Ja wij danken Joris vd Bergquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier geen schaatsspoilers plaatsen
Joris presteert het om een nog grotere flapdrol te zijn dan we al dachten. Ik had nooit gedacht dat dit nog kon.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wij danken Joris vd Berg
Dat zag er ook sterk uit inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Velzeboer kan ook zomaar voor een medaille gaan
Andere races spoileren, dan ben je echt niet goed wijs hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joris presteert het om een nog grotere flapdrol te zijn dan we al dachten. Ik had nooit gedacht dat dit nog kon.
Ja. Net zoals bij de 500 meter. Maar ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Velzeboer kan ook zomaar voor een medaille gaan
Nee. Maar het is altijd Sesamstraat in het hoofd van Joris.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andere races spoileren, dan ben je echt niet goed wijs hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar het is altijd Sesamstraat in het hoofd van Joris.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef Zorro het volgende:
Er rijdt een neger mee en meteen hebben de commentatoren het nergens anders meer over
Dan krijgen we in het vervolg ook hele epistels over de route die ze nemen bij het schaatsen?quote:
Lachen dan als ze een keer een baan in Pau gaan aanleggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijgen we in het vervolg ook hele epistels over de route die ze nemen bij het schaatsen?
Doodvermoeiende Pau actquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Lachen dan als ze een keer een baan in Pau gaan aanleggen.
Liefst twee keer in dezelfde ronde.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Lachen dan als ze een keer een baan in Pau gaan aanleggen.
Knegt is wereldkampioen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef Redefine het volgende:
Joris heeft meerdere slechte kanten. Maar het ergste bij hem is dat die zelf in paniek iets roept, dat heel groot maakt, dan daarna dat heel groot te maakt, om dan kort daarna te besteffen dat er niks aan de hand is. Waarna die zegt 'Geen paniek dames en heren, er is niks aan de hand' alsof je schuld is van de mensen thuis
Jij vindt dat ze het niet minstens 75% van de tijd daarover hadden dan?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze het niet minstens 75% van de tijd daarover hadden dan?
Ik voorspel vast dat het ook het grootste deel van de 500m vrouwn bij het normale schaatsen over Jackson zal gaan.
Erg mooi hoe die samenvatting toen helemaal verknipt wasquote:
Omdat die ons helpt door een Canadese uit het toernooi te kegelen!quote:
Irizar vindt dat leuk. Al waren dat andere commentatoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi hoe die samenvatting toen helemaal verknipt was
Vergeet die kut rebussen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef Redefine het volgende:
En natuurlijk nog. Joris die altijd overdreven reageert en van alles een act maakt. Die dan vervolgens de winst van Poels in LBL verslaat alsof die het nieuws voorleest.
Die rijdt een goed toernooi ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef TheVulture het volgende:
De Smet is toch ook in een bloedvorm hoor
Ja.quote:
Japanse niet. Canadese misschien?quote:
Ja. Al is dat dan vooral wat de redactie van hem vraagt. Maar: 'dit is een vis, dit een kont, en dit een i: Visconti!' #neverforgetquote:
Geen Chinezen, geen pens.quote:
Vervolgens gegiechel van Dione!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is dat dan vooral wat de redactie van hem vraagt. Maar: 'dit is een vis, dit een kont, en dit een i: Visconti!' #neverforget
In Mexico zullen ze dit vast een walgelijke sport vinden.quote:
Helaas is daar weinig voor nodig.quote:
13:37quote:
werken bij de NOSquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:19 schreef Zorro het volgende:
Voor die lui in de studio bestaat alleen Schulting maar he? Dat Velzeboer ongeveer hetzelfde deed daar gaan ze maar even aan voorbij.
Gras is groenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens mist de NOS nu gewoon de eerste heat bij de heren.
En dan ook nog even reclamequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alleen de eerste heatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
PenaltLeequote:
BBC of ES1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef noodgang het volgende:
Ik ga wel naar de Pleejur. Daar zit ook geen Joris. Win-win
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef noodgang het volgende:
Ik ga wel naar de Pleejur. Daar zit ook geen Joris. Win-win
Is dat commentaar op maat ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkers
En het dat verdedigen ze dan ook nog op een manier alsof het volkomen logisch isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef Mansjester het volgende:
Lekker de race 100 keer analyseren en dan naar reclame tijdens live sport. In plaats van gelijk naar reclame en dan weer live sport laten zien.
Welkom bij de NOS!
Ja da's idd ook niet alles. Heb Engels commentaar aangezetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkers
Ik keek eergisteren het shorttrack terug op de player.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer aandacht voor Meylemans, maar dat zal vast wel met sociale media te maken hebben. Hoop dat er snel verandering in komt, denk dat mensen hier niet beseffen hoe goed ze wel is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoe is de aandacht in België voor haar?
Dat is dezequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik keek eergisteren het shorttrack terug op de player.
Daar was een verslaggever die steeds zei: "neem me even mee, wat gebeurd hier"?
Vreselijk.
Die vergeetachtige bejaarden vergeten anders dat ze een matras, stoel of traplift moeten bestellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef Mansjester het volgende:
Lekker de race 100 keer analyseren en dan naar reclame tijdens live sport. In plaats van gelijk naar reclame en dan weer live sport laten zien.
Welkom bij de NOS!
'Gebeurd' kan echt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik keek eergisteren het shorttrack terug op de player.
Daar was een verslaggever die steeds zei: "neem me even mee, wat gebeurd hier"?
Vreselijk.
Vroeger toen je alleen maar de tv als informatiebron had, was dat prima. Maar tegenwoordig met alle zenders, social media, etc is dat niet meer van deze tijd. Want dan ben je al gespoilerd voordat ze het uitzendenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het dat verdedigen ze dan ook nog op een manier alsof het volkomen logisch is
Dat is haar op deze afstand anders nog nooit geluktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Fontana gaat gewoon weer goud winnen ben ik bang.
Broerquote:
quote:
Want? Buiten VBL mag dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is geen VBL hier. Laat Salina met rust.
Zolang je geen dickpics stuurt, mag er best veel.quote:
En het dat verdedigen ze dan ook nog op een manier alsof het volkomen logisch isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef Mansjester het volgende:
Welkom bij de NOS!
En een alarmsysteem om die spullen te beveiligen. Anders wordt die traplift nog gejat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die vergeetachtige bejaarden vergeten anders dat ze een matras, stoel of traplift moeten bestellen.
Ik denk ook dat ze vooral voor schaatsen en shorttracken betalen, iedere sport meer kost waarschijnlijk ook meer geld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS haat echt sport
Moeten ze niets van weten
Dat is de rapper.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Zolang je geen dickpics stuurt, mag er best veel.
Bijzonder dat ze dan steeds naar reclame gaan tijdens shorttrack...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze vooral voor schaatsen en shorttracken betalen, iedere sport meer kost waarschijnlijk ook meer geld.
Ja dat. En als dat niet het geval is zorgt Joris wel voor de spoiler.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vroeger toen je alleen maar de tv als informatiebron had, was dat prima. Maar tegenwoordig met alle zenders, social media, etc is dat niet meer van deze tijd. Want dan ben je al gespoilerd voordat ze het uitzenden
Had je iets anders verwacht?quote:
We willen HET VERHAAL wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dan steeds naar reclame gaan tijdens shorttrack...
Dit is een verschrompelde dick.quote:
Ik moest wel gniffelen de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was de eerste 10x al niet grappig.
Ik schop graag tegen het systeem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was de eerste 10x al niet grappig.
Waarschijnlijk laten ze alleen de Nederlanders zien. Want de rest hoeft Nederland niet te zien. Nou ja volgens de NOS dan.quote:
Ik kan erg genieten van de Stichting Dierenlot reclame.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dan steeds naar reclame gaan tijdens shorttrack...
Service hè.quote:
Meylemans zakte er in tweede run flink door, hoewel ze natuurlijk een beroerde voorbereiding had.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Meer aandacht voor Meylemans, maar dat zal vast wel met sociale media te maken hebben. Hoop dat er snel verandering in komt, denk dat mensen hier niet beseffen hoe goed ze wel is.
Halve kijkshop leeg gekocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Dylan heeft een hoop zilverwerk om. Geen fan.
Volgens mij kijkt die zelfs tijdens de races niet de hele tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Die man op Eurosport heeft zich ook echt 0 minuten voorbereid lijkt het.
Nu niet meerquote:
Tweede run moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Meylemans zakte er in tweede run flink door, hoewel ze natuurlijk een beroerde voorbereiding had.
Hoho. Toen moest het schaatsen nabeschouwd worden hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS had toch tussen 11 en 12 ruim een uur om over HET VERHAAL te praten? Er was toen toch weinig bezig
"Wil jij me even meenemen wat De Laat doet?""quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Ik heb ook het idee dat de mannen echt altijd tegenvallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Felagund het volgende:
Ik verwacht hier helemaal niets van.
Frank Kramer genot. Die moest ooit poker verslaan op Eurosport. Die had het over de plof in plaats van de flop enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
De Nederlanders houden toch niet zo van de 500, dus het publiek dat de NOS bedient ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef raptorix het volgende:
Ah goed om te horen dat NOS verlag doet dat er net een race was, je wilt toch dat stukje duiding hebben.
sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede run moet ik nog kijken.
Ter info.
Ja vooral dat er niet nog vijf spoilers gestrooid wordenquote:
De neiging tot desinformatie is nu heel erg grootquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vooral dat er niet nog vijf spoilers gestrooid worden
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
1.88 die Dylan. Lekker hoor.
@:Lenny_Leonard
Way is er mis met Vlado?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Bert niet een interviewtje doen met Zitzak?
Men moet gewoon nu alles inzetten om vanaf nu alles te winnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Nu al zin in de Relay teleurstelling.
Loting is ook niet bepaald makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
De mannen relay gaat natuurlijk ook een grote faal worden.
Kunnen er gewoon niks vanquote:
Er vallen al genoeg meubels te zien tijdens de reclameblokken en de beschouwingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Bert niet een interviewtje doen met Zitzak?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
De mannen relay gaat natuurlijk ook een grote faal worden.
Hoogerwerf moet dan maar de meubelen redden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er vallen al genoeg meubels te zien tijdens de reclameblokken en de beschouwingen.
Mag ook eens gezegd worden jaquote:
Daar weet Sven Kramer ook van.quote:
Deze was meer dan terecht ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag ook eens gezegd worden ja
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Otter heeft mazzel dat er een Suus bestaat, wat een broddelwerken.
Gewoon competitieve sport.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Otter heeft mazzel dat er een Suus bestaat, wat een broddelwerken.
En de NOS maar voorbeschouwen, voor wat eigenlijkquote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef golfer het volgende:
Hoogerwerf als laatste Nederlander eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |