Die moet ook naar finale Schulting nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staat er nooit naast als ze de sporters interviewen.
Die is in interviews lekker nuchterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sjinkie neemt t op voor zn teamgenootje.
Dat interview komt er sowieso wel. Want Otter loopt nooit weg voor zijn verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die moet ook naar finale Schulting nu.
Maar goed, interviewtje toch wel straks. Waarom deze keuzes?
En Bram van Polenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef MC-M het volgende:
Dit gun je niemand.
Behalve Mike te Wierik.
Velzeboer gewonnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de B-finale 1000 geworden?
En Ali B, Marco B, Jeroen Rietberger, Mick van Wely, Alexander Pechtold, Jack de Vries.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef MC-M het volgende:
Dit gun je niemand.
Behalve Mike te Wierik.
Velzeboer gewonnen stond volgens mij net even in beeld in de studio.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de B-finale 1000 geworden?
Kon niks over een overwinningsroes in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Felagund het volgende:
Nog leuker was het geweest als in de TT ook nog Knegt of Roes was verwerkt.
Zitzak slaap je Roes uit nadat jouw Knegt zijn billen heeft gebrand?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef Felagund het volgende:
Nog leuker was het geweest als in de TT ook nog Knegt of Roes was verwerkt.
Kan gewoon nog een medaille opleverenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef Aratanax het volgende:
B-finale is ook echt een baggerconcept
Als je dat heel veel vaak doet. Gaat dat denk ik ook wel minder boeien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Is bij wel meer sporten hoor. Boeit ze geen kut haha.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
tijd voor een ottergifje @:coco @:zipportal
Het moet ook niet zoveel worden geseksualiseerd. Het is eigenlijk best wel gezellig. Douchen gebeurt meestal thuis of in aparte douches.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je dat heel veel vaak doet. Gaat dat denk ik ook wel minder boeien.
Bijna de laatstequote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft ze een meter niet op kop gereden deze hele afstand?
Alleen de eerste vijftien meter achter Fontana.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft ze een meter niet op kop gereden deze hele afstand?
Redelijk closequote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef raptorix het volgende:
Schulting goud, de Smet Twee, Fontana op haar bek.
Twee van de drie goed. Ook bestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef Benny het volgende:
1. Fontana
2. Schulting
3. Desmet
Je hoorde het hier het eerst
Dat is wel heel mooi ja.quote:
Die opmerking tegen Cees was echt lachwekkend en schandaligquote:
Dat is gewoon zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:48 schreef Sabata het volgende:
En Desmet idd Bradbury brons (hoop ik althans)
Zolang je niet voor het vlaggetje bent, ben je af volgens Jorisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die opmerking tegen Cees was echt lachwekkend en schandalig
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Is de Koreaanse nu blij of verdrietig?
Joris zei blij, dus ze zal wel verdrietig zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Is de Koreaanse nu blij of verdrietig?
Hallo Joris.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
WELKE MISLUKTE 500M?
WELKE MISLUKTE RELAY?
SCHULTING
JAAAAAAAAAAAAAA
GOUDDDDDD
JUICHEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joris zei blij, dus ze zal wel verdrietig zijn.
barney.gifquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Zipportal het volgende:
DeSmet gaat @:Wereldgozer domineren.
Gemist. Wat zei Joris?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jorisrommelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die "neem me niet kwalijk dat ik daar helemaal niet mee bezig was"?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar dat je dan eigenlijk in andere woorden tegen je co-commentator zegt dat die zijn muil moet houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Zolang je niet voor het vlaggetje bent, ben je af volgens Joris
Zei dat Desmet nog brons had. Maar Joris zei: sorry dat ik t zeg, maar ik had daar even helemaal geen oog voor!quote:
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Schulting en Desmet hebben een relatie?
Ja. Vooral met die toon. Stel je voor dat je co-commentator daar wel op let. Hij had ook niks kunnen zeggen nadat Cees het zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "neem me niet kwalijk dat ik daar helemaal niet mee bezig was"?
Trainingsmaatjes (wie weet wel meerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Op het juichknopje gedruktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef Nober het volgende:
Doe allemaal maar even applaudisseren voor julliezelf.
neenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Kan Schulting de Nederlandse GOAT worden? Dus zelfs voorbij Vos of Wüst gaan?
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef raptorix het volgende:
We gaan weer naar derde plek in Medaillespiegel
Stompje daar nog bovenop door Ter Mors terug te fluiten die de analyse wil doen. Nee je moet eerst je gevoel uitspreken jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris is een walgelijke juichlaaf
Dat klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Ja dat was echt een hele debiele opmerkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vooral met die toon. Stel je voor dat je co-commentator daar wel op let. Hij had ook niks kunnen zeggen nadat Ces het zei.
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Over haar hele carrière gezien heeft ze een goede kans. Nu nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
VIeze Oom gespot!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:54 schreef xzaz het volgende:
Ze krijgt ook goud voor die kont van haar
Belgie blijquote:BRONS!
Er gaan twee dames voor haar neer. Brons dus! Wat een knalprestatie. Het is nog even wachten op de officiële bevestiging. De jury bereikt of er ongeoorloofde duels plaatsvonden.
Qua olympische gouden medailles staat ze al naast Vosquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Het was heel gênantquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat was echt een hele debiele opmerking
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over haar hele carrière gezien heeft ze een goede kans. Nu nog niet.
1.500quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Welke shorttrackonderdelen komen nu nog? Alleen de relayfinales?
Wel een minimaal handje jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar toch: Klein duwtje op de finishlijn nog?
Of zag ik dat verkeerd?
In 2026.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Dan zou shorttrack eerst een wat serieuzere sport moeten worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Nee, is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef RipCity het volgende:
Die schutting was toch heel onsympathiek mens?
het is een kutlandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef xzaz het volgende:
Waarom heeft belgie eigenlijk zo weinig succes?
Heb die finish nou 3 keer gezien en ik zou gewoon zeggen: Overtreding.quote:
Omdat meisjes daar liever kinderliedjes zingen of werken in Plopsalandquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef xzaz het volgende:
500 mannen verder en nog de 1500 voor vrouwen. Volgens mij hebben we zondag de 500 en vrouwenrelay, woensdag de 1500 en de mannenrelayquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Welke shorttrackonderdelen komen nu nog? Alleen de relayfinales?
Omdat het geen land is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef xzaz het volgende:
je haalt oorzaak en gevolg door elkaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inkoppertje.. zal het aan de wegen liggen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef RipCity het volgende:
Die schutting was toch heel onsympathiek mens?
Ze heeft een lekkere kontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:59 schreef Aratanax het volgende:
[..]
je haalt oorzaak en gevolg door elkaar
Here we went.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, binnen een uur of twee toch weer vele emooosies gehad
2 rustdagen, vreemdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
500 mannen verder en nog de 1500 voor vrouwen. Volgens mij hebben we zondag de 500 en vrouwenrelay, woensdag de 1500 en de mannenrelay
Geen structurele investering in breedte sport, als je de topper van nu wilt opleiden had je 2 generaties terug moeten starten, kortom dat haal je niet zomaar in, daarom is het ook voor Nederland zo belangrijk om de breedtesport goed op orde te houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef xzaz het volgende:
Choi is echt fantastisch om naar te kijken als shorttracker.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Marcoss het volgende:
Choi kwam nog wel heel dichtbij en had ook nog wat last van de val waarschijnlijk, goed eindschot
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
Eerste vrouwelijke medaille op de Winterspelen voor België ooit?
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
Nee ook een paar bij het kunstrijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
Ja daarom.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het moet ook niet zoveel worden geseksualiseerd. Het is eigenlijk best wel gezellig. Douchen gebeurt meestal thuis of in aparte douches.
Volgens Sporza de eerste individuele medaille op de winsterspelen ooit voor een vrouw.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ook een paar bij het kunstrijden
Het is de eerste Belgische medaille op deze Winterspelen en de zevende in totaal. België won er tot vandaag dus zes: eén keer goud (in 1948 met kunstschaatsers Micheline Lannoy en Pierre Baugniet in het paarrijden), twee keer zilver en drie keer brons.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgens Sporza de eerste individuele medaille op de winsterspelen ooit voor een vrouw.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgens Sporza de eerste individuele medaille op de winsterspelen ooit voor een vrouw.
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
België.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is de eerste Belgische medaille op deze Winterspelen en de zevende in totaal. België won er tot vandaag dus zes: eén keer goud (in 1948 met kunstschaatsers Micheline Lannoy en Pierre Baugniet in het paarrijden), twee keer zilver en drie keer brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |