SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste![]()
Ja, zoals de GGD. Nog een reden om te stoppen met testen en BCO. Moet jij eens kijken hoe snel ze weer in de horeca terug zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Terecht, normaal werk gevonden waar ze niet uitgebuit worden.![]()
![]()
Nou en, griep ook.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zelfs een naderende persco leeft niet meer, he.
Het is wel gespeeld.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:https://www.parool.nl/ned(...)-uitbreken~b0a620cd/quote:Nederland niet voorbereid op nieuwe pandemie: ‘De volgende kan vandaag nog uitbreken’![]()
Ja dat kon in de 100 jaar voor corona ook iedere dag gebeuren.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-uitbreken~b0a620cd/
Ik snap de nieuwswaarde niet?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.![]()
eens, zijn meer de stuiptrekkingenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja dat kon in de 100 jaar voor corona ook iedere dag gebeuren.
Ik snap de nieuwswaarde niet?![]()
Was getekend, Maarten Keulemans, woordvoerder RIVM.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.
[ twitter ]![]()
#Schoonschipoffensief.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Was getekend, Maarten Keulemans, woordvoerder RIVM.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Er wordt nu gegooid met het argument “een ander zou het niet beter doen”, maar dat is gelul van een dronken aardbei. Ook met de beste intenties kan je er een teringzooi van maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.
[ twitter ]
Alsof we nergens iets van mogen vinden want “het was nou eenmaal crisis”. En die dame van Nieuwsuur schilderen we af als Captain Hindsight. Dit is wel onder de gordel van Keulemans.![]()
Ik krijg inmiddels een beetje jeuk van Keulemans' zelfverheerlijking als duider van de zo overduidelijke denkfouten van het simpele gepeupel, waarvan hij zo goed is om die, in gewone mensentaal, met zijn lezers te delen om ze van die fouten te behoeden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Het grote indekken begint hoor, het mag niet van de tweede kamer, maar het begint een behoorlijk "Wir haben es nicht gewußt" smaakje te krijgen.
Ik scheef al eerder, over een week zie je hier en overal eigenlijk opeens alleen nog maar mensen die ook echt oprecht altijd tegen waren hoor, nee echt!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nog niets gelekt? Eindelijk van de kapjes af bijvoorbeeld? Moet zeggen dat ik het nieuws over lil kleine momenteel interessanter vind dan corona
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Die zit ook ongezond dicht tegen de macht aan voor een journalist…quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Precies dit. De rest van dat draadje schreeuwt "ik heb het altijd al geweten", "had maar naar mij geluisterd".quote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels een beetje jeuk van Keulemans' zelfverheerlijking als duider van de zo overduidelijke denkfouten van het simpele gepeupel, waarvan hij zo goed is om die, in gewone mensentaal, met zijn lezers te delen om ze van die fouten te behoeden.![]()
Aan het eind van de oorlog zat iedereen in het verzet.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Het grote indekken begint hoor, het mag niet van de tweede kamer, maar het begint een behoorlijk "Wir haben es nicht gewußt" smaakje te krijgen.
Ik scheef al eerder, over een week zie je hier en overal eigenlijk opeens alleen nog maar mensen die ook echt oprecht altijd tegen waren hoor, nee echt!!![]()
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten. En eerst nog weer een tussenstap dat ze er alleen af gaan op CTB-locaties (CTB gaan ze sowieso nog niet loslaten gok ik, misschien in maart)quote:Op maandag 14 februari 2022 12:56 schreef josja het volgende:
Nog niets gelekt? Eindelijk van de kapjes af bijvoorbeeld? Moet zeggen dat ik het nieuws over lil kleine momenteel interessanter vind dan corona![]()
Daar heb je geen kabinet voor nodig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vreselijk vermoeiend dit.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier kan je dus gewoon geen kritiek hebben want er is altijd wel een 'ja maar' pipo. En dan als reactie op wat wappies, dus als je vervolgens kritiek hebt op deze Keulemans, schaar je je eigenlijk direct in datzelfde kamp.
En uiteindelijk ben je dus geen reet opgeschoten en blijft de boodschap 'het valt allemaal wel mee' overeind. Terwijl het niet meevalt.![]()
Het is gewoon goed werk van die Milena Holdert om dit tot op de bodem uit te zoeken. Ik snap niet waarom Keulemans nu steken onder water gaat uitdelen. Nieuwsuur is een serieus medium en we praten niet over een of andere hijgerige Telegraaf-journo die wil scoren. Dit is serieus.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die zit ook ongezond dicht tegen de macht aan voor een journalist…![]()
Meute hobbelt gewoon achter wat Rutte en Kuipers zeggen aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar heb je geen kabinet voor nodig.![]()
Om maar even in Bianconeri's woorden te spreken.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meute hobbelt gewoon achter wat Rutte en Kuipers zeggen aan.
Dat zijn gewoon wappie schaapjesZuiger van het FOK!-OMT![]()
Had ergens wel verwacht dat steeds meer mensen dat ding niet meer op zouden zetten, maar nee. Hele appie had hem nog op (dus ik ook maarquote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar heb je geen kabinet voor nodig.).
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Wel in de war, want ik dacht hier meermaals te hebben gelezen dat we hier in NL zoveel dwarser zouden zijn dan in andere landen en dat we daarom hier langer strengere maatregelen gehad hebben. Maar nu lees ik zowaar dat het volk gewoon grotendeels volgzaam is.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef josja het volgende:
[..]
Had ergens wel verwacht dat steeds meer mensen dat ding niet meer op zouden zetten, maar nee. Hele appie had hem nog op (dus ik ook maar).
![]()
![]()
Dat was gewoon de zoveelste leugen om de maatregelen maar in stand te kunnen houden, puur en alleen om gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel in de war, want ik dacht hier meermaals te hebben gelezen dat we hier in NL zoveel dwarser zouden zijn dan in andere landen en dat we daarom hier langer strengere maatregelen gehad hebben. Maar nu lees ik zowaar dat het volk gewoon grotendeels volgzaam is.
[ afbeelding ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maart 2024?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten. En eerst nog weer een tussenstap dat ze er alleen af gaan op CTB-locaties (CTB gaan ze sowieso nog niet loslaten gok ik, misschien in maart)You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Dat is al langer haat en nijd. “De dames” van Nieuwsuur zijn namelijk wel kritisch, dan kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon goed werk van die Milena Holdert om dit tot op de bodem uit te zoeken. Ik snap niet waarom Keulemans nu steken onder water gaat uitdelen. Nieuwsuur is een serieus medium en we praten niet over een of andere hijgerige Telegraaf-journo die wil scoren. Dit is serieus.zie email 27 oktober![]()
![]()
Hahaha, Jos heeft een grote mond over kritiek op RIVM & co nu de beerput open is, maar hij wil niets zeggen over het feitelijk functioneren van het RIVM want het was "een lastige situatie".![]()
Dat het in februari/maart 2020 lastig was, wil ik nog wel geloven.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Hahaha, Jos heeft een grote mond over kritiek op RIVM & co nu de beerput open is, maar hij wil niets zeggen over het feitelijk functioneren van het RIVM want het was "een lastige situatie".
Maar er zijn de afgelopen 2 jaar ook heel veel vieze politieke spelletjes gespeeld over de rug van de burger als het om corona gaat toen de situatie al lang niet meer acuut was.![]()
Ik wil ook best geloven dat het lastig is/was. Maar ook als het lastig is zijn er grenzen die je niet over gaat. Zoals liegen, achteraf stukken aanpassen en bewust relevante informatie verzwijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat het in februari/maart 2020 lastig was, wil ik nog wel geloven.
Maar er zijn de afgelopen 2 jaar ook heel veel vieze politieke spelletjes gespeeld over de rug van de burger als het om corona gaat toen de situatie al lang niet meer acuut was.zie email 27 oktober![]()
Pfff Twitter houdt de mensen wel bezig hier, misschien toch maar eens een account aanmaken volgens mij mis ik een hoop drama en actie.![]()
Ook wel bekend als straatje schoonvegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé kijk, het naoorlogse verzet krijgt vorm.![]()
Ik heb vooral een vieze nasmaak overgehouden aan de koehandel rond de avondklok vorig jaar. Ongetwijfeld zijn daar ook allerlei spelletjes gespeeld achter de schermen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil ook best geloven dat het lastig is/was. Maar ook als het lastig is zijn er grenzen die je niet over gaat. Zoals liegen, achteraf stukken aanpassen en bewust relevante informatie verzwijgen.![]()
Duitsland gaat ook langzaam aan weer iets normaler doen.quote:'Duitsland wil in maand van zwaarste maatregelen af'
Duitsland zou van plan zijn komende maand de coronamaatregelen te versoepelen. Het is de bedoeling dat de regering deze week drie stappen aankondigt, waarmee de zwaarste maatregelen geleidelijk worden afgebouwd. Duitse media hebben hebben een concept van het plan al in handen. Daarin staat dat de beperkingen stapsgewijs worden versoepeld, zodat er vanaf 20 maart geen vergaande maatregelen meer gelden.
Onder meer de Süddeutsche Zeitung schrijft dat de federale en deelstaatregeringen van plan zijn om als eerste de regels voor familiebijeenkomsten te versoepelen. Het maximale aantal zou gaan van 10 naar 20 personen. Ook zou er dan geen coronatoegangsbewijs meer nodig zijn winkels.
In de tweede etappe is het de bedoeling dat 3G wordt ingevoerd, wat betekent dat mensen die zijn gevaccineerd, hersteld of negatief zijn getest toegang krijgen tot bijvoorbeeld horeca. Nu geldt in alle deelstaten de 2G of 2G+-regel. Dat betekent dat enkel mensen die volledig zijn gevaccineerd of hersteld zijn van corona toegang krijgen. In de laatste stap, vanaf 20 maart, worden alle "vergaande beschermende maatregelen" geschrapt. Dat zou onder meer betekenen dat de thuiswerkplicht vervalt.![]()
![]()
Toch bijzonder dat ze zich daar dan nooit over heeft uitgesproken in de OMT-vergaderingen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Zo zo. Gewaagd hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Duitsland gaat ook langzaam aan weer iets normaler doen.
[..]![]()
Hier hebben we gelukkig 2G weggestemd en is er veel kritiek op de coronapas. In Duitsland zien ze 3G als versoepeling, die hebben nog wel een lange weg te gaan ben ik bang.quote:'Duitsland wil in maand van zwaarste maatregelen af'
Duitsland zou van plan zijn komende maand de coronamaatregelen te versoepelen. Het is de bedoeling dat de regering deze week drie stappen aankondigt, waarmee de zwaarste maatregelen geleidelijk worden afgebouwd. Duitse media hebben hebben een concept van het plan al in handen. Daarin staat dat de beperkingen stapsgewijs worden versoepeld, zodat er vanaf 20 maart geen vergaande maatregelen meer gelden.
Onder meer de Süddeutsche Zeitung schrijft dat de federale en deelstaatregeringen van plan zijn om als eerste de regels voor familiebijeenkomsten te versoepelen. Het maximale aantal zou gaan van 10 naar 20 personen. Ook zou er dan geen coronatoegangsbewijs meer nodig zijn winkels.
In de tweede etappe is het de bedoeling dat 3G wordt ingevoerd, wat betekent dat mensen die zijn gevaccineerd, hersteld of negatief zijn getest toegang krijgen tot bijvoorbeeld horeca. Nu geldt in alle deelstaten de 2G of 2G+-regel. Dat betekent dat enkel mensen die volledig zijn gevaccineerd of hersteld zijn van corona toegang krijgen. In de laatste stap, vanaf 20 maart, worden alle "vergaande beschermende maatregelen" geschrapt. Dat zou onder meer betekenen dat de thuiswerkplicht vervalt.![]()
Ze zit daar zelf al twee jaar en heeft er niets aan gedaan. En nu het allemaal op z’n einde loopt is zij ook ineens van maning dat er van alles niet deugt. I don’t buy that for a second.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?zie email 27 oktober![]()
Mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?
Het OMT is na deze maand niet meer relevant.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat ze dan oa met 3G komen in plaats van helemaal te stoppen met het G-circus is wel jammer ja. Maar goed, in het licht van hun eerdere strengheid is het al heel wat.quote:![]()
in die tweet die je aanhaalt staat gewoon niet zoveel bijzonders maar als jij dat wel vindt prima hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 13:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze zit daar zelf al twee jaar en heeft er niets aan gedaan. En nu het allemaal op z’n einde loopt is zij ook ineens van maning dat er van alles niet deugt. I don’t buy that for a second.![]()
Maar geen woord over een eventuele 1G, dus ze gooien er niet nog een verzwaring boven op.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig 2G weggestemd en is er veel kritiek op de coronapas. In Duitsland zien ze 3G als versoepeling, die hebben nog wel een lange weg te gaan ben ik bang.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nouja wij ook. Voorlipig zitten we nog steeds met 3g opgescheept.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig 2G weggestemd en is er veel kritiek op de coronapas. In Duitsland zien ze 3G als versoepeling, die hebben nog wel een lange weg te gaan ben ik bang.
Hoop dat er nou eindelijk eens nieuws komt dat dat onding verdwijnt.![]()
Zijn er mensen serieus verrast over de dempende toon van de officiële berichten over corona in het begin?
Jaap en Hugo / Bruno aan de schandpaal omdat ze de feiten wat anders hebben neergezet?
Als je toen niet door de regels kon horen dat er wel degelijk flinke zorgen waren dan ben je horende doof geweest. En ziende blind, Bruno viel letterlijk om.
En goden zij dank hebben de verantwoordelijken hun best gedaan de paniek zo veel mogelijk buiten de deur te houden. Nu al duwde nadenkend Nederland bejaarden omver om toiletpapier in te slaan. Moet je voorstellen de chaos die ontstaan was als men 'eerlijk' had gereageerd. Dit was niet te overzien geweest.
Het volk was in dezen zijn eigen grootste gevaar, veel groter dan corona ooit was. Uitstekend ingeschat dus door onze beleidsmakers. In mijn ogen hebben we daar deze mensen voor aangesteld. Zorgen voor orde in zo'n situatie.![]()
Dat is een ander verhaal, OMT moet je gewoon opheffen en dan kijken hoe je dit voor de toekomst anders in kan richtenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.
Het OMT is na deze maand niet meer relevant.![]()
Hebben we al wat lekjes?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Twitter is het uiterst vermakelijke afvoerputje van de samenleving, doen dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef Questular het volgende:
Pfff Twitter houdt de mensen wel bezig hier, misschien toch maar eens een account aanmaken volgens mij mis ik een hoop drama en actie.![]()
Ze hebben daarzo testgate gehad dus ik denk dat, dat niet snel meer gepikt zou worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar geen woord over een eventuele 1G, dus ze gooien er niet nog een verzwaring boven op.![]()
De draad gaat nog verder met het achteraf aanpassen van de notulen. Dat laat je toch niet gebeuren, met alle respect.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die tweet die je aanhaalt staat gewoon niet zoveel bijzonders maar als jij dat wel vindt prima hoorzie email 27 oktober![]()
Volgens mij zijn mensen vooral verbijsterd over gelieg en fraude met officiële stukken…quote:Op maandag 14 februari 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
Zijn er mensen serieus verrast over de dempende toon van de officiële berichten over corona in het begin?
Jaap en Hugo / Bruno aan de schandpaal omdat ze de feiten wat anders hebben neergezet?
Als je toen niet door de regels kon horen dat er wel degelijk flinke zorgen waren dan ben je horende doof geweest. En ziende blind, Bruno viel letterlijk om.
En goden zij dank hebben de verantwoordelijken hun best gedaan de paniek zo veel mogelijk buiten de deur te houden. Nu al duwde nadenkend Nederland bejaarden omver om toiletpapier in te slaan. Moet je voorstellen de chaos die ontstaan was als men 'eerlijk' had gereageerd. Dit was niet te overzien geweest.
Het volk was in dezen zijn eigen grootste gevaar, veel groter dan corona ooit was. Uitstekend ingeschat dus door onze beleidsmakers. In mijn ogen hebben we daar deze mensen voor aangesteld. Zorgen voor orde in zo'n situatie.zie email 27 oktober![]()
hangt er vanaf wie je volgt, vind het best wel interessant om mensen te volgen die verstand van bepaalde zaken hebben, de reacties van de ignorants kan je beter gewoon laten voor wat het isquote:Op maandag 14 februari 2022 13:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Twitter is het uiterst vermakelijke afvoerputje van de samenleving, doen dus.![]()
Zo kan je hun incompetentie altijd bagatelliseren.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
Het volk was in dezen zijn eigen grootste gevaar, veel groter dan corona ooit was. Uitstekend ingeschat dus door onze beleidsmakers. In mijn ogen hebben we daar deze mensen voor aangesteld. Zorgen voor orde in zo'n situatie.![]()
Het ging er toch eerst om dat het OMT-advies aangepast was na review van VWS? Wat bedoelen ze met notulen naderhand aanpassen?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De draad gaat nog verder met het achteraf aanpassen van de notulen. Dat laat je toch niet gebeuren, met alle respect.![]()
Tijd voor het CO2-paspoort.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat ze dan oa met 3G komen in plaats van helemaal te stoppen met het G-circus is wel jammer ja. Maar goed, in het licht van hun eerdere strengheid is het al heel wat.![]()
Er is een publiek advies, maar er zijn ook vertrouwelijke notulen waarin staat wie wat gezegd heeft. Blijkbaar is de gewraakte zin ook daar in terecht gekomen…quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het ging er toch eerst om dat het OMT-advies aangepast was na review van VWS? Wat bedoelen ze met notulen naderhand aanpassen?zie email 27 oktober![]()
Dat ze het niet op tv genoemd hebben begrijp ik volledig. Op de manier die ze het nu gedaan hebben is het de tweede kamer vrijwel onmogelijk gemaakt zijn controlerende taak uit te voeren, die daar ook voor aangesteld zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
Het volk was in dezen zijn eigen grootste gevaar, veel groter dan corona ooit was. Uitstekend ingeschat dus door onze beleidsmakers. In mijn ogen hebben we daar deze mensen voor aangesteld. Zorgen voor orde in zo'n situatie.
Dit ging niet over een verkeersboete van 60 euro ipv 50 euro, dit ging om het inperken van de vrije bewegingsruimte van mensen, iets waar de tweede kamer wel iets van te vinden heeft.![]()
Ja, ik begrijp dat niet, chaos is daardoor afgewend.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mensen vooral verbijsterd over gelieg en fraude met officiële stukken…![]()
Ah op die manier. Als die naderhand aangepast zijn zonder revisiehistorie etc, is dat dan geen valsheid in geschrifte?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is een publiek advies, maar er zijn ook vertrouwelijke notulen waarin staat wie wat gezegd heeft. Blijkbaar is de gewraakte zin ook daar in terecht gekomen…![]()
Au contraire, mon frere ik bejubel juist de competentie die ze hebben laten zienquote:Op maandag 14 februari 2022 13:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zo kan je hun incompetentie altijd bagatelliseren.![]()
![]()
Ah kom nou tochquote:Op maandag 14 februari 2022 13:49 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat niet, chaos is daardoor afgewend.
Zelfs als dat de motivering is, ik betwijfel dat, zijn er andere manieren om dat te bereiken dan frauderen.zie email 27 oktober![]()
Dat is later ook gebeurd. Ik heb het over het beginstadium. Als ik zo een rondje tweede kamer voor de geest haal (toen en nu) dan snap ik nog steeds en ben ik er blij mee dat men voor deze route van politieke doodzonde gekozen heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ze het niet op tv genoemd hebben begrijp ik volledig. Op de manier die ze het nu gedaan hebben is het de tweede kamer vrijwel onmogelijk gemaakt zijn controlerende taak uit te voeren, die daar ook voor aangesteld zijn.
Dit ging niet over een verkeersboete van 60 euro ipv 50 euro, dit ging om het inperken van de vrije bewegingsruimte van mensen, iets waar de tweede kamer wel iets van te vinden heeft.![]()
Toch wel grappig om te zien hoe betrokkenen nu de situatie goed proberen te praten óf nu opeens wel van mening zijn om wat zaakjes aan te passen. Dat OMT moet gewoon opgedoekt worden. En ook in Den Haag mogen er best wat consequenties gaan zijn.![]()
In dit geval zie ik die andere weg niet. En welk ander belang zou men gehad hebben volgens jou?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah kom nou toch
Zelfs als dat de motivering is, ik betwijfel dat, zijn er andere manieren om dat te bereiken dan frauderen.
Of wil je ontkennen dat chaos uberhaupt was ontstaan? Want dan ben je heel naief of gewoon vergeten hoe de meerderheid zich van de ene op de andere dag als beesten gingen gedragen![]()
Ja, het is erg, maar soms is het idd beter om de boodschap niet helemaal juist over te brengen. Alleen dat wekt natuurlijk ook terechte argwaan in andere issues en geeft de wappie community extra voeding van diverse complotten.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
Ik ben er ook niet persé op tegen dat ze initieel zo gereageerd hebben. Waar ik moeite mee heb is dat ze bewust verslaglegging tegen hebben willen gaan. Op het moment dat je zulke besluiten neemt moet dat controleerbaar zijn en moet er duidelijk zijn op welke basis zo'n besluit genomen is. Al was corona vliegende ebola, we leven nog steeds in een democratisch land waar bestuurders verantwoording af moeten leggen (in dit soort gevallen achteraf).quote:Op maandag 14 februari 2022 13:52 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat is later ook gebeurd. Ik heb het over het beginstadium. Als ik zo een rondje tweede kamer voor de geest haal (toen en nu) dan snap ik nog steeds en ben ik er blij mee dat men voor deze route van politieke doodzonde gekozen heeft.
De manier waarop het nu gedaan is is (wat mij betreft) een democratie onwaardig.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2022 13:56:32 ]![]()
Dis is precies hoe je normalisering bewerkstelligd natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat ze dan oa met 3G komen in plaats van helemaal te stoppen met het G-circus is wel jammer ja. Maar goed, in het licht van hun eerdere strengheid is het al heel wat.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Inderdaad, het is op meerdere niveaus ook niet goed en omgeven door nogal wat risico's. Maar dat dit de beste weg is geweest twijfel ik persoonlijk niet aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, het is erg, maar soms is het idd beter om de boodschap niet helemaal juist over te brengen. Alleen dat wekt natuurlijk ook terechte argwaan in andere issues en geeft de wappie community extra voeding van diverse complotten.![]()
Politiek opportunisme, als jij geen mondkapjes hebt en de rest van Europa wel gaat je kop er spreekwoordelijk af als minister.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:54 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
In dit geval zie ik die andere weg niet. En welk ander belang zou men gehad hebben volgens jou?Ja en nu zit je met een totaal geloofwaardigheidsprobleem. Ook voor vermeende chaos, wat is dat precies? Wat lege schappen? Zijn oplossingen.quote:Of wil je ontkennen dat chaos uberhaupt was ontstaan? Want dan ben je heel naief of gewoon vergeten hoe de meerderheid zich van de ene op de andere dag als beesten gingen gedragenzie email 27 oktober![]()
Heeft iemand ergens al iets gelezen over de interpretatie door het RIVM van de (fake) angstbeelden uit en gepushed door China(bots) die in het begin van de crisis circuleerden? Het lijkt volledig genegeerd, maar waarom? Ze waren indicatief voor een veel ernstigere situatie dan ze hadden ingeschat.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Daar heb je zeker een punt. Nu is de traditie rondom (geen) verslaglegging al wel langere tijd diepgeworteld in onze politiek. Dus niet nieuw. De uitkomst is denk ik wel in dit specifieke geval iets wat de gebruikte middelen heiligt. Er zullen koppen moeten rollen maar des te moediger vind ik het eerlijk gezegd dat hiervoor is gekozen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet persé op tegen dat ze initieel zo gereageerd hebben. Waar ik moeite mee heb is dat ze bewust verslaglegging tegen hebben willen gaan. Op het moment dat je zulke besluiten neemt moet dat controleerbaar zijn en moet er duidelijk zijn op welke basis zo'n besluit genomen is. Al was corona vliegende ebola, we leven nog steeds in een democratisch land waar bestuurders verantwoording af moeten leggen (in dit soort gevallen achteraf).
De manier waarop het nu gedaan is is (wat mij betreft) een democratie onwaardig.![]()
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:58 schreef Complotwappie het volgende:
Heeft iemand ergens al iets gelezen over de interpretatie door het RIVM van de angstbeelden uit en gepushed door China(bots) die in het begin van de crisis circuleerden? Het lijkt volledig genegeerd, maar waarom? Ze waren indicatief voor een veel ernstigere situatie dan ze hadden ingeschat.![]()
Met de huidige berichten waren veel schappen al leeg. Als men 'eerlijk' was geweest waren er slachtoffers gevallen. En dan bedoel ik niet door corona.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Politiek opportunisme, als jij geen mondkapjes hebt en de rest van Europa wel gaat je kop er spreekwoordelijk af als minister.
[..]
Ja en nu zit je met een totaal geloofwaardigheidsprobleem. Ook voor vermeende chaos, wat is dat precies? Wat lege schappen? Zijn oplossingen.![]()
Maar geen verslaglegging heeft ook gewoon niets met paniek voorkomen te maken, de notulen van de ministerraad zijn 20 jaar staatsgeheim. Dat sterkt mij alleen maar in de overtuiging dat het om politieke redenen gebeurd is, het ontlopen van verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Nu is de traditie rondom (geen) verslaglegging al wel langere tijd diepgeworteld in onze politiek. Dus niet nieuw. De uitkomst is denk ik wel in dit specifieke geval iets wat de gebruikte middelen heiligt. Er zullen koppen moeten rollen maar des te moediger vind ik het eerlijk gezegd dat hiervoor is gekozen.zie email 27 oktober![]()
Ik denk dat die "chaos" toen ook wel wat getemperd had kunnen worden juist door wat evenwichtiger te communiceren. We zijn vrij snel van een lachende Rutte die per ongeluk een hand gaf en "kan hier niet zomaar komen want we vliegen niet direct vanuit Wuhan" naar een lockdown met zo goed als alles dicht gegaan, dat heeft mensen ook onzeker gemaakt denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Politiek opportunisme, als jij geen mondkapjes hebt en de rest van Europa wel gaat je kop er spreekwoordelijk af als minister.
[..]
Ja en nu zit je met een totaal geloofwaardigheidsprobleem. Ook voor vermeende chaos, wat is dat precies? Wat lege schappen? Zijn oplossingen.![]()
Dan trek je de hamsterwet uit de kast. Liegen is gewoon geen optie, nooit.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Met de huidige berichten waren veel schappen al leeg. Als men 'eerlijk' was geweest waren er slachtoffers gevallen. En dan bedoel ik niet door corona.zie email 27 oktober![]()
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ik heb nog steeds geen moeite met de keuzes die toen gemaakt zijn om het publiek wel of niet te informeren, dat begrijp ik volledig. Dat niet te notuleren (Catshuisberaden) of notulen te wijzigen (over mondkapjes in ouderenzorg) komt vooral over als het proberen te verdoezelen van je acties.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Nu is de traditie rondom (geen) verslaglegging al wel langere tijd diepgeworteld in onze politiek. Dus niet nieuw. De uitkomst is denk ik wel in dit specifieke geval iets wat de gebruikte middelen heiligt. Er zullen koppen moeten rollen maar des te moediger vind ik het eerlijk gezegd dat hiervoor is gekozen.
Op het moment dat je er eerlijk over bent en ook eerlijk aangeeft het ook niet te weten zul je meer bereiken,![]()
181 op de IC en G3 blijft gehandhaaft = geslaagde normaliseringquote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Met zoveel mensen op deze planeet en de toenemende mobiliteit en de klimaatproblemen en de gevolgen daarvan is de kans op een pandemie natuurlijk wel groter geworden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja dat kon in de 100 jaar voor corona ook iedere dag gebeuren.
Ik snap de nieuwswaarde niet?![]()
De maandag stijging des doodsquote:
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch wel grappig om te zien hoe betrokkenen nu de situatie goed proberen te praten óf nu opeens wel van mening zijn om wat zaakjes aan te passen. Dat OMT moet gewoon opgedoekt worden. En ook in Den Haag mogen er best wat consequenties gaan zijn.
Er hebben 2 miljoen mensen op mij gestemd.
Groetjes Mark.![]()
Oh, ik ben gelukkig niet zo naïef om te denken dat er ook echt wat gaat veranderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Er hebben 2 miljoen mensen op mij gestemd.
Groetjes Mark.![]()
Met welk argument mag de horeca vanaf vrijdag open tot 24:00 of 01:00 maar mag de nachthoreca niet open tot 04:00? Zou dat gezondheidstechnisch of modelmatig te verklaren zijn?![]()
Minder contactenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef zoost het volgende:
Met welk argument mag de horeca vanaf vrijdag open tot 24:00 of 01:00 maar mag de nachthoreca niet open tot 04:00? Zou dat gezondheidstechnisch of modelmatig te verklaren zijn?![]()
Blijkbaar zijn er ergens kurken in de aanbieding geweest. Er lekt nog niets.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Modelmatig dus. Hoeveel extra contacten per uur wordt vanuit gegaan na 01:00? Ik haal meestal de 3 p/u op een goeie avond.quote:![]()
Misschien Nieuwsuur er bovenop zetten.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:29 schreef Gunner het volgende:
Blijkbaar zijn er ergens kurken in de aanbieding geweest. Er lekt nog niets.![]()
Zou het dan toch Hugo en zijn departement zijn geweest?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:29 schreef Gunner het volgende:
Blijkbaar zijn er ergens kurken in de aanbieding geweest. Er lekt nog niets.![]()
Iemand moet er mee beginnen he.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef josja het volgende:
[..]
Had ergens wel verwacht dat steeds meer mensen dat ding niet meer op zouden zetten, maar nee. Hele appie had hem nog op (dus ik ook maar).
![]()
Die hoop heb ik vorig jaar op 1 april laten varen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, ik ben gelukkig niet zo naïef om te denken dat er ook echt wat gaat veranderen.![]()
Ga je al om 1.01 naar huis danquote:Op maandag 14 februari 2022 14:31 schreef zoost het volgende:
[..]
Modelmatig dus. Hoeveel extra contacten per uur wordt vanuit gegaan na 01:00? Ik haal meestal de 3 p/u op een goeie avond.
In een disco tref je wel wat meer mensen aan![]()
Zolang besmettingen hoog blijven blijf ik mondkapjes dragen pas als het niet meer hoeft dan doe ik het af.![]()
Maakt geen reet uit, men gaat toch wel inpilsen in de normale horeca.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef zoost het volgende:
Met welk argument mag de horeca vanaf vrijdag open tot 24:00 of 01:00 maar mag de nachthoreca niet open tot 04:00? Zou dat gezondheidstechnisch of modelmatig te verklaren zijn?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef Janneke141 het volgende:
https://www.gelderlander.(...)hoefte-aan~ac14262a/
Die reactiesDeze man heeft een punt. Hypocriet gezeik van zure boomers.quote:Ronnie Janssen
35 minuten geleden
Ik lees dat de meeste geen gezellige leuke jeugd hebben gehad met vrienden. Denk maar eens terug aan je eigen jeugd tussen de 16 en 20 bijvoorbeeld, en dat je ineens 2 jaar daarvan nergens meer terecht had gekunnen in het uitgaansleven. Stelletje zeikers. Ik ben 55 en vind het helemaal geweldig dat dit voor die jongeren gedaan is![]()
Ok.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Zolang besmettingen hoog blijven blijf ik mondkapjes dragen pas als het niet meer hoeft dan doe ik het af.![]()
De reden daarvoor is dat de politiek en het OMT er nog niet klaar voor is om alles los te laten, en de sector met de laagste aaibaarheidsfactor en de minste relevantie voor de eigen achterban helemaal achteraan staat. Met virusbestrijding heeft het helemaal niks te maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef zoost het volgende:
Met welk argument mag de horeca vanaf vrijdag open tot 24:00 of 01:00 maar mag de nachthoreca niet open tot 04:00? Zou dat gezondheidstechnisch of modelmatig te verklaren zijn?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het is een doel op zich geworden om het “in stapjes” te doen. Behalve een lockdown. Die kan morgen worden ingevoerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De reden daarvoor is dat de politiek en het OMT er nog niet klaar voor is om alles los te laten, en de sector met de laagste aaibaarheidsfactor en de minste relevantie voor de eigen achterban helemaal achteraan staat. Met virusbestrijding heeft het helemaal niks te maken.![]()
Mooi.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Zolang besmettingen hoog blijven blijf ik mondkapjes dragen pas als het niet meer hoeft dan doe ik het af.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik vraag me wel eens af of die zure zeikerds zelf nooit los gegaan zijn in hun jeugd, of dat ze echt allemaal braaf aan de ranja zaten bij pa en moe op de bank. Hell ik ben 52 en moet er niet meer aan denken om een nacht doorgesnoven of lam (of alle twee) door te halen op een mooi feestje, maar ik weet nog goed hoe het was en ik ben blij dat ik het heb meegemaakt. Dat gun ik de jeugd van nu ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[..]
Deze man heeft een punt. Hypocriet gezeik van zure boomers.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Ok, man. You got this.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef KingRadler het volgende:
Zolang besmettingen hoog blijven blijf ik mondkapjes dragen pas als het niet meer hoeft dan doe ik het af.Go hard or go home![]()
Vanavond weer QR genot. Paar meter lopen met kap. Daarna 3 uur geplaceerd verblijven in 'n cafe zaaltje. Prachtig. Genieten van de errosoolen nu het nog kan. Nog maximaal twee weken poppenkast hoop ik.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Je snapt de frustratie dus daarom mag je als nachthoreca maar tot 1.00 open...quote:Het protest van de nachtclubs tegen de coronamaatregelen is in de meeste gemeenten 'redelijk goed gegaan', aldus minister Dilan Yesilgöz (Justitie en Veiligheid). Ze zal maandagavond tijdens het Veiligheidsberaad met de burgemeesters terugkijken op de actie.
In een aantal steden was een deel van de nachthoreca van zaterdag op zondag open. Een aantal gelegenheden kreeg een boete of kan er een verwachten. De clubs en discotheken protesteerden omdat ze het gevoel hebben dat ze door de regering worden vergeten.
Yesilgöz zei de frustratie van de deelnemers te begrijpen, maar wijst er ook op dat binnenkort steeds meer mag. Waarschijnlijk kan de horeca vanaf vrijdag tot 01.00 uur open. De versoepelingen worden dinsdag bekendgemaakt. Het kabinet overweegt de sluitingstijd en 1,5 meterregel vanaf 25 februari los te laten.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 14:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[..]
Deze man heeft een punt. Hypocriet gezeik van zure boomers.quote:Wat ouderen en andere risico groepen door jullie egoïstisch gedrag wordt aangedaan interesseert jullie schijnbaar geen moer ,stelletje verwende blagen.Wat een pareltjes dit.quote:Hoezo onder druk? Corona treft blijkbaar in vele ogen alleen jongeren, omdat ze geen pillen kunnen slikken of geen lachgas kunnen inademen? Niet bezopen kunnen worden in groepsverband? Er geen reden om elkaar inruil te slaan? Alleen alles om en tijdens stappen wordt gemist. Ga iets doen om je toekomst veilig te stellen.![]()
Ik begrijp wat je zegt maar soms is liegen in het algemeen belang. En is dat dan persé slecht? Niet persé denk ik. En ik keur het niet goed. Hele ethische epistels zijn hierover opgezet. Je kan beginnen bij vaderlander Hugo de Grootquote:Op maandag 14 februari 2022 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan trek je de hamsterwet uit de kast. Liegen is gewoon geen optie, nooit.![]()
Solidariteit met de ouderen en zwakkeren. Slechts twee jaar even je leven op pauze zetten in een fase dat je je vreselijk snel ontwikkelt. Waar hebben we het over?quote:
Sneuhazen daar.![]()
In de politiek? Nooit.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:55 schreef Catatafishh het volgende:
Ik begrijp wat je zegt maar soms is liegen in het algemeen belang.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nu opeens inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé kijk, het naoorlogse verzet krijgt vorm.
3 mei verzetshelden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Tijd voor cijfertjes
Op Nu.nl lees ik regelmatig reacties dat het wel mooi is, de nachthoreca om 0100 dicht.. want ja, dat scheel een hoop overlast en drank en drugs en kan de jeugd fris en fruitig studeren. Jezus te paard man, echt zelf nooit jong geweest denk ik. Zelfs mijn ouwe van 81 begrijpt het prima, want die weet nog goed hoe zijn eigen jeugd was (met zijn Elvis vetkuifquote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Solidariteit met de ouderen en zwakkeren. Slechts twee jaar even je leven op pauze zetten in een fase dat je je vreselijk snel ontwikkelt. Waar hebben we het over?
Sneuhazen daar.).
Ik ben vooral heel blij dat er geen Facebook, Twitter en dat soort ongein was toen ik een jaar of 15 was.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:02 schreef josja het volgende:
[..]
Op Nu.nl lees ik regelmatig reacties dat het wel mooi is, de nachthoreca om 0100 dicht.. want ja, dat scheel een hoop overlast en drank en drugs en kan de jeugd fris en fruitig studeren. Jezus te paard man, echt zelf nooit jong geweest denk ik. Zelfs mijn ouwe van 81 begrijpt het prima, want die weet nog goed hoe zijn eigen jeugd was (met zijn Elvis vetkuif).
![]()
Alsof 01:00 ook maar iets uithaalt voor nachtclubs.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je snapt de frustratie dus daarom mag je als nachthoreca maar tot 1.00 open...Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Right.quote:
Of je nu van 2100 tot 0100 aan het dansen bent of tot 0400... Je bent in da club met die mensen, dezelfde lucht aan het ademen.
Gaat helemaal nergens over. Niks.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Of überhaupt telefoons met een cameraquote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel blij dat er geen Facebook, Twitter en dat soort ongein was toen ik een jaar of 15 was.
Mooie tijden.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Solidariteit, laat me niet lachen.
Als er 1 ding duidelijk is geworden is dat iedereen alleen solidair is met mensen die aan hun kant staan, en de rest kan doodvallen. En ja, dat geldt voor alle kanten van de discussie.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik ook, daar is de wereld allemaal niet beter van geworden idd.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel blij dat er geen Facebook, Twitter en dat soort ongein was toen ik een jaar of 15 was.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Verdeel & heers, het werkt als een trein.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 ding duidelijk is geworden is dat iedereen alleen solidair is met mensen die aan hun kant staan, en de rest kan doodvallen. En ja, dat geldt voor alle kanten van de discussie.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Misschien in kaboutertjesland niet. In de grote mensenwereld wel degelijk. Niet dat je dan maar consequentieloos mag liegen. Ook nu zouden er consequenties moeten zijn.quote:
Het is een precair onderwerp in termen van goed en fout. Wat ik al zei, begin eens bij Hugo de Groot en ga vanuit daar verder. Verwonder je over de functie van liegen.![]()
Nog erger vind ik “dan beginnen ze toch wat eerder”. Ja wat is het nut dan nog? Kan het virus klokkijken of ben je dan gewoon aan het burgertje pestenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:02 schreef josja het volgende:
[..]
Op Nu.nl lees ik regelmatig reacties dat het wel mooi is, de nachthoreca om 0100 dicht.. want ja, dat scheel een hoop overlast en drank en drugs en kan de jeugd fris en fruitig studeren. Jezus te paard man, echt zelf nooit jong geweest denk ik. Zelfs mijn ouwe van 81 begrijpt het prima, want die weet nog goed hoe zijn eigen jeugd was (met zijn Elvis vetkuif).
zie email 27 oktober![]()
De eerste eerlijke politicus moet nog uitgevonden worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Misschien in kaboutertjesland niet. In de grote mensenwereld wel degelijk. Niet dat je dan maar consequentieloos mag liegen. Ook nu zouden er consequenties moeten zijn.
Het is een precair onderwerp in termen van goed en fout. Wat ik al zei, begin eens bij Hugo de Groot en ga vanuit daar verder. Verwonder je over de functie van liegen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Nu wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie al present voor de cijfertjes?
Maar flopshow.![]()
Het mooiste verhaal blijft die QR code. Een jaar lang wordt elk idee met met onderscheid op basis van risico (terecht) afgeschoten want we willen geen tweestromensamenleving. Maar zodra de boomers hun prikje hadden gehad wisten ze niet hoe snel ze bewijsjes moesten eisen. Hypocriet volk.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 ding duidelijk is geworden is dat iedereen alleen solidair is met mensen die aan hun kant staan, en de rest kan doodvallen. En ja, dat geldt voor alle kanten van de discussie.zie email 27 oktober![]()
Daarom snap ik ook niet dat ze dit als perspectief zien zeg maar.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof 01:00 ook maar iets uithaalt voor nachtclubs.![]()
Dat is inderdaad niet oké. Een kwestie van je hachje redden.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ik heb nog steeds geen moeite met de keuzes die toen gemaakt zijn om het publiek wel of niet te informeren, dat begrijp ik volledig. Dat niet te notuleren (Catshuisberaden) of notulen te wijzigen (over mondkapjes in ouderenzorg) komt vooral over als het proberen te verdoezelen van je acties.Nu zouden ze eerlijk kunnen en moeten zijn wat mij betreft. Maar liegen is mediatechnisch een redelijke politieke doodzonde dus dat zal niet snel gebeuren. Hoewel we inmiddels van Rutte weten dat het na 'heterdaad' nog altijd een bepaalde kant op te buigen is.quote:Op het moment dat je er eerlijk over bent en ook eerlijk aangeeft het ook niet te weten zul je meer bereiken,![]()
Goedprater van de dag jij!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Misschien in kaboutertjesland niet. In de grote mensenwereld wel degelijk. Niet dat je dan maar consequentieloos mag liegen. Ook nu zouden er consequenties moeten zijn.
Het is een precair onderwerp in termen van goed en fout. Wat ik al zei, begin eens bij Hugo de Groot en ga vanuit daar verder. Verwonder je over de functie van liegen.![]()
Wat schuift dat per uur?![]()
![]()
Inderdaad. Fuck dat. Veel te veel schade berokkend aan de niet risicogroep ten faveure van de risico groep. Voor pragmatische oplossingen is geen plaats terwijl er letterlijk zelfmoorden gepleegd worden.quote:
Stelselmatig af afgehouden en zelfs tegen gewerkt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wereldvreemd.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze dit als perspectief zien zeg maar.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gewoon. Omdat het hier een warm bad is en je je frustraties kan uiten.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik lurk ook mee.
Voor cijfertjes.
Uit verveling.
Uit nostalgie.
Weet ik veel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat heen dan ook een 'volksvertegenwoordiger'. Jeweetwel, datgene wat ze horen te wezen, die politici.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
De eerste eerlijke politicus moet nog uitgevonden worden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Op zich wel eens met Marion, hoera.quote:Viroloog en OMT-lid Marion Koopmans zegt dat er overwogen moet worden om een onafhankelijke voorzitter aan te stellen voor het Outbreak Managment Team, die niet verbonden is aan het RIVM. Dat zei ze in de podcast Virusfeiten van NPO Radio 1. Ze reageert daarmee op het Nieuwsuur-bericht dat het ministerie van Volksgezondheid in de eerste maanden van de coronacrisis verschillende keren geprobeerd heeft tekstuele wijzigingen in conceptadviezen van het OMT aan te brengen.
Op de vraag van presentator Tijs van den Brink of het OMT een onafhankelijke voorzitter zou moeten krijgen die niet van het RIVM is en niet onder druk kan worden gezet van het ministerie, zegt Koopmans: "Dat is iets wat je serieus moet overwegen. En zeker als het een langdurig OMT is."
Het RIVM heeft hoogstwaarschijnlijk ook achteraf tekstsuggesties van het ministerie toegevoegd aan geheime notulen van OMT-vergaderingen. Koopmans zegt dat ze hier niet op de hoogte van was en dat ze het ook niet vindt kunnen.
Het OMT-lid vindt dat er goed gekeken moet worden naar het "tussensysteem", waarbij een advies naar het ministerie gaat. Ze wijst op het belang van openheid daarbij. "Dan is het transparant en weet je wat waar gebeurt", zegt Koopmans. "Dat vind ik wel echt een les die we hiervan moeten leren. Want je wilt niet dat het vertrouwen ondermijnd wordt."
Maar, Gommers was ook OMT lid, en kreeg ook met bemoeienis van VWS te maken. Dus tja, wat zou het oplossen, zo'n onafhankelijke OMT voorzitter.![]()
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich wel eens met Marion, hoera.
Maar, Gommers was ook OMT lid, en kreeg ook met bemoeienis van VWS te maken. Dus tja, wat zou het oplossen, zo'n onafhankelijke OMT voorzitter.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Laatste update: 14-02-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 55116
Gemeentes met +5 besmettingen:
2039 Amsterdam
1346 Utrecht
1157 Groningen
1134 Rotterdam
1067 's-Gravenhage
785 Apeldoorn
753 Leeuwarden
687 Nijmegen
660 Arnhem
614 Eindhoven
544 Alphen aan den Rijn
538 Amersfoort
534 Zwolle
503 Tilburg
493 Enschede
467 's-Hertogenbosch
464 Breda
443 Haarlem
442 Leiden
436 Maastricht
435 Veenendaal
427 Haarlemmermeer
425 Deventer
407 Almere
407 EdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
0 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
Ik heb een ideetje.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
Het is over.
Klaar.
Gespeeld.
Voorbij.
Schluss.
Er moet een onafhankelijke voorzitter worden aangesteld voor het OMT!You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Oei, hoorde ik daar nou toch een kuchje bij jou? Toch maar even testen...quote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef StephanL het volgende:
Jahaha het is klaar
Geen corona gehad afgelopen twee jaar
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
onafhankelijkheid is ook maar relatief, wat wel kwalijk is bijvoorbeeld dat mondkapjes gebeuren in de ouderenzorg, dat die mondkapjes er niet waren kan gebeuren, maar een advies daarover verdraaien of zelfs veranderen is heel ernstigquote:Op maandag 14 februari 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op zich wel eens met Marion, hoera.
Maar, Gommers was ook OMT lid, en kreeg ook met bemoeienis van VWS te maken. Dus tja, wat zou het oplossen, zo'n onafhankelijke OMT voorzitter.![]()
Storing?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
De glazen vliegen door de kamer in huize van Zelst, gok ik zo.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mijn stad staat trouwens op een keurige 7e plek.
Nog niet eerder zo hoog gestaan.
Misschien toch nog maar even de schuilkelder in.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Tijd voor nieuwe RIVM modellen
Ohohoh het is over de corona tussen jou en mijHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ik dacht eerlijk waar wel dat ik zou krijgen. Ben buschauffeur en maakte mij toch wel een beetje ongerust de eerste paar maanden. Geen kinderen hier en woon alleen dus dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, hoorde ik daar nou toch een kuchje bij jou? Toch maar even testen...![]()
Op die paar dagen met die enorme achterstanden na van 100k+ en die ene prachtige dag met 300k+ besmettingen zijn we volgens mij niet over de 100k gegaan.
Toch apart met die enorme risico's die we genomen hebben. Het is lastig te controleren uiteraard, maar ik geef je op een briefje dat als we 3 weken geleden hadden gedaan wat er morgen gaat gebeuren, het nauwelijks anders was geweest.![]()
Mijn stadje is weer weggemoffeld in de spoilerquote:Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef DonDruiper het volgende:
Misschien toch nog maar even de schuilkelder in.
Het wordt wel even "spannend" voor mij, 3 vrienden hebben afgelopen zondagavond/maandag positief getest, ik was vrijdagavond bij hun, de komende 72 uur zijn cruciaal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik denk dat ze denken dat de piek nog moet komen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Over 2 weken weten we meer.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:23 schreef popje het volgende:
Ik denk dat ze denken dat de piek nog moet komen.![]()
Hallo mede Leeuwarder.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef DonDruiper het volgende:
Misschien toch nog maar even de schuilkelder in.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Uitslag coronatest
U bent getest op 14 februari 2022.
De uitslag van de test is negatief. Dat betekent dat u op het moment van testen geen corona had.
MEN VATTE ZE NIE
@Caland @Wereldgozer![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
Wie nu nog corona krijgt behoort tot de Late majority
User @Wereldgozer dus.![]()
Ben jij een kloon van @Elan?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitslag coronatest
U bent getest op 14 februari 2022.
De uitslag van de test is negatief. Dat betekent dat u op het moment van testen geen corona had.
MEN VATTE ZE NIE
@:caland @:wereldgozer![]()
Beetje als neergeschoten worden door een sluipschutter op bevrijdingsdag.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:26 schreef Benny het volgende:
Wie nu nog corona krijgt behoort tot de Late majority
Gebeurde.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Trendzettertje hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fakenews.
Was er bij de dansen met jansen piek voor het eerst bij.![]()
![]()
Wat ik ook wel mooi vind (en tekenend) is dat als men nu hier post dat ie positief getest is, of mogelijk positief gaat zijn, daar vrijwel alleen maar laconiek of zelfs met sarcasme op gereageerd wordt.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn stadje is weer weggemoffeld in de spoiler
Het wordt wel even "spannend" voor mij, 3 vrienden hebben afgelopen zondagavond/maandag positief getest, ik was vrijdagavond bij hun, de komende 72 uur zijn cruciaal
En dat is gewoon oke heHet kan gewoon.
Een jaar geleden reageren a la: "succes met je snotneus en Netflix kijken" zou direct weggemod worden.
Erg mooi.![]()
De enige logische reactie is nog: "we reserveren vast een IC-bedje voor je"quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat ik ook wel mooi vind (en tekenend) is dat als men nu hier post dat ie positief getest is, of mogelijk positief gaat zijn, daar vrijwel alleen maar laconiek of zelfs met sarcasme op gereageerd wordt.
En dat is gewoon oke heHet kan gewoon.
Een jaar geleden reageren a la: "succes met je snotneus en Netflix kijken" zou direct weggemod worden.
Erg mooi.![]()
Met tienduizenden besmettingen per dag geen corona oplopen, maar het eenzame griepvirusje wel direct oplopen.
Voel me toch een beetje buitengesloten van het feestje![]()
![]()
Ik leef al 5 dagen met een Omikronned puber in huis en ik test nog steeds negatief. Snap er niets vanquote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn stadje is weer weggemoffeld in de spoiler
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef SilverEyes het volgende:
Met tienduizenden besmettingen per dag geen corona oplopen, maar het eenzame griepvirusje wel direct oplopen.
![]()
Toch plek zat!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De enige logische reactie is nog: "we reserveren vast een IC-bedje voor je"zie email 27 oktober![]()
Twee prikken + boosters en een handjevol mensen op de IC. Weet niet wat jij doet maar ik vind het wel prima geweest met dat testen.quote:blablablabla![]()
Heeft ze dr veel last van?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef al 5 dagen met een Omikronned puber in huis en ik test nog steeds negatief. Snap er niets vanzie email 27 oktober![]()
Zie je wel, corona is een hoax!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef al 5 dagen met een Omikronned puber in huis en ik test nog steeds negatief. Snap er niets van
/ThierryModus![]()
Ja bedankt Jacco! Daar is de deur.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu nog wel.
Eind februari de horrorpiekzie email 27 oktober![]()
Goed bezig ouwe reus.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee prikken + boosters en een handjevol mensen op de IC. Weet niet wat jij doet maar ik vind het wel prima geweest met dat testen.
Afgelopen weekend nog wel een zelftestje gedaanmaar daar ligt mijn grens eigenlijk wel.
![]()
Apart ja hoe die besmettelijkheid werkt. Misschien heb je stiekem al antistoffen door een eerdere besmetting.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef al 5 dagen met een Omikronned puber in huis en ik test nog steeds negatief. Snap er niets vanblablablabla![]()
Antistoffenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Apart ja hoe die besmettelijkheid werkt. Misschien heb je stiekem al antistoffen door een eerdere besmetting.![]()
Check deze grap @Lenny_Leonard![]()
een klap in het gezicht van de testondernemersquote:Op maandag 14 februari 2022 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee prikken + boosters en een handjevol mensen op de IC. Weet niet wat jij doet maar ik vind het wel prima geweest met dat testen.![]()
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik er niet bij hoor. Iedereen die ik spreek heeft het wel eens gehad en ik nog nooit...![]()
![]()
Zus eerst twee weken met 2 kleine kinderen die beiden positief testen, en een aantal weken later een week met haar man die positief testte. Volgens mij is mijn familie (en ik ook) immuun (klopt overigens niet, opa heeft het wel gehad en oom ook).quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik leef al 5 dagen met een Omikronned puber in huis en ik test nog steeds negatief. Snap er niets van![]()
Op Valentijnsdag constateren dat zelfs corona je niet wil.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef SilverEyes het volgende:
![]()
Beetje verkouden en af en toe wat benauwd. Ze heeft meer last van alle lessen en hertentamens die ze mistquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zijn die wel betrouwbaar dan? Ik hoor de meest wilde verhalen van mensen die klachten hebben, tot drie keer toe negatief testen en uiteindelijk toch maar bij de GGD gaan testen en daar wel positief zijn. Uiteraard van horen zeggen dus geen causaal bewijs etcquote:Op maandag 14 februari 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe reus.
Afgelopen weekend nog wel een zelftestje gedaanmaar daar ligt mijn grens eigenlijk wel.
blablablabla![]()
Alle seinen staan op groen zie ik om morgen tijdens de persco aan te kondigen dat alles volledig opengaat, zonder eindtijd voor nachtclubs en zonder het niet werkende CTB.
Zonder wrijving geen glans![]()
ik ook niet en tot omicron kende ik ook nauwelijks iemand die het gehad heeft maar dat ligt nu echt wel andersquote:Op maandag 14 februari 2022 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik er niet bij hoor. Iedereen die ik spreek heeft het wel eens gehad en ik nog nooit...![]()
Misschien moeten we een lotgenoten Facebook pagina opzetten.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat snap ik. Biedt school daar geen oplossing voor?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje verkouden en af en toe wat benauwd. Ze heeft meer last van alle lessen en hertentamens die ze mistzie email 27 oktober![]()
Klopt dat hoor je wel veel. Ook de andere kant op trouwens; zelftest positief en dan GGD test negatiefquote:Op maandag 14 februari 2022 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die wel betrouwbaar dan? Ik hoor de meest wilde verhalen van mensen die klachten hebben, tot drie keer toe negatief testen en uiteindelijk toch maar bij de GGD gaan testen en daar wel positief zijn. Uiteraard van horen zeggen dus geen causaal bewijs etc
Alleen daarom al stoppen met dat circus, omikron omarmen en de afgelopen 2 jaar vergeten.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
een klap in het gezicht van de testondernemers
Je vriend was weer op tv. Die vent die Filipijnen wil importeren voor op de IC. Toevallig of niet ook weer bij Nieuwsuur met z'n riedeltje.blablablabla![]()
Die seinen staan op groen, maar de wtm wordt gewoon weer verlengd tot 1 juni minimaal. En waarschijnlijk zelfs tot in de winter.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:33 schreef Haags het volgende:
Alle seinen staan op groen zie ik om morgen tijdens de persco aan te kondigen dat alles volledig opengaat, zonder eindtijd voor nachtclubs en zonder het niet werkende CTB.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
longcovidless?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien moeten we een lotgenoten Facebook pagina opzetten.![]()
Wij houden ook niet eens afstand, is veel te veel gedoequote:Op maandag 14 februari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zus eerst twee weken met 2 kleine kinderen die beiden positief testen, en een aantal weken later een week met haar man die positief testte. Volgens mij is mijn familie (en ik ook) immuun (klopt overigens niet, opa heeft het wel gehad en oom ook).maar zowel vriend als ik hebben het nog niet gekregen. We hebben er wel voor gekozen om uit voorzorg deze week niet bij onze ouders op bezoek te gaan, zij zijn toch wat kwetsbaarder.
En het ergste is, dan ben je op een feestje en gaan al die mensen ervaringen uitwisselen. Hoe het voor hun was, wat ze voelden, wat ze wel en niet konden en deden. En dan zit je daar maar een beetje bij...![]()
Klap in het gezicht van de ouders dit.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij houden ook niet eens afstand, is veel te veel gedoemaar zowel vriend als ik hebben het nog niet gekregen. We hebben er wel voor gekozen om uit voorzorg deze week niet bij onze ouders op bezoek te gaan, zij zijn toch wat kwetsbaarder.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ze doen hun uiterste best, maar het is heel lastig, er zijn telkens wel weer nieuwe leerlingen die besmet zijn. School blijft maar nieuwe momenten organiseren voor herexamens. (En dus ook telkens weer nieuwe examens moeten maken...)quote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Biedt school daar geen oplossing voor?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Het zou mij waard zijn om daar een Facebookaccount voor te openen. Tot nu toe heb ik daar nog nooit reden toe gezien.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zou 1G doorgang vinden met carnaval voor de deur?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nu denkt iedereen dat je een persoon zonder contacten in het leven bentquote:Op maandag 14 februari 2022 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
En het ergste is, dan ben je op een feestje en gaan al die mensen ervaringen uitwisselen. Hoe het voor hun was, wat ze voelden, wat ze wel en niet konden en deden. En dan zit je daar maar een beetje bij...
Was het maar zo. Het ene wisselende contact na het andere. En nog niks...quote:Op maandag 14 februari 2022 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je een persoon zonder contacten in het leven bent![]()
Long waiting for Covid lotgenotengroep.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee. Carnaval gaat door of niet. Elke vorm van G's is niet te handhaven.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou 1G doorgang vinden met carnaval voor de deur?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Slet!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was het maar zo. Het ene wisselende contact na het andere. En nog niks...
vosss is de naam,
Het gaat door! Zaterdag al een gezellig voorproefje gehad. Voel het nog een beetje, maar ja word ook een dagje ouder hè.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Carnaval gaat door of niet. Elke vorm van G's is niet te handhaven.![]()
En nu denkt iedereen weer het andere uiterste.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was het maar zo. Het ene wisselende contact na het andere. En nog niks...
Je kunt 't ook niet goed doen hè vandaag?![]()
![]()
Dat is de vraag niet: het is zeer waarschijnlijk dat carnaval door gaat, maar zal men (buiten dat het niet te handhaven is) 1G wel als 'verplichting' instellen?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Carnaval gaat door of niet. Elke vorm van G's is niet te handhaven.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Neem aan dat ze gewoon helemaal stoppen met die onzin nu? Anderhalve meter gaat landelijk ook overboord, dan kun je niet nog een keer met 1G aankomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou 1G doorgang vinden met carnaval voor de deur?blablablabla![]()
Geen idee. Ik wens iedereen veel succes met handhavenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet: het is zeer waarschijnlijk dat carnaval door gaat, maar zal men (buiten dat het niet te handhaven is) 1G wel als 'verplichting' instellen?
vosss is de naam,
Contact kan van alles zijn hè. Maar iedereen mag denken wat ze willen. Ben toch anoniem hier. En hoor er sowieso niet meer bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen weer het andere uiterste.
Je kunt 't ook niet goed doen hè vandaag?![]()
Ik hoop het, maar ik ben er nog niet van overtuigd. Ik ben er bang voor dat er nog één of andere rare draai komt. Evenementen met maximaal 400 bezoekers ofzo, of 600. Die hebben we nog niet gehad.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon helemaal stoppen met die onzin nu? Anderhalve meter gaat landelijk ook overboord, dan kun je niet nog een keer met 1G aankomen.![]()
I feel your painquote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was het maar zo. Het ene wisselende contact na het andere. En nog niks...![]()
![]()
Hier in Twente zijn de meeste carnavalsvieringen uitgesteld naar april. Maar nu is de kerk weer boos dat het met Palmpasen is
Dacht dat 1G sowieso onmogelijk was voor carnaval vanwege het niet tijdig kunnen verwerken in de automatisering. Toch? Daarnaast dat is toch niet te controleren met carnaval. Iedereen staat half buiten en half binnen etc. Complete chaos. Mooi feestje altijd.![]()
Jawel hoor, de zachte G.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Carnaval gaat door of niet. Elke vorm van G's is niet te handhaven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De kerkquote:Op maandag 14 februari 2022 15:43 schreef Arizona het volgende:
Hier in Twente zijn de meeste carnavalsvieringen uitgesteld naar april. Maar nu is de kerk weer boos dat het met Palmpasen is
zie email 27 oktober![]()
Ja laten we het weer even over de kerken hebben. Is toch weer een tijd geleden.
Where law ends, tyrrany begins.![]()
Als het een beetje weer is kun je prima de hele dag carnaval vieren zonder een kroeg van binnen te zienquote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Dacht dat 1G sowieso onmogelijk was voor carnaval vanwege het niet tijdig kunnen verwerken in de automatisering. Toch? Daarnaast dat is toch niet te controleren met carnaval. Iedereen staat half buiten en half binnen etc. Complete chaos. Mooi feestje altijd.![]()
Die kans is vrij uitzonderlijk. Daarnaast is binnen carnaval vieren toch wel een stukje aangenamer.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is kun je prima de hele dag carnaval vieren zonder een kroeg van binnen te zien“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Misschien dan toch maar voor de eerste keer in m'n leven carnaval gaan vieren. Als een soort ultieme poging.![]()
Niet weten dat carnaval een roomskatholiek feest is dat ALTIJD 40 dagen voor Pasen is…quote:
Carnaval verschuiven is gewoon onzin![]()
Zou me niet verbazen aangezien ze altijd iets debiels moeten verzinnen om hun punt te maken. Maar echt logisch is het niet als mensen in de reguliere horeca geen afstand meer hoeven te houden om dan met 1G te komen voor een specifiek evenement.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik ben er nog niet van overtuigd. Ik ben er bang voor dat er nog één of andere rare draai komt. Evenementen met maximaal 400 bezoekers ofzo, of 600. Die hebben we nog niet gehad.blablablabla![]()
Mee eens, aan de andere kant heeft carnaval als 'zuipfeest' al enkele decennia weinig meer te maken met de roomskatholieke traditie.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet weten dat carnaval een roomskatholiek feest is dat ALTIJD 40 dagen voor Pasen is…
Carnaval verschuiven is gewoon onzin“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Of niet gemerkt.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik er niet bij hoor. Iedereen die ik spreek heeft het wel eens gehad en ik nog nooit...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als ze zeggen: alle massale evenementen (dus ook carnaval) gaan we met 1G doen ben je uitgeluld.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen aangezien ze altijd iets debiels moeten verzinnen om hun punt te maken. Maar echt logisch is het niet als mensen in de reguliere horeca geen afstand meer hoeven te houden om dan met 1G te komen voor een specifiek evenement.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In de roomskatholieke tradie werd anders ook flink getanktquote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, aan de andere kant heeft carnaval als 'zuipfeest' al enkele decennia weinig meer te maken met de roomskatholieke traditie.![]()
![]()
Vraag me dan wel af hoe ze dat zouden moeten doen, als het alleen voor carnaval is. Mag je dan in Amsterdam wel een kroeg binnen zonder te testen, maar in Eindhoven niet? Dan zou ik snel posters laten drukken met "wij vieren hier geen carnaval" en die op de ruit plakken.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen aangezien ze altijd iets debiels moeten verzinnen om hun punt te maken. Maar echt logisch is het niet als mensen in de reguliere horeca geen afstand meer hoeven te houden om dan met 1G te komen voor een specifiek evenement.![]()
ik had het niet van hem hoor en blijf het een goed plan vinden voor alleen coronaquote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vriend was weer op tv. Die vent die Filipijnen wil importeren voor op de IC. Toevallig of niet ook weer bij Nieuwsuur met z'n riedeltje.![]()
Onze kerk is op zich heel liev hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 15:46 schreef Gunner het volgende:
Ja laten we het weer even over de kerken hebben. Is toch weer een tijd geleden.Maar ik snap ook wel een beetje dat ze niet heel enthousiast worden van hoempapa om de kerk terwijl ze binnen de mis voor Palmpasen willen volgen.
Ze komen vast wel tot overeenstemming
Het hele nare aan een PCR is dat deze nog rustig 8 weken positief kan zijn, dus misschien was die persoon wel patiënt 0quote:Op maandag 14 februari 2022 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die wel betrouwbaar dan? Ik hoor de meest wilde verhalen van mensen die klachten hebben, tot drie keer toe negatief testen en uiteindelijk toch maar bij de GGD gaan testen en daar wel positief zijn. Uiteraard van horen zeggen dus geen causaal bewijs etcwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Geloof ik niet zo in. Heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die positief getest heeft en echt 0,0 klachten had. Altijd wel iets, hoe klein ook. Beetje hoesten, of beetje hoofdpijn, of moe of weet ik wat. Maar genoeg mensen toch die niet besmet zijn, ook binnen partners etc. Kan toch best dat de een er bevattelijker voor is dan de ander. Ken nu al weer veel mensen die de tweede ronde hebben gehad.quote:![]()
Gaat me meer om weer dezelfde uitgekauwde zurigheid over wat iemand van een religie vind.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze kerk is op zich heel liev hoorMaar ik snap ook wel een beetje dat ze niet heel enthousiast worden van hoempapa om de kerk terwijl ze binnen de mis voor Palmpasen willen volgen.
Ze komen vast wel tot overeenstemming
verder niets mis met tararaboemdijee. ieder zn ding of dat nou carnaval of lezen uit een 'sprookjesboek' is. beetje respectloos. leven en laten leven etc.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat weet ik prima. Maar voor 99% van de feestvierders is het gewoon een paar dagen zuipen. Ik heb wat moeite met lui die hun sprookjesboek nog serieus nemen in 2022.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet weten dat carnaval een roomskatholiek feest is dat ALTIJD 40 dagen voor Pasen is…
Carnaval verschuiven is gewoon onzinzie email 27 oktober![]()
Plus dat je meteen je prikbereidheid reduceert naar 0.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Dacht dat 1G sowieso onmogelijk was voor carnaval vanwege het niet tijdig kunnen verwerken in de automatisering. Toch? Daarnaast dat is toch niet te controleren met carnaval. Iedereen staat half buiten en half binnen etc. Complete chaos. Mooi feestje altijd.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik ken zo'n 40-45 mensen die 0,0 klachten hadden. Toch CORRED.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in. Heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die positief getest heeft en echt 0,0 klachten had. Altijd wel iets, hoe klein ook. Beetje hoesten, of beetje hoofdpijn, of moe of weet ik wat. Maar genoeg mensen toch die niet besmet zijn, ook binnen partners etc. Kan toch best dat de een er bevattelijker voor is dan de ander. Ken nu al weer veel mensen die de tweede ronde hebben gehad.![]()
Oh da's wel heel veel ja. Dan geloof ik het wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken zo'n 40-45 mensen die 0,0 klachten hadden. Toch CORRED.![]()
Mensen die 2x de 'rona hebben gehad.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in. Heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die positief getest heeft en echt 0,0 klachten had. Altijd wel iets, hoe klein ook. Beetje hoesten, of beetje hoofdpijn, of moe of weet ik wat. Maar genoeg mensen toch die niet besmet zijn, ook binnen partners etc. Kan toch best dat de een er bevattelijker voor is dan de ander. Ken nu al weer veel mensen die de tweede ronde hebben gehad.
Sja... Bad genetics. 🤷♂️![]()
En dan zit je nog met mensen die nog wekenlang positief testen na hun besmetting en dan dus alsnog nergens naar binnen mogen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Plus dat je meteen je prikbereidheid reduceert naar 0.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja snap je. Daarom geloof ik daar geen zak van. Plus dat de handhaving niet meer te doen is op dit punt.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af hoe ze dat zouden moeten doen, als het alleen voor carnaval is. Mag je dan in Amsterdam wel een kroeg binnen zonder te testen, maar in Eindhoven niet? Dan zou ik snel posters laten drukken met "wij vieren hier geen carnaval" en die op de ruit plakken.
Ik denk dat ze het gewoon los laten gaan en, die paar extra potentiële extra ziekenhuisopnames kunnen de ziekenhuizen echt wel handelen op dit moment.blablablabla![]()
Nee maar dan krijgt de NS personeelstekort!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap je. Daarom geloof ik daar geen zak van. Plus dat de handhaving niet meer te doen is op dit punt.
Ik denk dat ze het gewoon los laten gaan en, die paar extra potentiële extra ziekenhuisopnames kunnen de ziekenhuizen echt wel handelen op dit moment.
Gr gr
Ernstzie email 27 oktober![]()
En mensen die het 3x hebben gehad?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mensen die 2x de 'rona hebben gehad.
Sja... Bad genetics. 🤷♂️
Ik vraag dit voor een goede vriend.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En mensen die het 3x hebben gehad?
Ik vraag dit voor een goede vriend.![]()
![]()
Of kan KLM niet alle vluchten meer uitvoeren. Dat vond ik zulke onzinnige argumenten, niet normaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee maar dan krijgt de NS personeelstekort!
Gr gr
Ernst![]()
Carnaval in de zomer zou puur genot zijn. Lekker weer om buiten te zuipen. Vrouwen die nog minder aanhebben. Lekker man.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Carnaval verschuiven is gewoon onzin
Of beter: gewoon 2x carnaval.![]()
![]()
Dat is serieus wel een probleem ja als alles weer volledig open gaat. Daarom ook zsm stoppen met die verplichte quarantaine die het land destabiliseert.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee maar dan krijgt de NS personeelstekort!
Gr gr
Ernstblablablabla![]()
![]()
Mensen hebben vast een voorschot genomen op de testbereidheid.
Ook daar flinke daling, laagste sinds 4-1-2022wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zo. Net maar effe anderhalve week Espagna geboekt voor eind maart.
QR verloopt eind april dus tegen die tijd maar zien op wat voor manier ik het land nog kan ontvluchten![]()
![]()
Het AD, de krant van bang Nederland, geeft het nog niet op, gezien de kop:
'Ruim 55.000 nieuwe coronagevallen, ziekenhuisbezetting stijgt weer'
Stijging des doods is daar!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ze hebben gelijk toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef 4-elements het volgende:
Stijging des doods is daar!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
#metooquote:Op maandag 14 februari 2022 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval in de zomer zou puur genot zijn. Lekker weer om buiten te zuipen. Vrouwen die nog minder aanhebben. Lekker man.
Of beter: gewoon 2x carnaval.
[ afbeelding ]![]()
Dat maak je er natuurlijk volledig zelf vanquote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef 4-elements het volgende:
Stijging des doods is daar!.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Een gecreëerd probleem ja. Als Corona geen problemen geeft anders dan door quarantaine moet je die quarantaine schrappen. Voor influenza doen we dat ook al jaren.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is serieus wel een probleem ja als alles weer volledig open gaat. Daarom ook zsm stoppen met die verplichte quarantaine die het land destabiliseert.zie email 27 oktober![]()
Verkort het anders tot max 2-3 dagen. Dat scheelt nogal..quote:Op maandag 14 februari 2022 16:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een gecreëerd probleem ja. Als Corona geen problemen geeft anders dan door quarantaine moet je die quarantaine schrappen. Voor influenza doen we dat ook al jaren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Maar helpt 2-3 dagen in het kader van virusverspreiding?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verkort het anders tot max 2-3 dagen. Dat scheelt nogal..
Anders is het gewoon weer politics.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Yesilgöz zei de frustratie van de deelnemers te begrijpen, maar wijst er ook op dat binnenkort steeds meer mag. Waarschijnlijk kan de horeca vanaf vrijdag tot 01.00 uur open. De versoepelingen worden morgen bekendgemaakt. Het kabinet overweegt de sluitingstijd en 1,5 meterregel vanaf 25 februari los te laten.
Maar vrijdag is 18’e. Dus letterlijk voor een week ga je het nog beperken tot 01:00? Om te wennen ofzo?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Het moet in stapjes.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:13 schreef RipCity het volgende:
Yesilgöz zei de frustratie van de deelnemers te begrijpen, maar wijst er ook op dat binnenkort steeds meer mag. Waarschijnlijk kan de horeca vanaf vrijdag tot 01.00 uur open. De versoepelingen worden morgen bekendgemaakt. Het kabinet overweegt de sluitingstijd en 1,5 meterregel vanaf 25 februari los te laten.
Maar vrijdag is 18’e. Dus letterlijk voor een week ga je het nog beperken tot 01:00? Om te wennen ofzo?
Waarom is mij compleet onduidelijk, maar zo doen we het al 2 jaar.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dit is wel een nieuw dieptepunt ja, overboord die onzin en gouw.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:13 schreef RipCity het volgende:
Maar vrijdag is 18’e. Dus letterlijk voor een week ga je het nog beperken tot 01:00? Om te wennen ofzo?zie email 27 oktober![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is wel een nieuw dieptepunt ja, overboord die onzin en gouw.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nu is het 7 dagen isolatie na positieve test, dat is nogal wat.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verkort het anders tot max 2-3 dagen. Dat scheelt nogal..wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik heb geen idee, roep ook maar wat johquote:Op maandag 14 februari 2022 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar helpt 2-3 dagen in het kader van virusverspreiding?
Anders is het gewoon weer politics.wat moet je in deze fase van de pandemie nou eigenlijk nog zeggen hier? Alles is al zo vaak besproken en beargumenteerd. Het is wel klaar wat mij betreft. Kappen met die onzin en laten we weer ons normale leventje op gaan pakken aub
[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 14-02-2022 16:23:15 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
![]()
https://www.dw.com/en/ger(...)-measures/a-60769896
Duitsland, voorbeeldland voor velen, komt met een *tromgeroffel* routekaart!
4 maart clubs open en restaurants van 2G naar 3G.
20 maart meeste maatregelen van tafel.
Mondkapjesplicht binnen en in ov blijft ook na 20 maart.![]()
Het was dan ook geen aanval hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb geen, roep ook maar wat johwat moet je in deze fase van de pandemie nou eigenlijk nog zeggen hier? Alles is al zo vaak besproken en beargumenteerd. Het is wel klaar wat mij betreft. Kappen met die onzin en laten we weer ons normale leventje op gaan pakken aub
Maar ik deel je gevoel wel.. het ranten is wel wat voorbij..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gouw.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is wel een nieuw dieptepunt ja, overboord die onzin en gouw.
Dit kan echt niet.
@onlogisch @GGMM![]()
Enige juiste antwoord, kappen met al die ellende en terug naar de situatie pre corona.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb geen, roep ook maar wat johwat moet je in deze fase van de pandemie nou eigenlijk nog zeggen hier? Alles is al zo vaak besproken en beargumenteerd. Het is wel klaar wat mij betreft. Kappen met die onzin en laten we weer ons normale leventje op gaan pakken aub
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gouw.
Dit kan echt niet.
@:onlogisch @:ggmm
Ik mag toch hopen dat daar kritische vragen over gesteld worden; compleet achterlijk natuurlijk dat rekken. Gooi open, en wel morgen!quote:Op maandag 14 februari 2022 16:13 schreef RipCity het volgende:
Maar vrijdag is 18’e. Dus letterlijk voor een week ga je het nog beperken tot 01:00? Om te wennen ofzo?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Voor de jeugd is dat misschien zo, voor de wat oudere mensen leeft dat gewoon nog ontzettend. In ieder geval wel in Den Bosch waar de sfeer wat minder apres-ski is als in andere brabantse stedenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, aan de andere kant heeft carnaval als 'zuipfeest' al enkele decennia weinig meer te maken met de roomskatholieke traditie.![]()
Omdat OMT leden en kabinet leden het anders Spaans benauwd krijgen van al de spanning.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het moet in stapjes.
Waarom is mij compleet onduidelijk, maar zo doen we het al 2 jaar.![]()
Elke corona maatregel moest voorbij gaan aan de kerk dus ook hier moet de kerk er weer geen last van hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gaat me meer om weer dezelfde uitgekauwde zurigheid over wat iemand van een religie vind.
verder niets mis met tararaboemdijee. ieder zn ding of dat nou carnaval of lezen uit een 'sprookjesboek' is. beetje respectloos. leven en laten leven etc.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:20 schreef josja het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat daar kritische vragen over gesteld worden; compleet achterlijk natuurlijk dat rekken. Gooi open, en wel morgen!
Den Bosch met Carnavalquote:Op maandag 14 februari 2022 16:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor de jeugd is dat misschien zo, voor de wat oudere mensen leeft dat gewoon nog ontzettend. In ieder geval wel in Den Bosch waar de sfeer wat minder apres-ski is als in andere brabantse steden
Wat een pure aids is dat.
Met die kut jasjes.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: