abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2022 @ 11:22:26 #126
37887 Dauthi
Progressive
pi_203751316
quote:
Ik zal aftrappen:

"Het mondkapje werkt niet, ik ga niet met zo'n muilkorf lopen hurrdurr"

Betekent dit dan dat Jaap van Dissel, het RIVM en het OMT een stel wappies zijn?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_203763375
"Het mondkapje werkt" en vervolgens iedere keer als het niet meer verplicht is gelijk niet meer dragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203763669
quote:
80s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:59 schreef ludovico het volgende:
"Het mondkapje werkt" en vervolgens iedere keer als het niet meer verplicht is gelijk niet meer dragen.
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203763920
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodra iets niet meer nodig is ga je het ook niet meer toepassen natuurlijk.
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.
Als analogie voor de tijdelijke noodwet waarvan ik de naam vergeten ben: Voor de zekerheid dat mondkapje toch maar opzetten want wie weet doet het nog iets wat we nu nog niet weten of komt er nog wel iets aan waardoor het nodig is. (mondkapjes afschaffen verhoogt het "risico op risico's" zoals de minister president het zou noemen).
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_203765722
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ging de overheid maar op deze manier om met wetten en maatregelen. Daar speelt politiek helaas nog mee.
Als analogie voor de tijdelijke noodwet waarvan ik de naam vergeten ben: Voor de zekerheid dat mondkapje toch maar opzetten want wie weet doet het nog iets wat we nu nog niet weten of komt er nog wel iets aan waardoor het nodig is. (mondkapjes afschaffen verhoogt het "risico op risico's" zoals de minister president het zou noemen).
Ach, in ieder geval hebben ze de mondkapjesplicht ingetrokken, en in het verleden ook al.
pi_203766915
Sars-cov-2/Covid-19 is nog nooit geïsoleerd
pi_203772692
hier 2 brieven die onze gemeenteraad binnen gekomen zijn.

https://online.ibabs.eu/i(...)b2-a0b2-6f8379f12704

https://online.ibabs.eu/i(...)66-8523-52f29bffb118

Ik weet niet wat sommige mensen tegenwoordig in hun neus stoppen, maar ik adviseer deze om behoorlijk te minderen.
pi_203773672
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor :')

Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:

Ja maar ik ken iemand die erg ziek is geworden van corona!
Ja maar na de prik krijgen we al onze vrijheden terug!
Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!
Wil je op je geweten hebben dat je een bejaarde vermoord?!
Vrijwillig is vrijwillig en niet via een omweg...
Facts don't care about your feelings
pi_203776580
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Hilarisch dat zo'n topic mag blijven bestaan maar als je een opsomming gaat maken van onzin van politici, dom geneuzel van pro vaxxers, tegenstelling tussen "experts" of gewoon glasharde leugens dan word je zo gebanned. Oh nee wacht, dit is natuurlijk humor :')

Oke dan, aangezien ik de meeste mensen ook wappies noem.. .maar dan die de afgelopen 2 jaar zo angstig doen over corona heb ik ook een paar leuke quotes:

Waarom zouden ze zulke strenge corona maatregelen willen daar hebben ze helemaal geen baat bij!

Je kunt natuurlijk ook zelf een dergelijk topic maken he?

voor inspiratie kun je hier terecht: https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/
pi_203778021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.

Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken. :s)
ROBODEMONS..................|:(
pi_203778439
quote:

pi_203778804
Kijk die wappies zijn in principe de onderlaag van de samenleving. De groep die vatbaar is voor complotten en niet perse stabiel zijn.

Doordat ze makkelijk beïnvloedbaar zijn voor indoctrinatie door zelf verklaarde "experts" lopen ze achter een verhaal aan dat hun achterdocht in nagenoeg alles "bevestigd". Hierdoor zullen ze continue op zoek zijn naar informatie die hun narratief bevestigd.

Ook die great reset (die nooit gaat komen) zal qua tijdspanne worden opgeschoven. "want hunnie benne de narratief opgeschoven, heb ik gelezen op feesboek van Hannie de Jong uit Urk".

Met het verdwijnen van de covid regels en hopelijk ook ernstige disruptie van de zorg door covid zullen ze vast wel iets nieuws vinden om achteraan te lopen. De Willem Engels van deze wereld gebruiken deze wappie groepen om er zelf beter van te worden. Goede business :Y
pi_203779150
quote:

Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.
pi_203779468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Questular het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, daarvoor loopt een topic op BNW.
:O
Facts don't care about your feelings
pi_203779498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
[..]
:O
Je zult je maar druk maken om zo een onbenullige dingetjes :')
pi_203780621
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Waarom ben je bang voor gevaccineerden? Jouw immuunsysteem is toch superieur? Corona kost jou toch alleen 2 hoestjes? Dus je hoeft ook niet bang te zijn om besmet te raken. :s)
Dit is het probleem van veel vaxxers, ze zijn zo onbelezen. Als je even terug kijkt dan zie je dat ik het preventief doe. :)
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203781363
quote:

[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.
Het staat er dus niet in
Cherry picking is een slecht excuus, aangezien het specifiek ging over wappies die gevaccineerden gevaarlijk vinden omdat ze spike eiwitten shedden, waardoor ongevaccineerde vrouwen menstruatieklachten krijgen.
Jij zegt dat dat in dat rapport van Pfizer staat, maar kunt niet aanwijzen waar precies.

quote:
Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.
pi_203781461
quote:

[..]

Zou je neuken zonder condoom met iemand die aids heeft?
pi_203781606
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben? :')
pi_203781640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het staat er dus niet in
Cherry picking is een slecht excuus, aangezien het specifiek ging over wappies die gevaccineerden gevaarlijk vinden omdat ze spike eiwitten shedden, waardoor ongevaccineerde vrouwen menstruatieklachten krijgen.
Jij zegt dat dat in dat rapport van Pfizer staat, maar kunt niet aanwijzen waar precies.
[..]
Preventief, vanwege een ziekte die volgens de wappies een lichte verkoudheid betreft.
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203781816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Wanneer gaat iemand nu eens argumenten posten waarom wappies ongelijk hebben? :')
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?
pi_203781876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:39 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Alleen in jouw gedachten gaat het specifiek over vrouwen met menstruatieklachten want ik heb dat nooit gezegd. Kijk het maar na.
Klopt, dat was het wappie verhaal waarmee miss Sly aankwam, maar jij kwam met bronnen die daar een waarheid in zouden aantonen.
En behalve bedenkelijke artikelen die gevaccineerden ook als gevaarlijk voor ongevaccineerden beschouwen vanwege het Shedden van spikes kwam je vervolgens niet met bewijs.
pi_203781883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Hebben ze dan ooit onderbouwd gelijk gehad?
Zo werkt dat in wappieland, de wappie heeft gelijk totdat het tegendeel is aangetoond.
pi_203782224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef KlaasVermeer het volgende:
Heeft op de Facebook gestaan.
pi_203782347
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Heeft op de Facebook gestaan.
Niet hier in het topic in iedergeval, das duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')