Wordt er ook één wakker!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen dikke woei dus blijkbaar
Zit ook wat in. 1 keer naar een lagere competitie en dan niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral achterlijk dat je nog een kans krijgt als je en de CL en de EL verneukt, dat mag wmb worden afgeschaft.
Al besprokenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen dikke woei dus blijkbaar
Geen treinen lol. NS kan er nog minder van dan Vitesse
Meer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat PSV geen verdedigers meer heeft
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zit deze Decupre mevrouw er weer in
Ik wil de andere Decupre reclame
Marcel Brands komt terug, dus dan weet je dat dat zo blijft ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zit je vandaag ook wel met schorsingen en blessures maar ik begrijp niet waarom ze er niet één bij hebben gehaald in de winterstop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk veel vrees ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.
Heb jij al het adviespaneel ingevuld?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel brainstormsessies er zijn geweest om tot die reclames te komen.
Fijne avond maatquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Fijne tweede helft. Ik ga niet meer kijken.
Serie verslaafd?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Dit is feitelijk juist.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen Coco, 3rror en ik een keer van jouw team.
Geloof van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij al het adviespaneel ingevuld?
Fijne avond Scrum.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Oh wacht jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen Coco, 3rror en ik een keer van jouw team.
Als je vanuit de voorronde CL derde wordt in de EL en dan nog niet uitgeschakeld bent heb je genoeg kansen gehad lijkt me.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achterlijke regels ja.
Clubs uit de EL zouden sowieso door moeten zijn. Die komen uit een hogere competitie. Datzelfde ook bij de EL waar CL clubs nu tussenrondes moeten spelen. Lachwekkend.
Omdat Jan Vennegoor of hesselink hoofdscout is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu zit je vandaag ook wel met schorsingen en blessures maar ik begrijp niet waarom ze er niet één bij hebben gehaald in de winterstop.
Met mand bedoelen ze mannetje daar in Scandinavie...quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie gaat een kastanjemand weven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |