Ik verwacht meer van Femke. Al had die dan misschien een goede kruising kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:09 schreef Felagund het volgende:
Joeta in rit 7 naar een goede tijd?
Die gaat gewoon een seconde te vroeg vertrekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ruining Tian zal wel winnen na een valse start waar de starter voor weigert te corrigeren.
14:56, zie OP.quote:
Deze race (en ook de ploegenachtervolging) is wel opvallend laat ja, zeker als je het vergelijkt met de andere schaatsnummers. En ook na het shorttrackquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:54 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, wat laat. Dan ga ik het missen
Vanwege Jackson, zodat de VS ook kan kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deze race (en ook de ploegenachtervolging) is wel opvallend laat ja, zeker als je het vergelijkt met de andere schaatsnummers. En ook na het shorttrack
Oh, dat klinkt wel logisch jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanwege Jackson, zodat de VS ook kan kijken.
Ik denk niet dat Nifantava gaat winnenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoop op een Wit-Rus of een Japanse winnaar.
Slechter dan vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan wel eens slechtste schaatsdag van OS worden.
Dan hoop ik op een sjookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slechter dan vandaag?
(of eigenlijk gisteren inmiddels)
Gefeliciteerd, u bent aangenomen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:00 schreef Aguero het volgende:
Alle Nederlandse dames lekker in het midden van het programma. Goede luchtcirculatie.
OooH, begint het om 14:56 NL-tijd?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
In welke zin?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voor de Nederlanders. Maar volgens mij was gisteren ook niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik verwacht juist positieve uitschieters van de Nederlandsen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor de Nederlanders. Maar volgens mij was gisteren ook niet echt boeiend.
Argentinië.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef tong80 het volgende:
Komt Rodriquez uit Uruguaye of Colombia?
Ik zal jou eens 18 dagen opsluiten.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef SilverEyes het volgende:
Michelle kijkt een stuk vrolijker dan Antwanet.
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ligt vandaag weer de sleutel in de openingsronde?
VIAPLAYEDquote:Op zondag 13 februari 2022 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Ook echt met 3 man voorbeschouwen, en dan ook nog Erben in Beijing zelf, het is echt zo overdreven allemaal
Het is essentieel dat je de eerste 500 meter zo snel mogelijk schaatst.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ligt vandaag weer de sleutel in de openingsronde?
What about de laatste 500 meter?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is essentieel dat je de eerste 500 meter zo snel mogelijk schaatst.
Jackson gaat falen vanwege de wapperpakkenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Wel een belachelijke starttijd trouwens, maar alles voor die ene kans op goud voor de VS
Ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 13 februari 2022 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jackson gaat falen vanwege de wapperpakken
Dan hadden ze het eigenlijk in de ochtend moeten plannen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Wel een belachelijke starttijd trouwens, maar alles voor die ene kans op goud voor de VS
Weer met Under Armor in zee gaan na het debacle van 2014quote:Op zondag 13 februari 2022 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jackson gaat falen vanwege de wapperpakken
Dan hadden de Nederlanders waarschijnlijk geklaagd, dus daarom deze oplossing zodat de Amerikanen het nog bij het ontbijt kunnen kijken.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden ze het eigenlijk in de ochtend moeten plannen.
Sponsor graag een eenzijdig ongeluk.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stoeptegels op Coronel. @:neef_wuppie
Ik ben extreem benieuwd naar de Amerikaanse mannen zometeen bij de team persuit. Ben echt benieuwd of die er nog wat van bakken.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Weer met Under Armor in zee gaan na het debacle van 2014
Het is wat.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:39 schreef BasEnAad het volgende:
NOS weer met de broek op de enkels over Jackson. Die wint dus niet.
https://nos.nl/peking2022(...)al-op-olympisch-goud
Uit een arm gezin bla bla bla.
Alsof de Poolse en Russische dames allemaal met een zilveren lepel in de mond geboren zijn.
Sws dit late tijdstip 'omdat Amerika'quote:Op zondag 13 februari 2022 13:39 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof de Poolse en Russische dames allemaal met een zilveren lepel in de mond geboren zijn.
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:39 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Rikvah zal er wel op soppen en dit geschreven hebben.
Voor Amerika zou je juist vroege tijdstippen verwachten.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws dit late tijdstip 'omdat Amerika'
Op zondag maakt het voor nederlanders die sport kijken niks uit,dunkt me.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sws dit late tijdstip 'omdat Amerika'
Voor Nattekrant wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op zondag maakt het voor nederlanders die sport kijken niks uit,dunkt me.
Eigenlijk was dit het ideale schema vandaag zonder overlap van het biatlon met het schaatsen.quote:
Nu kon ik lekker rustig wakker worden zonder meteen in het schaatsgeweld gegooid te worden, helemaal prima.quote:
15:10quote:
Half tien 's avonds toch? Dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Inmiddels is het bijna diep in de nacht in Peking
Dat is best wel laat voor een schaatswedstrijd.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Half tien 's avonds toch? Dat valt nog wel mee.
Dan moet je als Chinees toch al in bed liggen om je vinkje in het sociale kredietsysteem te behouden?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Half tien 's avonds toch? Dat valt nog wel mee.
Een Japanse die in NL gewoond heeft en 20 woorden Fries spreektquote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Montov het volgende:
Kok versus Leerdam. Goud en Zilver. Welke buitenlander laten we brons winnen?
We juichen voor haar en hopen op goudquote:Op zondag 13 februari 2022 14:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een Japanse die in NL gewoond heeft en 20 woorden Fries spreekt
Michelle? Of over wie gaat dit?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam er pas redelijk recent achter (eigenlijk toen ik een keer een interview zag) dat zij familie is van Antwanet
Jammer dat ze niet zei, op de vraag "mis je Koen niet?" "Maar jij bent er toch, Bert!"quote:
Dat had ik kunnen waarderen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet zei, op de vraag "mis je Koen niet?" "Maar jij bent er toch, Bert!"
Ja, ik typte dit toen ze het over Michelle hadden, maar ik had wat last van buffers.quote:
Die lijken wel heel veel op elkaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik typte dit toen ze het over Michelle hadden, maar ik had wat last van buffers.
Ja, dat is wel een gemiste kans inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet zei, op de vraag "mis je Koen niet?" "Maar jij bent er toch, Bert!"
Ik vind het een prima uitleg.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Annette haar schoenen zijn net zo matig als haar gebrabbel.
Daarom ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die lijken wel heel veel op elkaar.
Ik vind de kledingkeuze van Annette eigenlijk heel leuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef Zwansen het volgende:
Heeft ze een weddenschap verloren met die gekke kleren steeds
Ja, weet ik veel. Misschien heeft ze gewoon last van obstipatie.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Misschien heeft ze gewoon last van obstipatie.
Nr 2 alquote:Op zondag 13 februari 2022 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zie ook echt nu pas dat Annette geen maagd meer is.
Stukje Freddy Adu maar dan omgekeerd ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dacht dat Jackson een stuk jonger is.
Beetje grindtegel hoofdquote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dacht dat Jackson een stuk jonger is.
Ohja, de echte Pelé.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stukje Freddy Adu maar dan omgekeerd ofzo.
Oké. Altijd een aparte kledingsmaakquote:
Ja maar zij wordt er niet voor betaald.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:52 schreef kilon het volgende:
Boer is ook wel weer een topanalist hoor. Past goed in het rijtje dat hier aan tafel zit.
Da's staand vaak een stuk makkelijkerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat een buurman zitten boren. Verdomme.
jaren 70 look, met dat haarquote:
Als ik het mij goed herinner, had Margot vroeger ook al enige gezichtsbeharing.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:52 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, met deze make-up lijkt Margot wel een man die zich glad geschoren heeft. Vreemd gezicht.
Interview Miesjelle en Utah al afgevinkt?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:53 schreef franklop het volgende:
Ah nog even tijd voor Kok. We gaan een rit missen.
Nog altijd beter dan de rokersstem van Joeta Leerdam.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Moet die meid niet meedoen aan K2 zoekt K3 ofzo?
Leerdam is de vrouwelijke Kjeld.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de rokersstem van Joeta Leerdam.
Hoe Femke Bert ziet:quote:Op zondag 13 februari 2022 14:54 schreef Pino112 het volgende:
In het hoofd van Femke Kok is het altijd Sesamstraat.
Maxima's opening is ook aan erosie onderhevig natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 14:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik denk niet dat onze Koning (vzmh) nu nog goed kan schaatsen.
Al besproken.quote:
Gert vindt dit leuk.quote:
Eenmaal op het ijs word het zwart voor hun ogen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:58 schreef Remco2021 het volgende:
Die Fempke Kok straalt totaal geen winnares uit. Het is gewoon een meisje gebleven. En die Leerdam is meer bezig met andere dingen op dr slaapkamer.........
Ik zie er maar 1 op de startlijst hier?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:58 schreef Felagund het volgende:
België met meerdere schaatsers op een afstand bij de vrouwen is ook wel een record?
Ik denk dat we er te makkelijk over denken. 2 uurtjes in de week samen trainen of 4 uur zal het verschil niet maken. De Amerikanen geven er echt helemaal hun individuele prestaties en daarmee trainingen ook voorop en zullen misschien wel 80% niet alleen samen trainen maar ook specifiek op de ploegenachtervolging, dat maakt het verschil. En dat maakt ook dat de Amerikanen wel elkaar kunnen aanduwen en de Nederlanders niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje aan het bijkomen van het feit dat we van die ploegenachtervolgingen altijd zo'n puinhoop maken. Het zijn in de basis twee zekere gouden medailles als je daar gewoon in investeert
Maar die zit nog niet in de Tas.quote:
Als er wat Belgische dames echt gaan schaatsen gaat het net zoals met Hockey denk ik hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:58 schreef Felagund het volgende:
België met meerdere schaatsers op een afstand bij de vrouwen is ook wel een record?
Ik kijk verkeerd, die Roemeense vlag lijkt een klein beetje op de Belgische.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 op de startlijst hier?
Al besproken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zit nog niet in de Tas.
Zonder sokken! Ongelooflijk!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:00 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat de schaatsen strak worden aangetrokken?
Nee?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:00 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat de schaatsen strak worden aangetrokken?
En zo hebben ze meer contact met het ijsquote:Op zondag 13 februari 2022 15:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zonder sokken! Ongelooflijk!!!
Hahahaha.quote:
Kunnen ze beter de schaatsen ook uittrekken.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En zo hebben ze meer contact met het ijs
Die rijdt altijd zaadtijdenquote:
Nee die zal in de 37 zitten.quote:
Is wel gewoon de waarheid natuurlijk. Typisch zo'n schaatster die in elk veld 12e wordt, inclusief allroundtoernooien.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef DeLuna het volgende:
Altijd bij Zdrahalova zeggen dat ze nergens in excelleert.
I'm sorry Miss Jacksonquote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef Remco2021 het volgende:
Ik ben voor Jackson, Mag wel he...............
Ja maar dat weten we inmiddels wel tochquote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel gewoon de waarheid natuurlijk. Typisch zo'n schaatster die in elk veld 12e wordt, inclusief allroundtoernooien.
Je komt er in ieder geval het land mee uitquote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel gewoon de waarheid natuurlijk. Typisch zo'n schaatster die in elk veld 12e wordt, inclusief allroundtoernooien.
Of 36 hoog misschien.quote:
Ja blijkbaar kan datquote:
Wel knielen he?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef Remco2021 het volgende:
Ik ben voor Jackson, Mag wel he...............
Ik zat haar al af te maken dat ze ging verliezen van Takagi. Heel knap iddquote:Op zondag 13 februari 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
Ook knap van Herzog hoor, na de fysieke malheur.
Van mij mag hetquote:Op zondag 13 februari 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat ze het dan eindelijk eens doen op de 1000?
Lijkt me sterk, maar ik zie dit nog wel een medaille worden.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Redefine het volgende:
37.12Daar zou je nog best mee kunnen winnen.
Jawel UIT QUARANTAINE!! ik hethaal UIT QUARANTAINEquote:
Na een opening 10.4 is het niet heel verrassend dat Miho hier een hele goede tijd neerzet toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zat haar al af te maken dat ze ging verliezen van Takagi. Heel knap idd
Wat was daar ook alweer mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |