Albert Glas had liefst met een Nazi helm naar beneden gegaan.quote:
Zelfs zilver vind ik twijfelachtig, al maakte die Australische in de laatste run wel wat fouten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Die eerste run heeft goud niet eens gekost.
Klopt, dit is echt afgetekend. Zilver was hoogst haalbare geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neise buiten de sjook in de eerste run ook gewoon 3x de snelste. Die had Bos nooit kunnen verslaan denk ik.
Zou ze na 6 jaar nu opeens weer online komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:40 schreef Sabata het volgende:
Gefeliciteerd @:skeletonster Knap gedaan
Denk je nou echt dat die nog ooit op fok komt?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:40 schreef Sabata het volgende:
Gefeliciteerd @:skeletonster Knap gedaan
Na vandaag heeft ze tijd genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou ze na 6 jaar nu opeens weer online komen
Wel heel veel mentions dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou ze na 6 jaar nu opeens weer online komen
Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:41 schreef Coco het volgende:
Was Bos niet favoriet voor goud vooraf aan de Spelen?
Een van de kanshebbers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:41 schreef Coco het volgende:
Je kijkt dus wel, viespeuk!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:42 schreef Caland het volgende:
Een man met een leren broekje die op kutmuziek schaatst
Ook de olympische spelen
Nee, niet uitgesproken. Er zitten er zoveel dicht bij elkaar en de onbekende baan is ook een factorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:41 schreef Coco het volgende:
Contradictio in terminisquote:
Icespeedway motorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou wel tof zijn dat je met een vehicel naar keuze naar beneden mag, ook met Jury enzo hoe ludieker hoe beter, ook gevaarlijke stunts als op Skateboards mogen
Met commentaar van Jack van Gelder?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou wel tof zijn dat je met een vehicel naar keuze naar beneden mag, ook met Jury enzo hoe ludieker hoe beter, ook gevaarlijke stunts als op Skateboards mogen
beetje zeepkisten race er van maken met hindernissenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Skateboards zijn tragerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Ik bedenk me dat het ook cool zou zijn als er schansjes in zouden zitten, of een hoepel, dat als je door de hoepel heen gaat je 2 seconden bonificatie krijgt.quote:
Alle grotere landen mogen zich achter de oren krabben, inclusief de VS.quote:
Te land, ter zee, op IJs en in de lucht?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Yes, en die gast van de feestpartij als hoofd jury.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Met commentaar van Jack van Gelder?
Ter land ter zee en in de lucht moet Olympisch wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Topfavoriet: Marco Barink.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
Zo vaak halen die niet medailles.quote:
Ik bel Mona even, misschien kunnen we petitie edit doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ter land ter zee en in de lucht moet Olympisch worden
Start jij een petities.nl?
Ik denk niet dat er heel veel gaat veranderen eigenlijk als je alle regels los laat.quote:
Hopelijk brengt een medaille daar nu verandering in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Fantastische prestatie van Bos. Weet nog goed dat we haar traject hier op Fok aan het volgen waren.
Beetje jammer dat het bijna alleen maar over een historische medaille voor Nedeeland gaat, als je weet hoelang ze er praktisch alleen voor stond.
Heb het idd ook nog gevolgd toentertijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Fantastische prestatie van Bos. Weet nog goed dat we haar traject hier op Fok aan het volgen waren.
Beetje jammer dat het bijna alleen maar over een historische medaille voor Nedeeland gaat, als je weet hoelang ze er praktisch alleen voor stond.
Ja dat krijg je ervan met die wijvenquota.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:49 schreef TheVulture het volgende:
De verslaggever op ES is een persoonlijke levensgeschiedenis begonnen
In Vaals staat een berg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:52 schreef RAVW het volgende:
Eigenlijk wel raar een land waar geen berg te vinden is en dan nog brons halen met de skeleton
Deze grap heb je 4 jaar geleden volgens mij ook gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:44 schreef raptorix het volgende:
quote:
Als ik de CEO van Witteveen+Bos was zou ik haar gaan steunen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb het idd ook nog gevolgd toentertijd.
Hopelijk kan ze nu meer sponsoren vinden.
Bemelerbergquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:53 schreef RAVW het volgende:
[..]![]()
dat is een heuvel .. kom op dat is geen berg
In het kamp.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef Szura het volgende:
Waar zijn die Chinezen trouwens met hun thuisvoordeel![]()
![]()
Is ook sowieso ergens anders dit.quote:
Achter een land waar het altijd 30 graden is!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:52 schreef RAVW het volgende:
Eigenlijk wel raar een land waar geen berg te vinden is en dan nog brons halen met de skeleton
Zonder thuisvoordeel kwalificeren ze zich niet eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef Szura het volgende:
Waar zijn die Chinezen trouwens met hun thuisvoordeel![]()
![]()
Maar die had al medaillesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien kan Antwanet even kijken hoe blij je kan zijn met brons.
Bij het bobsleeën wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben ze ook een sim voor deze sport?
Waarin ze kunnen oefenen
Echt leuk. Alle drie superblij.quote:
De Russen vallen voorlopig massaal tegen bij de glijsporten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze nog niet 1 goede run laten zien.
Of aan haar notes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef Coco het volgende:
Kimberley denkt nu even aan haar posthistorie op fok.
Ja ditquote:
vaalse berg 322,5 meter hoogquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bemelerberg
Vaalserberg
Cauberg
De Zalmhaven is 215 meter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
vaalse berg 322,5 meter hoog
[ link | afbeelding ]
dit een berg noemen
Nee dat wordt goud voor Sjinkie op de relay na allemaal penalties in de A-vinalequote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Denk wel de mooiste Nederlandse medaille van de Spelen
Zo voelt het voor mij ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Nee die mag je in je broek laten.quote:
Zeker! Hoewel die van Wüst me verrassend genoeg ook wel wat deed, maar dat was vooral vanwege de historie en daarna het interview waar wel een traantje bij tevoorschijn kwamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Schijnt wel dat je als Nederlander naar o.a. Oostenrijk kan om daar een berg op te zoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dit een berg noemen
Ga en naar India , Oostenrijk
als je tegen een oostenrijker zou zeggen dat dit een berg is ... dan wil hij wel eens weten of je ene verkeer pilletje geslikt heb of juist niet
Zo dan!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die mag je in je broek laten.
Een rodelbaan overbrugt meestal maar een hoogteverschil van 100-150 meter. Dat moet in Nederland best ergens kunnen lukken toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dit een berg noemen
als je tegen een oostenrijker zou zeggen dat dit een berg is ... dan wil hij wel eens weten of je ene verkeer pilletje geslikt heb of juist niet
Wust en Bos staan wel bovenaan ja. Qua emotie kan morgen de relay misschien wel bovenaan komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker! Hoewel die van Wüst me verrassend genoeg ook wel wat deed, maar dat was vooral vanwege de historie en daarna het interview waar wel een traantje bij tevoorschijn kwam
Ook tussen veelvoorkomende schaatsmedailles zitten verschillen natuurlijk.
Zeker. Als een persoonlijk verhaal aan kleeft, zoals bij Groothuis en Van Velde, maakt het bij mij ook veel los. Maar zo'n mijlpaal medaille - als Sauerbreij en nu deze - heeft voor mij extra cachet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker! Hoewel die van Wüst me verrassend genoeg ook wel wat deed, maar dat was vooral vanwege de historie en daarna het interview waar wel een traantje bij tevoorschijn kwam
Ook tussen veelvoorkomende schaatsmedailles zitten verschillen natuurlijk.
Die schijtlui hadden anders zat moeite met de Grebbeberg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dit een berg noemen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe begin je hier eigenlijk mee? Ik neem aan dat je niet meteen headfirst van zo'n baan af gaat roetsen als kind.
Bert Maalderink zit er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waar blijft het interview?? "Waar heb je het laten liggen, Kimberley?"
'Die eerste run he, als je daar nou een seconde sneller was geweest'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waar blijft het interview?? "Waar heb je het laten liggen, Kimberley?"
Waarom bots je zo vaak tegen de muur, heb je er wel voor getraind?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
'Die eerste run he, als je daar nou een seconde sneller was geweest'
Wie was dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:21 schreef franklop het volgende:
Stond nog een collega naast haar toen ze zag dat ze brons had. Die was bijna nog blijer dan Bos
RAHNEVA Mirelaquote:
Leuk, dat was ook nog een van de concurrenten voor brons ook.quote:
Al je die lijn doorzet zou het 2.5 2.25 2.125 ... zijn geweest, ze had dus nooit tweede kunnen worden!quote:
Maximaal resultaat!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al je die lijn doorzet zou het 2.5 2.25 2.125 ... zijn geweest, ze had dus nooit tweede kunnen worden!
Voormaligquote:
We kunnen ook de mijnen in Limburg gebruiken. Genoeg water in de mijnen voor een mooie bobslee en skeleton baanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:52 schreef RAVW het volgende:
@Moiraquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die mag je in je broek laten.
Deze medaille is ook van ONSquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Voormalig
Maar goed WIJ hebben haar groot gemaakt natuurlijk
Ze liet het in run 1 juist bovenin liggen in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef franklop het volgende:
De Engelse commentatoren bij ES (@:heywoodu weet de namen wel) zeggen dat Bos wel voor goud had kunnen strijden als ze het onderste deel op orde kon krijgen.
Daar hebben ze wel een punt
Er ligt een pracht van een rodelbaan in Valkenburg!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:44 schreef wdn het volgende:
[..]
We kunnen ook de mijnen in Limburg gebruiken. Genoeg water in de mijnen voor een mooie bobslee en skeleton baan
Duitsers zijn wel op de brommer. Bij de monobob ook alweer de snelste trainingstijden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Russen vallen voorlopig massaal tegen bij de glijsporten.
Bij het rodelen valt me dat nog wel mee, die zijn het hele seizoen al zo wisselvallig als de pest. Bij skeleton had ik wel wat meer verwacht ja, vooral de vrouwen waren dramatisch..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja dat was leuk om te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:21 schreef franklop het volgende:
Stond nog een collega naast haar toen ze zag dat ze brons had. Die was bijna nog blijer dan Bos
Inclusief schaatsen en shorttrack.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
A status, dus de nodige financiële steun zal die kant op gaan jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:57 schreef raptorix het volgende:
Heeft Kimberley eigenlijk steun gehad van NOC/NSF? Zoniet zou ik als sporter een dikke vinger geven.
Net gezocht 60K, niet echt een vetpot dus, daar kan je met beetje geluk het materiaal en vervoer van betalen schat ik zo in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
A status, dus de nodige financiële steun zal die kant op gaan ja
Ze heeft ook nog sponsors en prijzengeld gelukkig. Neem aan dat ze ook een trainer in dienst heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net gezocht 60K, niet echt een vetpot dus, daar kan je met beetje geluk het materiaal en vervoer van betalen schat ik zo in.
Snap ik, maar hoop dat nu ze podium heeft er wel wat meer bij mag van NOC/NSF, heren shorttrack mogen de komende jaren weer even zelf sponsors zoeken lijkt me.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog sponsors en prijzengeld gelukkig. Neem aan dat ze ook een trainer in dienst heeft.
Bij een sport als skeleton kun je als topfavoriet vrij makkelijk buiten de prijzen vallen, dus brons is geenszins een teleurstellingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Snap dat Bos blij was maar ik hoorde overal dat ze topfavoriet was?Dan toch een kleine teleurstelling?
Dank voor de uitleg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij een sport als skeleton kun je als topfavoriet vrij makkelijk buiten de prijzen vallen, dus brons is geenszins een teleurstelling
Met een betere eerste run had het ook goud kunnen zijn, maar anderen hadden met betere runs ook goud kunnen pakken.
Skeletonster in SPT / Skeletonster Kimberley Bos - Fantopicquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Fokster? Wat is dit voor verhaal?
Ah grappig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Skeletonster in SPT / Skeletonster Kimberley Bos - Fantopic
En topfavoriet leek me sowieso overdreven. Ze won wel de WB, maar dat was vooral door haar constantheid, niet omdat ze veel wedstrijden won.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Bij een sport als skeleton kun je als topfavoriet vrij makkelijk buiten de prijzen vallen, dus brons is geenszins een teleurstelling
Met een betere eerste run had het ook goud kunnen zijn, maar anderen hadden met betere runs ook goud kunnen pakken.
Ja die hele sport is eigenlijk onnavolgbaar omdat elke baan iedereen weer anders ligtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En topfavoriet leek me sowieso overdreven. Ze won wel de WB, maar dat was vooral door haar constantheid, niet omdat ze veel wedstrijden won.
Sowieso wel opvallend als je dan de WB-stand ziet. Dat is Bos won de WB voor Flock (die werd 10e), Nikitina (die werd 16e), Hermann (die werd 4e) en Kanakina (en die werd 11e).. Neise werd 9de in WB (haalde niet 1x het podium) en Narracott 17e (al won zij wel de laatste wedstrijd)
Ze stond het laagste genoteers bij de bookmakers, dan kun je haar op basis daarvan topfavoriet noemen. Dat wil niet zeggen dat de kans op winst heel erg hoog werd ingeschat, maar wel het hoogste van alle deelnemersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En topfavoriet leek me sowieso overdreven. Ze won wel de WB, maar dat was vooral door haar constantheid, niet omdat ze veel wedstrijden won.
Sowieso wel opvallend als je dan de WB-stand ziet. Bos won voor Flock (die werd 10e hier), Nikitina (die werd 16e), Hermann (die werd 4e) en Kanakina (en die werd 11e).. Neise werd 9de in de WB (haalde niet 1x het podium) en Narracott 17e (al won zij wel de laatste wedstrijd)
De verslaggever op ES gaf aan dat hij de baan qua flow veel op St Moritz vond lijken. Geen idee hoe Neise het daar deed, maar Narracott won daar en Bos was 2e.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sowieso wel opvallend als je dan de WB-stand ziet. Bos won voor Flock (die werd 10e hier), Nikitina (die werd 16e), Hermann (die werd 4e) en Kanakina (en die werd 11e).. Neise werd 9de in de WB (haalde niet 1x het podium) en Narracott 17e (al won zij wel de laatste wedstrijd)
Oké, die had ik dan weer niet verwachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze stond het laagste genoteers bij de bookmakers, dan kun je haar op basis daarvan topfavoriet noemen. Dat wil niet zeggen dat de kans op winst heel erg hoog werd ingeschat, maar wel het hoogste van alle deelnemers
@Moiraquote:Op zondag 13 februari 2022 13:09 schreef Zipportal het volgende:
https://kimberleybos.nl/2022/02/12/brons-op-de-olympische-spelen/
Moira gaat een berichtje namens FOK typen.
Heh?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:09 schreef Zipportal het volgende:
https://kimberleybos.nl/2022/02/12/brons-op-de-olympische-spelen/
@ Moira gaat een berichtje namens FOK typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |