Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een verdediging zonder Baumgartl is per definitie niet de beste verdediging van Nederland
Delanghequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wie zit er op de bank als reservekeeper?
delanghe, goede naam wel voor een keeper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk geen dickpicsquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Deed nog mee tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellen
@Mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV mag wel wat meer scoren hoor
Oh. Wat vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga het topic even verlaten.
quote:
Pas bij 3-0 zit ik lekker allen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eens
Hoe groot is ie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Dit vind ik geen lieve postquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd zeg, die kritiek op Gotze.
Al waren er ook mensen die dat aan zagen komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
Lenny is nog steeds woedend over de opmerking van @Scrummiequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik geen lieve post
Noch warm bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |