Hij heeft wel een beetje moeite met ballen tegen houwen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:04 schreef yats het volgende:
Mijn oma keept nog beter dan Houwen. En mijn oma is al 10 jaar dood...
Het B-topic van de Conference Liek is wel het maximale afvoerputjequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vitesse wordt in het b-topic besproken.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
@:maxi-mus dank voor de link
Welkom Lennyquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Wees welkom, warm bad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Geen idee. Ik snap er in ieder geval niets van. Iedere idioot ziet dat hij er niets van kan. Maar Letsch stelt ook een spits op die in 6 wedstrijden gewoon 0 keer op doel schiet en een verdediger die net zo snel is als de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje moeite met ballen tegen houwen ja.![]()
Wat is eigenlijk de smoes om deze kneus te laten spelen? Voetbalt 'ie goed mee? Doet 'ie het geweldig op de training?
Voor wie juich jij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Een put met Marokkanen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het B-topic van de Conference Liek is wel het maximale afvoerputje
Maccabiquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wie juich jij?
Wij MOETEN dit weten
Snap er ook niks van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap er in ieder geval niets van. Iedere idioot ziet dat hij er niets van kan. Maar Letsch stelt ook een spits op die in 6 wedstrijden gewoon 0 keer op doel schiet en een verdediger die net zo snel is als de gemiddelde fokker.
Vitesse had ik al weinig hoop op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen coefficientenpolonaise
Erg jammer
Ik had er ook niet veel van verwacht gezien hun vorm. Al heb ik ook totaal geen idee van Rapid Wienquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse had ik al weinig hoop op.
We zijn net begonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had iets meer van deze Europacupavond verwacht. Het moet nog wat meer gaan leven allemaal.
Die staan 5e en verloren recent van de nummer laatst. Maar met Houwen in de goal kan zelfs een blinde 80 jarige nog scoren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had er ook niet veel van verwacht gezien hun vorm. Al heb ik ook totaal geen idee van Rapid Wien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
NapoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |