zal ze er nog intrappen ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Demonen in het hoofd, aan mezelf werken, hulp zoeken. Deze excuses zijn wel een trend aan het worden
Inspiratie voor een nieuw liedje…..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Demonen in het hoofd, aan mezelf werken, hulp zoeken. Deze excuses zijn wel een trend aan het worden
Dit is niet het account van Yvonnequote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
Yvonne kan wel een (opfris)cursus Nederlands gebruiken zeg.
Mannen met een hoge seksdrive/ testosteron willen alles doen met een kut en cheaten vaker.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef nils7 het volgende:
Maan en Freek? WTF heeft zij voor een poes joh dat zoveel daar overheen willen?
Behalve Frans Bauer.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:09 schreef Guanabana het volgende:
Ook echt '#1'![]()
Ik moet eerlijk zeggen, at this point kijk ik nergens meer van op en ga ik er maar gewoon vanuit dat de grote meerderheid in BN'erland vreemdgaat
Is Freek (van Suzan) nu ook al vreemd gegaan? Keuriger vind je ze niet. Of bedoel je een andere Freek?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef nils7 het volgende:
Ja freek van suzanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Is Freek (van Suzan) nu ook al vreemd gegaan? Keuriger vind je ze niet. Of bedoel je een andere Freek?
Die Maan is er wel dol opquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:39 schreef nils7 het volgende:
Dat is natuurlijk ook een belangrijk deel van de kwestie; veel vrouwen vinden het maar wat spannend om iets met een bekende man te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:08 schreef roos94 het volgende:
Sommige sneue wijven geilen op bezette kerels.. (homewreckers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |