Betekent dit dan dat Jaap van Dissel, het RIVM en het OMT een stel wappies zijn?quote:Ik zal aftrappen:
"Het mondkapje werkt niet, ik ga niet met zo'n muilkorf lopen hurrdurr"
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:59 schreef ludovico het volgende:
"Het mondkapje werkt" en vervolgens iedere keer als het niet meer verplicht is gelijk niet meer dragen.
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.
Ach, in ieder geval hebben ze de mondkapjesplicht ingetrokken, en in het verleden ook al.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.
Als analogie voor de tijdelijke noodwet waarvan ik de naam vergeten ben: Voor de zekerheid dat mondkapje toch maar opzetten want wie weet doet het nog iets wat we nu nog niet weten of komt er nog wel iets aan waardoor het nodig is. (mondkapjes afschaffen verhoogt het "risico op risico's" zoals de minister president het zou noemen).
Je kunt natuurlijk ook zelf een dergelijk topic maken he?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor![]()
Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:
Ja maar ik ken iemand die erg ziek is geworden van corona!
Ja maar na de prik krijgen we al onze vrijheden terug!
Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!
Wil je op je geweten hebben dat je een bejaarde vermoord?!
Vrijwillig is vrijwillig en niet via een omweg...
Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.
Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor![]()
Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:
Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!
Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.
Dit is het probleem van veel vaxxers, ze zijn zo onbelezen. Als je even terug kijkt dan zie je dat ik het preventief doe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken.
Het staat er dus niet inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.quote:Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
Zou je neuken zonder condoom met iemand die aids heeft?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het staat er dus niet in
Cherry picking is een slecht excuus, aangezien het specifiek ging over wappies die gevaccineerden gevaarlijk vinden omdat ze spike eiwitten shedden, waardoor ongevaccineerde vrouwen menstruatieklachten krijgen.
Jij zegt dat dat in dat rapport van Pfizer staat, maar kunt niet aanwijzen waar precies.
[..]
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben?
Klopt, dat was het wappie verhaal waarmee miss Sly aankwam, maar jij kwam met bronnen die daar een waarheid in zouden aantonen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:39 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.
Zo werkt dat in wappieland, de wappie heeft gelijk totdat het tegendeel is aangetoond.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?
Heeft op de Facebook gestaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |