quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje vreten ipv werken voor je geld...
Nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Ik bedoel hij heeft wel eens een $#!&%1!%$$%!#%$ potje maar het is toch ook weer geen !$%@^%#^^&@%@$#@
Dat lijkt me duidelijk en met afstand de beste verdediging van Nederland.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van een verdediging die bestaat uit Mwene, Teze, Max en Mauro?
Een verdediging zonder Baumgartl is per definitie niet de beste verdediging van Nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk en met afstand de beste verdediging van Nederland.
@:Shreyas
Als je nu de keeper ook bij de verdediging meetelt is het helemaal spannend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van een verdediging die bestaat uit Mwene, Teze, Max en Mauro?
Zo zie je maar, als je moeite doet voor een leuke OP, dan stroomt het vanzelf vol met kwaliteitsusers.quote:
Mvogo heeft een blessure.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor Mvogo. Dit gaat anders mis.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga het topic even verlaten.
Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een verdediging zonder Baumgartl is per definitie niet de beste verdediging van Nederland
Delanghequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wie zit er op de bank als reservekeeper?
delanghe, goede naam wel voor een keeper.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij eigenlijk nog? Of is hij maar gewoon een broodjeszaak begonnen?
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk geen dickpicsquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
delanghe, goede naam wel voor een keeper.
Deed nog mee tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Google zegt mij Union Berlin maar ik kan er ook niks meer over vertellen
@Mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eensquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV mag wel wat meer scoren hoor
Oh. Wat vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga het topic even verlaten.
quote:
Pas bij 3-0 zit ik lekker allen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker en ik zijn het hier volledig mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |