Volgens mij hebben ze die daar niet en uitgebreid met een washandje in je onderbroek rossen is ook niet handig op tv dus dat draaien in bad en friemelen kan ik prima uitleggen als grondig wassen en nogmaals ik vind Leroy een verschrikkelijke engerd maar in dat geval was ie echt alleen aan het wassen. Eruit mag ie van mij absoluut.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
wassen doe je toch met een washandje lijkt me
Ja toch en met 1 hand best lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!
Er zou geen dubbele standaard moeten zijn in dit soort gevallen..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.
jij nederlanderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
wassen doe je toch met een washandje lijkt me
Het ging mij alleen om de verschillende standpunten, ik denk verder dat Salar het ook wel best vind hoor, ze lopen flink te stoeien iedere keer en dat is best geinig maar als kijkers willen zeiken dan moeten ze wel eerlijk zeiken vind ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen wij ouwehoeren in de fam ook vaak, elkaar achterna rennen treiteren, en word er vaak ook heel hard nee geschreeuwd, ik leg mn dochter klem op de grond, ze kan geen kant meer uit, nee nee hou op, maar weet zeker dat ze het leuk vind. ik vind er eigenlijk ook wel verschil in zitten, in pesten lacherig, en sneaky over een muurtje kijken als iemand naakt doucht (maar oke, verschillende mensen , verschillende meningen.
het zij je vergevenquote:
jij bent niet vals hèquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zij je vergeven
wil je de volgende keer @:B00ster even taggen die kan ook heel goed beelddenken en houd er enorm van![]()
schoon volk wij hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij nederlander
weet je wel dat NL 1 van de weinige landen is met washandjes
Ik geloof jequote:
ze schijnen echt niet zo schoon te zijn als wij allemaal aannemenquote:
Eens! Ik heb ook gezegd dat ik het van Nouchine niet oké vind.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zou geen dubbele standaard moeten zijn in dit soort gevallen..
ik snap best dat het plagerig over komt
maar je weet niet wat Salar erbij denk en voelt
achteraf kan hij misschien wel zeggen dat hij zich er helemaal niet ok bij voelde
het enige wat we hier kunnen is aannemen dat het wel of niet goed overkomt
Vrouwen worden veel feller beschermt met dit soort dingen
dan staan de mensen meteen boven op de tafel te schreeuwen
terwijl het andersom minstens net zo vaak gebeurt
omdat der eten klaar staatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet gezien dus denk het niet.
Waarschijnlijk laat ze het dan halen door iemand of iemand brengt het haar. Zou niet de eerste keer zijn iig.quote:
Oh, vandaar. Hij gooide hem ook steeds ff boven water en dan weer onder......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, misschien had hij wat plakkend smegma, dan moet je toch ff stevig poetsen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |