Voor er ophef over ging ontstaan dacht ik ook dat hij hem aan het wassen was ik zag er niets in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Om daarna 'zogenaamd' zn ding te wassen . En gisteren sneaky naar de kont van Grace te kijken.
Nogmaals ik zou t niet doen zoals Nouchine het doet. Het is aan Salar om te zeggen kap daar mee, zolang hij dat niet doet zal nous t blijven doen, en ik denk niet sexueel gericht.
Ik vind Leroy echt een viezerik,.
dus had Nous al meerdere waarschuwingen moeten hebben en dus een exitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
nee, absoluut niet, nee is nee !
grenzen aangeven en bewaken noemen ze dat toch ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus had Nous al meerdere waarschuwingen moeten hebben en dus een exit
want zij is degene die niet naar Nee luistert
Oke , ik heb gemist dat hij heeft aangegeven dat hij dat niet wilt. Dan is het inderdaad hetzelfde als Leroy en moet ze op zn minst een waarschuwing van BB krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand in zijn kont knijpen is sdeksueel gericht
iemand je handen in zijn kruis duwen is seksueel gericht
Salar heeft meerdere keren gezegd he doe niet(in die trant)
wat moet hij dan volgens jou doen
Tobias maakt nasi goreng met de restjes van gisterenavond. Hij maakt een apart portie zonder vlees voor Nawel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
staat Tobi nou eten te maken voor Nawel?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en laten we niet vergeten dat nouche ook aan kickboksen doet of iig boksen dus die hand in salar zijn kont iedere keer zal niet zachtjes gaan. Ze ramt hem nog net niet door zijn broek heen. Dubbele standaard ja, Salar heeft vaak gezegd niet doen. En verder vind ik Leroy gewoon een viezerik maar in bad zat hij gewoon zijn lul te wassen, wel uitgebreid maar ja, eikel en lul en ballen, ken je wel ff bezig zijn lijkt mij.
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.quote:
Stop, hou opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.![]()
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rest van de media doet er ook niks mee
Leroy is breeduit behandelt
maar Nous doen ze niks mee
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij deed het met 1 hand ook, best lastig lijkt mij, ff onder het randje en tussen de balletjes en zo.![]()
Hoe dan ook, hij zat aan zichzelf. Nouch vind het nodig om aan een ander zijn intieme plekken te zitten. In mijn ogen gaat dat toch wel een flinke stap verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en laten we niet vergeten dat nouche ook aan kickboksen doet of iig boksen dus die hand in salar zijn kont iedere keer zal niet zachtjes gaan. Ze ramt hem nog net niet door zijn broek heen. Dubbele standaard ja, Salar heeft vaak gezegd niet doen. En verder vind ik Leroy gewoon een viezerik maar in bad zat hij gewoon zijn lul te wassen, wel uitgebreid maar ja, eikel en lul en ballen, ken je wel ff bezig zijn lijkt mij.
wassen doe je toch met een washandje lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
natuurlijk vind ze dat leuk maar ze vertrouwt jou ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!quote:
het heet niet voor niets een washandjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
wassen doe je toch met een washandje lijkt me
Ok.quote:
en dat was mijn etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja je moet toch iets om hem schoon te krijgen en zelfs in mijn ogen gaat Nouch verder ja, wat ik zeg, ze heeft flinke kracht en Salar heeft toch echt iedere keer gezegd, doe niet of wat doe je nu. Wel lachend maar ja, dat zegt dus niets dus als mensen willen zeiken, dan is dat van Nouch erger.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hij zat aan zichzelf. Nouch vind het nodig om aan een ander zijn intieme plekken te zitten. In mijn ogen gaat dat toch wel een flinke stap verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |