Omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?
Ik snap niet dat er echt niemand bij BB is die denkt : 'Laten we hier eens even preventief ingrijpen en zeggen dat ze er mee moet kappen, voordat we weer een shitstorm over ons heenkrijgen'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Buiten het feit dat het erg raar is, is het ook nog eens strontvervelend.
Salar reageert nog kalm, zou het een keer goed zat worden.
Ja, inderdaad maar dan moet hij wel net als Nous een maatje hebben en Nawel zal dat zeker weten niet goed keuren. Daar hebben we internet niet eens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doet
dan was het ontploftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doet
niet veel denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
daar zijn we weer, na weer eens in slaap gevallen te zijn zoals gewoonlijk iedere ochtend.
Nog iets gemist?
its a crazy worldquote:
weinig zelfbeheersingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?
het je iets anders verwachtquote:
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
Buiten het feit dat het erg raar is, is het ook nog eens strontvervelend.
Salar reageert nog kalm, zou het een keer goed zat worden.
Ben ik wel eens,maar Leroy doet het sneaky, alleen de camera ziet het.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs leroy dit met een vrouw zou doen ontplofte twitter
True that.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.
Als mijn "maten" dit zouden doen, zou ik het ook heel erg raar vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, inderdaad maar dan moet hij wel net als Nous een maatje hebben en Nawel zal dat zeker weten niet goed keuren. Daar hebben we internet niet eens voor nodig.
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
daar zijn we weer, na weer eens in slaap gevallen te zijn zoals gewoonlijk iedere ochtend.
Nog iets gemist?
Nous had al lang een officiele waarschuwing moeten krijgen evenals Grace met haar Blanquitoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.
Een vent krijgt uiteraard meteen bij de eerste keer al een mep. Ook ik hanteer een lichte dubbele standaard
Hij ging staan zegt ik zie tepeltjes, dat was niet echt sneaky de dames stonden er bijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ben ik wel eens,maar Leroy doet het sneaky, alleen de camera ziet het.
Zie hier weer de dubbele standaard.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het meer als plagerij, zoals ze dat continu bij elkaar doen, niet als iets seksueels. Vervelend, mssn, maar dan moet Salar het duidelijker aangeven of een keer boos worden. Krijg de indruk dat hij het niet echt erg vind, anders zou hij het haar wel zeggen.
exactquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ging staan zegt ik zie tepeltjes, dat was niet echt sneaky de dames stonden er bij
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie hier weer de dubbele standaard.
Bij een vrouw is het toch altijd "Nee is Nee" en "Niet JA is ook NEE"![]()
Waarom moet een man dan extra super duidelijk zijn dat hij niet aan zijn lijf gezeten wil worden?
De eerste keer dat ze het deed riep hij luidkeels: "Wat doe JIJ NOU joh!?". Was dat een "Ja graag" denk je?
Mep? Een volle directe linksequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. 1 keer een waarschuwing, tweede keer wellicht in nog duidelijkere taal dat je er niet van gedient bent. Doe je het daarna wéér, dan accepteer je kennelijk de risico's en krijg je een klap.
Een vent krijgt uiteraard meteen bij de eerste keer al een mep. Ook ik hanteer een lichte dubbele standaard
ik wil juist niet echt te veel lezen want ik val daarvan weer in slaap juistquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
zijn korte verslagen deze ochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wil juist niet echt te veel lezen want ik val daarvan weer in slaap juist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |