abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203713262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Elk weldenkend mens weet ook dat de regels terugkomen als het nodig is. En dan begint het riedeltje weer van vooraf aan krijsende wappies die de grootste onzin roepen.
Yup, die dan de rest weer voor schapen uitmaken terwijl ze victorie roepen dat alleen zij dit hebben voorzien en dus gelijk hadden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203713283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Virussen bestaan niet/zijn geen ziekteverwekkers
Daar aansluitend: het is nooit wetenschappelijk bewezen dat het virus via besmetting kan worden overgedragen.
pi_203713297
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, die dan de rest weer voor schapen uitmaken terwijl ze victorie roepen dat alleen zij dit hebben voorzien en dus gelijk hadden...
Het leukste is als ze dan een Robin Fransman doen. Gillen dat het wel meevalt en dan doodgaan aan een virus wat niet bestaat. Dan ben je in mijn ogen echt een aansteller.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203713319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Corona is qua sterfte vergelijkbaar met de griep.

Hilarisch.

Ja, echt hilarisch.
En dat gewoon vol blijven houden, ondanks dat in 2020 de oversterfte 5x hoger was dan in 2018, het enige jaar dat de wappies als voorbeeld weten aan te halen (vast niet omdat dat jaar uitzonderlijk veel griepdoden vielen :7 ).
pi_203713336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het leukste is als ze dan een Robin Fransman doen. Gillen dat het wel meevalt en dan doodgaan aan een virus wat niet bestaat. Dan ben je in mijn ogen echt een aansteller.
Nou, wat mij opviel is dat de wappies bij zijn dood gewoon hun schouders ophaalden. Is gewoon pech hebben. Of Fransman had een verborgen ziekte, of ziet er toch wat gezet uit op de foto's.
Daarmee impliceren dat kwetsbaren zich wel moeten laten vaccineren, terwijl zelf apetrots zijn dat ze 'schoon' zijn, en gevaccineerden prikschapen noemen...
pi_203716987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Elk weldenkend mens weet ook dat de regels terugkomen als het nodig is. En dan begint het riedeltje weer van vooraf aan krijsende wappies die de grootste onzin roepen.
Ow oke fijn om te weten dat dat geen wappie theorie meer is inmiddels :)
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_203717103
"We komen hier niet uit, we moeten nog 10 jaar rekening houden met maatregelen".

twitter

Wappie-argument van wappie-minister Lauterbach.
pi_203717324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef Vasilevski het volgende:
"We komen hier niet uit, we moeten nog 10 jaar rekening houden met maatregelen".

[ twitter ]

Wappie-argument van wappie-minister Lauterbach.
Nee, die laat een realistisch beeld zien. Een wappie zou dit volledig uit zijn verband rukken.
pi_203717346
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:22 schreef Za het volgende:

[..]
Daar lijkt het op.
Zelfs de emotie blijdschap en opluchting is sommigen blijkbaar vreemd.
Liever volharden in frustratie, het is triest, deze hele thread. :')
je totale gebrek aan humor is verbazingwekkend.
pi_203717494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die laat een realistisch beeld zien. Een wappie zou dit volledig uit zijn verband rukken.
Waarop baseer je dat dat realistisch is? Welke griep- of coronavirussen hebben 10 jaar lang een pandemie veroorzaakt die zo erg is dat er 10 jaar niet-farmaceutische interventies tegen nodig waren?
pi_203717783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Waarop baseer je dat dat realistisch is? Welke griep- of coronavirussen hebben 10 jaar lang een pandemie veroorzaakt die zo erg is dat er 10 jaar niet-farmaceutische interventies tegen nodig waren?
Wat heeft griep hiermee te maken?
En welk ander coronavirus heeft een pandemie van de huidige omvang veroorzaakt?

Anyway, hij geeft enkel aan dat de pandemie mogelijk tot 10 jaar kan duren, maar dat we in de goede richting zitten qua opbouw van basisimmuniteit tegen het virus. Alleen gaat dat niet bij iedereen even snel, dus is het mogelijk dat in de toekomst weer maatregelen nodig zijn.

Er wordt dus niet gezegd dat er 10 jaar lang maatregelen nodig zijn.
pi_203718240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Gevaccineerde mensen shedden eiwitten van het vaccin. Zwemmen in hetzelfde zwembad als waar gevaccineerde mensen hebben gedaan, moet je hier doen!
Ook door dat shedden hebben niet-gevaccineerde vrouwen last van menstruatiestoornissen na contact met gevaccineerde mensen.
Ehm, je weet dat dit verhaal over shedden bij pfyser zelf vandaan kwam? https://cdn.pfizer.com/pf(...)Protocol_Nov2020.pdf
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203718300
Pas over een jaar of 5 kan men een analyse doen van wat nu uiteindelijk wel/niet 'wappie' was.
Maar deze uit het begin van de hele ellende vind ik wel geinig:
pi_203718364
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft griep hiermee te maken?
En welk ander coronavirus heeft een pandemie van de huidige omvang veroorzaakt?

Anyway, hij geeft enkel aan dat de pandemie mogelijk tot 10 jaar kan duren, maar dat we in de goede richting zitten qua opbouw van basisimmuniteit tegen het virus. Alleen gaat dat niet bij iedereen even snel, dus is het mogelijk dat in de toekomst weer maatregelen nodig zijn.

Er wordt dus niet gezegd dat er 10 jaar lang maatregelen nodig zijn.
Wat dacht je van de griepgolf van 2015? Ziekenhuizen lagen overvol, het was code zwart en operaties werden uitgesteld. Maar vreemd genoeg hadden we toen geen lock down of vaccinatie voor iedereen.

Kan je nagaan wat de woorden "we doen het voor het ziekenhuis" betekent hebben. Whahahaha! Maar goed dat mensen zo slecht van geheugen zijn anders had niemand daarin getrapt.
pi_203718469
Straks moet je bij de grens of bij de deur van de horeca laten zien dat je gevaccineerd bent.
pi_203718905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Wat dacht je van de griepgolf van 2015? Ziekenhuizen lagen overvol, het was code zwart en operaties werden uitgesteld. Maar vreemd genoeg hadden we toen geen lock down of vaccinatie voor iedereen.

Kan je nagaan wat de woorden "we doen het voor het ziekenhuis" betekent hebben. Whahahaha! Maar goed dat mensen zo slecht van geheugen zijn anders had niemand daarin getrapt.
Griepgolf van 21 weken vergelijken met een pandemie van bijna 3 jaar _O-
pi_203730088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Die golf duurde toen ook maanden?

quote:
Tja, als je naar de cijfers kijkt heeft Covid geen precedent.
En daar gaat het in feite om.
pi_203730110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Questular het volgende:

[..]
Was die toen 21 weken?
Meestal is er. Griepgolf 9-11 weken en de piek waarin de ziekenhuizen vol stromen nog korter.
pi_203730352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ehm, je weet dat dit verhaal over shedden bij pfyser zelf vandaan kwam? https://cdn.pfizer.com/pf(...)Protocol_Nov2020.pdf
Het hele woord Shedden staat niet in dat verslag, en hoezo zou een ongevaccineerde vrouw menstruatieklachten krijgen na contact met een gevacccineerd persoon?
pi_203730949
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het hele woord Shedden staat niet in dat verslag, en hoezo zou een ongevaccineerde vrouw menstruatieklachten krijgen na contact met een gevacccineerd persoon?
Dacht je dat ze dat woord letterlijk zouden gebruiken dan? Tuurlijk wordt dat verbasterd in een zo'n onderzoek. Maar ik snap de kritiek. Ik heb hier nog een bron ervan die het wel letterlijk meld: https://archive.md/IDFUs

Dat verhaal van die vrouwen die elkaar besmetten herken ik niet.
pi_203731021
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik vergelijk code zwart met code zwart. ;)
pi_203731658
Deze hele storm "Eunice" komt wel erg goed uit he, zogenaamd worden de maatregelen afgeschaft en dan waait het opeens heel hard zodat we toch nog allemaal "thuis moeten blijven". Nou mij hou je niet voor de gek, volgens mij is Eunice gewoon in een lab gemaakt.
pi_203731723
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Dacht je dat ze dat woord letterlijk zouden gebruiken dan? Tuurlijk wordt dat verbasterd in een zo'n onderzoek. Maar ik snap de kritiek. Ik heb hier nog een bron ervan die het wel letterlijk meld: https://archive.md/IDFUs

Dat verhaal van die vrouwen die elkaar besmetten herken ik niet.
Maar dat lijkt op een wappie artikel.
Heb je concreet bewijs dat volgens Pfizer gevaccineerde mensen een gevaar vormen voor ongevaccineerde mensen doordat ze spike eiwitten Shedden?
pi_203731752
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:31 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ik vergelijk code zwart met code zwart. ;)
Appels en peren.
Beide fruit.
pi_203732064
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 00:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat lijkt op een wappie artikel.
Heb je concreet bewijs dat volgens Pfizer gevaccineerde mensen een gevaar vormen voor ongevaccineerde mensen doordat ze spike eiwitten Shedden?
Alsof je in paniek schiet ervan... weet dat het nieuws al achterhaald en weerlegd is. Ik vertel alleen maar wie het verhaal zelf de wereld in heeft geholpen, meer niet. Als je het beter weet dan hoor ik het graag.
pi_203732282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 02:06 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Alsof je in paniek schiet ervan... weet dat het nieuws al achterhaald en weerlegd is. Ik vertel alleen maar wie het verhaal zelf de wereld in heeft geholpen, meer niet. Als je het beter weet dan hoor ik het graag.
Nou, je zegt dat Pfizer dat zelf heeft geschreven, maar dat kan ik niet terugvinden
pi_203735487
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, je zegt dat Pfizer dat zelf heeft geschreven, maar dat kan ik niet terugvinden
Dat kan, dat staat ook wel bekend als de confirmation bias. Die kan ik wel doorbreken: https://blog.nomorefakene(...)om-person-to-person/
pi_203735888
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Dat kan, dat staat ook wel bekend als de confirmation bias. Die kan ik wel doorbreken: https://blog.nomorefakene(...)om-person-to-person/
Ziet er echt heel betrouwbaar uit _O- .....

Een een wetenschappelijke onderbouwing van null. Correlatie vs causaliteit.

Ontopic, en ook direct van toepassing:
• Wappies die iets lezen in artikelen, maar eigenlijk niet begrijpen wat er in staan.
• Artikelen aanhalen voor hun mening, die precies het tegenovergestelde zeggen.
• Selectief knip en plakwerk, om hun argument sterker te laten lijken
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 19 februari 2022 @ 11:48:51 #109
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_203735978
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

• Wappies die iets lezen in artikelen, maar eigenlijk niet begrijpen wat er in staan.
Ziet er inderdaad geweldig betrouwbaar uit. Dan noem je je website Nomorefakenews en dan zie je al bij de eerste regel met welke insteek het geschreven is.. _O-
  zaterdag 19 februari 2022 @ 11:50:26 #110
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203735997
Hugo 'vrijwillig is vrijwillig en niet via een omweg....dat zouden we graag wettelijk vastleggen zodat een verplichting onmogelijk is'.

Ondertussen via allerlei wegen proberen zoveel mogelijk 'drang' op te leggen terwijl juristen proberen wettelijk een plicht voor elkaar te krijgen.
To BG or not to BG!
pi_203736181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:00 schreef Monomeism het volgende:
Het zal na 1 prik niet klaar zijn :')
Er is letterlijk vanaf begin af aan gezegd dat het kan één prik niet genoeg gaat zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er komt een coronatoegangsbewijs of een vaccinatiepaspoort.

Een echte dijenkletser.
Een vaccinatiepaspoort heeft altijd al bestaan en er is ook van begin af aan al gesproken over een coronatoegangsbewijs

quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er zouden nadat de grote vaccinatieronde van 2021 was afgerond toch weer lockdowns en vrijheidsbeperkende maatregelen ingevoerd worden. Ben blij dat dat nooit uitgekomen is :)
Was misschien niet slim van politici om dit zo te brengen maar we zijn overgeleverd aan de grillen van dit virus. Daarmee kun je geen afspraken/beloften maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:49 schreef KroketBroodje het volgende:
"we worden gegijzeld door de ongevaccineerde!!"
"als je het vaccin neemt dan krijg je jouw vrijheden terug"
"Was net iemand in de trein die geen mondkapje droeg!! Ik ben zo bang dat ik nu corona heb"
"De besmettingen zijn nu laag dus we zijn van de maatregelen af"
"als je het vaccin neemt dan heb je nog maar 90% kans om corona te krijgen"
Zelf uitspraken verzinnen zodat je iets hebt om aan te vallen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Halcon het volgende:
Straks moet je bij de grens of bij de deur van de horeca laten zien dat je gevaccineerd bent.
Ook dit is iets dat van begin af aan al door iedereen besproken werd

Samenvatting: wappies die in dit topic willen meedoen verzinnen uitspraken of nemen de meer pessimistische uitspraken die echt al van begin af aan ook door experts werden gedaan over en doen net alsof zij de enige zijn die deze hele tijd gelijk hebben gehad.
pi_203736226
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Intint het volgende:

[..]
Er is letterlijk vanaf begin af aan gezegd dat het kan één prik niet genoeg gaat zijn.
[..]
Een vaccinatiepaspoort heeft altijd al bestaan en er is ook van begin af aan al gesproken over een coronatoegangsbewijs
[..]
Was misschien niet slim van politici om dit zo te brengen maar we zijn overgeleverd aan de grillen van dit virus. Daarmee kun je geen afspraken/beloften maken.
[..]
[..]

Samenvatting: wappies die in dit topic willen meedoen verzinnen uitspraken of nemen de meer pessimistische uitspraken die echt al van begin af aan ook door experts werden gedaan over en doen net alsof zij de enige zijn die deze hele tijd gelijk hebben gehad.
:')
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203736396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:48 schreef qltel het volgende:

[..]
Ziet er inderdaad geweldig betrouwbaar uit. Dan noem je je website Nomorefakenews en dan zie je al bij de eerste regel met welke insteek het geschreven is.. _O-
Op die site gaat zelfs een discussie over HIV vs AIDS.

Gewoon de zoveelste wappie / complot website.

Bijzonder hoe men dit soort sites altijd gelooft of als bron durft te gebruiken. En dan noemen andere soms schapen of kritisch denken of zelf onderzoek doen. Maar wel dit soort bronnen geloven en gebruiken.
pi_203736453
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:19 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
:')
Daar zet je me inhoudelijk toch echt even tegen de muur. Hulde!
pi_203736588
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Je had ook de passage in het Pfizer rapport kunnen citeren.
Maar in plaats daarvan link je gewoon naar de volgende site die beweert dat gevacccineerden een gevaar vormen voor ongevaccineerden :o
pi_203736799
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:37 schreef Intint het volgende:

[..]
Daar zet je me inhoudelijk toch echt even tegen de muur. Hulde!
Nee daar kan ik echt niemand tegenop tegen jouw argumenten, insane dude je hebt de argumenten prijs gewonnen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203736875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Whahah ironisch. Ik haal alleen die wappie website aan omdat daar duidelijke quotes staan van het onderzoek van pfizer. En dat doe ik omdat er een vaxxer is die te lui is om te lezen. Dus wie leest er nou niet? Wie zit er vast in een bias omdat er iets is wat tegen het geloof ingaat?

Het domme is, ik heb zelf benadrukt dat het weerlegd nieuws is. Het verhaal zelf is dus niet eens onderwerp van discussie, want we bespraken wie de bron van van dat verhaal. Meer niet.

En het is niet slim om als vaxxer de onderzoeken van Pfizer af te kraken, want op basis van dezelfde onderzoeken ben je gaan vaccineren.

Ik hoop maar dat dit aankomt ik zit hier in de tranen. Ik weet alleen niet of het tranen zijn van het lachen of als plaatsvervangende schaamte.
pi_203736967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je had ook de passage in het Pfizer rapport kunnen citeren.
Maar in plaats daarvan link je gewoon naar de volgende site die beweert dat gevacccineerden een gevaar vormen voor ongevaccineerden :o
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.

Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
pi_203737086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:03 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Nee daar kan ik echt niemand tegenop tegen jouw argumenten
Jij in ieder geval blijkbaar niet nee.
pi_203737232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.

Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
In ieder geval past je argumentatie goed bij dit topic.
pi_203738470
quote:

[..]

Verstandig, want ik blijf bij wappies uit de buurt aangezien die zich vaak toch niet laten testen of, wanneer ze zich wel testen, bij een positieve uitslag toch "gewoon" naar buiten gaan.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203740038
Facebook universiteit opleidingen....

twitter
pi_203740782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Intint het volgende:

[..]
[..]
En toch waren er heel veel mensen die de jansen prik haalden omdat ze er dan na 1 prik vanaf waren. En zo veel mensen verbaasd dat ze er nog een paar moeten nemen, net zoals er mensen verbaasd zijn dat hun qr code komt te vervallen zonder booster. Maar we gaan lekker met zn allen doen alsof dit vanaf begins af aan algemeen bekend was.
quote:
Een vaccinatiepaspoort om te kunnen reizen en om naar de macdonalds te kunnen zijn twee verschillende dingen. En in het begin werd er gezegd dat we dat in nederland niet zouden doen. Ik ben zo vaak voor wappie uitgemaakt omdat ik het over een vaccinatie paspoort had.
quote:
Er was wereldwijd al genoeg informatie beschikbaar om dit te kunnen voorzien. Is niet een kwestie van oopsie er iets onverwachts gebeurd, maar een kwestie van of bijzonder incapabele politici of bewust misleidende politici.
quote:
Precies wat dit topic is dus.. "hey allemaal laten we gekke ideeen die ik ergens heb gehoord hier samengooien en die toewijzen aan de wappie groep!" Iets met de pot en de ketel maar dan nog een tikkeltje erger.
quote:
en daarvan werd gezegd dat we in nederland niet aan zulke draconische maatregelen zouden doen. Niet eens alleen in nederland, in het begin werd er geclaimed dat dit in het westen niet zou gebeuren en niet eens mogelij zou zijn en blabla.
quote:
Samenvatting: Zowel de wappies als de schaapies hebben idioten in de groep zitten, en zowel de wappies als de schaapies hebben mensen die hun claims baseren op feiten. Beetje net zoals dat werkt met normale mensen, individuen enzo.
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
  zaterdag 19 februari 2022 @ 23:43:50 #124
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203748107
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, echt hilarisch.
En dat gewoon vol blijven houden, ondanks dat in 2020 de oversterfte 5x hoger was dan in 2018, het enige jaar dat de wappies als voorbeeld weten aan te halen (vast niet omdat dat jaar uitzonderlijk veel griepdoden vielen :7 ).
Die oversterfte komt door de gifspuit, de ziekenhuizen liggen vol met mensen met vaccinatieschade!!!

Elke dode wordt opgeschreven als een corona dode!! Ik ken verpleegkundigen, ik weet genoeg!! Zij hebben ZWIJGPLICHT!!!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203748896
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Die oversterfte komt door de gifspuit, de ziekenhuizen liggen vol met mensen met vaccinatieschade!!!

Elke dode wordt opgeschreven als een corona dode!! Ik ken verpleegkundigen, ik weet genoeg!! Zij hebben ZWIJGPLICHT!!!
Yup, met terugwerkende kracht _O-
  zondag 20 februari 2022 @ 11:22:26 #126
37887 Dauthi
Progressive
pi_203751316
quote:
Ik zal aftrappen:

"Het mondkapje werkt niet, ik ga niet met zo'n muilkorf lopen hurrdurr"

Betekent dit dan dat Jaap van Dissel, het RIVM en het OMT een stel wappies zijn?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_203763375
"Het mondkapje werkt" en vervolgens iedere keer als het niet meer verplicht is gelijk niet meer dragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203763669
quote:
80s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:59 schreef ludovico het volgende:
"Het mondkapje werkt" en vervolgens iedere keer als het niet meer verplicht is gelijk niet meer dragen.
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.
pi_203763920
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.
Als analogie voor de tijdelijke noodwet waarvan ik de naam vergeten ben: Voor de zekerheid dat mondkapje toch maar opzetten want wie weet doet het nog iets wat we nu nog niet weten of komt er nog wel iets aan waardoor het nodig is. (mondkapjes afschaffen verhoogt het "risico op risico's" zoals de minister president het zou noemen).
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_203765722
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.
Als analogie voor de tijdelijke noodwet waarvan ik de naam vergeten ben: Voor de zekerheid dat mondkapje toch maar opzetten want wie weet doet het nog iets wat we nu nog niet weten of komt er nog wel iets aan waardoor het nodig is. (mondkapjes afschaffen verhoogt het "risico op risico's" zoals de minister president het zou noemen).
Ach, in ieder geval hebben ze de mondkapjesplicht ingetrokken, en in het verleden ook al.
pi_203766915
Sars-cov-2/Covid-19 is nog nooit geïsoleerd
pi_203772692
hier 2 brieven die onze gemeenteraad binnen gekomen zijn.

https://online.ibabs.eu/i(...)b2-a0b2-6f8379f12704

https://online.ibabs.eu/i(...)66-8523-52f29bffb118

Ik weet niet wat sommige mensen tegenwoordig in hun neus stoppen, maar ik adviseer deze om behoorlijk te minderen.
pi_203773672
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor :')

Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:

Ja maar ik ken iemand die erg ziek is geworden van corona!
Ja maar na de prik krijgen we al onze vrijheden terug!
Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!
Wil je op je geweten hebben dat je een bejaarde vermoord?!
Vrijwillig is vrijwillig en niet via een omweg...
Facts don't care about your feelings
pi_203776580
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor :')

Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:

Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!

Je kunt natuurlijk ook zelf een dergelijk topic maken he?

voor inspiratie kun je hier terecht: https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/
pi_203778021
quote:

[..]

Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken. :s)
ROBODEMONS..................|:(
pi_203778439
quote:

pi_203778804
Kijk die wappies zijn in principe de onderlaag van de samenleving. De groep die vatbaar is voor complotten en niet perse stabiel zijn.

Doordat ze makkelijk beïnvloedbaar zijn voor indoctrinatie door zelf verklaarde "experts" lopen ze achter een verhaal aan dat hun achterdocht in nagenoeg alles "bevestigd". Hierdoor zullen ze continue op zoek zijn naar informatie die hun narratief bevestigd.

Ook die great reset (die nooit gaat komen) zal qua tijdspanne worden opgeschoven. "want hunnie benne de narratief opgeschoven, heb ik gelezen op feesboek van Hannie de Jong uit Urk".

Met het verdwijnen van de covid regels en hopelijk ook ernstige disruptie van de zorg door covid zullen ze vast wel iets nieuws vinden om achteraan te lopen. De Willem Engels van deze wereld gebruiken deze wappie groepen om er zelf beter van te worden. Goede business :Y
pi_203779150
quote:

Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.
pi_203779468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Questular het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.
:O
Facts don't care about your feelings
pi_203779498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
[..]
:O
Je zult je maar druk maken om zo een onbenullige dingetjes :')
pi_203780621
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken. :s)
Dit is het probleem van veel vaxxers, ze zijn zo onbelezen. Als je even terug kijkt dan zie je dat ik het preventief doe. :)
pi_203781363
quote:

[..]
Het staat er dus niet in
Cherry picking is een slecht excuus, aangezien het specifiek ging over wappies die gevaccineerden gevaarlijk vinden omdat ze spike eiwitten shedden, waardoor ongevaccineerde vrouwen menstruatieklachten krijgen.
Jij zegt dat dat in dat rapport van Pfizer staat, maar kunt niet aanwijzen waar precies.

quote:
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.
pi_203781461
quote:

[..]

Zou je neuken zonder condoom met iemand die aids heeft?
pi_203781606
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben? :')
pi_203781640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het staat er dus niet in
Cherry picking is een slecht excuus, aangezien het specifiek ging over wappies die gevaccineerden gevaarlijk vinden omdat ze spike eiwitten shedden, waardoor ongevaccineerde vrouwen menstruatieklachten krijgen.
Jij zegt dat dat in dat rapport van Pfizer staat, maar kunt niet aanwijzen waar precies.
[..]
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.
pi_203781816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben? :')
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?
pi_203781876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:39 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.
Klopt, dat was het wappie verhaal waarmee miss Sly aankwam, maar jij kwam met bronnen die daar een waarheid in zouden aantonen.
En behalve bedenkelijke artikelen die gevaccineerden ook als gevaarlijk voor ongevaccineerden beschouwen vanwege het Shedden van spikes kwam je vervolgens niet met bewijs.
pi_203781883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?
Zo werkt dat in wappieland, de wappie heeft gelijk totdat het tegendeel is aangetoond.
pi_203782224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Heeft op de Facebook gestaan.
pi_203782347
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Heeft op de Facebook gestaan.
Niet hier in het topic in iedergeval, das duidelijk.
pi_203782378
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef KlaasVermeer het volgende:

[..]
Nee, daar is dit topic ook niet voor.
pi_203782444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef KlaasVermeer het volgende:

[..]
Klopt, want:
Post hier alle argumenten die de wappies de afgelopen twee jaar hebben aangedragen om wat voor reden dan ook.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:59:17 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203784465
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Het nut is mensen uitlachen die hier al twee jaar lang feitenvrije drek neerpleuren.

Die mogen gewoon flink belachelijk gemaakt worden. Hebben ze helemaal verdiend.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 19:07:08 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203784603
Nog even een paar

dE oVerHeId wIl DAt wE AlLEeN nOg bRaAf tHuIsZitTeN!!!!!

wE wOrDeN gEbRuIkT aLs LaBoRatOrIum!!!!

eR zItTuH ChIpS iN hEt vAcCin!!1

jULlIe zIjn alLuhMaal sChAapjus
pi_203792323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Hexagon het volgende:

Het nut is mensen uitlachen die hier al twee jaar lang feitenvrije drek neerpleuren.

Die mogen gewoon flink belachelijk gemaakt worden. Hebben ze helemaal verdiend.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Hexagon het volgende:
Nog even een paar

dE oVerHeId wIl DAt wE AlLEeN nOg bRaAf tHuIsZitTeN!!!!!

wE wOrDeN gEbRuIkT aLs LaBoRatOrIum!!!!

eR zItTuH ChIpS iN hEt vAcCin!!1

jULlIe zIjn alLuhMaal sChAapjus
Het is jammer dat je de tragiek van je eigen posts niet beseft.

Je maakt niemand belachelijk.

Je etaleert slechts dat je niet in een situatie van subjectief welzijn verkeerd, door ipv te genieten van je herwonnen vrijheid dit soort posts te plaatsen, en dat geldt voor velen hier. Ik zie frustratie ipv opluchting.

Zonde.
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 05:24:03 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203792326
Mooiste vind ik dat je niet iedere criticus wappie mag noemen wat niemand doet maar vervolgens wel elk puntje van terechte kritiek claimen als een grootse overwinning voor het wappiedom

Alles wat wij zeggen komt uit jongons, als iets niet klopt dan komt dat tussen nu en godweetwanneer ook wel uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203792366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 05:16 schreef Za het volgende:

[..]
[..]

Je etaleert slechts dat je niet in een situatie van subjectief welzijn verkeerd, door ipv te genieten van je herwonnen vrijheid dit soort posts te plaatsen, en dat geldt voor velen hier. Ik zie frustratie ipv opluchting.

Zonde.
De herwonnen vrijheid zoals jij het noemt was niet mogelijk volgens de wappie doctrine.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:33:24 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203793251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 05:16 schreef Za het volgende:

[..]
[..]

Zonde.
Bepaal jij hoe ik mijn vrijheid moet gebruiken? Dat is geen vrijheid.

En het is juist heerlijk genieten om tussen twee meetings op het werk door, met een lekker muziekje erbij, wappies eens te wijzen op wat voor totale stierenschijt ze op internet gepleurd hebben. En vooral dat wappies eventjes niet zomaar wegkomen met hun totaal asociale en geestelijk labiele gedrag. Ze mogen hun vrijheid even in schaamte en nederigheid vieren en we hoeven hun labiele schrijfsels niet serieus te nemen.

Ontopic maar weer

"mOrGuH gAaN 5Gee MaStuH AaN eN gAaN GeVakSinEerDuH DooD"

"kLaUs SwAp wIl AlLuS AfPakKe"

"wE LeVuh iN eEn diKtAtuur"
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:12:26 #159
37887 Dauthi
Progressive
pi_203793650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bepaal jij hoe ik mijn vrijheid moet gebruiken? Dat is geen vrijheid.

Dat doet de overheid inmiddels al 2 jaar...

:|W
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:14:35 #160
37887 Dauthi
Progressive
pi_203793685
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 06:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
De herwonnen vrijheid zoals jij het noemt was niet mogelijk volgens de wappie doctrine.
De vrijheid en burgerrechten ivm februari 2020 zijn nog steeds ingeperkt hoor.
Dus waar dat "herwonnen" vandaan komt, dat lijkt me toch een verschuiving van jouw perspectief, en niet van de teruggave van de vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')