Zeker! Voor mij ook deze volgorde.quote:
Jawelquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij praten niet over die B-finale.
Ja, vanzelfsprekend. 5x goud op individueel onderdeel achter elkaar is wel uniek volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is wel een medaille die internationaal het hoogst staat aangeschreven denk ik (5 keer goud op rij op de OS).
B-finales zijn niet belangrijkquote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef franklop het volgende:
Ze zijn 0,07 sneller dan in de B-finale 4 jaar geleden
Ter Mors heeft ook 3x goudquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Schulting derde achter Wüst en Kramer?
Alleen winterspelen?
Willy?quote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
viespeukquote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Zwoerd het volgende:
Blijft toch een mooi beeld altijd als die meisjes de boarding op springen.
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
Nee volgens mij niet, want De Bruin, Van Moorsel etc hebben ook niet meer dan 4 keer goud in totaal, en minder ander eremetaal dan Wust en Kramerquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
Alleen winterspelen?
Die was ik alweer vergeten! Anders was Schulting hen ook al voorbij nu.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.
Lekker een gekleide olifant voor op je nachtkastjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, een kerstpakket van de Wereldwinkel.
quote:
Gelukkig nu niet fataal zoals bij de mannenquote:
Even de medaille-inflatie meegerekend:quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Max23 het volgende:
https://nocnsf.nl/succesv(...)de-olympische-spelen
Schulting nu naar 9 dus
Dat zijn medailles in A-sportenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, want De Bruin, Van Moorsel etc hebben ook niet meer dan 4 keer goud in totaal, en minder ander eremetaal dan Wust en Kramer
Oh wacht, jawel dus want de teller voor Schulting staat nu op 3. Maar die gaat er denk ik nog wel een bij halen vandeweek
Vergeet het zilver van Kramer op het synchroonzwemmen niet!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ook de medailles van Kramer en Wüst bij de moderne vijfkamp en het gewichtheffen tellen mee.
Ik vond hier niks saais aan maar wij waren dan ook niet neutraal natuurlijk 🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef franklop het volgende:
Voor de rest best een saaie rit trouwens. Zeker omdat er volgens Joris 'altijd wat gebeurd'
Wüst (6-5-1) kan naar 1 allertijden op de Winterspelen met nog twee gouden.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Max23 het volgende:
https://nocnsf.nl/succesv(...)de-olympische-spelen
Schulting nu naar 9 dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |