Zei dat Desmet nog brons had. Maar Joris zei: sorry dat ik t zeg, maar ik had daar even helemaal geen oog voor!quote:
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Schulting en Desmet hebben een relatie?
Ja. Vooral met die toon. Stel je voor dat je co-commentator daar wel op let. Hij had ook niks kunnen zeggen nadat Cees het zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die "neem me niet kwalijk dat ik daar helemaal niet mee bezig was"?
Trainingsmaatjes (wie weet wel meerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Op het juichknopje gedruktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef Nober het volgende:
Doe allemaal maar even applaudisseren voor julliezelf.
neenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Kan Schulting de Nederlandse GOAT worden? Dus zelfs voorbij Vos of Wüst gaan?
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef raptorix het volgende:
We gaan weer naar derde plek in Medaillespiegel
Stompje daar nog bovenop door Ter Mors terug te fluiten die de analyse wil doen. Nee je moet eerst je gevoel uitspreken jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris is een walgelijke juichlaaf
Dat klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Nober het volgende:
Ja dat was echt een hele debiele opmerkingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vooral met die toon. Stel je voor dat je co-commentator daar wel op let. Hij had ook niks kunnen zeggen nadat Ces het zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |