SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste![]()
Ja, zoals de GGD. Nog een reden om te stoppen met testen en BCO. Moet jij eens kijken hoe snel ze weer in de horeca terug zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Terecht, normaal werk gevonden waar ze niet uitgebuit worden.![]()
![]()
Nou en, griep ook.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zelfs een naderende persco leeft niet meer, he.
Het is wel gespeeld.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:https://www.parool.nl/ned(...)-uitbreken~b0a620cd/quote:Nederland niet voorbereid op nieuwe pandemie: ‘De volgende kan vandaag nog uitbreken’![]()
Ja dat kon in de 100 jaar voor corona ook iedere dag gebeuren.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-uitbreken~b0a620cd/
Ik snap de nieuwswaarde niet?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.![]()
eens, zijn meer de stuiptrekkingenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja dat kon in de 100 jaar voor corona ook iedere dag gebeuren.
Ik snap de nieuwswaarde niet?![]()
Was getekend, Maarten Keulemans, woordvoerder RIVM.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.
[ twitter ]![]()
#Schoonschipoffensief.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Was getekend, Maarten Keulemans, woordvoerder RIVM.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Er wordt nu gegooid met het argument “een ander zou het niet beter doen”, maar dat is gelul van een dronken aardbei. Ook met de beste intenties kan je er een teringzooi van maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.
[ twitter ]
Alsof we nergens iets van mogen vinden want “het was nou eenmaal crisis”. En die dame van Nieuwsuur schilderen we af als Captain Hindsight. Dit is wel onder de gordel van Keulemans.![]()
Ik krijg inmiddels een beetje jeuk van Keulemans' zelfverheerlijking als duider van de zo overduidelijke denkfouten van het simpele gepeupel, waarvan hij zo goed is om die, in gewone mensentaal, met zijn lezers te delen om ze van die fouten te behoeden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De zalvende woorden van Keulemans worden weer gedeeld door leden van het OMT. Door verdedigers van het beleid wordt maar gedaan alsof "het volk" het vooral een probleem vindt hoe het RIVM omging met de scenario's, maar dat lijkt me onzin. Het wanbeleid is veel breder dan dat.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Het grote indekken begint hoor, het mag niet van de tweede kamer, maar het begint een behoorlijk "Wir haben es nicht gewußt" smaakje te krijgen.
Ik scheef al eerder, over een week zie je hier en overal eigenlijk opeens alleen nog maar mensen die ook echt oprecht altijd tegen waren hoor, nee echt!!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nog niets gelekt? Eindelijk van de kapjes af bijvoorbeeld? Moet zeggen dat ik het nieuws over lil kleine momenteel interessanter vind dan corona
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Die zit ook ongezond dicht tegen de macht aan voor een journalist…quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Precies dit. De rest van dat draadje schreeuwt "ik heb het altijd al geweten", "had maar naar mij geluisterd".quote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels een beetje jeuk van Keulemans' zelfverheerlijking als duider van de zo overduidelijke denkfouten van het simpele gepeupel, waarvan hij zo goed is om die, in gewone mensentaal, met zijn lezers te delen om ze van die fouten te behoeden.![]()
Aan het eind van de oorlog zat iedereen in het verzet.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Het grote indekken begint hoor, het mag niet van de tweede kamer, maar het begint een behoorlijk "Wir haben es nicht gewußt" smaakje te krijgen.
Ik scheef al eerder, over een week zie je hier en overal eigenlijk opeens alleen nog maar mensen die ook echt oprecht altijd tegen waren hoor, nee echt!!![]()
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten. En eerst nog weer een tussenstap dat ze er alleen af gaan op CTB-locaties (CTB gaan ze sowieso nog niet loslaten gok ik, misschien in maart)quote:Op maandag 14 februari 2022 12:56 schreef josja het volgende:
Nog niets gelekt? Eindelijk van de kapjes af bijvoorbeeld? Moet zeggen dat ik het nieuws over lil kleine momenteel interessanter vind dan corona![]()
Daar heb je geen kabinet voor nodig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vreselijk vermoeiend dit.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier kan je dus gewoon geen kritiek hebben want er is altijd wel een 'ja maar' pipo. En dan als reactie op wat wappies, dus als je vervolgens kritiek hebt op deze Keulemans, schaar je je eigenlijk direct in datzelfde kamp.
En uiteindelijk ben je dus geen reet opgeschoten en blijft de boodschap 'het valt allemaal wel mee' overeind. Terwijl het niet meevalt.![]()
Het is gewoon goed werk van die Milena Holdert om dit tot op de bodem uit te zoeken. Ik snap niet waarom Keulemans nu steken onder water gaat uitdelen. Nieuwsuur is een serieus medium en we praten niet over een of andere hijgerige Telegraaf-journo die wil scoren. Dit is serieus.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die zit ook ongezond dicht tegen de macht aan voor een journalist…![]()
Meute hobbelt gewoon achter wat Rutte en Kuipers zeggen aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar heb je geen kabinet voor nodig.![]()
Om maar even in Bianconeri's woorden te spreken.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meute hobbelt gewoon achter wat Rutte en Kuipers zeggen aan.
Dat zijn gewoon wappie schaapjesZuiger van het FOK!-OMT![]()
Had ergens wel verwacht dat steeds meer mensen dat ding niet meer op zouden zetten, maar nee. Hele appie had hem nog op (dus ik ook maarquote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar heb je geen kabinet voor nodig.).
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Wel in de war, want ik dacht hier meermaals te hebben gelezen dat we hier in NL zoveel dwarser zouden zijn dan in andere landen en dat we daarom hier langer strengere maatregelen gehad hebben. Maar nu lees ik zowaar dat het volk gewoon grotendeels volgzaam is.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef josja het volgende:
[..]
Had ergens wel verwacht dat steeds meer mensen dat ding niet meer op zouden zetten, maar nee. Hele appie had hem nog op (dus ik ook maar).
![]()
![]()
Dat was gewoon de zoveelste leugen om de maatregelen maar in stand te kunnen houden, puur en alleen om gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel in de war, want ik dacht hier meermaals te hebben gelezen dat we hier in NL zoveel dwarser zouden zijn dan in andere landen en dat we daarom hier langer strengere maatregelen gehad hebben. Maar nu lees ik zowaar dat het volk gewoon grotendeels volgzaam is.
[ afbeelding ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maart 2024?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze de mondkapjes nog steeds niet helemaal los durven laten. En eerst nog weer een tussenstap dat ze er alleen af gaan op CTB-locaties (CTB gaan ze sowieso nog niet loslaten gok ik, misschien in maart)You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Dat is al langer haat en nijd. “De dames” van Nieuwsuur zijn namelijk wel kritisch, dan kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gewoon goed werk van die Milena Holdert om dit tot op de bodem uit te zoeken. Ik snap niet waarom Keulemans nu steken onder water gaat uitdelen. Nieuwsuur is een serieus medium en we praten niet over een of andere hijgerige Telegraaf-journo die wil scoren. Dit is serieus.zie email 27 oktober![]()
![]()
Hahaha, Jos heeft een grote mond over kritiek op RIVM & co nu de beerput open is, maar hij wil niets zeggen over het feitelijk functioneren van het RIVM want het was "een lastige situatie".![]()
Dat het in februari/maart 2020 lastig was, wil ik nog wel geloven.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Hahaha, Jos heeft een grote mond over kritiek op RIVM & co nu de beerput open is, maar hij wil niets zeggen over het feitelijk functioneren van het RIVM want het was "een lastige situatie".
Maar er zijn de afgelopen 2 jaar ook heel veel vieze politieke spelletjes gespeeld over de rug van de burger als het om corona gaat toen de situatie al lang niet meer acuut was.![]()
Ik wil ook best geloven dat het lastig is/was. Maar ook als het lastig is zijn er grenzen die je niet over gaat. Zoals liegen, achteraf stukken aanpassen en bewust relevante informatie verzwijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat het in februari/maart 2020 lastig was, wil ik nog wel geloven.
Maar er zijn de afgelopen 2 jaar ook heel veel vieze politieke spelletjes gespeeld over de rug van de burger als het om corona gaat toen de situatie al lang niet meer acuut was.zie email 27 oktober![]()
Pfff Twitter houdt de mensen wel bezig hier, misschien toch maar eens een account aanmaken volgens mij mis ik een hoop drama en actie.![]()
Ook wel bekend als straatje schoonvegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé kijk, het naoorlogse verzet krijgt vorm.![]()
Ik heb vooral een vieze nasmaak overgehouden aan de koehandel rond de avondklok vorig jaar. Ongetwijfeld zijn daar ook allerlei spelletjes gespeeld achter de schermen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil ook best geloven dat het lastig is/was. Maar ook als het lastig is zijn er grenzen die je niet over gaat. Zoals liegen, achteraf stukken aanpassen en bewust relevante informatie verzwijgen.![]()
Duitsland gaat ook langzaam aan weer iets normaler doen.quote:'Duitsland wil in maand van zwaarste maatregelen af'
Duitsland zou van plan zijn komende maand de coronamaatregelen te versoepelen. Het is de bedoeling dat de regering deze week drie stappen aankondigt, waarmee de zwaarste maatregelen geleidelijk worden afgebouwd. Duitse media hebben hebben een concept van het plan al in handen. Daarin staat dat de beperkingen stapsgewijs worden versoepeld, zodat er vanaf 20 maart geen vergaande maatregelen meer gelden.
Onder meer de Süddeutsche Zeitung schrijft dat de federale en deelstaatregeringen van plan zijn om als eerste de regels voor familiebijeenkomsten te versoepelen. Het maximale aantal zou gaan van 10 naar 20 personen. Ook zou er dan geen coronatoegangsbewijs meer nodig zijn winkels.
In de tweede etappe is het de bedoeling dat 3G wordt ingevoerd, wat betekent dat mensen die zijn gevaccineerd, hersteld of negatief zijn getest toegang krijgen tot bijvoorbeeld horeca. Nu geldt in alle deelstaten de 2G of 2G+-regel. Dat betekent dat enkel mensen die volledig zijn gevaccineerd of hersteld zijn van corona toegang krijgen. In de laatste stap, vanaf 20 maart, worden alle "vergaande beschermende maatregelen" geschrapt. Dat zou onder meer betekenen dat de thuiswerkplicht vervalt.![]()
![]()
Toch bijzonder dat ze zich daar dan nooit over heeft uitgesproken in de OMT-vergaderingen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Zo zo. Gewaagd hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Duitsland gaat ook langzaam aan weer iets normaler doen.
[..]![]()
Hier hebben we gelukkig 2G weggestemd en is er veel kritiek op de coronapas. In Duitsland zien ze 3G als versoepeling, die hebben nog wel een lange weg te gaan ben ik bang.quote:'Duitsland wil in maand van zwaarste maatregelen af'
Duitsland zou van plan zijn komende maand de coronamaatregelen te versoepelen. Het is de bedoeling dat de regering deze week drie stappen aankondigt, waarmee de zwaarste maatregelen geleidelijk worden afgebouwd. Duitse media hebben hebben een concept van het plan al in handen. Daarin staat dat de beperkingen stapsgewijs worden versoepeld, zodat er vanaf 20 maart geen vergaande maatregelen meer gelden.
Onder meer de Süddeutsche Zeitung schrijft dat de federale en deelstaatregeringen van plan zijn om als eerste de regels voor familiebijeenkomsten te versoepelen. Het maximale aantal zou gaan van 10 naar 20 personen. Ook zou er dan geen coronatoegangsbewijs meer nodig zijn winkels.
In de tweede etappe is het de bedoeling dat 3G wordt ingevoerd, wat betekent dat mensen die zijn gevaccineerd, hersteld of negatief zijn getest toegang krijgen tot bijvoorbeeld horeca. Nu geldt in alle deelstaten de 2G of 2G+-regel. Dat betekent dat enkel mensen die volledig zijn gevaccineerd of hersteld zijn van corona toegang krijgen. In de laatste stap, vanaf 20 maart, worden alle "vergaande beschermende maatregelen" geschrapt. Dat zou onder meer betekenen dat de thuiswerkplicht vervalt.![]()
Ze zit daar zelf al twee jaar en heeft er niets aan gedaan. En nu het allemaal op z’n einde loopt is zij ook ineens van maning dat er van alles niet deugt. I don’t buy that for a second.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?zie email 27 oktober![]()
Mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met naoorlogs verzet te maken?
Het OMT is na deze maand niet meer relevant.Zuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: