quote:
Op naar het Den Helder topic.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Deze sport is niet goed voor mijn hart.
Moet je wel rijdenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iedereen die rit heeft gereden krijgt volgens mij.
Maar ze heeft geen rit gereden, ook niet in de vorige rondenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo triest en zoveel botte pech dat je lichaam je ineens in de steek laat en je zo jong komt te overlijden. Blijft bizar en verdrietigquote:
Ja, leukquote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vier jaar geleden niet in ieder geval.quote:
Later, later is al lang begonnenquote:
1. Wustquote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de fijnere medailles deze Spelen
Daarom krijgt ze ook geen medaille.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen rit gereden, ook niet in de vorige ronden
Wust voor mij 2 treetjes lager.quote:
Op een slee liggen en jezelf naar beneden laten glijden is geen sportquote:
Wij praten niet over die B-finale.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef franklop het volgende:
Ze zijn 0,07 sneller dan in de B-finale 4 jaar geleden
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef franklop het volgende:
[..]
1. Wust
2. Bos
3. Relay.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kjeld
Is wel een medaille die internationaal het hoogst staat aangeschreven denk ik (5 keer goud op rij op de OS).quote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wust voor mij 2 treetjes lager.
Zeker! Voor mij ook deze volgorde.quote:
Jawelquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij praten niet over die B-finale.
Ja, vanzelfsprekend. 5x goud op individueel onderdeel achter elkaar is wel uniek volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is wel een medaille die internationaal het hoogst staat aangeschreven denk ik (5 keer goud op rij op de OS).
B-finales zijn niet belangrijkquote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef franklop het volgende:
Ze zijn 0,07 sneller dan in de B-finale 4 jaar geleden
Ter Mors heeft ook 3x goudquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Schulting derde achter Wüst en Kramer?
Alleen winterspelen?
Willy?quote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
viespeukquote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Zwoerd het volgende:
Blijft toch een mooi beeld altijd als die meisjes de boarding op springen.
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
Nee volgens mij niet, want De Bruin, Van Moorsel etc hebben ook niet meer dan 4 keer goud in totaal, en minder ander eremetaal dan Wust en Kramerquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
Die was ik alweer vergeten! Anders was Schulting hen ook al voorbij nu.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.
Lekker een gekleide olifant voor op je nachtkastjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, een kerstpakket van de Wereldwinkel.
quote:
Gelukkig nu niet fataal zoals bij de mannenquote:
Even de medaille-inflatie meegerekend:quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Max23 het volgende:
https://nocnsf.nl/succesv(...)de-olympische-spelen
Schulting nu naar 9 dus
Dat zijn medailles in A-sportenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, want De Bruin, Van Moorsel etc hebben ook niet meer dan 4 keer goud in totaal, en minder ander eremetaal dan Wust en Kramer
Oh wacht, jawel dus want de teller voor Schulting staat nu op 3. Maar die gaat er denk ik nog wel een bij halen vandeweek
Vergeet het zilver van Kramer op het synchroonzwemmen niet!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.
Ik vond hier niks saais aan maar wij waren dan ook niet neutraal natuurlijk 🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef franklop het volgende:
Voor de rest best een saaie rit trouwens. Zeker omdat er volgens Joris 'altijd wat gebeurd'
Wüst (6-5-1) kan naar 1 allertijden op de Winterspelen met nog twee gouden.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Max23 het volgende:
https://nocnsf.nl/succesv(...)de-olympische-spelen
Schulting nu naar 9 dus
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, een kerstpakket van de Wereldwinkel.
Dat zijn ze al weer vergeten johquote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef Evertjan het volgende:
gaan we nog verder met Zweden-Finland?
Commentator zei dat dat nog niet bepaald was, volgens mij (tenminste, niet naar buiten)quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie rijden de 1.500 bij de vrouwen?
Schulting en Velzeboerquote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie rijden de 1.500 bij de vrouwen?
Nico heeft in dit geval gelijkquote:
Schulting is zelf ook nog niet klaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Wüst (6-5-1) kan naar 1 allertijden op de Winterspelen met nog twee gouden.
Schouten (2-0-1) kan ook weer voor Schulting komen.
Dan zet ik FBK toch op 1quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even de medaille-inflatie meegerekend:
1. v. Moorsel
2. Pahud de Mortagnes
3. Wüst
Ze knipperde met haar ogen?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zelfs Jorien toonde emotie buiten beeld.
Is pahud een paard?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even de medaille-inflatie meegerekend:
1. v. Moorsel
2. Pahud de Mortagnes
3. Wüst
Daar mag nog een 3de bij hequote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schulting en Velzeboer
https://teamnl.org/artike(...)ker-van-beijing-2022
nee een ruiterkampioen in de WW2quote:
Telt niet mee, dus hoeven ze niet uit te zenden.quote:
Die bestaan niet.quote:
Je weet nooit wat in de A-finale gebeurd.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Telt niet mee, dus hoeven ze niet uit te zenden.
De NOS geeft geen fuck om alles waar geen NL vlaggetje voor staat.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Felagund het volgende:
Mist de NOS nu dadelijk de 500 meter finale?
Dat nam ik er wel bij mee ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Puur op inflatie? Nee. Op status van sport? Met kop en schouders.
Dat weten wij wel, maar de NOS nietquote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je weet nooit wat in de A-finale gebeurd.
Maar knalt wel weg bij een spectaculaire ijshockeypot om andere sport te laten zien waar NL ook niet aan meedoetquote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De NOS geeft geen fuck om alles waar geen NL vlaggetje voor staat.
Dat waren Roes, de Laat en Knegt toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
1500m is maar 2 per land dacht ik, gezien de mannen?
Nos geeft geen fuck om sport.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar knalt wel weg bij een spectaculaire ijshockeypot om andere sport te laten zien waar NL ook niet aan meedoet
Die tonen de tweede omloop wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Felagund het volgende:
Mist de NOS nu dadelijk de 500 meter finale?
Bijna, ze zijn al aan het voorstellen begonnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de A-finale begint even roepen svp
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgt Xandra zometeen een Happy Meal?
Fok! weer hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Hankster het volgende:
Schulting weet niet wat “letterlijk” betekent.
Xandra blijft nog echt een beetje een kind he.quote:
Omdat daar geen Nederlanders aan mee doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Zorro het volgende:
Waarom zie ik nergens de 500m finale? Is dat nog niet bezig zo langzamerhand
Het is dat Schulting nog wel een of twee cyclussen mee kan, maar Velzeboer is ook echt een wereldtopper in de dopquote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgt Xandra zometeen een Happy Meal?
Wel een heel snel en goed schaatsend kind.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Xandra blijft nog echt een beetje een kind he.
Daar al de BBC toch niet zo mee zitten?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat daar geen Nederlanders aan mee doen?
ze komen nu de baan opquote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef Zorro het volgende:
Waarom zie ik nergens de 500m finale? Is dat nog niet bezig zo langzamerhand
Iddquote:
Er is nooit iemand die zegt: Kut dat ze hier niks meer van meekrijgt omdat ze simpelweg gezien dood isquote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef superniger het volgende:
Slap gelul.
'Ze kijkt van boven mee.'
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Dus ze zijn weggezapt bij het ijshockey voor de kwart en halve finales, maar laten de finale 500m niet live zien
Het verhaal!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Dus ze zijn weggezapt bij het ijshockey voor de kwart en halve finales, maar laten de finale 500m niet live zien
Ja preciesquote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
Jeroen probeert het nog even bij Jorien.
NOS op zijn bestquote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Goede hint van hemquote:
Het is er wel het type voor, pluspuntje voor hemquote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef Felagund het volgende:
Maakte Niels nou een opmerking dat ze de 500 meter niet laten zien?
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef Felagund het volgende:
Maakte Niels nou een opmerking dat ze de 500 meter niet laten zien?
Gelukkig zijn de reacties in elk OS topic niet altijd van een puberaal niveau.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef Benny het volgende:
Leuk dit interview met de lokale basisschool
Iets in de trant dat de 500m mannen ook mooi is.quote:
Dit is wel een belediging van jewelstequote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de reacties in elk OS topic niet altijd van een puberaal niveau.
Eurosport heeft dan ook de rechten, NOS slechts een sublicentie.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Attitude het volgende:
Word zo moe van NOS met die stomme interviews. Zoveel sporten worden gemist. Nu de 500 m gemist.
De OS draait veel meer om dan alleen schaatsen .
Eurosport doet dat beter.
ze gaan allemaal op hun plaatquote:
Het zou me niks verbazen als deze afbreken voor de flower ceremonie.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef raptorix het volgende:
NOS mist gewoon finale terwijl men goedkope interviews houd....
Die hebben dan ook de rechten. Daar kun je dus alles zien.quote:
Maar de NOS kan prima de 500 meter live laten zien ipv nabeschouwen. Daar hebben ze gewoon rechten voor. Als er een Nederlander in zou zitten lieten ze het ook live zienquote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eurosport heeft dan ook de rechten, NOS slechts een sublicentie.
De NOS mag ook het shorttracken gewoon live uitzenden.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hebben dan ook de rechten. Daar kun je dus alles zien.
NOS is er voor de gewone man en vrouw die ze vervolgens alles kunnen voorschotelen als zijnde live en exclusief et cetera.
https://www.ad.nl/olympis(...)-in-peking~a5c9f505/quote:Nederland wint bij de komende Olympische Spelen in Peking twintig medailles, is de verwachting van Sportdatabureau Nielsen’s Gracenote. De plakken zijn onderverdeeld in acht gouden, tien zilveren en twee bronzen exemplaren, evenveel als de laatste voorspelling ruim twee weken geleden.
wordt nog lastig. Ik denk uiteindelijk 17/18quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/olympis(...)-in-peking~a5c9f505/
WE staan nu op 12.
https://teamnl.org/medaillespiegel-olympische-winterspelen-2022
Maar wat geven wij om die finale nu zonder Nederlanders? Precies, vrijwel niks.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
De NOS mag ook het shorttracken gewoon live uitzenden.
20 wordt wel lastig, dan moet wel bijna alles goed vallen, maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/olympis(...)-in-peking~a5c9f505/
WE staan nu op 12.
https://teamnl.org/medaillespiegel-olympische-winterspelen-2022
Ja dat wel, maar hij had het over 'er zijn zoveel andere sporten'.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar de NOS kan prima de 500 meter live laten zien ipv nabeschouwen. Daar hebben ze gewoon rechten voor. Als er een Nederlander in zou zitten lieten ze het ook live zien
Eurosport draagt sport een warm hart toe. NOS is alleen geïnteresseerd in Oranjegeneuzel en tranen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hebben dan ook de rechten. Daar kun je dus alles zien.
NOS is er voor de gewone man en vrouw die ze vervolgens alles kunnen voorschotelen als zijnde live en exclusief et cetera.
Jorien en Niels kunnen hun mening natuurlijk ook geven na die mannenfinale.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wat geven wij om die finale nu zonder Nederlanders? Precies, vrijwel niks.
Ze mogen buiten het biatlon en skispringen bijna alles live uitzenden volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hij had het over 'er zijn zoveel andere sporten'.
Gelukkig staat er bij mannen wel een teamquote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Het komt zo beter uit voor de NOS, want na deze race kunnen ze dan weer verder met een half uur voorbeschouwen op de teampursuit bij de mannen en de 500m dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |