De eerste voorronde van Feyenoord tegen Drita had maar liefst 4 delen! Het leeft de Kraam, het leeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef De_Kraam het volgende:
Jeetje, een speciaal topic voor de tussenronde van de Conference League.
Ik zie geen achterhoede.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die achterhoede, dat kan toch niet?
De immer walgelijke familie de Mol mag wel eens doodgaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Zipportal het volgende:
Noa Vahle, de achternaam zetten ze er niet bij. Gewoon een Molletje.
Stukje censuur.
Tweede schermpje, al wil ik Napoli - Barca eigenlijk ook kijken. Maar mijn focus gaat op PSV!!!quote:
Wie is jouw favoriete PSV speler?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tweede schermpje, al wil ik Napoli - Barca eigenlijk ook kijken. Maar mijn focus gaat op PSV!!!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd naar Beau, hangt van het onderwerp van.
Conference League is geen voetbal.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:42 schreef Zipportal het volgende:
Stadion niet uitverkocht.
Gewoon.
Ik dacht 3-0, maar met Max centraal achterin 3-1 ofzo. Al ken ik maccabi totaal niet dus dit is echt teletekstweddenquote:
Kuwas!quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht 3-0, maar met Max centraal achterin 3-1 ofzo. Al ken ik maccabi totaal niet dus dit is echt teletekstwedden
Niet in de basis en Perica wel?quote:
Geen Bolle vandaag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:44 schreef fetX het volgende:
Ik kom even kijken hoe PSV dat spul op gaat rollen
Wtfquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mauro Max Teze Mwene
Dit kan echt niet.
Kees Kwakgod vertelde gister nog bij voetbalpraat dat ze niet geloofden dat Perica van Chelsea kwam omdat hij er helemaal niets van kon.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet in de basis en Perica wel?
Jeetje
Heb je de verdediging van PSV al gezien?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog steeds in mijn hoofd dat dit om 1900 begint
‘verdediging’quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de verdediging van PSV al gezien?
Er is helemaal niks mis met Mark van Rijswijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is Teeling toch? Kutste commentator die ik ken.Luister nog liever Van Rijswijk.
Dan zap je naar Veronica.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is Teeling toch? Kutste commentator die ik ken.Luister nog liever Van Rijswijk.
#%%#$quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:50 schreef yats het volgende:
Met Houwen, Grbic en Gboho in de basis wil je gewoon niet winnen. Wat een #%%#$
Stukje Grebbeberg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederland had in de oorlog nog een betere verdediging staan.
Beetje wind in NL en NS schijt meteen 7 kleuren strontquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 18 februari vanaf 14.00 uur geen treinverkeer door storm
@:el-stinho
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat hij vertrekt na dit seizoen?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 18 februari vanaf 14.00 uur geen treinverkeer door storm
@:el-stinho
quote:
4 toch? Die staking was ergens eind 44.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
De NS heeft maar een jaar of 3 echt efficiënt gewerkt.
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de verdediging van PSV al gezien?
Kan die niks tegen Houwen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef yats het volgende:
Het idiote is, als je even druk op Rapid zet zijn ze meteen in paniek. Maar ja, ik kan nog beter keepen dan Houwen.
Er is maar 1 psv - maccabi topicquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens erg vreemd dat er twee topics zijn.
Op verzoek van @GGMM een wedstrijdtopic gemaakt. Vitesse kan hier ook prima toch.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens erg vreemd dat er twee topics zijn.
Hij kan er geen zak van. Mede oorzaak dat het momenteel zo klote gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan die niks tegen Houwen?
@:mexicanobakker
Wat staat er bij jou op de planning?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Waarom begint dit zo vroeg. Heel mijn planning in de WAR!!!!!
Douchen. Kastanjemanden. Cyberpunk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op de planning?
Normaal gesproken vinden Israëliërs de aanval ook de beste verdediging.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:59 schreef Coco het volgende:
Je hebt niks aan een verdediging als je de hele tijd aanvalt.
Meestergenie Schmidt.
Wat is kastanjemanden nou weer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Douchen. Kastanjemanden. Cyberpunk.
Paul vs Yats.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse heeft echt een bewonderingswaardige meltdown en mogen zondag naar Utrecht.
Vitesse wordt in het b-topic besproken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:04 schreef yats het volgende:
Mijn oma keept nog beter dan Houwen. En mijn oma is al 10 jaar dood...
Lamme tegen de blindequote:
Hij heeft wel een beetje moeite met ballen tegen houwen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:04 schreef yats het volgende:
Mijn oma keept nog beter dan Houwen. En mijn oma is al 10 jaar dood...
Het B-topic van de Conference Liek is wel het maximale afvoerputjequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vitesse wordt in het b-topic besproken.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
@:maxi-mus dank voor de link
Welkom Lennyquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Wees welkom, warm bad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Geen idee. Ik snap er in ieder geval niets van. Iedere idioot ziet dat hij er niets van kan. Maar Letsch stelt ook een spits op die in 6 wedstrijden gewoon 0 keer op doel schiet en een verdediger die net zo snel is als de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje moeite met ballen tegen houwen ja.![]()
Wat is eigenlijk de smoes om deze kneus te laten spelen? Voetbalt 'ie goed mee? Doet 'ie het geweldig op de training?
Voor wie juich jij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Een put met Marokkanen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het B-topic van de Conference Liek is wel het maximale afvoerputje
Maccabiquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wie juich jij?
Wij MOETEN dit weten
Snap er ook niks van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap er in ieder geval niets van. Iedere idioot ziet dat hij er niets van kan. Maar Letsch stelt ook een spits op die in 6 wedstrijden gewoon 0 keer op doel schiet en een verdediger die net zo snel is als de gemiddelde fokker.
Vitesse had ik al weinig hoop op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen coefficientenpolonaise
Erg jammer
Ik had er ook niet veel van verwacht gezien hun vorm. Al heb ik ook totaal geen idee van Rapid Wienquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse had ik al weinig hoop op.
We zijn net begonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had iets meer van deze Europacupavond verwacht. Het moet nog wat meer gaan leven allemaal.
Die staan 5e en verloren recent van de nummer laatst. Maar met Houwen in de goal kan zelfs een blinde 80 jarige nog scoren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had er ook niet veel van verwacht gezien hun vorm. Al heb ik ook totaal geen idee van Rapid Wien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
NapoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho geniet van Zenit - Betis hoop ik.Zenit is een voorbeeld voor Vitesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Valt wel mee toch. Ik bedoel hij heeft wel eens een $#!&%1!%$$%!#%$ potje maar het is toch ook weer geen !$%@^%#^^&@%@$#@quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
Ik heb het idee dat @:yats niet helemaal tevreden is over de prestaties van Houwen.
Rikkert probeerde hier iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Uit een frisdrankautomaat komt toch frisdrank?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje vreten ipv werken voor je geld...
Nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Ik bedoel hij heeft wel eens een $#!&%1!%$$%!#%$ potje maar het is toch ook weer geen !$%@^%#^^&@%@$#@
Dat lijkt me duidelijk en met afstand de beste verdediging van Nederland.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van een verdediging die bestaat uit Mwene, Teze, Max en Mauro?
Een verdediging zonder Baumgartl is per definitie niet de beste verdediging van Nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk en met afstand de beste verdediging van Nederland.
@:Shreyas
Als je nu de keeper ook bij de verdediging meetelt is het helemaal spannend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van een verdediging die bestaat uit Mwene, Teze, Max en Mauro?
Zo zie je maar, als je moeite doet voor een leuke OP, dan stroomt het vanzelf vol met kwaliteitsusers.quote:
Mvogo heeft een blessure.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor Mvogo. Dit gaat anders mis.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga het topic even verlaten.
Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een verdediging zonder Baumgartl is per definitie niet de beste verdediging van Nederland
Delanghequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wie zit er op de bank als reservekeeper?
delanghe, goede naam wel voor een keeper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk geen dickpicsquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Deed nog mee tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellen
@Mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV mag wel wat meer scoren hoor
Oh. Wat vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga het topic even verlaten.
quote:
Pas bij 3-0 zit ik lekker allen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eens
Hoe groot is ie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Dit vind ik geen lieve postquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd zeg, die kritiek op Gotze.
Al waren er ook mensen die dat aan zagen komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
Lenny is nog steeds woedend over de opmerking van @Scrummiequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik geen lieve post
Noch warm bad
Iets op voelen komen bij Café Lowietje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Cock en de Dickpic op de middenstip.
wtf 0-2quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat die CL poule van ajax niet zo heel sterk was.
Geen slechte plek daarvoor, want je loopt de deur uit en je staat zo ongeveer binnen bij de hoeren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets op voelen komen bij Café Lowietje.
Erg opportuun.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat die CL poule van ajax niet zo heel sterk was.
Ik zat hier precies aan te denken. (lol)quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg opportuun.
@:maxi-mus en ik vinden hier wat van.
Misschien is van Bronckhorst de nieuwe internationale toptrainer. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat hier precies aan te denken. (lol)
Want als Dortmund nu voor stond was het een andere poule geweest ofzo. Sowieso een vermoeiende en niet boeiende discussie.
Nee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef RipCity het volgende:
Als Dortmund nu verliest in europaleague gaan die dan ook door naar conference?
Nee, daarvoor moest je derde worden in de groepsfase EL zoals PSV.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef RipCity het volgende:
Als Dortmund nu verliest in europaleague gaan die dan ook door naar conference?
Bij voorbaat al niet goed genoeg zijn voor de EL was ook een optie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moest je derde worden in de groepsfase EL zoals PSV.
Feyenoord is al een ronde verder dan PSV (ter info).quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij voorbaat al niet goed genoeg zijn voor de EL was ook een optie.
Ik noem geen namen omdat Feyenoord dat is.
Achterlijke regels ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord is al een ronde verder dan PSV (ter info).
Vooral achterlijk dat je nog een kans krijgt als je en de CL en de EL verneukt, dat mag wmb worden afgeschaft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achterlijke regels ja.
Clubs uit de EL zouden sowieso door moeten zijn. Die komen uit een hogere competitie. Datzelfde ook bij de EL waar CL clubs nu tussenrondes moeten spelen. Lachwekkend.
Wordt er ook één wakker!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen dikke woei dus blijkbaar
Zit ook wat in. 1 keer naar een lagere competitie en dan niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral achterlijk dat je nog een kans krijgt als je en de CL en de EL verneukt, dat mag wmb worden afgeschaft.
Al besprokenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen dikke woei dus blijkbaar
Geen treinen lol. NS kan er nog minder van dan Vitesse
Meer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat PSV geen verdedigers meer heeft
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zit deze Decupre mevrouw er weer in
Ik wil de andere Decupre reclame
Marcel Brands komt terug, dus dan weet je dat dat zo blijft ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zit je vandaag ook wel met schorsingen en blessures maar ik begrijp niet waarom ze er niet één bij hebben gehaald in de winterstop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk veel vrees ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.
Heb jij al het adviespaneel ingevuld?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.
Fijne avond maatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Fijne tweede helft. Ik ga niet meer kijken.
Serie verslaafd?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Dit is feitelijk juist.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen Coco, 3rror en ik een keer van jouw team.
Geloof van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij al het adviespaneel ingevuld?
Fijne avond Scrum.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen Coco, 3rror en ik een keer van jouw team.
Als je vanuit de voorronde CL derde wordt in de EL en dan nog niet uitgeschakeld bent heb je genoeg kansen gehad lijkt me.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achterlijke regels ja.
Clubs uit de EL zouden sowieso door moeten zijn. Die komen uit een hogere competitie. Datzelfde ook bij de EL waar CL clubs nu tussenrondes moeten spelen. Lachwekkend.
Omdat Jan Vennegoor of hesselink hoofdscout is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu zit je vandaag ook wel met schorsingen en blessures maar ik begrijp niet waarom ze er niet één bij hebben gehaald in de winterstop.
Met mand bedoelen ze mannetje daar in Scandinavie...quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie gaat een kastanjemand weven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |