noes wil hem volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Ik moet je iets vertellen Salar. Ik ben een vrouw, en geen man.
Salar : What the fuck, dat moet je me vertellen?
met wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias gaat het gesprek nog wel aan als zijn bui gezakt is.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill man "quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine grijpt Salar weer in z'n kont.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met woorden als :" dat vind ik niet zo chill maat "
In plaats van : "flikker op met je kinderachtige gedoe "
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
Niet doen
helaas met rode lijn etc onderaan
[ afbeelding ]
En zo vaak ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo raar vinden. Waarom doet ze zoiets ?
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En zo vaak ook.
Hij gaf nu ook aan het niet te doen
mag allemaal hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Wat had er idd gebeurd op het internet als Leroy dit doetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
Idioot toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag allemaal he
tenzij het een man is die het bij een vrouw doet
ALs leroy dit met een vrouw zou doen ontplofte twitterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij al eerder aangegeven. Maar ik zit er elke keer met verbijstering naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |