Man, wat heb ik zin in een feestje met Subwoolfer!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso Noord-Macedonië en Noorwegen gaan er nog bij komen.
Dan gok ik dat Cornelia ook hierheen zal komen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:07 schreef koffieleuk het volgende:
De London Eurovision Party lijkt erop te hinten dat Mahmood en Blanco zijn gestrikt, zou inderdaad best wel kunnen dat de volledige Big 5 in de line-up de verassing is
Edit: ze hebben Zweden ook gestrikt daar
Nog een edit: ze hadden rode, witte en groene rondjes getweet, maar dat stond dus voor dat ronde ding tijdens Melfest.
😍😍😍quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Cornelia ook hierheen zal komen.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:28 schreef Greys het volgende:
We zijn er weer bij op de persmiddag! We hebben jullie vragen weer nodig.
ESF / EIC persmiddag: jouw vragen voor artiesten
JAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Man, wat heb ik zin in een feestje met Subwoolfer!![]()
![]()
Zou toch iconisch zijn om met bananen te gaan gooien toch? En normaal zou het slecht zijn om met eten naar het podium te gooien. Al komen die denk ik niet door de beveiliging.quote:
Bananen gooien kijkt me sowieso niet de bedoeling. Dat kon best hard aankomen in iemands oog.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou toch iconisch zijn om met bananen te gaan gooien toch? En normaal zou het slecht zijn om met eten naar het podium te gooien. Al komen die denk ik niet door de beveiliging.
Oh wauw…quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:27 schreef Mlita het volgende:
Jamala komt naar de Spaanse preparty, misschien is zij de speciale guest..
Dit klinkt plausibel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:27 schreef Mlita het volgende:
Jamala komt naar de Spaanse preparty, misschien is zij de speciale guest..
Een opblaasbanaan?quote:
Maar straks eten ze onze oma's op!quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Bananen gooien kijkt me sowieso niet de bedoeling. Dat kon best hard aankomen in iemands oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |