abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2022 @ 11:55:47 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203671965




twitter

twitter


instagram









Johnny de Mol keihard ondervraagd in HLF8: 'Ja, dit lijkt op doofpot'


Slachtoffers Jeroen Rietbergen huilend in Beau: 'Hij is een roofdier'


Alle mediacourant artikelen over the Voice:
https://www.mediacourant.nl/?s=voice

SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-x
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.






In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 15 februari 2022 @ 12:13:10 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203672173
Die laatste foto uit de OP. Ik besef me ineens dat ‘huisraad’ eigenlijk wel een mooi woord is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203672367
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Die laatste foto uit de OP. Ik besef me ineens dat ‘huisraad’ eigenlijk wel een mooi woord is.
huisraad vol met kinderspeeltjes.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:59:59 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203675848
Dit topic met de andere gates gaande:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 februari 2022 @ 17:17:36 #5
367000 roos94
pi_203676094
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
Dit topic met de andere gates gaande:
[ afbeelding ]
Denk dat Marco, Ali en consorten heel blij zijn met bliksemafleiders Glennis en Jorik :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 februari 2022 @ 18:49:28 #6
22592 crew  Ole
pi_203677482
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
Dit topic met de andere gates gaande:
[ afbeelding ]
Het is druk in SHO nu
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203677634
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Die laatste foto uit de OP. Ik besef me ineens dat ‘huisraad’ eigenlijk wel een mooi woord is.
Besef je ook de suggestieve bullshit die deze foto met opschriftverkondigt.
Triest, diep triest.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_203688746


En weer naar de kapper :') _O-
pi_203690604
Ik kijk heel erg uit naar de berichten over Ali die op random momenten op straat wordt nageroepen en beschimpt, dat lijkt me hilarisch om te zien gebeuren bij zo'n bokito :@
-nee-
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 19:46:04 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203800668


Past niet bij The Voice, wel bij het thema, let op wel juicekanaal verhaal.
  Miss 200.000.000! woensdag 23 februari 2022 @ 20:06:35 #11
367000 roos94
pi_203801145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Past niet bij The Voice, wel bij het thema, let op wel juicekanaal verhaal.
Ohjee
pi_203803176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Past niet bij The Voice, wel bij het thema, let op wel juicekanaal verhaal.
Hoop het niet ;(

Ik vind Carlo nu al jaren niet leuk meer, maar hij was vroeger wel echt mijn held ;(
Koel en donker bewaren
pi_203803472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Hoop het niet ;(

Ik vind Carlo nu al jaren niet leuk meer, maar hij was vroeger wel echt mijn held ;(
Ik weiger dit te geloven. :{ ;(
pi_203804942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Past niet bij The Voice, wel bij het thema, let op wel juicekanaal verhaal.
Carlo heeft al gereageerd en doet aangifte van smaad. Het weerwoord van Roos is precies waarom ik hem en al die roddelkanalen zo walgelijk vind:

Uit het AD:

,,Ik heb in Roddelpraat gezegd dat het verhaal in de Story, dat er een RTL-presentator is met grijpgrage handjes, over Carlo Boszhard gaat. Ik beschuldig hem zelf van niks”, aldus Roos tegenover het ANP. Hij zegt zijn informatie ‘via bronnen’ te hebben vernomen. ,,Of het zo is, laat ik in het midden. Een kansloze zaak dus voor hem.”

Maar wel even zijn naam onder de bus gooien. Ik hoop echt van harte dat er zo snel mogelijk iemand opstaat die de heren Roos en Schouten zelf eens van het een en ander beschuldigd, puur een koekje van eigen deeg.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 februari 2022 @ 23:43:02 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203804953
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Past niet bij The Voice, wel bij het thema, let op wel juicekanaal verhaal.
Ben benieuwd of dit zo’n vage roddel blijft of ook echt opgepikt gaat worden.

Eventuele gatenaam is zo voor de hand liggend met Telekids als achtergrond.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203805015
Yvonne verwijst naar dit artikel:
https://www.superguide.nl(...)er-carlo-boszhard-tv
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_203805023
quote:
Het schiet echt zo ongelofelijk door allemaal :N

"Hij legde zijn hand op een typische manier op mijn onderrug" :')

Oh en de verhalen stromen bij Yvonne binnen hoor mensen, maar ze gaat eerst even zelf onderzoeken wat er van waar is, maar ondertussen ligt Carlo al onder de bus... echt ongelofelijk :')

[ Bericht 11% gewijzigd door TheVulture op 24-02-2022 00:00:59 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203805170
Die Yvonne Coldewijer is vast wel wat over te vinden.
-nee-
pi_203810338
https://www.shownieuws.nl(...)teld-naar-dit-najaar

Het nieuwe seizoen van Miljoenenjacht op SBS6 met Linda de Mol met op locatie Winston Gerschtanowitz is uitgesteld naar dit najaar. Dit heeft Talpa Network zojuist bekendgemaakt.

De wens is om het programma met beide vertrouwde gezichten en een volle zaal met 1.000 deelnemers van de Nationale Postcode Loterij uit te zenden. Hierdoor wordt de eerder gecommuniceerde startdatum van 27 maart dus uitgesteld naar het najaar, aldus een woordvoerder.

Marco Louwerens, directeur Televisie: "Eerder heeft Linda bij ons aangegeven dat ze haar werkzaamheden voorlopig wilde neerleggen en daar hebben wij vanuit Talpa uiteraard alle begrip voor. In overleg met de betrokken partijen is vervolgens besloten dat we het nieuwe seizoen van Miljoenenjacht in het najaar uitzenden, zodat we het programma in de originele samenstelling kunnen maken. Op dit moment kijken we naar een passende oplossing voor het wegvallen van Miljoenenjacht in de programmering vanaf 27 maart.
pi_203811277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:38 schreef fleuril het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)teld-naar-dit-najaar

Het nieuwe seizoen van Miljoenenjacht op SBS6 met Linda de Mol met op locatie Winston Gerschtanowitz is uitgesteld naar dit najaar. Dit heeft Talpa Network zojuist bekendgemaakt.

De wens is om het programma met beide vertrouwde gezichten en een volle zaal met 1.000 deelnemers van de Nationale Postcode Loterij uit te zenden. Hierdoor wordt de eerder gecommuniceerde startdatum van 27 maart dus uitgesteld naar het najaar, aldus een woordvoerder.

Marco Louwerens, directeur Televisie: "Eerder heeft Linda bij ons aangegeven dat ze haar werkzaamheden voorlopig wilde neerleggen en daar hebben wij vanuit Talpa uiteraard alle begrip voor. In overleg met de betrokken partijen is vervolgens besloten dat we het nieuwe seizoen van Miljoenenjacht in het najaar uitzenden, zodat we het programma in de originele samenstelling kunnen maken. Op dit moment kijken we naar een passende oplossing voor het wegvallen van Miljoenenjacht in de programmering vanaf 27 maart.
Want laten we met zijn allen het echte slachtoffer in deze affaire niet vergeten, Linda de Mol.

:')
pi_203815770
De ophef rond Marco Borsato is er flink bij zijn kinderen ingehakt. Jada, de 19-jarige dochter van de zanger, maakte net haar opwachting in Goede Tijden, Slechte Tijden. De misbruikverhalen hebben haar grote moment flink verpest.

Wegblijven van de negativiteit
Jada was natuurlijk enorm trots dat ze haar debuut maakte in de populaire soap, maar door alle commotie van haar vader kon ze amper genieten van het moment. ,,Ik kreeg nare reacties op social media”, vertelt ze in gesprek met weekblad Story.

Jada probeert zich dan ook te focussen op haar debuut in GTST en zich zo min mogelijk bezig te houden met de kritiek die ze krijgt. ,,Ik probeer weg te blijven van alle negativiteit. Dat gaat me goed af.”

Volgens Luca veel dreigementen
Eerder liet Luca, de zoon van de zanger, al weten veel last te hebben van de situatie. Via social media krijgen hij, Jada en Senna te maken met veel dreigementen. ,,Wat vooral belangrijk is, is dat ‘naasten’ hier sowieso in direct begrip heel weinig mee te maken hebben”, vertelde hij in gesprek met showbizzkanaal RealityFbi. ,,Wij weten wat we weten en that’s it. Daar praten we verder niet over.”

https://www.ditjesendatje(...)bruikverhalen-marco/
pi_203829666
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:09 schreef fleuril het volgende:
De ophef rond Marco Borsato is er flink bij zijn kinderen ingehakt. Jada, de 19-jarige dochter van de zanger, maakte net haar opwachting in Goede Tijden, Slechte Tijden. De misbruikverhalen hebben haar grote moment flink verpest.

Wegblijven van de negativiteit
Jada was natuurlijk enorm trots dat ze haar debuut maakte in de populaire soap, maar door alle commotie van haar vader kon ze amper genieten van het moment. ,,Ik kreeg nare reacties op social media”, vertelt ze in gesprek met weekblad Story.

Jada probeert zich dan ook te focussen op haar debuut in GTST en zich zo min mogelijk bezig te houden met de kritiek die ze krijgt. ,,Ik probeer weg te blijven van alle negativiteit. Dat gaat me goed af.”

Volgens Luca veel dreigementen
Eerder liet Luca, de zoon van de zanger, al weten veel last te hebben van de situatie. Via social media krijgen hij, Jada en Senna te maken met veel dreigementen. ,,Wat vooral belangrijk is, is dat ‘naasten’ hier sowieso in direct begrip heel weinig mee te maken hebben”, vertelde hij in gesprek met showbizzkanaal RealityFbi. ,,Wij weten wat we weten en that’s it. Daar praten we verder niet over.”

https://www.ditjesendatje(...)bruikverhalen-marco/
Ja het is super erg dat haar moment van fame overschaduwt wordt door deze situatie. Uiteindelijk waren ze deze rich kids aan het voorsorteren op een showbiz carrière . Dat gaat nu down the drain natuurlijk tot de storm over is.

Is toch een tactiek. BN-ers die hun kinderen "het wereldje" in helpen.
  Tettenkoning vrijdag 25 februari 2022 @ 12:43:19 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203829867
Maar het natuurlijk wel erg triest dat mensen z'n kinderen gaan lopen bedreigen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203831834
Heb echt nul komma nul medelijden met Jada en Luca.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:46:57 #25
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203833658
Het is triest dat die kinderen worden bedreigd. Zij kunnen er niets aan het gedrag van pa doen.
With love :*
pi_203837781
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het is triest dat die kinderen worden bedreigd. Zij kunnen er niets aan het gedrag van pa doen.
Dat dus.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 26 februari 2022 @ 09:34:29 #27
74056 crew  ToT
pi_203842418
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 12:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja het is super erg dat haar moment van fame overschaduwt wordt door deze situatie. Uiteindelijk waren ze deze rich kids aan het voorsorteren op een showbiz carrière . Dat gaat nu down the drain natuurlijk tot de storm over is.

Is toch een tactiek. BN-ers die hun kinderen "het wereldje" in helpen.
Ik denk dat je dit soort berichten wel in het juiste context moet zien. Het lijkt me sterk dat ze naar een journalist is gelopen om te klagen dat haar moment verkloot is door deze beschuldigingen tegenover haar vader. Ik denk dat ze gewoon geïnterviewd is en dat de journalist gewoon wat gerichte vragen heeft gesteld en het zo geplaatst heeft.
Net zoals met die vreselijke kwal van een Gordon; dat hij met corona opgesloten zat in zijn riante luxe villa komt natuurlijk enorm egocentrisch over, maar ik neem aan dat er wel een journalist naar hem toe is gestapt om te vragen hoe zijn situatie nu was.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:16:07 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203863142
‘Het is belangrijk om eerlijk te zijn’ :') _O- _O-

Ophef round Marco Borsato hakt erin bij dochter Jada

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos2&utm_source=ad

Ga dat maar eerst eens aan je eigen papa en mama vertellen meid :7 })



Ga ik weer naar de kapper :o 4e keer al deze maand :@
  zondag 27 februari 2022 @ 15:20:27 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203863225
Als ik er dan toch ben gelijk maar ff de weekend lezen :P



Uurtje te vroeg komen maar :+ en vragen om een c_/
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 maart 2022 @ 18:09:57 #30
22592 crew  Ole
pi_203896008
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als ik er dan toch ben gelijk maar ff de weekend lezen :P

[ afbeelding ]

Uurtje te vroeg komen maar :+ en vragen om een c_/
Een abonnement op de kapper is goedkoper dan op alle bladen :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203896144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:09 schreef Ole het volgende:

[..]
Een abonnement op de kapper is goedkoper dan op alle bladen :D
Ondanks alle goedkope verhalen. :')
  Trouwste user 2022 woensdag 2 maart 2022 @ 21:04:23 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_203913180
Eind vorig jaar is heel Nederland in rep en roer na het schokkende nieuws over het vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag van Marco Borsato (55). Voor collega-zanger Gordon (53) was het nieuws geen verrassing, hij had hier namelijk al jaren weet van. Dat onthult de zanger in de podcast 'Geroezemoes'.

"Heel pijnlijk om dit te horen"
In gesprek met presentator Fawry vertelt Gordon al langere tijd bekend te zijn met het 'wangedrag’ van Marco. Toch was de zanger in shock toen het nieuws wereldkundig werd gemaakt. "Ik wist het al een paar jaar en ik geloofde het in eerste instantie niet. Ik dacht: dat waait wel over. Ik schrok eigenlijk van het feit dat het naar buiten kwam. Ik dacht meteen: jezus is het dan toch waar? Het blijkt dus wel waar te zijn, dus dat is een hard gelag."

Gordon kent Marco goed en had dit van mijlenver niet aan zien komen. "Zoals ik Marco ken, denk ik dat ik met vele mensen kan zeggen dat ik heel veel dingen van hem had verwacht, maar dit niet. Heel pijnlijk om dit te horen."

Ondanks dat het onderzoek nog loopt, denkt Gordon wel te weten waar de waarheid ligt. "Ik ga ervan uit dat dat meisje het allemaal niet verzint." Hij heeft dan ook geen goed woord over voor de zanger. "Om zoiets te doen is wel het laagste station wat je kunt bereiken."

Op maandag 13 december werd bekend dat een 22-jarige vrouw aangifte heeft gedaan tegen Marco wegens 'onzedelijke betastingen'. De zanger zou de vrouw - die met haar verhaal naar De Telegraaf stapte - jarenlang hebben misbruikt. De aangifte volgde op geruchten die via verschillende roddelkanalen al weken de ronde deden over grensoverschrijdend gedrag van de zanger. Eerder reageerde de zanger daarop door een onderzoek bij het OM aan te vragen. De zanger ontkent de aantijgingen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 2 maart 2022 @ 21:15:22 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203913437
:( Morgen weer naar de kapper 5e keer al :')

Leontine toch door met Marco :') :|W

  Moderator / Miss SHO woensdag 2 maart 2022 @ 22:30:40 #34
22592 crew  Ole
pi_203914815
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2022 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
:( Morgen weer naar de kapper 5e keer al :')

Leontine toch door met Marco :') :|W

[ afbeelding ]
Ik zei toch! Neem een abonnnement op de kapper!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203917404
https://www.ditjesendatje(...)to-al-een-paar-jaar/

Gordon heeft zich uitgelaten over de aangifte tegen Marco Borsato. Hoewel heel Nederland in rep en roer was na het nieuws over het seksueel grensoverschrijdende gedrag van de zanger, was het voor Gordon een minder grote verrassing. ,,Ik wist het al een paar jaar.”
  donderdag 3 maart 2022 @ 09:49:00 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203918096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef tong80 het volgende:
Eind vorig jaar is heel Nederland in rep en roer na het schokkende nieuws over het vermeende seksueel grensoverschrijdend gedrag van Marco Borsato (55). Voor collega-zanger Gordon (53) was het nieuws geen verrassing, hij had hier namelijk al jaren weet van. Dat onthult de zanger in de podcast 'Geroezemoes'.

"Heel pijnlijk om dit te horen"
In gesprek met presentator Fawry vertelt Gordon al langere tijd bekend te zijn met het 'wangedrag’ van Marco. Toch was de zanger in shock toen het nieuws wereldkundig werd gemaakt. "Ik wist het al een paar jaar en ik geloofde het in eerste instantie niet. Ik dacht: dat waait wel over. Ik schrok eigenlijk van het feit dat het naar buiten kwam. Ik dacht meteen: jezus is het dan toch waar? Het blijkt dus wel waar te zijn, dus dat is een hard gelag."

Gordon kent Marco goed en had dit van mijlenver niet aan zien komen. "Zoals ik Marco ken, denk ik dat ik met vele mensen kan zeggen dat ik heel veel dingen van hem had verwacht, maar dit niet. Heel pijnlijk om dit te horen."

Ondanks dat het onderzoek nog loopt, denkt Gordon wel te weten waar de waarheid ligt. "Ik ga ervan uit dat dat meisje het allemaal niet verzint." Hij heeft dan ook geen goed woord over voor de zanger. "Om zoiets te doen is wel het laagste station wat je kunt bereiken."

Op maandag 13 december werd bekend dat een 22-jarige vrouw aangifte heeft gedaan tegen Marco wegens 'onzedelijke betastingen'. De zanger zou de vrouw - die met haar verhaal naar De Telegraaf stapte - jarenlang hebben misbruikt. De aangifte volgde op geruchten die via verschillende roddelkanalen al weken de ronde deden over grensoverschrijdend gedrag van de zanger. Eerder reageerde de zanger daarop door een onderzoek bij het OM aan te vragen. De zanger ontkent de aantijgingen.

:T
Is wat Gordon heeft gezegd nou zo slecht samengevat in dit stuk, of was Gordon ook echt zo warrig?

Want hij zegt, volgens het stuk: ‘ik wist het al jaren’, maar ook dat hij dit niet aan had zien komen en schrikt dat het blijkbaar toch waar is.

Dat ‘ik wist het al jaren’ moet je dan kennelijk begrijpen als ‘ik wist al jaren van de geruchten, maar ik geloofde niet dat die waar waren’.
The love you take is equal to the love you make.
  Tettenkoning donderdag 3 maart 2022 @ 10:22:21 #37
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203918538
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Is wat Gordon heeft gezegd nou zo slecht samengevat in dit stuk, of was Gordon ook echt zo warrig?

Want hij zegt, volgens het stuk: ‘ik wist het al jaren’, maar ook dat hij dit niet aan had zien komen en schrikt dat het blijkbaar toch waar is. ‘ik wist al jaren van de geruchten, maar ik geloofde niet dat die waar waren’. impliceert onderstaande idd ook.

Dat ‘ik wist het al jaren’ moet je dan kennelijk begrijpen als ‘ik wist al jaren van de geruchten, maar ik geloofde niet dat die waar waren’.
Inderdaad. Lijkt me gewoon een slecht geschreven/samengevat stuk.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 3 maart 2022 @ 10:44:51 #38
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203918882
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Het is belangrijk om eerlijk te zijn’ :') _O- _O-

Ophef round Marco Borsato hakt erin bij dochter Jada

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos2&utm_source=ad

Ga dat maar eerst eens aan je eigen papa en mama vertellen meid :7 })

[ afbeelding ]

Ga ik weer naar de kapper :o 4e keer al deze maand :@
Zo vader zo dochter.
Marco die tegen zijn dochter uit gaat leggen dat hij graag aan jonge meisjes zit.
pi_203920015
twitter
pi_203920026
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2022 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
:( Morgen weer naar de kapper 5e keer al :')

Leontine toch door met Marco :') :|W

[ afbeelding ]
Ik vind de kop en subkop ernaast opvallender:
quote:
Geheimen van de Tinder Swindler: Zo groot is Prins George ineens!
pi_203934847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:09 schreef Ole het volgende:

[..]
Een abonnement op de kapper is goedkoper dan op alle bladen :D
Ik heb een andere ervaring.. 225,- eurotjes per maand voor een kappersabonnement :@
pi_204000485
https://www.rtlboulevard.(...)ding-over-aanranding

Opnieuw heeft een oud-kandidate van ‘The voice of Holland’ zich gemeld bij advocaat Sébas Diekstra. De vrouw - die anoniem wil blijven - zegt slachtoffer te zijn van aanranding door iemand achter de schermen bij het programma, zo laat de raadsman weten.
De vrouw heeft zich ook gemeld bij de politie, aldus de advocaat. Ze zou in haar tijd bij het televisieprogramma meerdere malen zijn betast door iemand van de productie. Ook zouden er zeer ongepaste opmerkingen in haar richting zijn gemaakt.
pi_204000507
https://www.ditjesendatje(...)erug-naar-nederland/

Keert Jeroen terug naar Linda?
Gisteren werd Jeroen gespot op het vliegveld in New Jersey, zo is te zien op beelden die showbizzkanaal Fawry Not Sawry in Instagram Stories heeft gedeeld. Het lijkt er dan ook op dat hij klaar is met zijn traject en terugkeert naar Nederland. En de vraag luidt: keert hij ook terug naar Linda?

Maar Johnny de Mol laat vandaag doorschemeren dat Jeroen niet meer welkom lijkt te zijn bij Linda thuis. Linda schaamt zich volgens hem nog altijd heel erg. ,,Als je bedenkt wat Jeroen allemaal heeft gedaan, dan voelt Linda daar heel veel schaamte”, zegt hij in de podcast 30 Minuten Rauw.

Volgens Johnny is het dan ook goed dat Jeroen hulp heeft gezocht. ,,Gezond is het natuurlijk niet. Daar moet je gewoon echt hulp voor zoeken, wat nu ook gebeurt. Er is nu heel veel kapotgemaakt.”
  woensdag 9 maart 2022 @ 01:35:31 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204006513
Nieuwe melding over aanranding in The Voice-schandaal

Opnieuw heeft een oud-kandidate van The Voice of Holland zich gemeld bij advocaat Sébas Diekstra. De vrouw - die anoniem wil blijven - zegt slachtoffer te zijn van aanranding door iemand achter de schermen bij het programma, zo meldt de raadsman aan het ANP.

De vrouw heeft zich ook gemeld bij de politie, aldus de advocaat. Ze zou in haar tijd bij het televisieprogramma meerdere malen zijn betast door iemand van de productie. Ook zouden er zeer ongepaste opmerkingen in haar richting zijn gemaakt.

https://www.shownieuws.nl(...)-the-voice-schandaal

Beerput nog dieper :D
  woensdag 9 maart 2022 @ 07:54:58 #45
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204007019
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2022 01:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe melding over aanranding in The Voice-schandaal

Opnieuw heeft een oud-kandidate van The Voice of Holland zich gemeld bij advocaat Sébas Diekstra. De vrouw - die anoniem wil blijven - zegt slachtoffer te zijn van aanranding door iemand achter de schermen bij het programma, zo meldt de raadsman aan het ANP.

De vrouw heeft zich ook gemeld bij de politie, aldus de advocaat. Ze zou in haar tijd bij het televisieprogramma meerdere malen zijn betast door iemand van de productie. Ook zouden er zeer ongepaste opmerkingen in haar richting zijn gemaakt.

https://www.shownieuws.nl(...)-the-voice-schandaal

Beerput nog dieper :D
Gatverdamme zeg. Het blijft maar doorgaan hè? Wat een beerput man. Schandalig hoe er daar in dat verkrachtingshok is huisgehouden. Jonge meiden totaal verwoest om hun smerige dierlijke lusten te bevredigen. Om te kotsen. BAH
  zondag 13 maart 2022 @ 14:18:31 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204063497
Potverdorie :( Het is zondag en de kapper is dicht



Nu naar een grote AH en gratis ff lezen in een hoekje :') :@
pi_204085585
https://www.ditjesendatjes.nl/miljoenenschuld-voor-leontine/

Leontine heeft in één klap te maken met een enorme schuld. Haar bedrijf had in 2019 een schuld van ruim 40.000 euro maar een jaar later was het plotseling gestegen naar 1,6 miljoen euro…

Sinds 1995 heeft Leontine een eigen bedrijf onder de naam ‘For Me B.V.’. Daar komen de inkomsten binnen wanneer zij zich laat inhuren als actrice of presentatrice. Voor een lange tijd ging het goed met haar bedrijf, maar inmiddels is het een blok aan haar been geworden.

Leontine had met haar bedrijf in 2019 een schuld van slechts 43.977 euro, maar een jaar later was die schuld plotseling gestegen naar ruim 1,6 miljoen euro. Dat meldt BekendeBuren. Hoe de schuld is ontstaan is niet bekend, maar dat Leontine elke maand een enorm bedrag moet afbetalen is wel duidelijk.

Onlangs liet ze haar oog nog vallen op een woning in Zwanenburg. Momenteel woont ze in een luxe huurwoning in Huizen en het is dan ook opmerkelijk te noemen dat Leontine interesse heeft in een woning in een dorp als Zwanenburg. Kan ze door de schuld de huur niet meer betalen?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 11:30:19 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204086154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatjes.nl/miljoenenschuld-voor-leontine/

Leontine heeft in één klap te maken met een enorme schuld. Haar bedrijf had in 2019 een schuld van ruim 40.000 euro maar een jaar later was het plotseling gestegen naar 1,6 miljoen euro…

Sinds 1995 heeft Leontine een eigen bedrijf onder de naam ‘For Me B.V.’. Daar komen de inkomsten binnen wanneer zij zich laat inhuren als actrice of presentatrice. Voor een lange tijd ging het goed met haar bedrijf, maar inmiddels is het een blok aan haar been geworden.

Leontine had met haar bedrijf in 2019 een schuld van slechts 43.977 euro, maar een jaar later was die schuld plotseling gestegen naar ruim 1,6 miljoen euro. Dat meldt BekendeBuren. Hoe de schuld is ontstaan is niet bekend, maar dat Leontine elke maand een enorm bedrag moet afbetalen is wel duidelijk.

Onlangs liet ze haar oog nog vallen op een woning in Zwanenburg. Momenteel woont ze in een luxe huurwoning in Huizen en het is dan ook opmerkelijk te noemen dat Leontine interesse heeft in een woning in een dorp als Zwanenburg. Kan ze door de schuld de huur niet meer betalen?
Als ik Leontine was:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204086395
Was de huur van die 2 onder 1 kappert ook niet iets van zo'n 4000 euro? want dan snap ik het wel dat de schulden oplopen. 8)7
Sowieso, als je dat bedrag kan neerleggen voor huur kan je beter kopen, lijkt mij?
Maar ja, BN' rs met hun vage eigen bedrijfjes en stichtingen waardoor er op vage manieren geld doorheen moet rollen........
Zoveel geld en uiteindelijk zwaar in de schulden. En maar pochen op Insta met je zoveelste vakantie of in je cabriootje maar ondertussen geen cent meer te makken. :') Hilarisch.
´
  zaterdag 19 maart 2022 @ 14:36:42 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204138232


6e keer deze maand naar de kapper :D
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 maart 2022 @ 17:46:29 #51
22592 crew  Ole
pi_204140730
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

6e keer deze maand naar de kapper :D
_O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204146371
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

6e keer deze maand naar de kapper :D
Hoe zit je haar? :P
  zondag 20 maart 2022 @ 15:43:24 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204153638
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef Butterflower het volgende:
Hoe zit je haar? :P
Kaal :') :D



En toch maar weer naar de kapper 7e keer :')
pi_204188789
Pfff dat kappers'grapje' is wel heel erg leuk hoor .... :')
pi_204189357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 10:12 schreef roninho het volgende:
Pfff dat kappers'grapje' is wel heel erg leuk hoor .... :')
Hi-la-risch :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:47:18 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204207326


Toch maar weer eens stiekum lezen :P
pi_204223926
Erik de Zwart wil en kan niet geloven dat Marco Borsato met minderjarige kinderen heeft ‘gerommeld’. En ook Jeroen Rietbergen, de ex van Linda de Mol die foto’s van, zijn geslachtsdeel aan vrouwen stuurde, neemt De Zwart deels in bescherming. “Er gebeurt kennelijk toch iets waardoor een Jeroen Rietbergen denkt dat hij zoiets kan doen.” Volgens de raiomaker hoort grensoverschrijdend gedrag ook een beetje bij het tv-wereldje.

Dat nu Jeroen Rietbergen, Ali B en Marco Borsato onder vuur liggen vanwege grensoverschrijdend gedrag achter de schermen bij het inmiddels van de buis gehaalde The Voice is volgens radiomaker Erik de Zwart toeval. Grensoverschrijdend gedrag hoort er in het tv-wereldje een beetje bij volgens De Zwart. Erik de Zwart zegt in weekblad Story ook dat hij twijfelt of al die verhalen over zanger Marco Bosato wel waar zijn.
En over Marco gesproken, ik twijfel er enorm aan of het allemaal waar is wat er wordt gezegd. Ik kan het me niet voorstellen en ik geloof het eigenlijk niet. Überhaupt vind ik het in deze situatie vreemd dat mensen al worden veroordeeld terwijl ze nog niet eens officieel zijn aangeklaagd, laat staan door de rechter zijn veroordeeld. ”

Dan: “Het kan van twee kanten komen hè?’ zegt hij. ‘Dat hoort er nu eenmaal een beetje bij, in het wereldje. Ik ben ook weleens lastiggevallen door mannen. Dan moet je duidelijk maken dat je er geen interesse in hebt. Voordat ik op mijn 35e een vaste relatie kreeg, liep ik ook als knaapje in Hilversum rond en heb ik me ook weleens een beetje misdragen. Laat ik het zo zeggen: er heeft me weleens een dame op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ze absoluut niet gediend was van mijn avances.

Over Jeroen Rietbergen (50), die foto’s van zijn geslachtsdeel aan vrouwen stuurde zegt De Zwart: “Dat is een beetje zielig. Maar het is ook een kwestie van hoe je er zelf mee omgaat als je zoiets krijgt opgestuurd. Ik zeg niet dat het van twee kanten komt, maar er gebeurt kennelijk toch iets waardoor een Jeroen Rietbergen denkt dat hij zoiets kan doen. Dan kun je ook terugsturen: Hé idioot, zout op.”

https://hollywoodhuizen.n(...)pCmiLITIS4PZm0EVJkdY
  zaterdag 26 maart 2022 @ 08:23:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204224022
:’)
Erik de Zwart snapt het niet helemaal…
***
pi_204225319
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:23 schreef BE het volgende:
:’)
Erik de Zwart snapt het niet helemaal…
Precies, dat hij (als man notabene) wel zo mondig is om tegen een ander te vertellen dat hij (of zij) moet opzouten, wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Zulke types als Marco, Ali B en Jeroen hebben vaak voelsprieten bij welke meiden ze zulke dingen kunnen doen. :(
And so the lion fell in love with the lamb
pi_204225333
En het valt bovendien wel op dat hij erg vaak zegt dat het van 2 kanten kan komen en dat hij ook wel eens weerwoord heeft gekregen van iemand die niet gediend was van zijn avances. Gevalletje je alvast willen indekken?
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 26 maart 2022 @ 19:07:32 #61
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204230660
MJ draaien ze nog steeds op de Radio, muziek van MB zal wel terug komen.
  Vis een optie? zaterdag 26 maart 2022 @ 20:32:11 #62
70532 loveli
N
pi_204232379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 19:07 schreef KingRadler het volgende:
MJ draaien ze nog steeds op de Radio, muziek van MB zal wel terug komen.
MJ draaien ze omdat het hun jeugdsentiment is.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 27 maart 2022 @ 08:35:56 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204237495
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:59 schreef Bamba het volgende:
En het valt bovendien wel op dat hij erg vaak zegt dat het van 2 kanten kan komen en dat hij ook wel eens weerwoord heeft gekregen van iemand die niet gediend was van zijn avances. Gevalletje je alvast willen indekken?
Precies en daarna zegt hij op het einde nog “ik wil niet zeggen dat het van twee kanten komt” terwijl hij dat echt net wel letterlijk zo heeft gezegd.

Daarnaast is hij niet op de hoogte want hij zegt dat hij vindt dat TVOH-club te snel wordt veroordeeld want er ligt nog niet eens een aanklacht, terwijl er juist aanklachten zijn?

Raar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204254213
Deuger Peter van der Vorst keihard aangepakt door Anouk.

quote:
Anouk woest: ‘Peter van der Vorst, hou je f*cking waffel dicht!’
Anouk heeft na vlak na het van de buis halen van The Voice of Holland een enorme aanvaring gehad met Peter van der Vorst, de televisiebaas van RTL. “Hou gewoon je f*cking waffel dicht!”

Vlak nadat de misbruikrel rond The Voice of Holland boven water kwam, maakte Anouk bekend direct te stoppen als coach bij de talentenjacht. Dat is haar niet in dank afgenomen door RTL’s tv-baas Peter van der Vorst, onthult ze vanmiddag in een interview met De Coen & Sander Show op Radio 538.

Gillende speenvarken
Anouk kreeg een hysterische Peter aan de lijn. “De dag erna, dat was die maandag, heb ik Peter van der Vorst als een soort gillende speenvarken aan de telefoon gekregen. Hij begon te gillen dat ik een backstabber was en dat we alles samen hand in hand moesten oplossen, want we hadden zo’n goede band. Nou ja, dat heb ik helemaal niet.”

Ze vervolgt: “Ik heb die man drie keer gezien. We hebben gewoon een zakelijke afspraak, dus ja, dat vond ik een beetje vreemd. Ik zei: ‘Gast, hou gewoon je fucking waffel dicht. Je kan beter zo lopen gillen tegen al die gasten die hun fucking lul niet in hun broek kunnen houden en niet tegen mij.’ Daarna heb ik nooit meer iemand gesproken.”

Niemand gesproken
Sinds die enorme aanvaring heeft Anouk niets meer gehoord vanuit RTL. “Ik weet helemaal niet wat er gaat gebeuren. Ik heb niks meer gehoord. Ik zou niet weten of er überhaupt nog een Voice komt. Ik heb echt serieus niemand meer erover gesproken.”

Zou ze meewerken aan een vervolg? “Nou ja, dat weet ik niet. Dan zal er eerst een flinke bezem door de toko moeten worden gehaald. Het feit dat ik eigenlijk nog niets heb gehoord voorspelt ook niet veel goeds. Voordat je weer doorgaat met een programma moet er eerst goed gepraat worden met iedereen om te kijken hoe je de dingen anders gaat doen.”

Awkward
Had ze een goede band met Voice-viezeriken als Ali B en Jeroen Rietbergen? “Ik ging goed met al die gasten. Allemaal waar het om gaat zeg maar. Het is totaal belachelijk wat er is gebeurd, maar I really liked them. Ik mocht ze allemaal. Dat maakt het alleen nog maar teleurstellender eigenlijk en nog meer awkward wat er allemaal is gebeurd.”

Wist ze ervan? “Mensen zeggen: ‘Ah, dat had ze allang kunnen zien.’ Nee, gewoon je bek houden! Ik socialize niet met mensen, nooit! Iedereen die mij kent weet: ik kom aan, ik doe mijn job, ik werk en stap daarna gelijk de auto in. Ik kom niet bij mensen in de kleedkamer, ik ben niet gezellig aan het kwetsen, ik wil gewoon naar huis

https://www.mediacourant.(...)fcking-waffel-dicht/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204255083
Anouk O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 00:27:45 #66
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204257471
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 19:20 schreef superniger het volgende:
Deuger Peter van der Vorst keihard aangepakt door Anouk.
[..]
https://www.mediacourant.(...)fcking-waffel-dicht/
Anouk
_O_ _O_ _O_ _O_ O+
pi_204257584
Ik vind het wel terecht en reëel dat Anouk op deze manier reageert maar het is wel een ordinair plat wijf terwijl ze het doet, maar goed.
-nee-
  Tettenkoning dinsdag 29 maart 2022 @ 10:30:17 #68
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204259141
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 01:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het wel terecht en reëel dat Anouk op deze manier reageert maar het is wel een ordinair plat wijf terwijl ze het doet, maar goed.
Welnee, dat is gewoon Haagse directheid :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204263515
'ik ben niet gezellig aan het kwetsen' O+
...
pi_204263577
Zangeres Do heeft Rietbergen ooit geslagen. Straks bij RTL Boulevard.

https://www.rtlboulevard.(...)-grensoverschrijdend
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:51:53 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204264712
Do: ’Ik heb Jeroen Rietbergen vol in zijn gezicht geslagen’ *O* *O* _O_ _O_

Do heeft zich opnieuw uitgelaten over haar ervaringen met Jeroen Rietbergen. De zangeres vertelde in februari aan het NRC, kort na de uitzending van de onlineserie Boos over de vermeende misstanden achter de schermen bij The Voice, op 20-jarige leeftijd te zijn aangerand door de oud-bandleider van de talentenjacht.

In de podcast Met z’n allen van Gwen van Poorten voegt Do daaraan toe Rietbergen ’vol in zijn gezicht’ te hebben geslagen toen hij aan haar zat. „En heb ik tegen hem gezegd: dude, what the f*ck! Hoezo doe jij dat? Hij heeft toen ook gezegd: sorry, ik zal het niet meer doen.”

Daarna is het bij haar niet meer gebeurd. De zangeres vindt het wel raar dat de verhalen over Rietbergen, die erkende relaties van ’seksuele aard’ te hebben gehad en opstapte bij The Voice, pas zo laat aan het licht kwamen. „Hij heeft het dus blijkbaar zijn hele leven lang gewoon voortgezet”, zegt ze. „Ik was gewoon verbaasd dat het zo lang zo ver heeft kunnen komen. Omdat ik dacht: dit weet iedereen toch?”

Bespreekbaar
Do is blij dat het onderwerp door Boos meer bespreekbaar is geworden. „Ik vind het supergoed dat vrouwen veel mondiger zijn; dat ze durven zeggen: dit klopt niet. En het heeft wel absoluut een bewustwording gecreëerd bij heel veel mannen.”

In een reactie op de beschuldigingen liet Peter Plasman, de advocaat van Rietbergen, in februari al aan De Telegraaf weten ’de aantijgingen van deze dame op dit moment te laten voor wat ze zijn’.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-gezicht-geslagen
pi_204275629
twitter
  Tettenkoning donderdag 31 maart 2022 @ 10:11:54 #73
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204281212
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:27 schreef potjecreme het volgende:

Jeroen vanwege de vrouwen en Marco vanwege de kinderen zeker? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:55:28 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_204283146
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof dat iemand Rocky nu heel hard op z’n bek moet slaan, maar ik weet even niet wie 🤣
  vrijdag 1 april 2022 @ 12:12:22 #75
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204293536
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Do: ’Ik heb Jeroen Rietbergen vol in zijn gezicht geslagen’ *O* *O* _O_ _O_

Do heeft zich opnieuw uitgelaten over haar ervaringen met Jeroen Rietbergen. De zangeres vertelde in februari aan het NRC, kort na de uitzending van de onlineserie Boos over de vermeende misstanden achter de schermen bij The Voice, op 20-jarige leeftijd te zijn aangerand door de oud-bandleider van de talentenjacht.

In de podcast Met z’n allen van Gwen van Poorten voegt Do daaraan toe Rietbergen ’vol in zijn gezicht’ te hebben geslagen toen hij aan haar zat. „En heb ik tegen hem gezegd: dude, what the f*ck! Hoezo doe jij dat? Hij heeft toen ook gezegd: sorry, ik zal het niet meer doen.”

Daarna is het bij haar niet meer gebeurd. De zangeres vindt het wel raar dat de verhalen over Rietbergen, die erkende relaties van ’seksuele aard’ te hebben gehad en opstapte bij The Voice, pas zo laat aan het licht kwamen. „Hij heeft het dus blijkbaar zijn hele leven lang gewoon voortgezet”, zegt ze. „Ik was gewoon verbaasd dat het zo lang zo ver heeft kunnen komen. Omdat ik dacht: dit weet iedereen toch?”

Bespreekbaar
Do is blij dat het onderwerp door Boos meer bespreekbaar is geworden. „Ik vind het supergoed dat vrouwen veel mondiger zijn; dat ze durven zeggen: dit klopt niet. En het heeft wel absoluut een bewustwording gecreëerd bij heel veel mannen.”

In een reactie op de beschuldigingen liet Peter Plasman, de advocaat van Rietbergen, in februari al aan De Telegraaf weten ’de aantijgingen van deze dame op dit moment te laten voor wat ze zijn’.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-gezicht-geslagen
Tja, vreemd vinden dat het niet eerder naar buiten is gekomen maar zelf het ook nu pas kenbaar maken nadat andere het voor je hebben gedaan....

Dan had ze direct toen het haar overkwam ook dr bek open moeten doen...

:|W :R
pi_204295174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:12 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Tja, vreemd vinden dat het niet eerder naar buiten is gekomen maar zelf het ook nu pas kenbaar maken nadat andere het voor je hebben gedaan....

Dan had ze direct toen het haar overkwam ook dr bek open moeten doen...

:|W :R
Ja, hoeveel verjaring zit er voor jou op?

Wat me doet denken aan Phoenix over het wonderlijke kind Marilyn Manson.
Wil niet weten hoeveel mensen er wegkomen met dingen die vallen onder verjaring.
Zoals Herman Brood altijd zei:"Soms vallen kwartjes jaren later."
Go hard or go home
  vrijdag 1 april 2022 @ 18:51:47 #77
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204297360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:12 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, hoeveel verjaring zit er voor jou op?

Wat me doet denken aan Phoenix over het wonderlijke kind Marilyn Manson.
Wil niet weten hoeveel mensen er wegkomen met dingen die vallen onder verjaring.
Zoals Herman Brood altijd zei:"Soms vallen kwartjes jaren later."
Nou nee ik vind vooral de verbazing opvallend. Je zou dan eerder denken dat je zegt dat het jammer is dat het allemaal zo lang stil is gebleven doordat iedereen waaronder zijzelf het ook niet naar buiten bracht....

Of dat je zegt goh is mij ook overkomen maar nooit gedacht dat hij dit na die klap in zijn gezicht van mij, nog steeds bleef doen...
pi_204298151
Misschien gewoon lekker ff je bek houden over hoe een ander omgaat met het misbruik dat hen is aangedaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:44:55 #79
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_204300734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien gewoon lekker ff je bek houden over hoe een ander omgaat met het misbruik dat hen is aangedaan?
Ja misschien kwam ik wat lomp over, excuus....
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:50:37 #80
249756 Symphonic
Look o Look
pi_204300787
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Smakeloos en heel sneu :r
Juin uit Eigen Tuin!
pi_204381428
https://www.ditjesendatje(...)fscheid-van-borsato/

Waarom heet Obi Ruiters, terwijl jullie allemaal Borsato heten?” vraagt een fan op het Instagram-account van het hondje. ,,Goede vraag”, antwoordt waarschijnlijk Leontine of haar dochter Jada. ,,Mama Leontine heet officieel nu weer Leontine Ruiters.”

Nog wel Borsato op Instagram
Op Instagram heet Leontine nog wél Borsato. Maar ook daar heeft het account van Obi antwoord op: ,,Mama heet op Instagram nog geen Ruiters inderdaad. Dat komt omdat mama eigenlijk haar gebruikersnaam naar Leontine wil veranderen, maar die naam al bezet is door een account die niet meer wordt gebruikt, dus zijn we aan het kijken of we de rechten van de naam kunnen opvragen”, aldus de beheerder van het Instagram-account van Obi.

,,Bella en Shaggy heetten/heten al Borsato”, legt de beheerder uit. ,,Dus we vonden het mooi om de Ruiters-naam ook weer in de familie te houden/brengen. (Het is nota bene de hond bij/van mama en niet bij papa, dus eigenlijk heel logisch). Daarnaast vinden we Obi Ruiters ook simpelweg gewoon mooier klinken dan Obi Borsato.”

Na de breuk tussen Marco Borsato en Leontine, wil de presentatrice graag haar meisjesnaam Ruiters weer terug. Dit blijkt nu eindelijk gelukt te zijn.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 09:07:59 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204421313
quote:
120 reacties bij meldpunt Mores na onthullingen over The Voice
Bij meldpunt Mores zijn sinds de uitzending van BOOS met onthullingen over grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland 120 meldingen binnengekomen. Dat heeft voorzitter Janke Dekker in de talkshow Jinek gezegd.

In de eerste drie dagen na de uitzending op 20 januari kwamen 97 meldingen binnen, hetzelfde aantal als over het hele jaar 2021. Normaal gesproken ligt de verhouding van de zwaarte van de meldingen rond de 85-15, waarbij 15 procent zaken betreft die richting strafrecht zouden kunnen gaan. "In die drie dagen was de verdeling 50-50", aldus Dekker.

Bij Mores kunnen kunnen slachtoffers van ongewenst gedrag in de creatieve sector zich melden. Maar in de nasleep van The Voice kwamen er volgens Dekker ook veel e-mails binnen van mensen uit andere sectoren, zoals de luchtvaart, de medische wereld en de advocatuur, die wilden weten waar zij terechtkunnen met hun meldingen.
Veilige werkomgeving

Uit de meldingen bleek volgens Dekker ook dat er weinig gebeurt met de aangiften die vrouwen doen bij de politie. "Van alle zedenzaken wordt 80 procent uiteindelijk geseponeerd". Zolang geweld niet kan worden aangetoond, is het bewijzen van een zaak lastig.

Ook kregen vrouwen die bij hun werkgever melding deden van grensoverschrijdend gedrag vaak reacties te horen als: heb je misschien een overgevoelige dag vandaag, ben je misschien ongesteld, of: we weten allemaal dat diegene zo is, dus ontloop hem maar een beetje, dan verliest hij vanzelf zijn interesse.

Choquerend, volgens Dekker, want het gaat bij The Voice en andere programma's om een situatie waarin de werkgever een wettelijke verplichting heeft om een veilige werkomgeving voor iedereen te creëren. "Daar kan en moet je een werkgever op aanspreken."
https://nos.nl/artikel/24(...)ingen-over-the-voice
  donderdag 14 april 2022 @ 21:40:26 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204438329
  Miss 200.000.000! donderdag 14 april 2022 @ 21:52:14 #84
367000 roos94
pi_204438621
quote:
Kapper hallo, nog plek morgen _O-

Tevens Herman van Veen ziet er echt al 25 jaar exact hetzelfde uit :')
  donderdag 14 april 2022 @ 23:34:27 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204440400
Die kop impliceert dat Schuurhof liasons met Borsato zou hebben. Die had ze ook al eens met Erland Galjaard. Wat een griet toch, als ze het steeds met dat soort losers houdt.

Maar het kan ook dat de kop nergens op slaat en ze gewoon een puppy van de familie Borsato heeft gekocht of zo. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 april 2022 @ 23:50:57 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204440527
Marco Borsato ziet ook ándere grote liefde voor zich zelf kiezen

Terwijl Marco Borsato zich voor de buitenwereld verborgen houdt, laten zijn voormalige grote liefdes steeds meer van zich horen. Leontine vertoont zich weer regelmatig in het openbaar en Marco’s ex-vriendin en andere grote liefde Denise Boekhoff maakt ook duidelijk dat er voor de zanger in haar leven geen plek meer is: de stermannequin is tot over haar oren verliefd op de ex-vriend van Sandra Schuurhof...

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos1&utm_source=ad
  donderdag 21 april 2022 @ 06:24:37 #87
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204495766
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:52 schreef roos94 het volgende:

[..]
Kapper hallo, nog plek morgen _O-

Tevens Herman van Veen ziet er echt al 25 jaar exact hetzelfde uit :')
En wát een hoofd. Altijd al een hekel aan gehad. :') :@
  Trouwste user 2022 donderdag 21 april 2022 @ 08:22:39 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_204496026
Personen in het management van ITV Studios, het bedrijf dat The Voice of Holland produceert, waren voor de uitzending van Boos al lang en breed op de hoogte van de misstanden op de werkvloer bij het programma. Dat zegt advocaat Sébas Diekstra, die vier slachtoffers van The Voice vertegenwoordigt, woensdag in Jinek.

Volgens hem was Rick Brug, die nu in het management van ITV zit en eerder werkte bij Talpa, door John de Mol op de hoogte gesteld van een klacht over misstanden bij The Voice die De Mol in 2019 kreeg.

Hij stelt dat de melding die John de Mol in 2019 kreeg ‘is begraven’, onder meer door toedoen van Rick Brug. ,,Het persbericht dat RTL en ITV van niets wisten, klopt dus niet. Bij mijn cliënten gingen door dat bericht alle alarmbellen op rood. Zij hebben geen vertrouwen meer in ITV en nemen deze aanpak niet serieus.”

ITV liet een onderzoek instellen door advocatenkantoor Van Doorne. Maar volgens Diekstra durven slachtoffers zich daar niet te melden. ,,Het kantoor levert prima werk, maar is wel ingehuurd door ITV. Je weet dus uiteindelijk niet wat er met die informatie gebeurt, en of het tegen je gebruikt gaat worden of niet.” ITV was gisteravond niet voor commentaar bereikbaar.

In een persbericht van eind februari stelde ITV dat ‘Van Doorne al veel mensen heeft geïnterviewd en aan een gedetailleerd beeld bouwt van de cultuur rond The Voice en wat er is gebeurd.’ ,,Wij willen mensen aanmoedigen zich te melden met alle informatie die u mogelijk heeft. Gaat u er alstublieft niet vanuit dat wat u te melden heeft niet belangrijk is, of dat Van Doorne alles al weet.”

Verzoek aan kabinet
Diekstra wil dat Mariëtte Hamer, de nieuwe regeringscommissaris seksueel grensoverschrijdend gedrag, er bij het kabinet op aandringt een onafhankelijk en onpartijdig onderzoek naar de misstanden rondom The Voice of Holland te doen. ,,Alleen door goed onderzoek te doen kan er uiteindelijk echt recht worden gedaan aan de slachtoffers”, stelde Diekstra eerder al. De raadsman vreest dat verdere aarzeling om de misstanden aan te pakken uiteindelijk zal leiden tot afstel. ,,Door nu niet door te pakken verliezen we het momentum om de verandering te kunnen aanjagen die nodig is om de cultuur die leidt tot seksueel grensoverschrijdend gedrag te doorbreken”, aldus Diekstra. ,,Als je als overheid nu niets doet, kun je later niet meer met droge ogen zeggen dat je er alles aan gedaan hebt.”

Cultuurverandering
Hamer ging begin april aan de slag. Met de nieuwe regeringscommissaris wil het kabinet naar eigen zeggen ‘bewustwording en een cultuurverandering creëren, want intimidatie en misbruik zijn niet acceptabel’. De commissaris mag het kabinet gevraagd en ongevraagd adviseren over maatregelen die nodig zijn om seksueel grensoverschrijdend gedrag tegen te gaan.

De aanstelling van Hamer volgt op de onthullingen over misstanden bij het RTL-programma The Voice of Holland. Tientallen slachtoffers spraken zich uit in en rond de uitzending van het programma Boos van Tim Hofman. Inmiddels liggen er meerdere aangiften tegen Ali B, orkestleider Jeroen Rietbergen en een regisseur van het programma.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204496731
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204511751
Ali B. heeft ook vieze dingen gedaan bij Ellen ten Damme.

Volgens Vandaag Inside en De geknipte gast.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204511816
https://www.ad.nl/show/oo(...)aar-gedrag~aeff3a47/


Ook Ellen ten Damme beschuldigt Ali B van seksueel ontoelaatbaar gedrag
In navolging van deelnemers aan The Voice beschuldigt nu ook Ellen ten Damme coach/rapper Ali B van seksueel grensoverschrijdend gedrag. De 54-jarige zangeres heeft daar recent een verklaring over afgelegd bij de politie.

Het zou gaan om een incident van acht jaar terug in Marokko rond de opnames van Ali B en de Muziekkaravaan, het programma van AvroTros waaraan zij deelnam. Ali B nam haar mee naar Meknes om inspiratie op te doen voor een nummer. Die samenwerking mondde uit in de song Dit is wie ik moest zijn

Ali B ligt al langer onder vuur. In het onlineprogramma BOOS van Tim Hofman beschuldigden meerdere vrouwen hem van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Er liggen twee aangiftes, waarvan één buiten The Voice om. De rapper ontkent.

In de televisie-uitzending De Geknipte Gast van BNNVara vertelt zangeres Ten Damme vanavond over haar ervaringen, overigens zonder de naam van Ali B te noemen. Interviewer Özcan Akyol stelde dat er, zeker door het Voice-schandaal, een maatschappelijke urgentie is ontstaan om verhalen over en van slachtoffers naar buiten te brengen. Akyol vroeg of Ten Damme die noodzaak ook niet voelt om haar verhaal te delen. Daarop zei de zangeres: ,,Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar ik ga dat waarschijnlijk wel doen, ja. Om die vrouwen van The Voice te steunen.

Podcast
Daarna bevestigde ze dat zij een ‘soortgelijke ervaring heeft gehad’ als de vrouwen van The Voice, waarop Akyol de link legt met coaches van het televisieprogramma. Ten Damme stelde ‘het niet sjiek te vinden om mensen aan de schandpaal te nagelen’, maar dat zij Ali B bedoelde werd vorige maand duidelijk in de podcast Aan de keukentafel van drummer Sietse Huisman. Huisman en Ten Damme kennen elkaar al jaren en spraken onder meer over het Voice-schandaal, waarbij hij aan haar vroeg ‘of zij ook wel eens zoiets beleefd heeft’. ,,Ik weet er alles van”, antwoordde zij toen. ,,Er is een verhaal van mij dat helemaal geen geheim was en dat ik destijds ook heb verteld in mijn omgeving. Dat gaat over Ali B. Ik vind hem echt een lul. Hij spoort echt voor geen meter en daar heb ik dus ook een verhaal over.”

Ten Damme vertelde dat er iets gebeurd is in Marokko, maar laat details achterwege. Ze bekende destijds ‘wel in de war te zijn’. ,,Ik ben weken bezig geweest met: wat zal ik ermee doen? Ik was kwaad, als iemand vlak daarna doet alsof zijn neus bloedt, alsof het heel normaal is. Jij bent in de war en vraagt je af: wat moet ik hiermee? En hij doet alsof er niets aan de hand is. Hangt de popiejopie uit. Ik dacht: wat ben jij een… Je hebt totaal niet in de gaten waar je mee bezig bent. Ik heb er ook wel iets van gezegd.”

Ze heeft er nu een verklaring over afgelegd bij de politie. ,,Om die mensen te steunen die al hun verhaal hebben gedaan. Ik zelf heb er helemaal niks aan om dat te doen. Maar in het kader van het algemeen belang, denk ik wel dat ik iets moet doen.”

Op diverse sites, zoals ook Spotify, wordt Ali B als gespreksonderwerp tijdens de podcast aangekondigd, maar het fragment waarin Ten Damme de onthulling over Ali B doet en zijn naam zegt, is er inmiddels uitgeknipt. Deze site heeft de oorspronkelijke podcast in bezit.

Rietbergen en Borsato
Daarin werden eerst ook Jeroen Rietbergen (bandleider van The Voice) en Marco Borsato (ex-coach) besproken. Tegen deze twee zijn aangiftes gedaan van ontoelaatbaar gedrag rond The Voice. Ten Damme heeft geen vervelende ervaringen met deze twee. In de podcast van Huisman zegt ze: ,,Ik heb nog op het huwelijk van John de Mol gespeeld in Parijs. In opdracht van Linda de Mol en ik moest per se met Jeroen Rietbergen spelen. Ik dacht nog: Hoezo? Ik heb mijn eigen pianist! Kan dat niet? Nee, dat kon niet. Ik had echt het idee dat hij (Rietbergen) zich goed voor de familie moest presenteren.”

,,Ik ken Marco ook, maar niet heel goed hoor. Die zie ik eerder als iemand die heel snel iemand een hug geeft. Ik heb alleen maar mijn ervaring met Ali B, en die was niet leuk. Hij is echt een beetje doorgeslagen.”

Daarop stelde Huisman: ,,Dus die rook die daar omhoog dwarrelde, daar zat echt een vuurtje onder? Ten Damme: ,,En ik kan het weten. Hier laat ik het bij, want als je hier iets aan wilt doen is de enige weg: de rechtbank en niet via media

In De Geknipte Gast legde Ten Damme uit waarom het zo lastig kan zijn om (gerechtelijke) stappen te zetten. ,,In algemene zin denk je: ‘Oh dat gaat heel lang duren, officieel gedoe, rechtszaken, toestanden, kost geld, allemaal gezeik. Daar moet je maar zin in hebben. Dat hele gedoe, is het me dat waard? Zedendelicten kunnen moeilijk worden bewezen. Omdat het meestal tussen twee mensen gebeurt waar niemand bij is. Het is zijn woord tegen het jouwe. Als ik aan mezelf denk, als ietwat bekende persoon, is het helemaal vervelend. Iedereen weet je te vinden. Weet waar je uithangt. Je bent heel kwetsbaar. Je moet er behoorlijk wat voor over hebben om iets aan de grote klok te hangen.”

Toch neemt ze die stap. ,,Er is nu een momentum om dat fenomeen van mannen die denken dat ze maar alles kunnen maken door status of geld of wat dan ook, een halt toe te roepen.”

Reacties

Manager Jeroen Blokker van Ellen ten Damme wil geen commentaar geven op dit verhaal. Vanuit de kant van Ali B wil (vooralsnog) niemand reageren.

AvroTros laat in een reactie weten: ‘We zijn enorm geschrokken van het verhaal van Ellen ten Damme over haar ervaring van grensoverschrijdend gedrag in 2014. We vinden het verschrikkelijk als dit inderdaad heeft plaatsgevonden tijdens de opnames van Ali B en de Muziekkaravaan. In overleg met Ellen ten Damme zullen we actie ondernemen.’
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 22 april 2022 @ 22:41:51 #93
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204512169
Jezus, Ellen O+ ook al, hoe diep is de Hilversumse beerput?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204516599
Ik heb het idee dat Ali hier niet liegt.
SOONY
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 17:12:49 #96
367000 roos94
pi_204517780
Wat voor lul Ali ook is, als je gaat flirten, zoenen, flikflooien , neuken probably met een getrouwde man ben je zelf ook niet zuiver op de graat :N
pi_204517882
Ik denk dat hij j hem in het verkeerde gaatje stak.
Vakman pur sang
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:24:19 #98
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204517994
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef roos94 het volgende:
Wat voor lul Ali ook is, als je gaat flirten, zoenen, flikflooien , neuken probably met een getrouwde man ben je zelf ook niet zuiver op de graat :N
Zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk. Hij moet zich een beetje inhouden, en al helemaal als de dames er eigenlijk niet van gediend waren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 april 2022 @ 17:28:56 #99
367000 roos94
pi_204518070
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk. Hij moet zich een beetje inhouden, en al helemaal als de dames er eigenlijk niet van gediend waren.
Je hebt toch zelf ook bepaalde normen en waarden. Of blijkbaar niet, als je graag op getrouwde mannen stuitert.
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:36:00 #100
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_204518153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Je hebt toch zelf ook bepaalde normen en waarden. Of blijkbaar niet, als je graag op getrouwde mannen stuitert.
Ik stuiter niet graag op getrouwde mannen.
Maar jij bent een getrouwde vrouw als ik het zo lees? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204518896
Nu bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204518918
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 april 2022 @ 22:45:49 #103
22592 crew  Ole
pi_204522167
Kan niet kiezen. Vind ten Damme ook maar apart figuur.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2022 @ 23:28:52 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204522654
Ellen Ten Damme O+
Dat is in de Poll niet zo moeilijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204524764
Ali B is een ras-narcist. Die reactie is ook een typische narcisten reactie.
  zondag 24 april 2022 @ 12:25:16 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204525771
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:45 schreef Ole het volgende:
Kan niet kiezen. Vind ten Damme ook maar apart figuur.
Zo ‘apart’ dat je serieus overweegt dat ze dit verzint? En dat Ali B. eigenlijk een lieve jongen is die geen vlieg kwaad doet?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 24 april 2022 @ 12:36:38 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204525845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:45 schreef Ole het volgende:
Kan niet kiezen. Vind ten Damme ook maar apart figuur.
Dat ze onconventioneel is, betekent toch niet dat ze zou liegen over zoiets? Ik snap dat verband niet zo. Ze staat volgens mij totaal niet bekend als sensatiezoeker of mediageile roddeltante. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204529581
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 12:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zo ‘apart’ dat je serieus overweegt dat ze dit verzint? En dat Ali B. eigenlijk een lieve jongen is die geen vlieg kwaad doet?
Ik merk dat jij altijd heel veel aannames doet op basis van één opmerking. Ole zei letterlijk alleen dat ze haar apart vindt en niet dat ze Ali b een lieve jongen vindt.
  zondag 24 april 2022 @ 18:10:48 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204529681
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik merk dat jij altijd heel veel aannames doet op basis van één opmerking. Ole zei letterlijk alleen dat ze haar apart vindt en niet dat ze Ali b een lieve jongen vindt.
Het zijn aannames waar iemand weer op kan reageren. Het is niet alsof ik ze ook onmiddellijk in steen uithouw.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 18:18:04 #110
22592 crew  Ole
pi_204529750
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:36 schreef DuderinnetjIk e het volgende:

[..]
Dat ze onconventioneel is, betekent toch niet dat ze zou liegen over zoiets? Ik snap dat verband niet zo. Ze staat volgens mij totaal niet bekend als sensatiezoeker of mediageile roddeltante. :?
Ik zeg niet dat ze liegt. Geloof best dat er iets is voorgevallen. Maar in dit geval zie ik geen machtsverhouding of zo. Een dame die op het moment prima van zich af kan bijten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204529858
Ligt (dat prima van je af kunnen bijten) toch helemaal aan wat er is voorgevallen. Keihard over iemands grenzen gaan is niet gelijk aan een flirtage. Ook iets wat start als een flirtage kan ineens ontaarden in verkrachting. Zoiets lees je vaak terug in berichtgeving rond sexueel geweld, dat daders daar dus handig gebruik van weten te maken, wanneer de deur op een kiertje is gezet, keihard naar binnen walsen. En dat gebeurt echt niet alleen bij een machtsverhouding.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 18:44:32 #112
22592 crew  Ole
pi_204530021
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ligt (dat prima van je af kunnen bijten) toch helemaal aan wat er is voorgevallen. Keihard over iemands grenzen gaan is niet gelijk aan een flirtage. Ook iets wat start als een flirtage kan ineens ontaarden in verkrachting. Zoiets lees je vaak terug in berichtgeving rond sexueel geweld, dat daders daar dus handig gebruik van weten te maken, wanneer de deur op een kiertje is gezet, keihard naar binnen walsen. En dat gebeurt echt niet alleen bij een machtsverhouding.
OK ook wel weer zo. Maar we weten het verhaal niet.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 april 2022 @ 18:55:18 #113
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530158
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ligt (dat prima van je af kunnen bijten) toch helemaal aan wat er is voorgevallen. Keihard over iemands grenzen gaan is niet gelijk aan een flirtage. Ook iets wat start als een flirtage kan ineens ontaarden in verkrachting. Zoiets lees je vaak terug in berichtgeving rond sexueel geweld, dat daders daar dus handig gebruik van weten te maken, wanneer de deur op een kiertje is gezet, keihard naar binnen walsen. En dat gebeurt echt niet alleen bij een machtsverhouding.
Blijft het natuurlijk in deze zaak wel erg vreemd -als dit zo is- dat ze die engerd nog wel, jaren later, heeft uitgenodigd bij een concert van haar. En vriendschappelijk contact met hem onderhield. Moet te checken (aan te tonen zijn door engerd) of dit klopt en als dat inderdaad zo is, doet Ten Damme geen goeds aan de lopende zaken voor slachtoffers in de zaak Ali B. Sterker nog: een vette disservice en het tegendeel van wat ze beoogde met haar bezoek aan de politie.
love & heet
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:02:40 #114
22592 crew  Ole
pi_204530242
En ook vrouwen kunnen over de grens gaan. Vergeet dat ook niet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:03:51 #115
22592 crew  Ole
pi_204530258
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:55 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Blijft het natuurlijk in deze zaak wel erg vreemd -als dit zo is- dat ze die engerd nog wel, jaren later, heeft uitgenodigd bij een concert van haar. En vriendschappelijk contact met hem onderhield. Moet te checken (aan te tonen zijn door engerd) of dit klopt en als dat inderdaad zo is, doet Ten Damme geen goeds aan de lopende zaken voor slachtoffers in de zaak Ali B. Sterker nog: een vette disservice en het tegendeel van wat ze beoogde met haar bezoek aan de politie.
Is zij ook niet ouder (niet dat dat alles zegt.. )x
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 april 2022 @ 19:07:09 #116
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530286
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:03 schreef Ole het volgende:

[..]
Is zij ook niet ouder (niet dat dat alles zegt.. )x
Ja, 50 plus.
Ik vind haar ook raar by the way. Wat ook niet wil zeggen dat ze lult of overdrijft..
love & heet
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:08:52 #117
22592 crew  Ole
pi_204530299
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:07 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja, 50 plus.
Ik vind haar ook raar by the way. Wat ook niet wil zeggen dat ze lult of overdrijft..
Nope. Maar ze is een persoon die prima voor zichzelf op kan komen. Dat is nou juist mij me-too de issue.
Misbruik maken van mensen die onzeker zijn
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 april 2022 @ 19:10:20 #118
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530314
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:08 schreef Ole het volgende:

[..]
Nope. Maar ze is een persoon die prima voor zichzelf op kan komen. Dat is nou juist bij me-too de issue.
Misbruik maken van mensen die onzeker zijn
"bij"?
Ja, veelal wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 24-04-2022 19:11:18 ]
love & heet
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:10:23 #119
22592 crew  Ole
pi_204530316
Dan wordt het wel heel erg altijd de schuld van de man.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:12:47 #120
22592 crew  Ole
pi_204530340
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:10 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"bij"?
Ja, veelal wel.
bij bedoelde ik inderdaad
Vrouwen zijn nou ook weer niet altijd slachtoffer hoor. Kunnen ook behoorlijk uitgenast zijn. Ben er zelf eentje (vrouw dan he), ken er meerdere. Verhalen hebben meerdere kanten!

Op werk/ school doelbewust iemand versieren en daarna aanklagen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 april 2022 @ 19:13:36 #121
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530351
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:10 schreef Ole het volgende:
Dan wordt het wel heel erg altijd de schuld van de man.
Ali B. was voor mij al schuldig dat 'ie de eerste keer op tv was, maar da's een ander verhaal.

Begrijp je punt.
love & heet
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 19:17:00 #122
22592 crew  Ole
pi_204530385
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:13 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ali B. was voor mij al schuldig dat 'ie de eerste keer op tv was, maar da's een ander verhaal.
Begrijp je punt.
Collega liet altijd expres deur open, vroeg collega even 'zomaar' binnen te lopen om ellende te voorkomen.
Hij valt niet eens op vrouwen! Maar is zwaar gestalkt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 april 2022 @ 19:23:16 #123
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530431
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:17 schreef Ole het volgende:

[..]
Collega liet altijd expres deur open, vroeg collega even 'zomaar' binnen te lopen om ellende te voorkomen.
Hij valt niet eens op vrouwen! Maar is zwaar gestalkt
Ja, voorzichtigheid is wel aan te raden op de werkvloer. Van twee kanten idd.
love & heet
pi_204530668
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204532757
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 18:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het zijn aannames waar iemand weer op kan reageren. Het is niet alsof ik ze ook onmiddellijk in steen uithouw.
Ja het is makkelijk om kort door de bocht en ongenuanceerd te denken. Als je oprecht nieuwsgierig bent zou het je sieren als je in plaats van aannames doet, meer vragen gaat stellen over wat iemand nu precies bedoeld.
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 11:23:57 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204535497
https://www.ad.nl/binnenl(...)egen-ali-b~aecaba3e/
Justitie begint strafonderzoek tegen vier verdachten uit The Voice, nóg een aangifte tegen Ali B

Het Openbaar Ministerie begint een strafonderzoek tegen vier verdachten van zedenfeiten rondom talentenjacht The Voice Of Holland. De zaken kwamen aan het licht na een uitzending van het Youtube-programma Boos. Tegen Ali B, een van die vier verdachten, ligt inmiddels een derde aangifte. Het gaat daarbij om aanranding. Dat bevestigt Ali B’s advocaat Bart Swier. Tegen de rapper loopt al een onderzoek vanwege twee eerdere aangiftes van verkrachting.

Het Openbaar Ministerie heeft net een update gegeven van het onderzoek rondom talentenjacht The Voice. Door vijf personen is aangifte gedaan van mogelijk strafbare zedenfeiten tegen in totaal vier personen rondom de talentenjacht. Besloten is om naar aanleiding van deze vijf aangiften verder strafrechtelijk onderzoek in te stellen. De vier aan The Voice verbonden personen tegen wie aangifte is gedaan, zijn nu dan ook verdachten.

Het Openbaar Ministerie noemt geen namen, maar bekend is dat tegen ex-coaches Ali B en Marco Borsato, bandleider Jeroen Rietbergen en regisseur Martijn N. meldingen en aangiften zijn binnengekomen. Of zij dan ook echt voor de rechter moeten worden gesleept, moet dus uit het strafonderzoek gaan blijken.

Tegen een van de vier verdachten is door het Openbaar Ministerie Noord-Holland een onderzoek gestart naar aanleiding van een zedenfeit waarvan kort voor de uitzending van Boos aangifte is gedaan. Deze zaak staat los van The Voice Of Holland. Ook het onderzoek naar aanleiding van twee nieuwe aangiften tegen deze persoon zal door OM Noord-Holland geleid worden. Advocaat Swier van Ali B weet inmiddels dat de zaken van zijn cliënt naar Noord-Holland zijn overgedragen. De zaken tegen de overige drie verdachten worden onderzocht door het OM Midden-Nederland.
Ali B

Ali B vormt met Marco Borsato, bandleider Jeroen Rietbergen en regisseur Martijn N. de groep mensen die betrokken was bij The Voice en die in opspraak zijn geraakt na de uitzending van Boos, eind januari. Daarin bracht presentator Tim Hofman aan het licht dat er tal van gevallen van seksueel grensoverschrijdend gedrag plaatsvonden bij de beroemde talentenjacht, die gelijk werd stopgezet.

Ali B kwam afgelopen weekend verder in het nauw doordat zangeres Ellen ten Damme liet weten ook een ‘geval van grensoverschrijdend gedrag’ te hebben meegemaakt met hem. Zij deed echter nog geen aangifte. Maar er ligt inmiddels wel een andere, nieuwe aangifte van aanranding tegen de rapper. Onbekend is van wie die aangifte komt.

Ali B ontkent tot nu toe alles ten stelligste. De rapper wordt komende maand voor het eerst verhoord.

Tekst gaat verder onder de foto.
Marco Borsato.
Marco Borsato. © Brunopress
Opgelucht

Advocaat Sébas Diekstra, die vier oud-kandidaten bijstaat, laat in een reactie weten dat zijn cliënten ‘opgelucht’ zijn dat er nu een beslissing is genomen over het vervolg in de zaak. ,,Een gedegen strafrechtelijk onderzoek naar de aangiften van cliënten is de enige juiste beslissing en doet recht aan wat hen is overkomen.’’

Diekstra zegt dat zijn cliënten hopen dat nog meer slachtoffers zich zullen melden bij de politie. ,,De afgelopen maanden hebben wij direct en indirect contact gehad met meerdere vrouwen die slachtoffer zijn geworden van serieuze zedenfeiten rondom het televisieprogramma, maar die de stap naar de politie niet of nog niet willen zetten. Als deze en ook andere slachtoffers nu zien dat er zorgvuldig strafrechtelijk onderzoek wordt gedaan naar de verschillende feiten kan dat misschien het vertrouwen geven om zelf ook aangifte te doen van wat hen is overkomen.’’
pi_204562246
https://www.ditjesendatje(...)ver-familie-borsato/

Er zijn schokkende berichten over de familie Borsato uitgelekt. Een vriendin van Daisy Piras, de schoondochter van Marco Borsato, heeft informatie over de aangifte tegen Marco doorgespeeld naar Roddelpraat. Ook zou het niet goed gaan met Leontine…
Het OM maakte maandag bekend een strafrechtelijk onderzoek in te stellen naar de vier verdachten in het The Voice of Holland-schandaal. Eén van die vier verdachten is Marco Borsato. En dat is gek, aangezien de aangifte die bekend is tegen hem niet gelinkt was aan het programma. Het zou dus kunnen dat er nóg een aangifte tegen Marco is gedaan.

Informatie over aangifte
Daisy Piras, de vriendin van Luca Borsato, lekte deze informatie voordat het in het nieuws kwam al uit. Roddelpraat is in het bezit van een screenshot van een whatsapp-gesprek met haar vriendinnen waarin ze informatie geeft over haar schoonvader. ,,Vandaag komt als het goed is in het nieuws dat er een nieuwe aangifte tegen Marco is gedaan”, schreef Daisy. Eén van haar vriendinnen stuurde het gesprek vervolgens door naar Roddelpraat.

‘Alcohol en andere middelen’
Deze vriendin is een bekende van de familie Borsato en weet ook het een en ander over Leontine te vertellen. Marco en Leontine zijn uit elkaar, iets waar Leontine het erg zwaar mee heeft. Het zou momenteel dan ook niet goed met haar gaan.

De vriendin vertelt aan Roddelpraat dat Leontine ‘alcohol en andere middelen’ zou gebruiken om ermee om te gaan. ,,Die vriendin spreekt ook met Luca, de zoon van Marco. Luca vertelde dat nadat hij een fles wijn op had”, legt Dennis Schouten uit in Roddelpraat.
pi_204562440
Hier is meer aan de hand. #beerput
pi_204562453
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:44 schreef Benny het volgende:
Hier is meer aan de hand. #beerput
Ze krijgen nu de rekening gepresenteerd. Marco heeft 25 jaar lekker kunnen feesten en dat is nu voorbij.
pi_204635357
https://www.ditjesendatje(...)-het-tvoh-schandaal/

Hoewel Chantal Janzen eerder benadrukte het schandaal rond The Voice of Holland als buitenstaander mee te hebben gemaakt, wordt ze wel expliciet genoemd in een video met nieuwe onthullingen over het programma.

Eerder liet Chantal op Instagram weten erg geschrokken te zijn van de misstanden bij The Voice. Ze had geen goed woord over voor de partijen en mensen die ‘blijkbaar al zo’n tien jaar van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten.’

‘Buitenstaander’
Later, toen ze voor het eerst voor de camera reageerde op het schandaal, noemde ze het ‘een vreselijke situatie’. Of ze terug zou keren als presentatrice wist ze nog niet. ,,Ik heb daar helemaal nog niet over nagedacht. Ik moet dit even gewoon aankijken. Je bekijkt zoiets toch voornamelijk als buitenstaander”, zei ze in gesprek met RTL Boulevard.

Maar buitenstaander of niet, in een persbericht van Stichting Music#MeToo wordt Chantal wel expliciet genoemd. De Stichting heeft als doel om vrouwelijke slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag een stem te geven om dit ongewenste gedrag binnen de muziekbranche en op de werkvloer tegen te gaan.

Nieuwe onthullingen
De Stichting heeft zich dan ook vastgebeten in het TVOH-schandaal en gaat op dinsdag 10 mei een video publiceren met nieuwe onthullingen. ,,In deze video wordt aandacht besteed aan onder meer de volgende personen: mevrouw Linda de Mol, de heer Johnny de Mol, mevrouw Shima Kaes, mevrouw Chantal Janzen, een spion uit Yvonne’s spionnenleger en een slachtoffer van (vermeend) seksueel misbruik”, schrijft de Stichting in een persbericht op de website.

Waarom ook Chantal aan bod komt in de video is nog niet duidelijk, maar er zullen wel nieuwe onthullingen aan het licht worden gebracht. Heeft de presentatrice dan tóch informatie over het schandaal?
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 15:23:03 #131
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204635538
Zou me i.i.g. niets verbazen als blijkt dat Chantal Janzen er wel degelijk vanaf wist...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 5 mei 2022 @ 15:25:07 #132
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204635556
Karim Aachboun niet geloven, vind hem een vreselijk onbetrouwbaar sujet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 5 mei 2022 @ 15:52:59 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204635714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-het-tvoh-schandaal/

Hoewel Chantal Janzen eerder benadrukte het schandaal rond The Voice of Holland als buitenstaander mee te hebben gemaakt, wordt ze wel expliciet genoemd in een video met nieuwe onthullingen over het programma.

Eerder liet Chantal op Instagram weten erg geschrokken te zijn van de misstanden bij The Voice. Ze had geen goed woord over voor de partijen en mensen die ‘blijkbaar al zo’n tien jaar van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten.’

‘Buitenstaander’
Later, toen ze voor het eerst voor de camera reageerde op het schandaal, noemde ze het ‘een vreselijke situatie’. Of ze terug zou keren als presentatrice wist ze nog niet. ,,Ik heb daar helemaal nog niet over nagedacht. Ik moet dit even gewoon aankijken. Je bekijkt zoiets toch voornamelijk als buitenstaander”, zei ze in gesprek met RTL Boulevard.

Maar buitenstaander of niet, in een persbericht van Stichting Music#MeToo wordt Chantal wel expliciet genoemd. De Stichting heeft als doel om vrouwelijke slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag een stem te geven om dit ongewenste gedrag binnen de muziekbranche en op de werkvloer tegen te gaan.

Nieuwe onthullingen
De Stichting heeft zich dan ook vastgebeten in het TVOH-schandaal en gaat op dinsdag 10 mei een video publiceren met nieuwe onthullingen. ,,In deze video wordt aandacht besteed aan onder meer de volgende personen: mevrouw Linda de Mol, de heer Johnny de Mol, mevrouw Shima Kaes, mevrouw Chantal Janzen, een spion uit Yvonne’s spionnenleger en een slachtoffer van (vermeend) seksueel misbruik”, schrijft de Stichting in een persbericht op de website.

Waarom ook Chantal aan bod komt in de video is nog niet duidelijk, maar er zullen wel nieuwe onthullingen aan het licht worden gebracht. Heeft de presentatrice dan tóch informatie over het schandaal?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2022 @ 16:10:31 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204635813
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:14 schreef fleuril het volgende:
Deze vriendin is een bekende van de familie Borsato en weet ook het een en ander over Leontine te vertellen. Marco en Leontine zijn uit elkaar, iets waar Leontine het financieel erg zwaar mee heeft. Het zou momenteel financieel dan ook niet goed met haar gaan.
Even aangevuld.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204636265
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:23 schreef Nine. het volgende:
Zou me i.i.g. niets verbazen als blijkt dat Chantal Janzen er wel degelijk vanaf wist...
Dat kan niet anders. Iedereen daar heeft bloed aan zn handen. Iedereen wist dat de mannen op de meisjes zaten te azen.

Je gaat mij niet wijs maken dat je niks gewust hebt. Dat heeft ze wel duidelijk. Dat is in elke organisatie zo, in het bedrijfsleven is er ook snel duidelijk wie er met wie neukt. Roddels en gelul is er overal. Chantal speelt heel graag de onschuld, maar is net zo schuldig en heeft weggekeken. :Y Alles om je eigen plek te beschermen. Ergens "logisch" want als je uit het wereldje wordt geflikkerd zijn er weinig andere opties. :)
pi_204636279
Ja, nee, ja. Wat doet Leontine nu eigenlijik?
Is ze nog wel eens op tv?
Go hard or go home
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 17:46:55 #137
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204636597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dat kan niet anders. Iedereen daar heeft bloed aan zn handen. Iedereen wist dat de mannen op de meisjes zaten te azen.

Je gaat mij niet wijs maken dat je niks gewust hebt. Dat heeft ze wel duidelijk. Dat is in elke organisatie zo, in het bedrijfsleven is er ook snel duidelijk wie er met wie neukt. Roddels en gelul is er overal. Chantal speelt heel graag de onschuld, maar is net zo schuldig en heeft weggekeken. :Y Alles om je eigen plek te beschermen. Ergens "logisch" want als je uit het wereldje wordt geflikkerd zijn er weinig andere opties. :)
Mee eens ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204636629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:03 schreef Noek het volgende:
Ja, nee, ja. Wat doet Leontine nu eigenlijik?
Is ze nog wel eens op tv?
Denk dat ze hard op zoek is naar een andere rijke vent die met haar wil neuken. Toch wel lastig aangezien ze in dat wereldje vaak (veel) jonger willen. Ze is 54, dan ben je toch al gauw zo'n 24 jaar over de datum.
pi_204637933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Denk dat ze hard op zoek is naar een andere rijke vent die met haar wil neuken. Toch wel lastig aangezien ze in dat wereldje vaak (veel) jonger willen. Ze is 54, dan ben je toch al gauw zo'n 24 jaar over de datum.
Zelfs Con v Breukhoven kregen ze nog aan een man.
Heb vertrouwen in Tinus.
Go hard or go home
pi_204646362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-het-tvoh-schandaal/

Hoewel Chantal Janzen eerder benadrukte het schandaal rond The Voice of Holland als buitenstaander mee te hebben gemaakt, wordt ze wel expliciet genoemd in een video met nieuwe onthullingen over het programma.

Eerder liet Chantal op Instagram weten erg geschrokken te zijn van de misstanden bij The Voice. Ze had geen goed woord over voor de partijen en mensen die ‘blijkbaar al zo’n tien jaar van de misselijkmakende praktijken bij The Voice afwisten, ze verzwegen en in de doofpot stopten.’

‘Buitenstaander’
Later, toen ze voor het eerst voor de camera reageerde op het schandaal, noemde ze het ‘een vreselijke situatie’. Of ze terug zou keren als presentatrice wist ze nog niet. ,,Ik heb daar helemaal nog niet over nagedacht. Ik moet dit even gewoon aankijken. Je bekijkt zoiets toch voornamelijk als buitenstaander”, zei ze in gesprek met RTL Boulevard.

Maar buitenstaander of niet, in een persbericht van Stichting Music#MeToo wordt Chantal wel expliciet genoemd. De Stichting heeft als doel om vrouwelijke slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag een stem te geven om dit ongewenste gedrag binnen de muziekbranche en op de werkvloer tegen te gaan.

Nieuwe onthullingen
De Stichting heeft zich dan ook vastgebeten in het TVOH-schandaal en gaat op dinsdag 10 mei een video publiceren met nieuwe onthullingen. ,,In deze video wordt aandacht besteed aan onder meer de volgende personen: mevrouw Linda de Mol, de heer Johnny de Mol, mevrouw Shima Kaes, mevrouw Chantal Janzen, een spion uit Yvonne’s spionnenleger en een slachtoffer van (vermeend) seksueel misbruik”, schrijft de Stichting in een persbericht op de website.

Waarom ook Chantal aan bod komt in de video is nog niet duidelijk, maar er zullen wel nieuwe onthullingen aan het licht worden gebracht. Heeft de presentatrice dan tóch informatie over het schandaal?
Chantal Janzen had een relatie met Johnny de Mol.
Die zal heus wel het een en ander weten.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:10:56 #141
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204646394
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:25 schreef Andromache het volgende:
Karim Aachboun niet geloven, vind hem een vreselijk onbetrouwbaar sujet.
Check maar eens zijn verleden met KPMG ;)
  vrijdag 6 mei 2022 @ 16:23:33 #142
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204646502
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Check maar eens zijn verleden met KPMG ;)
Ja, ik ben op de hoogte van de hele zaak, daarom zeg ik het ook.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 6 mei 2022 @ 22:02:08 #143
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204649788
twitter

Weer een stukje dieper :o
  Miss 200.000.000! vrijdag 6 mei 2022 @ 22:06:08 #144
367000 roos94
pi_204649827
Neem aan dat tvoh nooit meer op de buis komt.

Wel zuur voor degene die mee hebben gedaan aan dat laatste seizoen wat nu gewoon in de prullenbak wordt geflikkerd
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 22:08:10 #146
184769 crew  Deisyy
pi_204649852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:06 schreef quirina het volgende:

[..]
Chantal Janzen had een relatie met Johnny de Mol.
Die zal heus wel het een en ander weten.
Dat was 18 jaar geleden.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204650116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat kan niet anders. Iedereen daar heeft bloed aan zn handen. Iedereen wist dat de mannen op de meisjes zaten te azen.

Je gaat mij niet wijs maken dat je niks gewust hebt. Dat heeft ze wel duidelijk. Dat is in elke organisatie zo, in het bedrijfsleven is er ook snel duidelijk wie er met wie neukt. Roddels en gelul is er overal. Chantal speelt heel graag de onschuld, maar is net zo schuldig en heeft weggekeken. :Y Alles om je eigen plek te beschermen. Ergens "logisch" want als je uit het wereldje wordt geflikkerd zijn er weinig andere opties. :)
Ik begrijp stiekem ook wel als mensen erover hebben gehoord en misschien wat handtastelijkheden hebben gezien maar er dan niks over zeggen.

Ik ben zelf een vrouw en op een gegeven moment vind je het gewoon normaal dat veel (oude!) mannen bepaalde flirterige opmerkingen maken e.d. Het is zo genormaliseerd dat je zelf niet meer weet waar de grens zit.
Want als je hun erop aanspreekt zeggen ze dat je het niet serieus moet nemen of ‘ooo was maar een grapje’ of ‘wat een raar wijf dat die afstandelijk doet’

Bij roddelpraat vind ik bijvoorbeeld ook dat Jan Roos nogal seksueel getinte opmerkingen maakt over vrouwen, maar niemand die daar iets van zegt en hij zit zelf te schreeuwen hoe erg het is om aan jonge meisjes te zitten.
Ook Waylon maakte dubieuze opmerkingen naar jongere kandidaten in de voice etc. etc. “Want moet toch wel kunnen”. Zelfs op mijn opleiding heb je jongens die zogenaamd feministisch zijn maar dan wel dubieuze seksuele grapjes maken waar ik niet op zit te wachten.

Het gebeurt zóveel óók door mannen die zichzelf zoooo respectvol vinden naar vrouwen toe dat ik gewoon geaccepteerd heb dat de meeste mannen gewoon egocentrisch zijn en niet goed zijn in een vrouw veilig en confortabel te laten voelen en eenmaal veel met hun pik denken. Dat hebben die vrouwen als chantal janzen en linda de mol wss ook geaccepteerd, maar ik denk oprecht dat ze niet wisten hoe erg het allemaal was. In het Gooi liggen seksuele en drugs grenzen nog veel verder dan in de rest van Nederland, waardoor de meesten die daar wonen denken dat het normaal is (zoals omhoogneuken).

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 06-05-2022 22:45:39 ]
pi_204650337
Plottwist: Linda en Chantal hebbem meisjes geleverd aan de mannen of zelf meisjes misbruikt.
pi_204686143
Is het al 12 uur :7 ?
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 mei 2022 @ 09:43:40 #150
367000 roos94
pi_204686154
  dinsdag 10 mei 2022 @ 11:42:41 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204687252
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:42 schreef Benny het volgende:
Is het al 12 uur :7 ?
Marco en Ali en John kijken ook :?
pi_204687538
Wat een rommelige video
  dinsdag 10 mei 2022 @ 12:18:18 #154
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204687579
Direct gestopt bij Nehza Nezha. :{w :W
´
pi_204687636
deze video bestaat alleen vanwege de eer en glorie van de makers van deze video.
pi_204687649
Krijg hier wappie feelings bij hoe het gemonteerd is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204687665
quote:
Stichting wist alles in 2019 al en komen nu pas met alles naar buiten :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 mei 2022 @ 12:28:33 #158
367000 roos94
pi_204687677
Iemand samenvatting kga dat nie kijken
pi_204687681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:28 schreef roos94 het volgende:
Iemand samenvatting kga dat nie kijken
Dan ook geen samenvatting. Niet mijn probleem.
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 mei 2022 @ 12:31:48 #160
367000 roos94
pi_204687709
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ook geen samenvatting. Niet mijn probleem.
Als ik het zou kijken had ik geen samenvatting meer nodig
pi_204687711
Aachboun god _O_ Johnny heeft Chantal ook een pak rammel gegeven. Dat vermoeden heb ik al jaren KOEKOEK.
pi_204687736
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:28 schreef roos94 het volgende:
Iemand samenvatting kga dat nie kijken
Het was een samenvatting van de afgelopen maanden #metoo-discussie

Enige nieuwe is de screenshots van appjes van Johnny de mol
pi_204687744
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:34 schreef Benny het volgende:

[..]
Het was een samenvatting van de afgelopen maanden #metoo-discussie

Enige nieuwe is de screenshots van appjes van Johnny de mol
En dat van Chantal en de GHB ;) Alhoewel ik dat vermoeden al langer had.
pi_204687854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:28 schreef roos94 het volgende:
Iemand samenvatting kga dat nie kijken
De Stichting heeft een spion laten infiltreren in het spionnenleger van Yvonne om juicy nieuws door te geven en heeft slachtoffers naar BOOS doorgestuurd. De naam van Aachboun (de man op de achtergrond) mocht niet worden genoemd. Toen John de Mol erachter kwam, heeft Aachboun verklaard tegen de uitzending te zijn.

plus:

quote:
Word donateur
Stichting Music#MeToo financiert de rechtszaken met giften van donateurs. Het voeren van deze juridische procedures duurt vaak lang en is kostbaar. Daarom is uw financiële bijdrage hard nodig! Zo kunnen wij doorgaan met het voeren van juridische procedures die van belang zijn voor alle vrouwen en meisjes.
Als private stichting zijn wij 100% onafhankelijk om de belangen van #MeToo slachtoffers te kunnen behartigen
pi_204687862
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:48 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
De Stichting heeft een spion laten infiltreren in het spionnenleger van Yvonne om juicy nieuws door te geven en heeft slachtoffers naar BOOS doorgestuurd. De naam van Aachboun (de man op de achtergrond) mocht niet worden genoemd.

plus:
[..]

Tim Hofman wilde met alle eer strijken, want de naam Aachboun mocht niet worden genoemd. Walgelijke vent die Tim Hofman.
pi_204687915
Rommelige video inderdaad, ik had meer verwacht.
pi_204687936
Cash grab-video
en op de een of andere manier vind ik het niet geruststellend dat Aachboun de slachtoffers aan Boos geleverd heeft ('we zijn blij dat het gelukt is").
pi_204687942
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
En dat van Chantal en de GHB ;) Alhoewel ik dat vermoeden al langer had.
Chantal aan de GHB?
pi_204687957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:57 schreef roninho het volgende:

[..]
Chantal aan de GHB?
Ik vermoed dat zij dat slachtoffer is wat met GHB is misbruikt. ''Toevallig'' noemt ze het ook als grapje in die uitzending van haar.
pi_204687963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:56 schreef JourneyBlue het volgende:
Cash grab-video
en op de een of andere manier vind ik het niet geruststellend dat Aachboun de slachtoffers aan Boos geleverd heeft ('we zijn blij dat het gelukt is").
Waarom vind je dat niet geruststellend?
pi_204687980
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik vermoed dat zij dat slachtoffer is wat met GHB is misbruikt. ''Toevallig'' noemt ze het ook als grapje in die uitzending van haar.
Maar zij had toch een relatie met hem? Klinkt me vreemd in de oren
pi_204687986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 13:01 schreef roninho het volgende:

[..]
Maar zij had toch een relatie met hem? Klinkt me vreemd in de oren
Had inderdaad. Shima Kaes had dat ook en die heeft ook klappen gehad. Waarom is dat vreemd?
pi_204688054
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 13:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Had inderdaad. Shima Kaes had dat ook en die heeft ook klappen gehad. Waarom is dat vreemd?
Ja daar heb je een punt. Ik dacht meer van de ghb verhalen die ik lees zijn ghb bij drankje van vreemde meid om haar in bed te krijgen. Dat lijkt me bij je vriendin wat minder noodzakelijk. Ik zou dus bv eerder de kop '' chantal ook klappen gekregen''' verwacht hebben dan "chantal kreeg ghb in drankje''
pi_204688075
Nou moet ik zeggen dat ik die uitspraak van Chantal niet serieus neem.
Wij, als vrienden onderling, maken ook wel eens grapjes van: "Doe der GHB in, spartelt ze ook niet tegen!", en "Als ik nog even droog sta trek ik er een van de fiets".

Uiteraard zijn dit grapjes die je als "kroegpraat" onderling wel eens maakt. Ik weet niet hoe de relatie tussen Chantal en Johnny toentertijd was, maar ik kan me voorstellen dat dit als grapje bedoeld was.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 13:33:47 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204688303
Vage video.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 13:37:51 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204688348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:48 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
De Stichting heeft een spion laten infiltreren in het spionnenleger van Yvonne om juicy nieuws door te geven en heeft slachtoffers naar BOOS doorgestuurd.

:?

Infiltreren? Yvonne heeft een appgroep waarin zij alleen kan reageren, daar plaatst ze hooguit twee keer per week een ongecontroleerde roddel. Dat is het.
pi_204688556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:?

Infiltreren? Yvonne heeft een appgroep waarin zij alleen kan reageren, daar plaatst ze hooguit twee keer per week een ongecontroleerde roddel. Dat is het.
11:23 min: Stichting#MeToo werkte samen met een spion van het spionnenleger van Yvonne: "Ik ben een student en ik houd van juicy nieuws. Ik ben gaan werken voor Stichting#MeToo om juicy nieuws door te geven, bijvoorbeeld het slachtoffer van misbruik met (sic) Marco Borsato"
  dinsdag 10 mei 2022 @ 14:05:02 #178
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204688611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
11:23 min: Stichting#MeToo werkte samen met een spion van het spionnenleger van Yvonne: "Ik ben een student en ik houd van juicy nieuws. Ik ben gaan werken voor Stichting#MeToo om juicy nieuws door te geven, bijvoorbeeld het slachtoffer van misbruik met (sic) Marco Borsato"
Ik vind het een hele vage video.

Dus ze is spion want ze heeft een abonnement :? en geeft nieuws door aan de stichting, Yvonne heeft nooit de naam van het slachtoffer genoemd. Ook niet in haar betaalde kanaal, dat weet ik want ik heb zelf een abonnement.

Geen commentaar naar jou toe, absoluut niet maar wat ze melden klopt gewoon niet.
pi_204688636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vind het een hele vage video.

Dus ze is spion want ze heeft een abonnement :? en geeft nieuws door aan de stichting, Yvonne heeft nooit de naam van het slachtoffer genoemd. Ook niet in haar betaalde kanaal, dat weet ik want ik heb zelf een abonnement.

Geen commentaar naar jou toe, absoluut niet maar wat ze melden klopt gewoon niet.
Nee een spion geeft info via dm. Dat zijn mensen rondom BNers die info doorspelen, dat idee.
pi_204688637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vind het een hele vage video.

Dus ze is spion want ze heeft een abonnement :? en geeft nieuws door aan de stichting, Yvonne heeft nooit de naam van het slachtoffer genoemd. Ook niet in haar betaalde kanaal, dat weet ik want ik heb zelf een abonnement.

Geen commentaar naar jou toe, absoluut niet maar wat ze melden klopt gewoon niet.
Nee, net andersom: Ze is in dienst van de Stichting (lees: namens Aachboun) info gaan lekken aan Yvonne omdat de Stichting het niet juist vond dat dit slachtoffer ook Plasman als advocaat heeft (net als de familie De Mol en Jeroen Rietbergen en daarna hebben ze slachtoffers naar BOOS doorgestuurd (maar dat mocht niemand weten, want dat zou uitzending besmetten, dus zeiden ze op 16-01 tegen de uitzending te zijn) maar nu zijn ze blij dat het gelukt is. En of iedereen wil doneren.


denk ik, vrij ingewikkelde tekstverklaring wel idd

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 10-05-2022 14:12:33 ]
  dinsdag 10 mei 2022 @ 14:13:57 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204688696
Wie is Aachboun en wat heeft hij/zij met dit verhaal te maken?
Spoilers!
pi_204688775
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie is Aachboun en wat heeft hij/zij met dit verhaal te maken?
Dat is degene die alles openbaarde. Dus niet Tim Hofman etc etc.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 14:30:34 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204688848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:07 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee, net andersom: Ze is in dienst van de Stichting (lees: namens Aachboun) info gaan lekken aan Yvonne omdat de Stichting het niet juist vond dat dit slachtoffer ook Plasman als advocaat heeft (net als de familie De Mol en Jeroen Rietbergen en daarna hebben ze slachtoffers naar BOOS doorgestuurd (maar dat mocht niemand weten, want dat zou uitzending besmetten, dus zeiden ze op 16-01 tegen de uitzending te zijn) maar nu zijn ze blij dat het gelukt is. En of iedereen wil doneren.


denk ik, vrij ingewikkelde tekstverklaring wel idd
Ja, dat kan ook.

Maar dat goed gelukte geintje moest nu wel gedeeld worden, ik denk dat dit als een boemerang in hun gezicht kan komen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 mei 2022 @ 16:09:19 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204689829
Ik snap weinig van deze video. Wel +1 dat ze die audio van Johnny weer in het geheugen gooien. En van Chantal is het nieuws dus dat zij al wist van schandalen in 2019. That’s it. Niet dramatisch maar hooguit wat gênant als je claimt totaal van je a propos te zijn.

Maar dat verhaal van Aachboun begrijp ik niet. Waarom mocht het team van BOOS niet weten wie erachter zat?

En dat is het wel een beetje ook, toch?

Wel interessant om even ietsje uitgebreider het verhaal van het vermeende tweede slachtoffer van De Mol te horen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 16:12:51 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_204689867
Waardeloze video met amper toegevoegde waarde. Aan het einde kwam de aap uit de mouw: er moet geld gestort worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 mei 2022 @ 16:17:14 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204689905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:12 schreef Mike het volgende:
Waardeloze video met amper toegevoegde waarde. Aan het einde kwam de aap uit de mouw: er moet geld gestort worden.
Dit gevoel heb ik ook een beetje. Slechte edit en vertaling ook. Komt een beetje amateuristisch over allemaal.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 16:20:29 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204689943
Metro weet er wel een aardig stuk van te brouwen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204690453
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap weinig van deze video. Wel +1 dat ze die audio van Johnny weer in het geheugen gooien. En van Chantal is het nieuws dus dat zij al wist van schandalen in 2019. That’s it. Niet dramatisch maar hooguit wat gênant als je claimt totaal van je a propos te zijn.

Maar dat verhaal van Aachboun begrijp ik niet. Waarom mocht het team van BOOS niet weten wie erachter zat?

En dat is het wel een beetje ook, toch?

Wel interessant om even ietsje uitgebreider het verhaal van het vermeende tweede slachtoffer van De Mol te horen.
Omdat Aachboun zoveel de schijn tegen heeft dat dat de zaak zou kunnen schaden (en deze video maakt het er niet bepaald beter op):

https://www.mediacourant.(...)-lachwekkend-figuur/
pi_204691663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, dat kan ook.

Maar dat goed gelukte geintje moest nu wel gedeeld worden, ik denk dat dit als een boemerang in hun gezicht kan komen.
o.a. omdat:
- ze dus info van een slachtoffer van "misbruik met Marco Borsato" (de (nu) 22 -jarige dochter) doorgeven aan Yvonne via een voor hun werkende spion omdat "het niet deugt" dat ze Peter Plasman als advocaat heeft (die ook voor de familie De Mol en Jeroen Rietbergen werkt). M.a.w. integriteit/onpartijdigheid Plasman wordt in twijfel getrokken. Maar hoe ethisch is het eigen gedrag van deze Stichting aangestuurd door Aachboun?

- ze sturen vermeende slachtoffers door naar BOOS (zoals Tim zegt in de clip: "Toen kregen we mondjesmaat allemaal dezelfde verhalen binnen, het overgrote deel over de Voice"). Van Aachboun mochten ze zijn naam niet noemen bij BOOS, ze mochten niet meegeven dat het op zijn verzoek was, hij wilde graag op de achtergrond blijven zodat Tim hiervan niet kon afweten. Ze nemen zelfs afstand van de uitzending in januari nadat de spion aangeeft dat de familie De Mol erachter is gekomen dat Aachboun de drijvende kracht is die de spion in bescherming neemt en De Mol een persbericht wil uitbrengen dat Aachboun en BOOS samenwerken.
(De vraag is echter of de handelswijze van BOOS, voor wat betreft de commotie rondom The Voice of Holland, juridisch en ethisch verantwoord is", aldus Aachboun in januari).

- Het was een zware periode, maar ze zijn blij dat het gelukt is.

- en nu vragen ze om donaties om hun goede werken voort te kunnen zetten, want de Stichting is er voor de slachtoffers, (behalve als je de verkeerde advocaat hebt)
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:52:49 #190
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204691760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:44 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
o.a. omdat:
- ze dus info van een slachtoffer van "misbruik met Marco Borsato" (de (nu) 22 -jarige dochter) doorgeven aan Yvonne via een voor hun werkende spion omdat "het niet deugt" dat ze Peter Plasman als advocaat heeft (die ook voor de familie De Mol en Jeroen Rietbergen werkt). M.a.w. integriteit/onpartijdigheid Plasman wordt in twijfel getrokken. Maar hoe ethisch is het eigen gedrag van deze Stichting aangestuurd door Aachboun?

- ze sturen vermeende slachtoffers door naar BOOS (zoals Tim zegt in de clip: "Toen kregen we mondjesmaat allemaal dezelfde verhalen binnen, het overgrote deel over de Voice"). Van Aachboun mochten ze zijn naam niet noemen bij BOOS, ze mochten niet meegeven dat het op zijn verzoek was, hij wilde graag op de achtergrond blijven zodat Tim hiervan niet kon afweten. Ze nemen zelfs afstand van de uitzending in januari nadat de spion aangeeft dat de familie De Mol erachter is gekomen dat Aachboun de drijvende kracht is die de spion in bescherming neemt en De Mol een persbericht wil uitbrengen dat Aachboun en BOOS samenwerken.
(De vraag is echter of de handelswijze van BOOS, voor wat betreft de commotie rondom The Voice of Holland, juridisch en ethisch verantwoord is", aldus Aachboun in januari).

- Het was een zware periode, maar ze zijn blij dat het gelukt is.

- en nu vragen ze om donaties om hun goede werken voort te kunnen zetten, want de Stichting is er voor de slachtoffers, (behalve als je de verkeerde advocaat hebt)
Inderdaad en ze blijven altijd buitenschot omdat ze anderen het “vuile werk” laten opknappen. Lees Yvonne en Tim.
pi_204691869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:44 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]*lang verhaal*
Deze post is 100 keer duidelijker dan heel dat filmpje.
pi_204691936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Inderdaad en ze blijven altijd buitenschot omdat ze anderen het “vuile werk” laten opknappen. Lees Yvonne en Tim.
Eens! En nu ben ik benieuwd naar de reactie van Tim, wist hij al dat Aachboun zo betrokken was?
Hoe is de dubbelspion ontmaskerd etc, zoveel vragen...

En nu is dit misschien ook duidelijker?
https://www.ad.nl/show/ge(...)en-ontkent~ad6ce87b/

quote:
Gelet echter op de aanhoudende beschuldigingen en de toenemende aanvallen via en in de pers op zijn persoonlijke integriteit en reputatie, heeft het kantoor namens de heer Borsato recentelijk het Openbaar Ministerie benaderd met het verzoek om zelfstandig onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de bron van de insinuaties met zo nodig daaraan te verbinden strafrechtelijke gevolgen. Het verzochte onderzoek van het OM wordt door de heer Borsato afgewacht.


[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 10-05-2022 19:19:28 ]
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:48:33 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204693634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:07 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Eens! En nu ben ik benieuwd naar de reactie van Tim, wist hij al dat Aachboun zo betrokken was?
Hoe is de dubbelspion ontmaskerd etc, zoveel vragen...

En nu is dit misschien ook duidelijker?
https://www.ad.nl/show/ge(...)en-ontkent~ad6ce87b/
[..]

Goed gevonden, het lijkt wel of Marco op de hoogte was van deze stichting. En was die dat niet, dan is hij dat nu.

Ik krijg een beetje een vreemde smaak van deze gearrangeerde rel.
pi_204701671
Ik zet mijn vraagtekens bij de stichting. Of het wel waar is wat de stichting beweert,
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:22:24 #195
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204703686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:37 schreef Vijfpatat het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij de stichting. Of het wel waar is wat de stichting beweert,
er zit wel ergens een kern van waarheid.
pi_204707746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:22 schreef KingRadler het volgende:

[..]
er zit wel ergens een kern van waarheid.
Natuurlijk. Maar ik zet vooral mijn vraagtekens bij of het echt via de stichting is doorgespeeld naar boos. Of dat ze op de een of andere manier er beter op proberen/denken te worden.
pi_204788496
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:23 schreef koemleit het volgende:
deze video bestaat alleen vanwege de eer en glorie van de makers van deze video.
Klopt. Ze willen meeliften en views pakken
  woensdag 18 mei 2022 @ 18:35:49 #198
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204791288
Weer geëmmer.

https://www.mediacourant.(...)-hij-over-the-voice/

quote:
John de Mol wekt argwaan bij de journalisten van NU.nl. De nieuwsgigant vraagt zich af of de Talpa-baas aan het begin van dit jaar loog tijdens zijn veelbesproken interview met Tim Hofman.

Advocaat Sébas Diekstra, die enkele slachtoffers van het misbruikschandaal bij The Voice of Holland bijstaat, komt vandaag bij NU.nl met een bijzondere onthulling. Hij stelt dat een vrouw al in 2018 melding zegt te hebben gemaakt van seksueel overschrijdend gedrag binnen het programma.

Journalist Joris Peters van NU.nl vindt dat uiterst merkwaardig. “Dat is zeer opmerkelijk omdat John de Mol altijd heeft gezegd dat hij pas in april 2019 te horen kreeg over misstanden binnen het programma.”

Op dit moment wil Sébas nog niet zeggen wie zich schuldig heeft gemaakt aan het wangedrag en bij wie dit is gemeld. De klacht is in elk geval wel ingediend bij iemand van John de Mols mediabedrijf Talpa. “Het is onduidelijk of diegene binnen Talpa dit heeft doorgegeven aan De Mol of dat de mediamagnaat begin dit jaar loog”, aldus NU.nl.

John beweerde begin dit jaar in zijn veelbesproken interview met Tim Hofman immers dat hij in april 2019 voor het eerst op de hoogte werd gebracht van wangedrag bij de talentenjacht.

Vreemd, vindt Sébas. Volgens hem kreeg de in 2018 klagende vrouw te horen ‘dat zij de zoveelste was in twee jaar tijd’. De melding is ‘kennelijk begraven, zonder het adequaat op te pakken’.

Het nieuws wordt ook groot opgepakt door RTL Boulevard. De showrubriek stelt dat Talpa ‘onder vuur ligt’. “Dit zou betekenen dat ver voor 2019 al meldingen zijn gedaan binnen de productie. Hierdoor zou er sprake zijn van een doofpot en komt Talpa nog verder onder vuur te liggen.”

Talpa heeft nog niet gereageerd op de nieuwe informatie.
pi_204791327
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 18 mei 2022 @ 19:22:35 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204791852
twitter
pi_204792021
quote:
Talpa laat aan NU.nl weten verbaasd te zijn dat Diekstra zich niet eerst bij het bedrijf heeft gemeld voor wederhoor, "maar dat wederom eerst de route via de pers wordt gezocht".

"Wij hebben verder niets toe te voegen aan de eerder afgegeven statements", zegt een woordvoerder van het bedrijf. "Zoals verklaard is ons één geval bekend van grensoverschrijdend gedrag, waarop destijds adequaat is gehandeld."

"Zolang niet duidelijk is wat precies de klacht is, waar en wanneer dat heeft plaatsgevonden en aan wie dit destijds in 2018 is gemeld, kunnen wij hier onmogelijk op reageren. Eén ding is zeker: dit heeft de directie nooit bereikt."

De woordvoerder zegt verder dat Talpa de verschillende onderzoeken van de officiële instanties in vertrouwen afwacht.
https://www.nu.nl/the-voi(...)oice.html?redirect=1

Maar wat frappant dat deze vermeende slachtoffers uit de periode 2016-2018 zich tot op heden niet hebben gemeld, dus ook niet bij BOOS. Zijn ze afgekocht, wat betekent "begraven van meldingen" in die tweet?
En waarom zoekt Diekstra meteen de pers?

[ Bericht 8% gewijzigd door JourneyBlue op 18-05-2022 19:40:32 ]
pi_204797506
de Mol heeft natuurlijk alle verhalen afgekocht of gedempt met contracten. Die zou zich aftrekken als er een dode zou vallen in 1 van zijn shows, want dat betekent nog meer aandracht
  vrijdag 20 mei 2022 @ 20:28:13 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204814214
Leontien is er ook klaar mee _O_ _O_

https://www.shownieuws.nl(...)t-voor-marco-borsato

Heel verstandig had ze al veel eerder moeten doen ^O^
  vrijdag 20 mei 2022 @ 20:29:21 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204814224
En Marco zit er helemaaldoor heen

https://www.shownieuws.nl(...)gen-om-marco-borsato

Zielig hoor |:) _O-
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 mei 2022 @ 20:37:24 #206
367000 roos94
pi_204814332
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leontien is er ook klaar mee _O_ _O_

https://www.shownieuws.nl(...)t-voor-marco-borsato

Heel verstandig had ze al veel eerder moeten doen ^O^
Dat zou een goede vriend van Marco hebben beweerd aan weekblad Privé.

_O-
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:31:35 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204814945
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig :+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2022 @ 12:13:47 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_204847179
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig :+
met zichzelf heeft Marco geen vijanden nodig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 mei 2022 @ 12:44:25 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204847434
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef rubbereend het volgende:
met zichzelf heeft Marco geen vijanden nodig
Kan je een mooi liedje van maken :+ _O-
  dinsdag 24 mei 2022 @ 15:04:49 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204848786
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
En Marco zit er helemaaldoor heen

https://www.shownieuws.nl(...)gen-om-marco-borsato

Zielig hoor |:) _O-
Artistieke prestaties! :D :'( :D _O- Dat moet wel de grap van het jaar zijn! :D
***
  dinsdag 24 mei 2022 @ 15:25:00 #211
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204848983
Er in geluisd, en jaloezie, hoe dan? Hoe ga je je dochter inzetten en een situatie creëren dat ze zegt dat Marco aan haar vagina gezeten heeft of in ieder geval tussen de benen en aan de borsten gevoeld heeft? Hoe kan je in godsnaam jaloers zijn als je bij Marco werkt dan wel zelf ontslag genomen hebt? Marco, geloof je het écht?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 27 mei 2022 @ 23:51:17 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204886171
  vrijdag 27 mei 2022 @ 23:54:23 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204886179
Hebben linda en jeroen geheime afspraakjes?

Jeroen Rietbergen is weer terug in Nederland en meteen doen allerlei geruchten de ronde. De een weet te melden dat hij een huurhuis heeft in het Gooi, terwijl de ander zeker zegt te weten dat Jeroen stiekem weer bij Linda woont. Ook doen verhalen de ronde dat ze elkaar in het diepste geheim ontmoeten. Wat is waar?

De break-up zou slechts voor de bühne zijn
Begin van dit jaar belandde Linda de Mol van de hemel in de hel. Op oudejaarsavond 2021 zal zij samen met Jeroen Rietbergen het glas hebben geheven op een mooi en gezond 2022. Al sinds 2007 hadden zij een relatie, die werd beschouwd als een zeer stabiele. De vraag was eerder of de twee hun liefde ooit nog zouden bekronen met een huwelijk. Misschien hebben ze daar op oudejaarsavond nog wel op getoost. Op dat moment kon Linda niet bevroeden dat een paar weken later haar leven een totaal andere wending zou nemen, nadat haar levenspartner Jeroen had bekend zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag bij het programma ’The Voice’. Linda kon niets anders doen dan hem de deur wijzen. Het betekende na vijftien jaar een einde aan hun relatie.

Haar wereld stortte in, maar ook die van haar zoon en dochter, die een sterke band hadden ontwikkeld met Jeroen. Linda besloot direct voorlopig te stoppen met haar televisiewerk. Een rigoureus besluit. Op haar website liet zij het volgende weten: ”Sinds een paar dagen zit ik in een verschrikkelijke nachtmerrie. Er zijn zo ontzettend veel dingen naar boven gekomen waar ik geen weet van had en waarvan ik, omdat ze anoniem zijn, niet weet wat waar is en wat niet. Ik heb inmiddels mijn relatie verbroken, Jeroen woont niet meer bij mij. Mijn werkzaamheden leg ik de komende tijd neer in de hoop dit een plek te kunnen geven en ik vraag iedereen mijn gezin met rust te laten.”

Oude wonden
Dit alles zal oude wonden hebben opengereten. In haar relatie met Sander Vahle, de vader van haar twee kinderen, was er ook een ander in het spel. Sander werd verliefd op huisvriendin Heleen. Linda zag het niet zitten om Sander nog een kans te geven. Ze zei daarover: ”Als in een lange relatie een keer iemand vreemdgaat en dat komt uit, maar er is een héél groot mea culpa, dus dat iemand zegt: ’Het spijt me verschrikkelijk, hoe heb ik zo stom kunnen zijn, dat had je niet verdiend’, dan ben je een tijdje flink pissig, maar daar kan je nog best overheen komen. Als iemand echter verliefd wordt… daar is geen kruid tegen gewassen.” In Jeroen dacht Linda de man te hebben gevonden met wie ze oud kon worden. Maar weer liep het uit op een liefdesdrama van ongekende omvang. Na zijn bekentenis van grensoverschrijdend gedrag vertrok Jeroen naar Nashville in Amerika om zich, naar verluidt, te laten behandelen voor zijn seksverslaving. Hij zou inmiddels weer definitief terug zijn in Nederland. Wellicht heeft het feit dat Jeroen binnenkort zal worden gehoord door het Openbaar Ministerie hier iets mee te maken. Op basis van deze verhoren zal het OM beslissen of Jeroen wel of niet strafrechtelijk zal worden vervolgd.

Weer contact?
Ondertussen doen er veel geruchten de ronde over Jeroen en Linda. Het was showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer die vanaf het begin stelde dat de breuk niet meer was dan een tijdelijke break-up, omdat Linda gewoon niet anders kon dan Jeroen de deur te wijzen. Een ander wist met stelligheid te beweren dat dit alles slechts ’voor de bühne is’. Jeroen is al meerdere keren gesignaleerd in Bussum. Hij werd gezien toen hij boodschappen deed bij Albert Heijn en nadat hij een strijkplank had gekocht bij de Hema. Ook zou hij zijn gesignaleerd op korte afstand van de villa van Linda in het Gooise Huizen. Het voedt meer en meer de geruchten dat de twee gewoon weer contact met elkaar zouden hebben.

Sommigen beweren zelfs dat Jeroen weer ’gewoon’ bij Linda woont en dat het huurhuis meer als een afleidingsmanoeuvre beschouwd moet worden. Het feit dat Jeroen weer in het Gooi - en ook nog eens dicht in de buurt van Linda - is gaan wonen, is volgens velen veelzeggend. Hij had er tenslotte ook voor kunnen kiezen om in Zeeland te gaan wonen. Daar komt hij immers vandaan en dan was Jeroen zeker van de radar verdwenen. De keuze om niet ver van Linda te gaan wonen, wakkert echter de geruchten aan dat de twee weer contact zouden hebben. Komt het nog goed tussen Linda en Jeroen? De waarheid komt vast snel aan het licht…

https://www.tijdschrift.n(...)k-pos1&utm_source=ad

Linda :') |:( Doe dat nou niet
  woensdag 1 juni 2022 @ 10:04:04 #214
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204930453
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204930701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Nou ik ben benieuwd! Kom maar op met de details.
Alius aliud dicit
pi_204930745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:26 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Nou ik ben benieuwd! Kom maar op met de details.
Anders ik wel!
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 10:42:43 #217
367000 roos94
pi_204930858
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
???
pi_204930906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
???
We gaan het zo horen Roos!
  woensdag 1 juni 2022 @ 11:05:01 #219
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204931051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
???
Geen idee, leek me hier de juiste plek.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 1 juni 2022 @ 11:07:14 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204931062
Spannond :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juni 2022 @ 11:13:20 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204931127
Kom maar op, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 12:00:02 #222
367000 roos94
pi_204931556
w/
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 12:01:29 #223
367000 roos94
pi_204931569
Niks
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 12:02:20 #224
367000 roos94
pi_204931576
Hofman
@debroervanroos
·
15 s
afgelopen maanden werkten BOOS en Vrij Nederland samen aan een verhaal over de band tussen Defensie en de Koninklijke familie. conclusie: Defensie is bereid de regels te buigen voor de familie én trekt leden voor. al vier generaties lang: van Bernhard tot Lucas van Vollenhoven.

Lekker boeiend. De koninklijke familie wordt voorgetrokken wat een surprise

https://pers.bnnvara.nl/b(...)klijke-familie-voor/

Hoort ook niet in dit toppa eik
pi_204931710
Laten ze die smerige huisjesmelker eens aanpakken. Royal smeerlap.
Go hard or go home
pi_204931794
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:02 schreef roos94 het volgende:
Hofman
@:debroervanroos
·
15 s
afgelopen maanden werkten BOOS en Vrij Nederland samen aan een verhaal over de band tussen Defensie en de Koninklijke familie. conclusie: Defensie is bereid de regels te buigen voor de familie én trekt leden voor. al vier generaties lang: van Bernhard tot Lucas van Vollenhoven.

Lekker boeiend. De koninklijke familie wordt voorgetrokken wat een surprise

https://pers.bnnvara.nl/b(...)klijke-familie-voor/

Hoort ook niet in dit toppa eik
Dit was het? -O-
  woensdag 1 juni 2022 @ 16:43:21 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204933855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:02 schreef roos94 het volgende:
Hofman
@:debroervanroos
·
15 s
afgelopen maanden werkten BOOS en Vrij Nederland samen aan een verhaal over de band tussen Defensie en de Koninklijke familie. conclusie: Defensie is bereid de regels te buigen voor de familie én trekt leden voor. al vier generaties lang: van Bernhard tot Lucas van Vollenhoven.

Lekker boeiend. De koninklijke familie wordt voorgetrokken wat een surprise

https://pers.bnnvara.nl/b(...)klijke-familie-voor/

Hoort ook niet in dit toppa eik
Oh moest ie daar nou zo’n tweet de wereld in slingeren :') hij anti monarchie en dit is geen nieuws en zeker geen persbericht :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 17:32:25 #228
367000 roos94
pi_204934224
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 16:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Oh moest ie daar nou zo’n tweet de wereld in slingeren :') hij anti monarchie en dit is geen nieuws en zeker geen persbericht :')
Ik verwachtte minstens een smeuig verhaal dat Wim-Lex heeft aangepapt met Leontien Borsato ofzo
  woensdag 1 juni 2022 @ 19:00:37 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204934864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik verwachtte minstens een smeuig verhaal dat Wim-Lex heeft aangepapt met Leontien Borsato ofzo
Waarom dat? Boos stelt misstanden aan de kaak, het is geen roddelprogramma.
Spoilers!
pi_204934998
Ik vind dit wel een misstand en ik vind het dikke prima dat de schijnwerper er weer even op gezet wordt.

De koninklijke familie krijgt een shitton zo maar in de klauwen geduwd en het enige dat ze daarvoor hoeven doen (ok tbf naast in de spotlight leven, maar voel je vooral ook vrij dat de rug toe te keren) is een lichtend voorbeeld zijn voor ons allen. Als je daar in faalt en niet volgens de regels kunt spelen, geef alles maar weer gewoon terug dan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 juni 2022 @ 12:04:19 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204967839
Insiders trekken aan alarmbel: “het gaat niet goed met Marco Borsato”

Een goede vriend van Marco Borsato trekt in Privé aan de alarmbel: het gaat niet goed met de zanger. Er hangt Marco natuurlijk een rechtszaak boven het hoofd, al speelt er méér…

Zo heeft Marco Borsato het vooral erg zwaar omdat Leontine definitief met hem gebroken heeft en zelfs liever géén contact meer met hem heeft.

“Dat doet Marco pijn”, lezen we in Party een uitspraak van Marco’s goede vriend. Marco zou ook enorm veel spijt hebben van wat er gebeurd is…

“Marco zegt vaak dat hij zich wel voor zijn kop kan slaan, dat hij haar heeft bedrogen. Hij heeft daar oprecht spijt van”, lezen we in Party. Intimi beweren dat de zanger tegen een depressie vecht…

Marco Borsato zou op enkele maanden tijd tien jaar ouder zijn geworden en voortdurend lopen te piekeren. Zijn haren worden alsmaar grijzer, klinkt het in Privé.

https://vipnieuws.nl/insi(...)d-met-marco-borsato/

Zielug _O-
Lul ga eerst eens langs bij je slachtoffers hoe die zich voelen o|O
pi_204967895
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Insiders trekken aan alarmbel: “het gaat niet goed met Marco Borsato”

Een goede vriend van Marco Borsato trekt in Privé aan de alarmbel: het gaat niet goed met de zanger. Er hangt Marco natuurlijk een rechtszaak boven het hoofd, al speelt er méér…

Zo heeft Marco Borsato het vooral erg zwaar omdat Leontine definitief met hem gebroken heeft en zelfs liever géén contact meer met hem heeft.

“Dat doet Marco pijn”, lezen we in Party een uitspraak van Marco’s goede vriend. Marco zou ook enorm veel spijt hebben van wat er gebeurd is…

“Marco zegt vaak dat hij zich wel voor zijn kop kan slaan, dat hij haar heeft bedrogen. Hij heeft daar oprecht spijt van”, lezen we in Party. Intimi beweren dat de zanger tegen een depressie vecht…

Marco Borsato zou op enkele maanden tijd tien jaar ouder zijn geworden en voortdurend lopen te piekeren. Zijn haren worden alsmaar grijzer, klinkt het in Privé.

https://vipnieuws.nl/insi(...)d-met-marco-borsato/

Zielug _O-
Lul ga eerst eens langs bij je slachtoffers hoe die zich voelen o|O
Dus mensen trekken aan de bel bij de Privé en hoe gaat de Privé hen of Marco helpen?
Door erover te posten? De Privé is ook net het Leger des Heils hè. Alleen maar goedheid, hebben het graag over liefdesbaby's en hebben het enkel goed voor met de sterren des Nederlands.
Zo anders dan de slechterik Yvonne. De boze stiefmoeder. BAH! :r
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 zondag 5 juni 2022 @ 13:12:37 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_204968307
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Insiders trekken aan alarmbel: “het gaat niet goed met Marco Borsato”

Een goede vriend van Marco Borsato trekt in Privé aan de alarmbel: het gaat niet goed met de zanger. Er hangt Marco natuurlijk een rechtszaak boven het hoofd, al speelt er méér…

Zo heeft Marco Borsato het vooral erg zwaar omdat Leontine definitief met hem gebroken heeft en zelfs liever géén contact meer met hem heeft.

“Dat doet Marco pijn”, lezen we in Party een uitspraak van Marco’s goede vriend. Marco zou ook enorm veel spijt hebben van wat er gebeurd is…

“Marco zegt vaak dat hij zich wel voor zijn kop kan slaan, dat hij haar heeft bedrogen. Hij heeft daar oprecht spijt van”, lezen we in Party. Intimi beweren dat de zanger tegen een depressie vecht…

Marco Borsato zou op enkele maanden tijd tien jaar ouder zijn geworden en voortdurend lopen te piekeren. Zijn haren worden alsmaar grijzer, klinkt het in Privé.

https://vipnieuws.nl/insi(...)d-met-marco-borsato/

Zielug _O-
Lul ga eerst eens langs bij je slachtoffers hoe die zich voelen o|O
*O* _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204971818
Gaat het er nu nog steeds over dat hij er zo'n spijt van heeft dat hij Leontine bedrogen heeft? Dat hebben we al uitentreuren gehoord.
  Moderator / Miss SHO zondag 5 juni 2022 @ 21:02:43 #235
22592 crew  Ole
pi_204971941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:46 schreef Samhain het volgende:
Gaat het er nu nog steeds over dat hij er zo'n spijt van heeft dat hij Leontine bedrogen heeft? Dat hebben we al uitentreuren gehoord.
Nee hij heeft spijt dat hij betrapt is :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204971950
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:02 schreef Ole het volgende:

[..]
Nee hij heeft spijt dat hij betrapt is :Y
Waren ze op hun trouwdag niet gezellig aan het eten in Schoorl (Merlet)?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 juni 2022 @ 22:57:26 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204972940
Hoe zit dat met die Maan die heeft zowel met marco als met ali b seks gehad toch ?

Haar aandeel in deze zaken hoor je verder nooit veel over enzo of het vrijwillig was of niet en of je haar kan rekenen onder een van de slachtoffers en dat soort zaken. Volgens mij wordt ze er ook publiek nooit naar gevraagd door een shownieuws of boulevard ofzo en juice channels hebben wel geroepen dat ze door beide heren gepakt is maar zijn ook verder niet op haar naam door gegaan.

Of is dit iets wat pas weer opgepakt gaat worden als Maan straks minder in de picture staat?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204973041
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit dat met die Maan die heeft zowel met marco als met ali b seks gehad toch ?
Bron?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 juni 2022 @ 23:28:43 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204973171
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:14 schreef Prego het volgende:

[..]
Bron?
Met marco dat was al langer bekend voor die hele voice gate oa henny huisman roept dat al heel lang. Maar het blijft vaag want niemand vraagt Maan er ooit naar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204973579
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Met marco dat was al langer bekend voor die hele voice gate oa henny huisman roept dat al heel lang. Maar het blijft vaag want niemand vraagt Maan er ooit naar.
Nogmaals: bron?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 juni 2022 @ 01:32:01 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204973610
Bas Waterbron.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2022 @ 08:30:32 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204973952
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit dat met die Maan die heeft zowel met marco als met ali b seks gehad toch ?
Maan mag toch 'rommelen' met wie ze wil? En of die wel of niet getrouwd zijn is ook niet haar probleem. Bovendien heeft dat volgens mij niks met Voicegate te maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_204974087
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:02 schreef Ole het volgende:

[..]
Nee hij heeft spijt dat hij betrapt is :Y
Haha, ja, da's wel heel duidelijk inmiddels.
  woensdag 8 juni 2022 @ 20:41:35 #244
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204998669
Ik zie geen probleem dat Marco B. Maan uit elkaar heeft getrokken. Marco B. Moet wel van kinderen afblijven, daar heb ik wel moeite mee.
  donderdag 16 juni 2022 @ 09:21:49 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Miss 200.000.000! donderdag 16 juni 2022 @ 12:57:59 #246
367000 roos94
pi_205065191
Geen idee of dit hier past, maar soit. Waylon juice

https://ibb.co/rMBB5K5
https://ibb.co/RPt7Mg7
https://ibb.co/p0pmK2W
pi_205065462
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
Geen idee of dit hier past, maar soit. Waylon juice

https://ibb.co/rMBB5K5
https://ibb.co/RPt7Mg7
https://ibb.co/p0pmK2W
Photoshoppen kan iedereen. Dit is geen bewijs. Hier gaat het ook naartoe. Zodra de juice opraakt wordt er verzonnen.

De juice is het verdienmodel van kolderweier. Vraag mij ook af waarom ze nog steeds krediet heeft aangezien ze niet geverifieerde berichten verstuurd.
pi_205065685
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
Geen idee of dit hier past, maar soit. Waylon juice

https://ibb.co/rMBB5K5
https://ibb.co/RPt7Mg7
https://ibb.co/p0pmK2W
Het zou mij op een of andere manier niks verbazen als het waar is
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 juni 2022 @ 14:10:47 #249
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205065703
We hebben weer iemand die kapot moet :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205065811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Photoshoppen kan iedereen. Dit is geen bewijs. Hier gaat het ook naartoe. Zodra de juice opraakt wordt er verzonnen.

De juice is het verdienmodel van kolderweier. Vraag mij ook af waarom ze nog steeds krediet heeft aangezien ze niet geverifieerde berichten verstuurd.
Midden in de nacht vetrekt hij zomaar naar Middenbeemster om dan ergens minimaal pas een paar uur later weer bij zijn gezin in Hilversum binnen te stappen? En zijn vrouw valt dat niet op?
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van.

Misschien dat hij die dame gewoon een beetje heeft zitten narren? Ze lijkt verder naar onder hem "opa" te noemen, dat kan je ook opvatten als dat hij niet daadwerkelijk op avances is ingegaan en zij hem maar een suffe oude familyman vindt.
  donderdag 16 juni 2022 @ 14:51:56 #251
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205065943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Photoshoppen kan iedereen. Dit is geen bewijs. Hier gaat het ook naartoe. Zodra de juice opraakt wordt er verzonnen.

De juice is het verdienmodel van kolderweier. Vraag mij ook af waarom ze nog steeds krediet heeft aangezien ze niet geverifieerde berichten verstuurd.
Dit account is van twee snotapen, niet van Yvonne ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 16 juni 2022 @ 19:47:00 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205068305
'Mogelijk tweede BOOS-aflevering over The Voice in de maak'

https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-over-voice-de-maak
pi_205069186
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:51 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dit account is van twee snotapen, niet van Yvonne ;)
Yvonne heeft vanavond wel bevestigd dat het "waar" is.
  donderdag 16 juni 2022 @ 21:03:53 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205069371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Yvonne heeft vanavond wel bevestigd dat het "waar" is.
:{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205069538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Yvonne heeft vanavond wel bevestigd dat het "waar" is.
Mmm, ze heeft zowel Waylon als Bibi gesproken zegt ze. Maar wat hadden die dan te melden volgens de video in haar appgroep?
pi_205069587
Ja hoor. Alsof Waylon zo dom is om in dat soort geintjes te trappen. Die is allang blij dat The Voice niet naar hem heeft hoeven wijzen.
Ik geloof er geen reet van dat hij een (destijds) zwangere Bibi zo zou belazeren.
Volgens mij houdt die zo ontzettend veel van zijn gezin dat hij wel 10x nadenkt voor hij met een ander kutje gaat spelen. :')
Die heeft met Biebs de hoofdprijs.
pi_205069616
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef vencodark het volgende:
Ja hoor. Alsof Waylon zo dom is om in dat soort geintjes te trappen. Die is allang blij dat The Voice niet naar hem heeft hoeven wijzen.
Ik geloof er geen reet van dat hij een (destijds) zwangere Bibi zo zou belazeren.
Volgens mij houdt die zo ontzettend veel van zijn gezin dat hij wel 10x nadenkt voor hij met een ander kutje gaat spelen. :')
Die heeft met Biebs de hoofdprijs.
Waylon loopt echt al zijn hele leven zijn lul achterna. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?
pi_205069627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:17 schreef ikbent het volgende:

[..]
Mmm, ze heeft zowel Waylon als Bibi gesproken zegt ze. Maar wat hadden die dan te melden volgens de video in haar appgroep?
Geen bevestiging van Waylon ofzo, wel dat ze al tijdens de zwangerschap meerdere berichten had ontvangen en die niet wilde delen tot een aantal weken na de bevalling. Uit zorg voor Bibi en foetus en omdat ze elkaar goed kennen (Bibi en Yvonne).

Dat gesprek was over de Voice, dat als ze ooit iets over Willem/Waylon zou horen, hij graag contact met Yv zou willen.
En dat ze hem had laten weten dat ze nooit geruchten over hem in relatie tot the Voice had gehoord en had gehoopt dat hij de hint had begrepen (want Bibi zat ernaast tijdens dat telefoongesprek) en er mee zou stoppen (meerdere contacten met andere vrouwen).

En nav berichten Juicechannel vandaag contact met Bibi en bevestigde Yvonne aan haar dat zij dit al langere tijd wist en er van overtuigd is dat het waar is.
pi_205069700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waylon loopt echt al zijn hele leven zijn lul achterna. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?
Ohja want in het verleden behaalde kutjes is een garantie voor de toekomst?
Dat is zo’n non-argument. :N
pi_205069771
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ohja want in het verleden behaalde kutjes is een garantie voor de toekomst?
Dat is zo’n non-argument. :N
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.
pi_205069897
Ik zie hem er best voor aan. We kennen deze mensen natuurlijk niet, maar hoe hij langdurig met zijn zoon is omgegaan en dat ie niet zo lekker ligt bij zijn exen, is wel redelijk bekend en niet bepaald positief.

Ik lees hier (en elders) wel eens jubelverhalen over Bibi en Waylon, hoe leuk ze zijn. En ja ze zullen best leuk zijn in hun filmpjes, maar je weet het gewoon niet...
pi_205069928
Overigens: als hij vreemdgaat en die dame(s) deden dat uit vrije wil en waren volwassen dan is dat toch lekker een zaakje tussen Bibi en Waylon?
Het is geen grensoverschrijdend gedrag dus wat gaat het ons aan? :?
pi_205069956
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:51 schreef vencodark het volgende:
Overigens: als hij vreemdgaat en die dame(s) deden dat uit vrije wil en waren volwassen dan is dat toch lekker een zaakje tussen Bibi en Waylon?
Het is geen grensoverschrijdend gedrag dus wat gaat het ons aan? :?
Daarop roepen de Juicechannels: "het is wel Juice"

Ook wel apart dat die Jadey schijnbaar al sinds april bekend probeert te maken dat ze iets met Waylon heeft (gehad). Why?
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:06:49 #265
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205070094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:54 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Daarop roepen de Juicechannels: "het is wel Juice"

Ook wel apart dat die Jadey schijnbaar al sinds april bekend probeert te maken dat ze iets met Waylon heeft (gehad). Why?
Misschien wil ze ook influncer worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205070340
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef vencodark het volgende:
Ja hoor. Alsof Waylon zo dom is om in dat soort geintjes te trappen. Die is allang blij dat The Voice niet naar hem heeft hoeven wijzen.
Ik geloof er geen reet van dat hij een (destijds) zwangere Bibi zo zou belazeren.
Volgens mij houdt die zo ontzettend veel van zijn gezin dat hij wel 10x nadenkt voor hij met een ander kutje gaat spelen. :')
Die heeft met Biebs de hoofdprijs.
Echt waarom zijn zoveel mensen naief. Die waylon is een grote red flag. Die is echt niet zomaar veranderd naar een lieverdje door bibi :’)

Het is een knap stel, maar op een of andere manier worden met name knappe mannen te arrogant (die veel vrouwen kunnen krijgen) en denken ze alles te kunnen maken bij vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Medusa666 op 16-06-2022 22:44:06 ]
pi_205070531
Bibi lijkt me trouwens ook echt een type iemand die blijft bij hem voor het geld (die meid is gek op luxe, kende haar ook door echte meisjes op zoek naar zichzelf) en om een gezin te blijven voor haar kinderen.
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:57:08 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205070607
Hoe het ook zij, het hoort niet in dit topic.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205070723
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
Geen idee of dit hier past, maar soit. Waylon juice

https://ibb.co/rMBB5K5
https://ibb.co/RPt7Mg7
https://ibb.co/p0pmK2W
Ik snap nooit zo goed waarom bekende mensen vanuit hun echte account berichtjes sturen. Onbekende mensen doen dit al niet eens. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205070923
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik snap nooit zo goed waarom bekende mensen vanuit hun echte account berichtjes sturen. Onbekende mensen doen dit al niet eens. :')
Teveel in zichzelf geloven dat hij met alles weg kan komen. Mannen zijn gruwelijk arrogant of onzeker.
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 juni 2022 @ 01:12:39 #271
367000 roos94
pi_205071146
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:51 schreef vencodark het volgende:
Overigens: als hij vreemdgaat en die dame(s) deden dat uit vrije wil en waren volwassen dan is dat toch lekker een zaakje tussen Bibi en Waylon?
Het is geen grensoverschrijdend gedrag dus wat gaat het ons aan? :?
Je zit letterlijk alleen maar in sho, grotendeels roddeltopics en dan krijg je het uit je strot om dit te zeggen :')
pi_205071167
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 01:12 schreef roos94 het volgende:

[..]
Je zit letterlijk alleen maar in sho, grotendeels roddeltopics en dan krijg je het uit je strot om dit te zeggen :')
Als je goed onderzoek had verricht, had je gezien dat ik niet letterlijk alleen in SHO zit en vreemdgaan is iets anders dan grensoverschrijdend gedrag én het hoort niet in dit topic.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 01:53:38 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_205071245
Ik heb het wel eens gedaan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_205071281
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef roos94 het volgende:
Geen idee of dit hier past, maar soit. Waylon juice

https://ibb.co/rMBB5K5
https://ibb.co/RPt7Mg7
https://ibb.co/p0pmK2W
"Me dokter" vind ik pas een kwalijke zaak. Goed dat juicekanalen het gebruik van "me" als bezittelijk voornaamwoord aan de kaak stellen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2022 @ 17:00:34 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205075470
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:22 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat hij een (destijds) zwangere Bibi zo zou belazeren.
Volgens mij houdt die zo ontzettend veel van zijn gezin dat hij wel 10x nadenkt voor hij met een ander kutje gaat spelen. :')
Die heeft met Biebs de hoofdprijs.
*kuch* Het échte leven is altijd weer verrassender dan je denkt. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_205075512
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
*kuch* Het échte leven is altijd weer verrassender dan je denkt. ;)
True.
Het was wellicht geen uitgebreide doordachte reactie. :+
Meer een eerste gedachte. Sommige mensen moet je niet zo snel het internet op laten. :P
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:18:35 #277
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205075633
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Echt waarom zijn zoveel mensen naief. Die waylon is een grote red flag. Die is echt niet zomaar veranderd naar een lieverdje door bibi :’)

Het lijken me beiden niet de meest stabiele types. De combinatie van die twee daardoor ook niet.
pi_205075669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het lijken me beiden niet de meest stabiele types. De combinatie van die twee daardoor ook niet.
Wat ik van Bibi mee krijg is dat ze stabiel en liefdevol naar haar familie overkomt. Bijna onbegrijpelijk leuk en zonder kapsones komt ze over gezien hoe knap ze is.

Maar je weet het nooit.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:43:20 #279
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205075833
Dat hoop ik dan maar.


...o.k., is van wat jaren terug, dat wel.
pi_205076131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het lijken me beiden niet de meest stabiele types. De combinatie van die twee daardoor ook niet.
Klopt in een interview samen met bibi zei Waylon ook ‘je kunt alleen heel veel van iemand houden als je diegene ook ontzettend kun haten’


Lol.
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 juni 2022 @ 18:57:14 #281
367000 roos94
pi_205076596
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:01:00 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_205076653
Lullo :D

Nagenoeg al die BNers zijn zo onbetrouwbaar als de pest he :o
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:05:38 #283
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205076709
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:05:56 #284
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205076714
Weer een onbetrouwbare BN’er, what’s new?

Zal vast in zijn The Voice-tijd wat hebben gehad met deelneemsters.
SOONY
pi_205076835
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
Weer een onbetrouwbare BN’er, what’s new?

Zal vast in zijn The Voice-tijd wat hebben gehad met deelneemsters.
Ja alleen is waylon niet lelijk en gewild bij de dames en was het vanuit hen vrijwillig en geen verkrachting of misbruik ;)

Je zag in de show ook veel vrouwen duidelijk voor hem kwijlen en tienermeisjes voor hem kiezen.
pi_205076846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:57 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou een typische narcist die jankt om medelijden te wekken. Geen echte man.

Vind hem zo’n hypocriet die altijd moraalridder speelt. Zijn excuses zijn niet gemeend.
pi_205077485
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:57 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke kraamtijd voor Biebs. :') }:| o|O
pi_205077499
Ik had het helemaal mis.
Gelukkig woon ik zelf niet met Waylon samen dus ik mág het mis hebben. :+
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 juni 2022 @ 20:18:04 #289
367000 roos94
pi_205077650
Maar ook nog gewoon random een wijf op insta benaderen en daar even mee gaan ketsen. De lat ligt laag.
pi_205077721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:18 schreef roos94 het volgende:
Maar ook nog gewoon random een wijf op insta benaderen en daar even mee gaan ketsen. De lat ligt laag.
En de druk lag hoog. Misschien wilde Bibi al heeeeeeeel lang niet meer. :')
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 juni 2022 @ 21:04:26 #291
367000 roos94
pi_205078133
Maar ook nog als je vrouw hoogzwanger is. Acute extreme stress is zo slecht voor baby, als bibi erachter kwam toen was dat echt niet goed. Heeft meneertje gewoon lak aan. Bah :r
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:18:21 #292
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:18 schreef roos94 het volgende:
Maar ook nog gewoon random een wijf op insta benaderen en daar even mee gaan ketsen. De lat ligt laag.
Hoezo? Het gaat niet om liefde, het gaat om geile sex met een lekker en waarschijnlijk erg simpel wijf.

Natuurlijk ga je dan via Insta plaatjes checken. Beetje dom type uitzoeken die jou volgt en gegarandeerd kassa als je beroemd bent.
pi_205078307
Ok. Wow.
Wat een dipshit. Arme Biebs
6883 likes
:')
Go hard or go home
pi_205078329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:37 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Photoshoppen kan iedereen. Dit is geen bewijs. Hier gaat het ook naartoe. Zodra de juice opraakt wordt er verzonnen.

De juice is het verdienmodel van kolderweier. Vraag mij ook af waarom ze nog steeds krediet heeft aangezien ze niet geverifieerde berichten verstuurd.
Ok
Go hard or go home
pi_205078342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hoezo? Het gaat niet om liefde, het gaat om geile sex met een lekker en waarschijnlijk erg simpel wijf.

Natuurlijk ga je dan via Insta plaatjes checken. Beetje dom type uitzoeken die jou volgt en gegarandeerd kassa als je beroemd bent.
Heeft ie toch onhandig aangepakt want dit soort dames speelt maar al te graag dat avontuurtje door aan een juicechanel.
Als ik met Waylon aan de haal zou gaan, zou ik mooi mijn bek houden.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:33:37 #296
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078369
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:26 schreef Noek het volgende:

[..]
Ok
@Duiveltje was gisteren zo bezig met Waylon te beschermen dat ik haar er van verdenk fangirl te zijn. :')
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:34:40 #297
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078381
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Heeft ie toch onhandig aangepakt want dit soort dames speelt maar al te graag dat avontuurtje door aan een juicechanel.
Als ik met Waylon aan de haal zou gaan, zou ik mooi mijn bek houden.
Waylon is dan ook niet één van de slimste. Is in vorige relaties ook al meermaals tegen de lamp gelopen. Die heeft nog niet een langere relatie zonder vreemdgaan doorstaan.
pi_205078386
Ja ho: ik vond het eerst ook nogal verrassend.
Ik wist dat je vroeger een lul was maar niet nog steeds. :+
Valt me tegen maar wellicht was ik ook gewoon naïef. :P
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:39:20 #299
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205078415
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:35 schreef vencodark het volgende:
Ja ho: ik vond het eerst ook nogal verrassend.
Ik wist dat je vroeger een lul was maar niet nog steeds. :+
Valt me tegen maar wellicht was ik ook gewoon naïef. :P
Ik geloof oprecht niet dat mannen die een handje hebben van vreemdgaan daar ooit van genezen raken. Er mist dan gewoon een stukje moreel besef in je hoofd wat volgens mij niet zomaar ineens ontstaat.

Ik ben ook wel eens uitgekeken geweest op een vrouw, of dat het niet meer lekker liep. Of dat het gewoon niet meer spannend is in bed. Daar werk je aan en als het niet meer goed komt dan neem je afscheid.

Je gooit eerst je oude schoenen weg voor je nieuwe koopt als het om relaties gaat. Punt uit.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:40:16 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205078424
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Heeft ie toch onhandig aangepakt want dit soort dames speelt maar al te graag dat avontuurtje door aan een juicechanel.
Als ik met Waylon aan de haal zou gaan, zou ik mooi mijn bek houden.
Nou, handig aangepakt of niet maakt niet zoveel uit, hij blijkt gewoon nog steeds de lul die hij altijd al was.

Dat hij weer vreemdgaat is al triest zat, dat hij het dan ook nog doet met dit soort figuren, die het graag aan de grote klok hangen, verdien je gewoon als je het nu nog niet afgeleerd had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:41:19 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205078434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik geloof oprecht niet dat mannen die een handje hebben van vreemdgaan daar ooit van genezen raken. Er mist dan gewoon een stukje moreel besef in je hoofd wat volgens mij niet zomaar ineens ontstaat.

Ik ben ook wel eens uitgekeken geweest op een vrouw, of dat het niet meer lekker liep. Of dat het gewoon niet meer spannend is in bed. Daar werk je aan en als het niet meer goed komt dan neem je afscheid.

Je gooit eerst je oude schoenen weg voor je nieuwe koopt als het om relaties gaat. Punt uit.
Hij wil helemaal geen andere schoenen, hij wil een schoenenkast vol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')