Hoe groot is ie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Dit vind ik geen lieve postquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd zeg, die kritiek op Gotze.
Al waren er ook mensen die dat aan zagen komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat vervelend.
En om mijn mening over jou te onderbouwen met een quote van een goede vriend van me:
[..]
quote:
Lenny is nog steeds woedend over de opmerking van @Scrummiequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik geen lieve post
Noch warm bad
Iets op voelen komen bij Café Lowietje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Cock en de Dickpic op de middenstip.
wtf 0-2quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat die CL poule van ajax niet zo heel sterk was.
Geen slechte plek daarvoor, want je loopt de deur uit en je staat zo ongeveer binnen bij de hoeren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets op voelen komen bij Café Lowietje.
Erg opportuun.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef Zorro het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat die CL poule van ajax niet zo heel sterk was.
Ik zat hier precies aan te denken. (lol)quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg opportuun.
@:maxi-mus en ik vinden hier wat van.
Misschien is van Bronckhorst de nieuwe internationale toptrainer. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat hier precies aan te denken. (lol)
Want als Dortmund nu voor stond was het een andere poule geweest ofzo. Sowieso een vermoeiende en niet boeiende discussie.
Nee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef RipCity het volgende:
Als Dortmund nu verliest in europaleague gaan die dan ook door naar conference?
Nee, daarvoor moest je derde worden in de groepsfase EL zoals PSV.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef RipCity het volgende:
Als Dortmund nu verliest in europaleague gaan die dan ook door naar conference?
Bij voorbaat al niet goed genoeg zijn voor de EL was ook een optie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moest je derde worden in de groepsfase EL zoals PSV.
Feyenoord is al een ronde verder dan PSV (ter info).quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij voorbaat al niet goed genoeg zijn voor de EL was ook een optie.
Ik noem geen namen omdat Feyenoord dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |