Ik vergelijk code zwart met code zwart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Griepgolf van 21 weken vergelijken met een pandemie van bijna 3 jaar
Maar dat lijkt op een wappie artikel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Dacht je dat ze dat woord letterlijk zouden gebruiken dan? Tuurlijk wordt dat verbasterd in een zo'n onderzoek. Maar ik snap de kritiek. Ik heb hier nog een bron ervan die het wel letterlijk meld: https://archive.md/IDFUs
Dat verhaal van die vrouwen die elkaar besmetten herken ik niet.
Appels en peren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:31 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ik vergelijk code zwart met code zwart.
Alsof je in paniek schiet ervan... weet dat het nieuws al achterhaald en weerlegd is. Ik vertel alleen maar wie het verhaal zelf de wereld in heeft geholpen, meer niet. Als je het beter weet dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt op een wappie artikel.
Heb je concreet bewijs dat volgens Pfizer gevaccineerde mensen een gevaar vormen voor ongevaccineerde mensen doordat ze spike eiwitten Shedden?
Nou, je zegt dat Pfizer dat zelf heeft geschreven, maar dat kan ik niet terugvindenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 02:06 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Alsof je in paniek schiet ervan... weet dat het nieuws al achterhaald en weerlegd is. Ik vertel alleen maar wie het verhaal zelf de wereld in heeft geholpen, meer niet. Als je het beter weet dan hoor ik het graag.
Dat kan, dat staat ook wel bekend als de confirmation bias. Die kan ik wel doorbreken: https://blog.nomorefakene(...)om-person-to-person/quote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je zegt dat Pfizer dat zelf heeft geschreven, maar dat kan ik niet terugvinden
Ziet er echt heel betrouwbaar uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Dat kan, dat staat ook wel bekend als de confirmation bias. Die kan ik wel doorbreken: https://blog.nomorefakene(...)om-person-to-person/
Ziet er inderdaad geweldig betrouwbaar uit. Dan noem je je website Nomorefakenews en dan zie je al bij de eerste regel met welke insteek het geschreven is..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ziet er echt heel betrouwbaar uit.....
Een een wetenschappelijke onderbouwing van null. Correlatie vs causaliteit.
Ontopic, en ook direct van toepassing:
• Wappies die iets lezen in artikelen, maar eigenlijk niet begrijpen wat er in staan.
• Artikelen aanhalen voor hun mening, die precies het tegenovergestelde zeggen.
• Selectief knip en plakwerk, om hun argument sterker te laten lijken
Er is letterlijk vanaf begin af aan gezegd dat het kan één prik niet genoeg gaat zijn.quote:
Een vaccinatiepaspoort heeft altijd al bestaan en er is ook van begin af aan al gesproken over een coronatoegangsbewijsquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er komt een coronatoegangsbewijs of een vaccinatiepaspoort.
Een echte dijenkletser.
Was misschien niet slim van politici om dit zo te brengen maar we zijn overgeleverd aan de grillen van dit virus. Daarmee kun je geen afspraken/beloften maken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er zouden nadat de grote vaccinatieronde van 2021 was afgerond toch weer lockdowns en vrijheidsbeperkende maatregelen ingevoerd worden. Ben blij dat dat nooit uitgekomen is
Zelf uitspraken verzinnen zodat je iets hebt om aan te vallenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:49 schreef KroketBroodje het volgende:
"we worden gegijzeld door de ongevaccineerde!!"
"als je het vaccin neemt dan krijg je jouw vrijheden terug"
"Was net iemand in de trein die geen mondkapje droeg!! Ik ben zo bang dat ik nu corona heb"
"De besmettingen zijn nu laag dus we zijn van de maatregelen af"
"als je het vaccin neemt dan heb je nog maar 90% kans om corona te krijgen"
Ook dit is iets dat van begin af aan al door iedereen besproken werdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Halcon het volgende:
Straks moet je bij de grens of bij de deur van de horeca laten zien dat je gevaccineerd bent.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Intint het volgende:
[..]
Er is letterlijk vanaf begin af aan gezegd dat het kan één prik niet genoeg gaat zijn.
[..]
Een vaccinatiepaspoort heeft altijd al bestaan en er is ook van begin af aan al gesproken over een coronatoegangsbewijs
[..]
Was misschien niet slim van politici om dit zo te brengen maar we zijn overgeleverd aan de grillen van dit virus. Daarmee kun je geen afspraken/beloften maken.
[..]
Zelf uitspraken verzinnen zodat je iets hebt om aan te vallen
[..]
Ook dit is iets dat van begin af aan al door iedereen besproken werd
Samenvatting: wappies die in dit topic willen meedoen verzinnen uitspraken of nemen de meer pessimistische uitspraken die echt al van begin af aan ook door experts werden gedaan over en doen net alsof zij de enige zijn die deze hele tijd gelijk hebben gehad.
Op die site gaat zelfs een discussie over HIV vs AIDS.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad geweldig betrouwbaar uit. Dan noem je je website Nomorefakenews en dan zie je al bij de eerste regel met welke insteek het geschreven is..
Je had ook de passage in het Pfizer rapport kunnen citeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:00 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Dat kan, dat staat ook wel bekend als de confirmation bias. Die kan ik wel doorbreken: https://blog.nomorefakene(...)om-person-to-person/
Nee daar kan ik echt niemand tegenop tegen jouw argumenten, insane dude je hebt de argumenten prijs gewonnenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]
Daar zet je me inhoudelijk toch echt even tegen de muur. Hulde!
Whahah ironisch. Ik haal alleen die wappie website aan omdat daar duidelijke quotes staan van het onderzoek van pfizer. En dat doe ik omdat er een vaxxer is die te lui is om te lezen. Dus wie leest er nou niet? Wie zit er vast in een bias omdat er iets is wat tegen het geloof ingaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:38 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ziet er echt heel betrouwbaar uit.....
Een een wetenschappelijke onderbouwing van null. Correlatie vs causaliteit.
Ontopic, en ook direct van toepassing:
• Wappies die iets lezen in artikelen, maar eigenlijk niet begrijpen wat er in staan.
• Artikelen aanhalen voor hun mening, die precies het tegenovergestelde zeggen.
• Selectief knip en plakwerk, om hun argument sterker te laten lijken
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je had ook de passage in het Pfizer rapport kunnen citeren.
Maar in plaats daarvan link je gewoon naar de volgende site die beweert dat gevacccineerden een gevaar vormen voor ongevaccineerden
Jij in ieder geval blijkbaar niet nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:03 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Nee daar kan ik echt niemand tegenop tegen jouw argumenten
In ieder geval past je argumentatie goed bij dit topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.
Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
Verstandig, want ik blijf bij wappies uit de buurt aangezien die zich vaak toch niet laten testen of, wanneer ze zich wel testen, bij een positieve uitslag toch "gewoon" naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik ineens aan het cherry picken. Dit grap ken ik al. Ik wilde het gewoon even duidelijk onderlegd.
Oh en ja gevaccineerde zie ik als gevaarlijk. Ze kunnen immers besmet zijn zonder dat ze het doorhebben. Vandaar dat ze in de volksmond ook super spreaders worden genoemd. Dus als wappie blijf ik preventief uit de buurt.
En toch waren er heel veel mensen die de jansen prik haalden omdat ze er dan na 1 prik vanaf waren. En zo veel mensen verbaasd dat ze er nog een paar moeten nemen, net zoals er mensen verbaasd zijn dat hun qr code komt te vervallen zonder booster. Maar we gaan lekker met zn allen doen alsof dit vanaf begins af aan algemeen bekend was.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef Intint het volgende:
[..]
Er is letterlijk vanaf begin af aan gezegd dat het kan één prik niet genoeg gaat zijn.
[..]
Een vaccinatiepaspoort om te kunnen reizen en om naar de macdonalds te kunnen zijn twee verschillende dingen. En in het begin werd er gezegd dat we dat in nederland niet zouden doen. Ik ben zo vaak voor wappie uitgemaakt omdat ik het over een vaccinatie paspoort had.quote:Een vaccinatiepaspoort heeft altijd al bestaan en er is ook van begin af aan al gesproken over een coronatoegangsbewijs
Er was wereldwijd al genoeg informatie beschikbaar om dit te kunnen voorzien. Is niet een kwestie van oopsie er iets onverwachts gebeurd, maar een kwestie van of bijzonder incapabele politici of bewust misleidende politici.quote:Was misschien niet slim van politici om dit zo te brengen maar we zijn overgeleverd aan de grillen van dit virus. Daarmee kun je geen afspraken/beloften maken.
Precies wat dit topic is dus.. "hey allemaal laten we gekke ideeen die ik ergens heb gehoord hier samengooien en die toewijzen aan de wappie groep!" Iets met de pot en de ketel maar dan nog een tikkeltje erger.quote:Zelf uitspraken verzinnen zodat je iets hebt om aan te vallen
en daarvan werd gezegd dat we in nederland niet aan zulke draconische maatregelen zouden doen. Niet eens alleen in nederland, in het begin werd er geclaimed dat dit in het westen niet zou gebeuren en niet eens mogelij zou zijn en blabla.quote:Ook dit is iets dat van begin af aan al door iedereen besproken werd
Samenvatting: Zowel de wappies als de schaapies hebben idioten in de groep zitten, en zowel de wappies als de schaapies hebben mensen die hun claims baseren op feiten. Beetje net zoals dat werkt met normale mensen, individuen enzo.quote:Samenvatting: wappies die in dit topic willen meedoen verzinnen uitspraken of nemen de meer pessimistische uitspraken die echt al van begin af aan ook door experts werden gedaan over en doen net alsof zij de enige zijn die deze hele tijd gelijk hebben gehad.
Die oversterfte komt door de gifspuit, de ziekenhuizen liggen vol met mensen met vaccinatieschade!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch.
En dat gewoon vol blijven houden, ondanks dat in 2020 de oversterfte 5x hoger was dan in 2018, het enige jaar dat de wappies als voorbeeld weten aan te halen (vast niet omdat dat jaar uitzonderlijk veel griepdoden vielen).
Yup, met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die oversterfte komt door de gifspuit, de ziekenhuizen liggen vol met mensen met vaccinatieschade!!!
Elke dode wordt opgeschreven als een corona dode!! Ik ken verpleegkundigen, ik weet genoeg!! Zij hebben ZWIJGPLICHT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |