SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
tis oke, ik open nooit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo als je een andere TT wilt
Maar dan kunnen we alsnog wel de TT aan laten passenquote:
Misschien ''Alfa mannetjes botsen!''quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo als je een andere TT wilt
Dat zegt Salar, maar het kan ook zijn dat ie gewoon strontzat was, en tegen een paal is gelopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Salar is wel eens in elkaar geslagen door 15 man.
Hij was alleen en dronken
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien ''Alfa mannetjes botsen!''
Nee want er waren vrienden, en die zagen dat er wat gaande was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zegt Salar, maar het kan ook zijn dat ie gewoon strontzat was, en tegen een paal is gelopen.
Niet okquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee want er waren vrienden, en die zagen dat er wat gaande was.
Maar door de groep heen zagen ze niet dat het Salar was.
Toen iemand hem herkende ging hij helpen.
Salar was ook met flessen op zijn hoofd geslagen en is met de ambulance weggebracht.
Denk niet dat Salar hier slechte bedoelingen bij heeft om dit te vertellen; louter om Kristof headsup te geven, en hem de kans te geven zich open te stellen naar Tobias en minder Alfa... het gesprek zal dan wellicht gemoedelijker kunnen lopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:14 schreef rinardo het volgende:
Salar zat 2 sec alleen met Kristof in de sauna en hij zei meteen dat Tobi het over hem had gehad, daarna kwam nous
Salar en Kristof zijn beter met elkaar dan tobi en salarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk niet dat Salar hier slechte bedoelingen bij heeft om dit te vertellen; louter om Kristof headsup te geven, en hem de kans te geven zich open te stellen naar Tobias en minder Alfa... het gesprek zal dan wellicht gemoedelijker kunnen lopen.
Salar is echt een toffe gozer.
Heb eens een docu gezien over een peutertje die helemaal hysterisch werd als hij een clown zag. Zijn ouders wisten niet waar dat vandaan kwam. Bleek na onderzoek dat hij als baby een clown had gezien. Kind had een trauma op gelopen en langzaam maar zeker kwamen ze er achter dat het de grote rode knopen van de jas was. Dus clown enkel zijn gezicht was het niet, toen gewoon hoofd maar met de clownskleren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Vera nog steeds over de clown..![]()
![]()
Die is er echt bang voor
Vera die een clown ziet. Tobi die merkt dat Zwitserland zijn best klote is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:33 schreef Hunter het volgende:
* Hunter rekt zich uit
Goedemorgen!
Heb ik iets gemist?
noes wil hem volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Ik moet je iets vertellen Salar. Ik ben een vrouw, en geen man.
Salar : What the fuck, dat moet je me vertellen?
met wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias gaat het gesprek nog wel aan als zijn bui gezakt is.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill man "quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine grijpt Salar weer in z'n kont.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill maat "
In plaats van : "flikker op met je kinderachtige gedoe "
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
Niet doen
helaas met rode lijn etc onderaan
[ afbeelding ]
En zo vaak ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En zo vaak ook.
Hij gaf nu ook aan het niet te doen
mag allemaal hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
Idioot toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
ALs leroy dit met een vrouw zou doen ontplofte twitterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er echt niemand bij BB is die denkt : 'Laten we hier eens even preventief ingrijpen en zeggen dat ze er mee moet kappen, voordat we weer een shitstorm over ons heenkrijgen'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Buiten het feit dat het erg raar is, is het ook nog eens strontvervelend.
Salar reageert nog kalm, zou het een keer goed zat worden.
Ja, inderdaad maar dan moet hij wel net als Nous een maatje hebben en Nawel zal dat zeker weten niet goed keuren. Daar hebben we internet niet eens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doet
dan was het ontploftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doet
niet veel denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
daar zijn we weer, na weer eens in slaap gevallen te zijn zoals gewoonlijk iedere ochtend.
Nog iets gemist?
its a crazy worldquote:
weinig zelfbeheersingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Buiten het feit dat het erg raar is, is het ook nog eens strontvervelend.
Salar reageert nog kalm, zou het een keer goed zat worden.
Ben ik wel eens,maar Leroy doet het sneaky, alleen de camera ziet het.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs leroy dit met een vrouw zou doen ontplofte twitter
True that.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.
Als mijn "maten" dit zouden doen, zou ik het ook heel erg raar vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, inderdaad maar dan moet hij wel net als Nous een maatje hebben en Nawel zal dat zeker weten niet goed keuren. Daar hebben we internet niet eens voor nodig.
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
daar zijn we weer, na weer eens in slaap gevallen te zijn zoals gewoonlijk iedere ochtend.
Nog iets gemist?
Nous had al lang een officiele waarschuwing moeten krijgen evenals Grace met haar Blanquitoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.
Een vent krijgt uiteraard meteen bij de eerste keer al een mep. Ook ik hanteer een lichte dubbele standaard
Hij ging staan zegt ik zie tepeltjes, dat was niet echt sneaky de dames stonden er bijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ben ik wel eens,maar Leroy doet het sneaky, alleen de camera ziet het.
Zie hier weer de dubbele standaard.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.
exactquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging staan zegt ik zie tepeltjes, dat was niet echt sneaky de dames stonden er bij
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier weer de dubbele standaard.
Bij een vrouw is het toch altijd "Nee is Nee" en "Niet JA is ook NEE"![]()
Waarom moet een man dan extra super duidelijk zijn dat hij niet aan zijn lijf gezeten wil worden?
De eerste keer dat ze het deed riep hij luidkeels: "Wat doe JIJ NOU joh!?". Was dat een "Ja graag" denk je?
Mep? Een volle directe linksequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.
Een vent krijgt uiteraard meteen bij de eerste keer al een mep. Ook ik hanteer een lichte dubbele standaard
ik wil juist niet echt te veel lezen want ik val daarvan weer in slaap juistquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
zijn korte verslagen deze ochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wil juist niet echt te veel lezen want ik val daarvan weer in slaap juist![]()
Vera heeft filmpje van de stelende clown gezien .. is haar angst, dus onder de indruk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wil juist niet echt te veel lezen want ik val daarvan weer in slaap juist![]()
we kunnen hints doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Om daarna 'zogenaamd' zn ding te wassen . En gisteren sneaky naar de kont van Grace te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging staan zegt ik zie tepeltjes, dat was niet echt sneaky de dames stonden er bij
Leroy deed dingen snakey, zonder toestemming gluren en daarna zijn tinkiewinky masseren. Nouchine en Salar klieren continu met elkaar, open en bloot. Dat is het verschil. En voor de goede orde, ik ben een vrouw, en NEE is altijd NEE! Salar moet dan duidelijk zijn grenzen aangeven en niet lacherig zeggen, niet doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier weer de dubbele standaard.
Bij een vrouw is het toch altijd "Nee is Nee" en "Niet JA is ook NEE"![]()
Waarom moet een man dan extra super duidelijk zijn dat hij niet aan zijn lijf gezeten wil worden?
De eerste keer dat ze het deed riep hij luidkeels: "Wat doe JIJ NOU joh!?". Was dat een "Ja graag" denk je?
iemand in zijn kont knijpen is sdeksueel gerichtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Om daarna 'zogenaamd' zn ding te wassen . En gisteren sneaky naar de kont van Grace te kijken.
Nogmaals ik zou t niet doen zoals Nouchine het doet. Het is aan Salar om te zeggen kap daar mee, zolang hij dat niet doet zal nous t blijven doen, en ik denk niet sexueel gericht.
Ik vind Leroy echt een viezerik,.
aha lachuh met Vera haha en dank je wel ga wel even kijkje nemen ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vera heeft filmpje van de stelende clown gezien .. is haar angst, dus onder de indruk.
Verder veel game talk. Tobias gefrusteerd omdat hij alleen maar kumbaya wil.
dan gebruik je dus wel een dubbele standaardquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leroy deed dingen snakey, zonder toestemming gluren en daarna zijn tinkiewinky masseren. Nouchine en Salar klieren continu met elkaar, open en bloot. Dat is het verschil. En voor de goede orde, ik ben een vrouw, en NEE is altijd NEE! Salar moet dan duidelijk zijn grenzen aangeven en niet lacherig zeggen, niet doen.
Daarom snap ik BB niet, dat die niet een lijn trekt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
exact
die dubbele standaard![]()
van vrouwen moet het net zo goed niet worden geaccepteerd
Haar voor de bek slaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand in zijn kont knijpen is sdeksueel gericht
iemand je handen in zijn kruis duwen is seksueel gericht
Salar heeft meerdere keren gezegd he doe niet(in die trant)
wat moet hij dan volgens jou doen
Als wij jou hier antwoord geven moet je ook lezenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de rest van de media doet er ook niks meequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik BB niet, dat die niet een lijn trekt.
Zonder het lachen (verlegenheid) keihard zeggen en nu is het afgelopen, ik WIL het nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen hints doen
ja leuk hints haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja komt door de medicatie het steeds in slaap vallen en zeker met lezen( heb forum van gisteren ook nog open staan van wat ik wil terug lezen haha)I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
En daarmee zeg ik niet dat ik het normaal gedrag vind. Het is aan hun hoe zij dat soort dingen van elkaar accepteren of op aanspreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leroy deed dingen snakey, zonder toestemming gluren en daarna zijn tinkiewinky masseren. Nouchine en Salar klieren continu met elkaar, open en bloot. Dat is het verschil. En voor de goede orde, ik ben een vrouw, en NEE is altijd NEE! Salar moet dan duidelijk zijn grenzen aangeven en niet lacherig zeggen, niet doen.
van mij mag hijquote:
zijn ze ondervoed HAHAquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
Alweer eten maken, hoe lang zit dat ontbijt erin eik?
Nou ja ze kunnen het hebben.
het punt isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef just me het volgende:
[..]
Zonder het lachen (verlegenheid) keihard zeggen en nu is het afgelopen, ik WIL het niet
Nou belonen met een vrijstelling en liegen in de media met alle bewoners zijn op de hoogte gesteld is toch geen duidelijke lijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik BB niet, dat die niet een lijn trekt.
Salar hoef helemaal niets. Nouchine wel. Die moet haar poten thuis houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, absoluut niet, nee is nee !quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
het punt is
dat als een vrouw nee zegt op welke manier dan ook het moet stoppen
maar als een man dus niet keihard NEE zegt is het allemaal maar ok?
ik kan het niet meer met je eens zijn als nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Salar hoef helemaal niets. Nouchine wel. Die moet haar poten thuis houden.
Nogmaals de eerste keer dat Nouchine het deed (was op bed) riep Salar "Wat doe JIJ nou joh!?". Dat was overduidelijk geen positieve reactie. De tweede keer (hij lag op de tafel en had gezopen) deed ze het weer, waarnij hij zijn hand voor zijn kont deed. Toen ging ze gewoon door, waarna hij zei "niet doen".
Is dat niet duidelijk genoeg voor je? Draai de rollen eens om. Maak van Salar Vera en van Nouchine Leroy. Dan breekt de pleuris uit.
Voor er ophef over ging ontstaan dacht ik ook dat hij hem aan het wassen was ik zag er niets in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Om daarna 'zogenaamd' zn ding te wassen . En gisteren sneaky naar de kont van Grace te kijken.
Nogmaals ik zou t niet doen zoals Nouchine het doet. Het is aan Salar om te zeggen kap daar mee, zolang hij dat niet doet zal nous t blijven doen, en ik denk niet sexueel gericht.
Ik vind Leroy echt een viezerik,.
dus had Nous al meerdere waarschuwingen moeten hebben en dus een exitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
nee, absoluut niet, nee is nee !
grenzen aangeven en bewaken noemen ze dat toch ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus had Nous al meerdere waarschuwingen moeten hebben en dus een exit
want zij is degene die niet naar Nee luistert
Oke , ik heb gemist dat hij heeft aangegeven dat hij dat niet wilt. Dan is het inderdaad hetzelfde als Leroy en moet ze op zn minst een waarschuwing van BB krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias maakt nasi goreng met de restjes van gisterenavond. Hij maakt een apart portie zonder vlees voor Nawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Tobi nou eten te maken voor Nawel?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en laten we niet vergeten dat nouche ook aan kickboksen doet of iig boksen dus die hand in salar zijn kont iedere keer zal niet zachtjes gaan. Ze ramt hem nog net niet door zijn broek heen. Dubbele standaard ja, Salar heeft vaak gezegd niet doen. En verder vind ik Leroy gewoon een viezerik maar in bad zat hij gewoon zijn lul te wassen, wel uitgebreid maar ja, eikel en lul en ballen, ken je wel ff bezig zijn lijkt mij.
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.quote:
Stop, hou opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.![]()
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest van de media doet er ook niks mee
Leroy is breeduit behandelt
maar Nous doen ze niks mee
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.![]()
Hoe dan ook, hij zat aan zichzelf. Nouch vind het nodig om aan een ander zijn intieme plekken te zitten. In mijn ogen gaat dat toch wel een flinke stap verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en laten we niet vergeten dat nouche ook aan kickboksen doet of iig boksen dus die hand in salar zijn kont iedere keer zal niet zachtjes gaan. Ze ramt hem nog net niet door zijn broek heen. Dubbele standaard ja, Salar heeft vaak gezegd niet doen. En verder vind ik Leroy gewoon een viezerik maar in bad zat hij gewoon zijn lul te wassen, wel uitgebreid maar ja, eikel en lul en ballen, ken je wel ff bezig zijn lijkt mij.
wassen doe je toch met een washandje lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
natuurlijk vind ze dat leuk maar ze vertrouwt jou ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!quote:
het heet niet voor niets een washandjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
wassen doe je toch met een washandje lijkt me
Ok.quote:
en dat was mijn etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja je moet toch iets om hem schoon te krijgen en zelfs in mijn ogen gaat Nouch verder ja, wat ik zeg, ze heeft flinke kracht en Salar heeft toch echt iedere keer gezegd, doe niet of wat doe je nu. Wel lachend maar ja, dat zegt dus niets dus als mensen willen zeiken, dan is dat van Nouch erger.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hij zat aan zichzelf. Nouch vind het nodig om aan een ander zijn intieme plekken te zitten. In mijn ogen gaat dat toch wel een flinke stap verder.
Volgens mij hebben ze die daar niet en uitgebreid met een washandje in je onderbroek rossen is ook niet handig op tv dus dat draaien in bad en friemelen kan ik prima uitleggen als grondig wassen en nogmaals ik vind Leroy een verschrikkelijke engerd maar in dat geval was ie echt alleen aan het wassen. Eruit mag ie van mij absoluut.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
Ja toch en met 1 hand best lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!
Er zou geen dubbele standaard moeten zijn in dit soort gevallen..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.
jij nederlanderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
Het ging mij alleen om de verschillende standpunten, ik denk verder dat Salar het ook wel best vind hoor, ze lopen flink te stoeien iedere keer en dat is best geinig maar als kijkers willen zeiken dan moeten ze wel eerlijk zeiken vind ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
het zij je vergevenquote:
jij bent niet vals hèquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
schoon volk wij hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij nederlander
weet je wel dat NL 1 van de weinige landen is met washandjes
Ik geloof jequote:
ze schijnen echt niet zo schoon te zijn als wij allemaal aannemenquote:
Eens! Ik heb ook gezegd dat ik het van Nouchine niet oké vind.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zou geen dubbele standaard moeten zijn in dit soort gevallen..
ik snap best dat het plagerig over komt
maar je weet niet wat Salar erbij denk en voelt
achteraf kan hij misschien wel zeggen dat hij zich er helemaal niet ok bij voelde
het enige wat we hier kunnen is aannemen dat het wel of niet goed overkomt
Vrouwen worden veel feller beschermt met dit soort dingen
dan staan de mensen meteen boven op de tafel te schreeuwen
terwijl het andersom minstens net zo vaak gebeurt
omdat der eten klaar staatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet gezien dus denk het niet.
Waarschijnlijk laat ze het dan halen door iemand of iemand brengt het haar. Zou niet de eerste keer zijn iig.quote:
Oh, vandaar. Hij gooide hem ook steeds ff boven water en dan weer onder......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!
ja dat zal ze wel hopen danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ze het dan halen door iemand of iemand brengt het haar. Zou niet de eerste keer zijn iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |