als beschaafde samenlevingen ....... !!
Bron: onbekendverzonnen
Deze uitzending vat wel dit halve topic samenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Avondshow met Arjen Lubach over wildgroei van "coaches"
https://www.npostart.nl/d(...)3-2022/VPWON_1334143
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:31 schreef Thaddeus het volgende:
Een antropoloog liet een spel zien aan de kinderen van een Afrikaanse stam ...
Hij plaatste een mand met heerlijk fruit bij een boomstam en zei tegen hen: Het eerste kind dat bij de boom komt, krijgt de mand.
Toen hij het startsignaal gaf, was hij verrast dat ze samen liepen, elkaars hand vasthoudend tot ze bij de boom kwamen en de vruchten deelden!
Toen hij hen vroeg waarom ze dat deden terwijl jullie allemaal de mand voor je zelf konden krijgen!
Antwoordden ze met verbazing: Ubuntu.
'Dat wil zeggen: hoe kan een van ons gelukkig zijn terwijl de rest zich ellendig voelt?'
Ubuntu in hun beschaving betekent: (ik ben wat we zijn).
Die stam kent het geheim van geluk dat verloren is gegaan in alle samenlevingen die hen overstijgen en die zichzelf beschouwen als beschaafde samenlevingen ....... !!
Bron: onbekendverzonnen
Wat een gelul.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
Is jouw funnel ook een beetje gevuld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tering...schop haar naar Facebook of zo.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht maar totdat het een Hyves gehalte krijgt.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:45 schreef LanaMyst het volgende:
Ja jammer, Linkedin die bedoeld is voor zakelijke contacten en netwerken begint een steeds hoger Facebook-gehalte te krijgen
Wtf is dit, geschreven tijdens een lsd trip ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken alleen een cumfunnel.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wil zeker alleen haar natte tunnel vullen?quote:Op donderdag 7 april 2022 10:24 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het ff voorstellen bij haarquote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil zeker alleen haar natte tunnel vullen?
Woorden als rollercoaster en netwerken doen Jezus huilen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:11 schreef Molo het volgende:
Totaal mislukt wijf wil nu transformatie dinges coach worden. Dit gaat fantastisch worden
https://www.ad.nl/geld/yv(...)zelf-terug~acaf75b3/
Waste of space figuur
Geitenwollensokquote:Op zondag 10 april 2022 19:11 schreef Molo het volgende:
Totaal mislukt wijf wil nu transformatie dinges coach worden. Dit gaat fantastisch worden
Waste of space figuur
"Ik wil een stukje van mezelf terug"... als je 13 jaar bezig bent een baan te zoeken dan doe je toch iets fout.quote:Op zondag 10 april 2022 19:11 schreef Molo het volgende:
Waste of space figuur
Nog 2.290 likes ook...quote:Als Pasen en de Ramadan samenvallen en je het belangrijk vindt om elke leerling echt te zien in een school moet je buiten de lijntjes denken én doen. Om 4:00 de wekker zodat elke leerling mee mag doen met het ontbijt. Wat een bijzondere start van deze mooie dag.
*foto van kinderen aan een tafel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |