En dan ook nog even reclamequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens mist de NOS nu gewoon de eerste heat bij de heren.
Niet alleen de eerste heatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens mist de NOS nu gewoon de eerste heat bij de heren.
PenaltLeequote:
BBC of ES1quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef noodgang het volgende:
Ik ga wel naar de Pleejur. Daar zit ook geen Joris. Win-win
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkersquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef noodgang het volgende:
Ik ga wel naar de Pleejur. Daar zit ook geen Joris. Win-win
Is dat commentaar op maat ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkers
En het dat verdedigen ze dan ook nog op een manier alsof het volkomen logisch isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:25 schreef Mansjester het volgende:
Lekker de race 100 keer analyseren en dan naar reclame tijdens live sport. In plaats van gelijk naar reclame en dan weer live sport laten zien.
Welkom bij de NOS!
Ja da's idd ook niet alles. Heb Engels commentaar aangezetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de mannelijke ES-verslaggever vervelender dan Joris, met zijn duiding alsof we een stel debielen zijn als kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |