Nee, daar is dit topic ook niet voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Niet hier in het topic in iedergeval, das duidelijk.
Klopt, want:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Niet hier in het topic in iedergeval, das duidelijk.
Het nut is mensen uitlachen die hier al twee jaar lang feitenvrije drek neerpleuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?
Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?
Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.
Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Hexagon het volgende:
Het nut is mensen uitlachen die hier al twee jaar lang feitenvrije drek neerpleuren.
Die mogen gewoon flink belachelijk gemaakt worden. Hebben ze helemaal verdiend.
Het is jammer dat je de tragiek van je eigen posts niet beseft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Hexagon het volgende:
Nog even een paar
dE oVerHeId wIl DAt wE AlLEeN nOg bRaAf tHuIsZitTeN!!!!!
wE wOrDeN gEbRuIkT aLs LaBoRatOrIum!!!!
eR zItTuH ChIpS iN hEt vAcCin!!1
jULlIe zIjn alLuhMaal sChAapjus
De herwonnen vrijheid zoals jij het noemt was niet mogelijk volgens de wappie doctrine.quote:Op woensdag 23 februari 2022 05:16 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Het is jammer dat je de tragiek van je eigen posts niet beseft.
Je maakt niemand belachelijk.
Je etaleert slechts dat je niet in een situatie van subjectief welzijn verkeerd, door ipv te genieten van je herwonnen vrijheid dit soort posts te plaatsen, en dat geldt voor velen hier. Ik zie frustratie ipv opluchting.
Zonde.
Bepaal jij hoe ik mijn vrijheid moet gebruiken? Dat is geen vrijheid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 05:16 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Je etaleert slechts dat je niet in een situatie van subjectief welzijn verkeerd, door ipv te genieten van je herwonnen vrijheid dit soort posts te plaatsen, en dat geldt voor velen hier. Ik zie frustratie ipv opluchting.
Zonde.
Dat doet de overheid inmiddels al 2 jaar...quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bepaal jij hoe ik mijn vrijheid moet gebruiken? Dat is geen vrijheid.
De vrijheid en burgerrechten ivm februari 2020 zijn nog steeds ingeperkt hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
De herwonnen vrijheid zoals jij het noemt was niet mogelijk volgens de wappie doctrine.
Dat doen ze met duidelijke redenen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat doet de overheid inmiddels al 2 jaar...
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat doen ze met duidelijke redenen.
Wappies daarentegen doen het op basis van allerlei gekte.
Fijn dat je het topic aanvult met nog meer wappie-monddiarree. Daar is het ook voor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Duidelijke reden die uit den duim gezogen zijn.
Nog hysterischer dan de door jou benoemde wappies.
Maar zelfs met duidelijke redenen is het volgens jouw eigen argumentatie geen vrijheid....
Dat noemen we cognitieve dissonantie.
En wanneer je uitgeluld bent over gaan tot de ad hominemquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fijn dat je het topic aanvult met nog meer wappie-monddiarree. Daar is het ook voor.
9/11 hoort weer in een ander wapie monddiarree topicquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:01 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En wanneer je uitgeluld bent over gaan tot de ad hominem
Net zo simpelistisch als die moslims die geloven dat 9/11 een Joods complot was en gelijktijdig een aanslag van Bin Laden
Herwonnen, geen avondklok, ruimere openingstijden, geen QR code, geen mondkapjes in de meeste situaties waarin ze eerst wel nodig waren, geen 1,5m, geen maximum aantal bezoekers binnenlocaties, evenementen met 500 of meer deelnemers weer mogelijk na test.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De vrijheid en burgerrechten ivm februari 2020 zijn nog steeds ingeperkt hoor.
Dus waar dat "herwonnen" vandaan komt, dat lijkt me toch een verschuiving van jouw perspectief, en niet van de teruggave van de vrijheid.
Maar blijkbaar wel dermate belachelijk dat je het tóch nodig vindt om er tegenin te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 05:16 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Zonde.
Ik heb dit al meerdere keren gezegd hier op fok maar zal het nog 1 x doen: we hebben al 2x eerder alle maatregelen losgelaten, en vervolgens weer allemaal ingevoerd door enge nieuwsberichtjes over variant x. Als deze bullshit volgende herfst/winter niet terug komt zijn we er pas definitief van af.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
De herwonnen vrijheid zoals jij het noemt was niet mogelijk volgens de wappie doctrine.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Ik heb dit al meerdere keren gezegd hier op fok maar zal het nog 1 x doen: we hebben al 2x eerder alle maatregelen losgelaten, en vervolgens weer allemaal ingevoerd door enge nieuwsberichtjes over variant x. Als deze bullshit volgende herfst/winter niet terug komt zijn we er pas definitief van af.
Daarnaast is pas de "vrijheid herwonnen" als de "Wet Tijdelijke Maatregelen" de prullenbak in gaat. Tot die tijd staat de grondwet nog steeds gewoon buitenspel.
Nou volgens mij hebben we al genoeg ingeleverd. Torenhoge energieprijzen, hoge inflatie, dure brandstof, woningnood, miljarden naar het klimaat, maar onze eigen burgers mogen onder een dekentje liggen. Moet ik nog even doorgaan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar dat is het punt niet.
Het punt is dat we onder dreiging van een gevaarlijk virus steeds verder geknecht zouden worden en steeds meer zouden inleveren, totdat de great reset was afgerond.
Daarin past niet het opschonen van alle maatregelen omdat het virus momenteel geen gevaar vormt.
Allemaal dankzij Covid?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:59 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nou volgens mij hebben we al genoeg ingeleverd. Torenhoge energieprijzen, hoge inflatie, dure brandstof, woningnood, miljarden naar het klimaat, maar onze eigen burgers mogen onder een dekentje liggen. Moet ik nog even doorgaan?
Klopt, als het virus weer oplaait begint het weer opnieuw.quote:Een QR-code die we nog steeds moeten laten zien bij het betreden van Nederlands grondgebied. Die coronapas is nog lang niet voorbij, nu alleen even in het binnenland. Maar als er een nieuwe heftige variant komt komt die QR-code gewoon weer tevoorschijn. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, dat wil ik dan ook meteen toegeven.
Oftewel de Nederlandse vrijheden zijn nog steeds beperkt, dank voor de bevestiging!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Herwonnen, geen avondklok, ruimere openingstijden, geen QR code, geen mondkapjes in de meeste situaties waarin ze eerst wel nodig waren, geen 1,5m, geen maximum aantal bezoekers binnenlocaties, evenementen met 500 of meer deelnemers weer mogelijk na test.
Daarmee zijn we nog niet op het peil van voor feb 2020, maar wel een stuk verder dan volgens het complotscenario zou gebeuren.
Ah, jij leeft dus in de illusie dat je niet vrij bent. Waarom rot je dan niet op naar een land dat wel vrij is?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Duidelijke reden die uit den duim gezogen zijn.
Nog hysterischer dan de door jou benoemde wappies.
Maar zelfs met duidelijke redenen is het volgens jouw eigen argumentatie geen vrijheid....
Dat noemen we cognitieve dissonantie.
Die zijn altijd beperkt, ultieme vrijheid bestaat niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oftewel de Nederlandse vrijheden zijn nog steeds beperkt, dank voor de bevestiging!
Ik mag inderdaad nog steeds 200 rijden hier, mijn vrijheid is/wordt nog steeds beperkt. Wappies sta op en laat je horen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oftewel de Nederlandse vrijheden zijn nog steeds beperkt, dank voor de bevestiging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |