SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
tis oke, ik open nooit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo als je een andere TT wilt
Maar dan kunnen we alsnog wel de TT aan laten passenquote:
Misschien ''Alfa mannetjes botsen!''quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
@:Rinardo als je een andere TT wilt
Dat zegt Salar, maar het kan ook zijn dat ie gewoon strontzat was, en tegen een paal is gelopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Salar is wel eens in elkaar geslagen door 15 man.
Hij was alleen en dronken
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien ''Alfa mannetjes botsen!''
Nee want er waren vrienden, en die zagen dat er wat gaande was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zegt Salar, maar het kan ook zijn dat ie gewoon strontzat was, en tegen een paal is gelopen.
Niet okquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee want er waren vrienden, en die zagen dat er wat gaande was.
Maar door de groep heen zagen ze niet dat het Salar was.
Toen iemand hem herkende ging hij helpen.
Salar was ook met flessen op zijn hoofd geslagen en is met de ambulance weggebracht.
Denk niet dat Salar hier slechte bedoelingen bij heeft om dit te vertellen; louter om Kristof headsup te geven, en hem de kans te geven zich open te stellen naar Tobias en minder Alfa... het gesprek zal dan wellicht gemoedelijker kunnen lopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:14 schreef rinardo het volgende:
Salar zat 2 sec alleen met Kristof in de sauna en hij zei meteen dat Tobi het over hem had gehad, daarna kwam nous
Salar en Kristof zijn beter met elkaar dan tobi en salarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk niet dat Salar hier slechte bedoelingen bij heeft om dit te vertellen; louter om Kristof headsup te geven, en hem de kans te geven zich open te stellen naar Tobias en minder Alfa... het gesprek zal dan wellicht gemoedelijker kunnen lopen.
Salar is echt een toffe gozer.
Heb eens een docu gezien over een peutertje die helemaal hysterisch werd als hij een clown zag. Zijn ouders wisten niet waar dat vandaan kwam. Bleek na onderzoek dat hij als baby een clown had gezien. Kind had een trauma op gelopen en langzaam maar zeker kwamen ze er achter dat het de grote rode knopen van de jas was. Dus clown enkel zijn gezicht was het niet, toen gewoon hoofd maar met de clownskleren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Vera nog steeds over de clown..![]()
![]()
Die is er echt bang voor
Vera die een clown ziet. Tobi die merkt dat Zwitserland zijn best klote is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:33 schreef Hunter het volgende:
* Hunter rekt zich uit
Goedemorgen!
Heb ik iets gemist?
noes wil hem volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Ik moet je iets vertellen Salar. Ik ben een vrouw, en geen man.
Salar : What the fuck, dat moet je me vertellen?
met wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias gaat het gesprek nog wel aan als zijn bui gezakt is.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill man "quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine grijpt Salar weer in z'n kont.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill maat "
In plaats van : "flikker op met je kinderachtige gedoe "
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
Niet doen
helaas met rode lijn etc onderaan
[ afbeelding ]
En zo vaak ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En zo vaak ook.
Hij gaf nu ook aan het niet te doen
mag allemaal hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
Idioot toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
ALs leroy dit met een vrouw zou doen ontplofte twitterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |