SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hoezo ,goedemorgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Leroy weer een waarschuwing gehad?
Nog steeds zelfde waarschuwing, maar hoeven we niet te vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Leroy weer een waarschuwing gehad?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Beeld op Grace.Ik krijg steeds meer een afkeer van haar.
Aandachtstrekker.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ziet Grace er leuk uit vanochtendWordt echt vrolijk als ik naar haar kijk.
quote:
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome).quote:
Ik vind de streamverslagen topquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het woordje helaas weggehaald.. verder staan er alleen feiten in.
Ik vind het jammer maar begrijp het wel hoor. Op dit moment merk ik bij mezelf ook veel ergernissen als ik naar BB kijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het woordje helaas weggehaald.. verder staan er alleen feiten in.
Het is heel fijn om terug te kunnen lezen wat er gebeurt is zonder cossen door te moeten spitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de streamverslagen top
Objectief of niet.. het leest goed weg en je bent direct weer op de hoogte
![]()
![]()
daarvoor
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat is juist het leuke van de cos. Iedereen verschillend.
![]()
Cossen vol hetzelfde over dezelfde persoon is veel minder interessant.
Ik zit op me telefoon te cossenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome).
Daarna werkt het gewoon
Merk dat ik de polonaise mis, weet dat ik daar altijd vrolijk van werd om te kijken hoe een hekel sommige daar aan hadden en dan nog eens een extra rondje moesten doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ziet Grace er leuk uit vanochtendWordt echt vrolijk als ik naar haar kijk.
Die zit nog in haar Nefertiti rol..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Nawel vergeten zijn dat ze genomineerd is? Ze moet uit bed, tv maken, zoals elke week op vrijdag.
Ja die simpele lol is er nauwelijks dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merk dat ik de polonaise mis, weet dat ik daar altijd vrolijk van werd om te kijken hoe een hekel sommige daar aan hadden en dan nog eens een extra rondje moesten doen.![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die zit nog in haar Nefertiti rol..
Nobody can touch or hurt me. Besides i have my disciples whom i command, and will do whatever i tell them to do.
Ze maakt het zelf weer schoon, dus ik denk niet dat iemand zich daar aan stoort.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners die zich er aan irriteren dat Grace alles heeft vol gesmeerd met lippenstift ter meerdere eer en glorie van haarzelf?
En wordt ook geholpen, da's ook topquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze maakt het zelf weer schoon, dus ik denk niet dat iemand zich daar aan stoort.
Sluit niet uit dat ze niets mag vertellen over een eventuele opdracht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al bewoners die zich er aan irriteren dat Grace alles heeft vol gesmeerd met lippenstift ter meerdere eer en glorie van haarzelf?
Die vaart echt wel zijn eigen koers zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Tobi tegen kristfo dat hij normaal niet vertelt hoe hij stemt, dat hij dat nu 1x heeft gedaan om hem te redden
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Ebinas het volgende:
Was het 3 pinnen verhaal van Peter een opdracht?
Salar gaat tegen iedereen winnen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar wordt geinstrueerd door Tobias en Kristof om Nouchine te mobiliseren zodat ze een blok kunnen vormen met zijn zessen.
Salar, Nouchine, Grace, Vera, Kristof en Tobias.
Ja en dan stemmen die vier Salar en Nouchine weg. Net als Jill en Thomas vorig jaar.
Niet luisteren Salar!!!
Ze hebben niet door dat Peter de schuld van de pinnen grotendeels in de schoenen van de boys heeft geschoven...dat hij eigenlijk door de boys overgehaald is om het zo lang mogelijk stil te houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Tobi heeft Peter nog niet helemaal door.
Hij denkt dat ze elkaar (Peter en Nawel) nu kunnen vinden omdat ze allebei zijn genomineerd.
Salar zegt dat hij voelt dat Peter raar tegen hem doet
Denk eerder Vera & Nous....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar wordt geinstrueerd door Tobias en Kristof om Nouchine te mobiliseren zodat ze een blok kunnen vormen met zijn zessen.
Ja en dan stemmen die vier Salar en Nouchine weg. Net als Jill en Thomas vorig jaar.
Niet luisteren Salar!!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben niet door dat Peter de schuld van de pinnen grotendeels in de schoenen van de boys heeft geschoven...dat hij eigenlijk door de boys overgehaald is om het zo lang mogelijk stil te houden.
Tobiasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef Ebinas het volgende:
Salar en Kristoff denken dat het vanaf nu hard gaat worden.
Tobi denkt dat het nog 1 of 2 weken zo is en daarna niet meer
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niet luisteren Salar!!!
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.
Sssstt!! The Oracle of Love Spreektquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch echt niet te geloven met hoe Nawel in der nest ligt en gewoon even over iedereen lult
Het enige wat Tobias wilt is Nawel eruit, omdat dat voor de sfeer een stuk beter is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is juist Tobias ertegen en doet niet wat Kristof wil.
zij zegt net het tegenovergestelde haha over Salarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef Ebinas het volgende:
Salar zegt dat de hele dynamiek in het huis naar de klote gaat met Nawel.
Stel je voor dat ik en Kristoff volgende week naar huis gaan
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij zegt net het tegenovergestelde haha over Salar
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch echt niet te geloven met hoe Nawel in der nest ligt en gewoon even over iedereen lult
Salar moet gewoon de winnaar worden....in ieder geval niet Nawel. En die twee gaan door tot het eind.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias hoor ik zeggen dat Grace haar eigen koers vaart. (ja, die stemt steeds op Salar)
Tobias zeg het niet zo veel met woorden maar laat wel merken dat hij dat ook doet.(zijn eigen koers varen)
Kristof reageert daar verder niet op.
Kristoff Bablabla blabla
Salar is nu nog een beetje bang dat hij niet goed ligt bij het publiek.
Hopelijk wordt hij zaterdag als eerste gesaved.
Hmm, wel raar dat ze al zo'n 40 dagen boos en verdrietig is. Depressie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.
Migraine.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, wel raar dat ze al zo'n 40 dagen boos en verdrietig is. Depressie?
Jij weet niet wat depressie is. Wees maar blij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
100% gelijk Nawel... alles is zo vals in huis... hoe dat tot stand gekomen is laten we even in het midden hoor...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:19 schreef Joyce-43 het volgende:
peter is kinderspeeltuin zat en Nawel zegt dat alles zo vals is in huis
Hoe weet je dat ik dat niet weet? Ken je mij persoonlijk? Nee, dacht ik al. Graag geen aannames doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij weet niet wat depressie is. Wees maar blij.
Nee, niet als je zelf precies het zelfde doet .(ook zij speelt het spel) Dat is het spel en je kan jezelf niet boven de ander plaatsen. Is zij bedroeft omdat Salar erop staat voor de tweede keer???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch logisch? Ze is boos en verdrietig.
paar dingen vergeten (lui, moe, commanderend, manipulerend, hoofdpijn, ... feel free to addquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je het wist zou je niet zeggen dat boos en verdrietig depressie is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat niet weet? Ken je mij persoonlijk? Nee, dacht ik al. Graag geen aannames doen.
En Nawel is een sjacherijnig, lui, zeikwijf.
Ja, want alles wat wij hier posten is 100% serieusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je het wist zou je niet zeggen dat boos en verdrietig depressie is.
Dat is allemaal waar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, niet als je zelf precies het zelfde doet .(ook zij speelt het spel) Dat is het spel en je kan jezelf niet boven de ander plaatsen. Is zij bedroeft omdat Salar erop staat voor de tweede keer???
Verbaast me niets, hij heeft nog steeds de pen denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat liet leroy nou stiekem zien iets van een papiertje??
Over k maakt niemand grapjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, want alles wat wij hier posten is 100% serieus
NIET???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
hahaha verwijt ons liggende dweil die maar 1 x brood gemaakt heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel in liggende positie over Vera: Hef je luie kont op een maakt zelf brood.
Leroy heeft de Donald Trump stijl.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy is concurrentie van Tobias en Salar en was het van Dimi en maakt een stoer teken met zijn hand dat hij die eruit gewerkt heeft met de stemming.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy is concurrentie van Tobias en Salar en was het van Dimi en maakt een stoer teken met zijn hand dat hij die eruit gewerkt heeft met de stemming.
Snapt hij nu niet dat hij alleen maar mazzel heeft gehad.....sukkeltje. Dat hij anders al lang weer bij zijn dochtertje zou zijn en totaal geen concurentie is voor de boys.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zei het gisteren al die zitten in een andere BBquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Wat een zelfoverschatting in die groene kamer
nou kijk hoe leroy even boven zichzelf stijgt Meneer denkt dat die heel wat isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
Wat een zelfoverschatting in die groene kamer
Als uk serieuze dingen wil zien gaan ik altijd naar Facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, da's een goed geinformeerde, neutrale website! Met hele goede polls!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als uk serieuze dingen wil zien gaan ik altijd naar Facebook
Zo zie ik het ook wel. Salar is een uitstekend kandidaat, die idd volledig met het spel bezig is. De anderen weten dit ook wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verschil tussen de genomineerden is, dat Salar het ziet als spel en niet persoonlijk. Nawel en Peter kruipen in de slachtofferrol en praten slecht over iedereen. Het klinkt als pure haat en Leroy gooit alleen olie op het vuur, weet je wel
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:31 schreef C.A.I het volgende:
Ze wille Vera eruit ze denken dat ze dat redden in groen alleen vergeten ze de buitenwereld vera is geliefder dan hun denken
Precies dat siert vera zo en idd jaloezie ten top bij alle dames behalve bij gracequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....
Eindelijk komt de echte reden naar boven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier komt de de hekel weer naar voren dat ze geen grip heeft over Vera en is jaloers op haar. Ziet dat ze met alle mannen goed overweg kan en in is voor elke spelletje....
Ik moest ff 10x denken wie Vera ook alweer isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:39 schreef D. het volgende:
Wat moet het leven makkelijk zijn als je dom bent
Gewoon geen zelfreflectie, het ligt altijd aan de ander(en)
Aan de andere kant, ze vinden zichzelf ook geweldigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.
Oepsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Aanhangers van Nawel zijn echt allemaal dezelfde soort types. Luie jongeren die vinden dat ze “recht voor haar raap” is en het normaal is dat ze hele dagen op bed ligt. Herkennen zichzelf daarin. Facebook strijders. Vreselijk.
Mijn partner is voor haar alleen “omdat ze ook Tunesisch is”. Ik kan daar heel slecht tegen. Hij mag niet meer meekijken van mij.
Zo’n beetje de Gen-Z generatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk, echt dat meen ik. Altijd het gevoel hebben dat je zielig bent.
Nawel is gewoon de La-Z generatie zelvequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zo’n beetje de Gen-Z generatie.
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Aanhangers van Nawel zijn echt allemaal dezelfde soort types. Luie jongeren die vinden dat ze “recht voor haar raap” is en het normaal is dat ze hele dagen op bed ligt. Herkennen zichzelf daarin. Facebook strijders. Vreselijk.
Mijn partner is voor haar alleen “omdat ze ook Tunesisch is”. Ik kan daar heel slecht tegen. Hij mag niet meer meekijken van mij.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel is gewoon de La-Z generatie zelve
Ik kan haar stem niet meer horen, Ik word er inmiddels passief agressief van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!
Ik zou scheiding aanvragen, aangifte tegen hem doen (verzin gewoon iets, maar niet uit) en hem met naam en toenaam op facebook zetten
Wel mee eens verder. Die Nawel aanhang is schijtirritant en onvolwassen.
Ah, je bent nieuw op het internet zie ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:43 schreef Stargazing het volgende:
Nawel beloofd al 40 dagen lang te zullen strijden. Maar heeft nog 0.0 laten zien.
Mensen blijven daar niet intrappen toch?
was meer rhetorisch bedoeldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, je bent nieuw op het internet zie ik.
Ja hoor, mensen blijven daar gewoon intrappen
Weet je wel? Snapte!?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
was meer rhetorisch bedoeld
als "toch? toch?!"
Hahaha een eigen mening is helemaal super. Een verschillende mening is nog beter. Kan je van elkaar leren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hard aanpakken dat soort partners! Wtf, beetje eigen mening gaan lopen hebben. Dat op zich is al kwalijk, maar die mening strookt niet met de onze!!!
Ik zou scheiding aanvragen, aangifte tegen hem doen (verzin gewoon iets, maar niet uit) en hem met naam en toenaam op facebook zetten
Wel mee eens verder. Die Nawel aanhang is schijtirritant en onvolwassen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Huh. Ze heeft toch een eigen zaak? Iets met wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:52 schreef Stargazing het volgende:
Youtubers moeten nog moeite doen.
Youtubers moeten nog editen, zorgen dat ze niets verkeerd zeggen, dat ze niet demonetized worden.
Bij Tiktokkers word al het zware werk voor hun gedaan.
Effe een clipje opnemen van 30seconden en als het niet goed is gewoon opnieuw proberen..
Als fulltime vrijwilliger moet Kitty tenminste nog werken.
Nawel had het lef om "tiktokster" als haar beroep op te geven, ik bedoel maar..
Volgens mij heeft ze ook wel mensen die voor haar werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Huh. Ze heeft toch een eigen zaak? Iets met wenkbrauwen?
Kristof schiet volgens mij in zijn eigen been....Tobias heeft al gezegd dat Grace haar eigen koers vaart .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Grace, nu "subtiel" slecht praten over Salar. Ze ziet hem als haar grote concurrent in het spel
Ik heb deze week al vaker gemerkt dat Kristof de verkeerde kant opgaat. Hij is niet meer zeker en begint onrustig te wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kristof schiet volgens mij in zijn eigen been....Tobias heeft al gezegd dat Grace haar eigen koers vaart .
Ze is iets van "Cosmetisch specialist in opleiding".quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Daar is ze mee bezig dacht ik om haar papieren te halen. Om een beautysalon te beginnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
In opleiding meen ik voor permanente makeupquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:53 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
hoofdpijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Stargazing het volgende:
Kan er iemand een nieuwe bingo maken voor nawel?
"ziek"
"ga nu echt de strijd aan"
"vals"
"moe"
"ik doe wat ik wil"
"Vera"
"Kristof"
"moeten nu echt samenblijven"
"...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze is iets van "Cosmetisch specialist in opleiding".
Tja.
Ik ben:
- "President in opleiding"
- "Astronaut in opleiding"
- "Kernfysicus in opleiding"
- "Miljardair in opleiding"
Soort eeuwige student zegmaar
Ja eerst even een jaartje werken voor ervarin in een salon, dan eigen salon met dikke auto voor de deur en dan een knappe man. Dit vertelde ze in een groene kamer gesprek met nawel een tijdje terug. Ze heeft totaal geen idee wat daarbij komt kijken. Nouchine begon over haar beroep en wat het verdient, nawel: 'ow, kan ik dat ook nog doen?',... zie het al voor je, nawel in de zorg?, even een half uurtje naast de patient liggen en op naar de volgende.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is ze mee bezig dacht ik om haar papieren te halen. Om een beautysalon te beginnen.
Ik durf hier wel te beweren dat zij Julio ziet als mede gekleurde. (donkere huidskleur)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace die zegt dat ze zoveel mensenkennis heeft, vindt Julio eerlijk over komen![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:41 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Langer moet het bij Narwal ook niet duren, zo lang kan ze nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Permanente make-up is een cursus van een aantal dagen![]()
![]()
Daar irriteer ik mij ook altijd aan. Hebben ze een cursus gedaan van 6 weken 1x per week. Dan heet het een opleiding.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Permanente make-up is een cursus van een aantal dagen![]()
![]()
En dan nog zo’n Groupon cursus ookquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar irriteer ik mij ook altijd aan. Hebben ze een cursus gedaan van 6 weken 1x per week. Dan heet het een opleiding.
Echt niet. Een opleiding duurt jaaaaren.
Hij wil gewoon een gezellige sfeer, de ene nominatie is nog niet voorbij en beginnen nu al weer plannen te smeden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
Tobi kan niet helemaal tegen het spel spelen mss?
Ondanks dat hij zegt van wel.
Hij wilt graag spel en vriendjes met iedereen.
Maar dat lijkt me lastig in een BB setting
Dat snap ik wel, maar die is er niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een gezellige sfeer, de ene nominatie is nog niet voorbij en beginnen nu al weer plannen te smeden.
Denk ook dat hij ermee stopt. Hij wil zich hierin niet verlagen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:17 schreef Ebinas het volgende:
Het duurt idd al lang met Tobi
Wat hij wil gaat niet komen denk ik.
Beter dat hij zijn draai snel vindt, anders gaat het fors tegen hem werken.
En dat zou ik volkomen begrijpenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat hij ermee stopt. Hij wil zich hierin niet verlagen.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:12 schreef Ebinas het volgende:
Staat eruit te vissen wat zij lust
[ afbeelding ]
Ik vind het juist goed van hem, laat zien dat het niet een watje is......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar die is er niet.
Hij kan dat niet keren.
Beter kan hij ophouden te zeuren, hij maakt geen vrienden zo
Tot een paar dagen terug vond ik hem best goed te pruimen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is nooit leuk geweest, een saaie middenmoot, maar ohh hij is zooo knappp
Hoor hem zeiken danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed van hem, laat zien dat het niet een watje is......
Dacht het wel, want buiten kon Kristof hem al niet overtuigen en dan is het niet leuk dat hij het toch achter zijn rug probeert.
Maar hij laat het niet zien bij de juiste personen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed van hem, laat zien dat het niet een watje is......
Dacht het wel, want buiten kon Kristof hem al niet overtuigen en dan is het niet leuk dat hij het toch achter zijn rug probeert.
Exact dat nekt hem in deze setting op dit moment.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja tobi, je hoort nergens bij omdat je geen stelling neemt, geen mening hebt en alles kumbaya wil hebben met je politieke correctheid
gaat niet werken joh
Hij moet het op deze manier tegen Kris zeggen, maar dan zal hij het wel weer downplayen, geweldige gozer dat het isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug vond ik hem best goed te pruimen.
Had moeite met zijn soort Zwitserland zijn in het huis.
Maar zijn manier van daarmee omgaan begreep ik.
En ik begrijp ik ook wel wat hij nu over Kristoff zegt.
Maar hij word nu een zeur, en glijdt daarin bij mij af.
lekker janken achter iemands rugquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij laat het niet zien bij de juiste personen.
Niet duidelijk genoeg.
Ga een gesprek aan, daar is het tijd voor.
Hij is echt in een neerwaardse spiraal aan het gaan
Lijkt mij ook echt de enige uitweg, uitspreken en zien of dat het weer beter voor hem maaktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij moet het op deze manier tegen Kris zeggen, maar dan zal hij het wel weer downplayen, geweldige gozer dat het is![]()
"kinderachtig, flikker op"
wil wel zien hoe hij dat zegt tegen de bewoner van wie hij allemaaaaaaaaaaaaall baalt
Als lone ranger gaat hij dan de eindmeet zeker niet halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias distantieert zich van het groepjes vorming gedrag van alle bewoners.
![]()
Goed zo Tobias.
Muaah valt best mee. Op de foto plakt hij goed.quote:
Als hij weg wil gaat hij weg..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:28 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias wil naar huis denk ik. Hij graaft nu een kuiltje voor zichzelf
het zijn allemaal SUKKELSquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus:
Leroy is een zielig mannetje, Tobias een jankerd uuuh oud wijf, Nawel een prinses, vul eens aan?
Oei... Nawel haar andere bestie ook aan het uitkotsen ? Zelfs daar al scheurtjes ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En nu wordt Grace neergesabeld. Hebben ze iedereen al gehad, hele rijtje langsgeweest. Wat een walgelijk stel
Oud wijf klopt niet denk eerder een straatschoffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:31 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Dus:
Leroy is een zielig mannetje, Tobias een jankerd uuuh oud wijf, Nawel een prinses, vul eens aan?
not even close, mocht ie willenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oud wijf klopt niet denk eerder een straatschoffie.
Nefertitiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:58 schreef Stargazing het volgende:
Kan er iemand een nieuwe bingo maken voor nawel?
"ziek"
"ga nu echt de strijd aan"
"vals"
"moe"
"ik doe wat ik wil"
"Vera"
"Kristof"
"moeten nu echt samenblijven"
"...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Sofia35 het volgende:
Grace onderdanig naar Tobias. Triest is ze aan het worden
Waarom, heeft niks met onderdanig te maken maar om hem uit zijn frustratie te halen. Het is haar maatje he.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Sofia35 het volgende:
Grace onderdanig naar Tobias. Triest is ze aan het worden
Dat vind ik ook telkens met dat gezeik over een immuniteits pin. “Nee, ik pak het niet want ik kies voor de groep”. Ik zou daar echt niet iemand op afstraffen als ik in dat huis zou zitten. Dat hoort toch bij het spel? Pakken die handelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef rinardo het volgende:
Oke, je gaat mee doen aan BB en wilt alleen maar gezelligheid, geen bondjes, geen achter je rug gepraat, niet zien als je een slaapkamer in komt dat er gepraat wordt,
Dan ben je fout bezig!!
BB is juist geen vrienden, maar vijanden, met bondjes, met gekonkel, geen gezelligheid, maar ruzie, haat, roddels, Tobi je snapt het spel niet, dit is een SPEL . Je moet beter naar Salar kijken, dat is de enige die het spel speelt zoals het hoort!!!
Dat vind jij ik niet.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
not even close, mocht ie willenzit niks in die gozer
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:38 schreef Angelflush het volgende:
Zowel Tobias al Kristof zijn alfa mannetjes.
Kristof kan meer relativeren en speelt meer t spel. Tobias kan totaal niet tegen zn verlies en kan er niet mee omgaan dat er nog een alfa man in huis is.
Dat mag van mij ook de winnaar worden.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
En salar vlindert overal tussen door
En is eigenlijk altijd vrolijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mag Salar winnen, in het begin vond ik het een sneak maar hij heeft humor en zelfspot wat ik kan waarderen
Tobi is zo'n type die uit zichzelf eigenlijk vrij uitgesproken/radicaal is, maar heeft geleerd dat dat soms tegen hem werkt. Dus verhult hij zijn mening vaak in een boel nietszeggend gewauwel en slap gelul, dat je denkt van "huh? Wat zei je nou eigenlijk? Oh... niets".quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft het aan zichzelf te wijten dat bijvoorbeeld salar beter met kristof kan..
Tobias is enkel duidelijk als hij het zelf wil.. verder praat hij vaak als een enigma.. kun je niks mee als je het spel wil spelen..
Ik heb liever een radicale mening als geen mening.. tobi en Grace spelen beide hun eigen spel en gebruiken anderen om verder te komen.. als ze alleen komen te staan is het zo klaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobi is zo'n type die uit zichzelf eigenlijk vrij uitgesproken/radicaal is, maar heeft geleerd dat dat soms tegen hem werkt. Dus verhult hij zijn mening vaak in een boel nietszeggend gewauwel en slap gelul, dat je denkt van "huh? Wat zei je nou eigenlijk? Oh... niets".
Ja die heeft Nouchine en Salar beschuldigdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou daar zit je dan met je theorie leroy
Corona regelsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:57 schreef Ebinas het volgende:
Vera was bang dat hij binnen zou komen
Gemiste kans BB
En waar ik me het ergst aan erger! Dat is nog het ergste erge.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
Gezellig mens erger je niet.. met de mensen die zich het hardst ergeren
Als je je ergert aan ergerende mensen kun je beter geen ergerende mensen mens erger je niet zien spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
En waar ik me het ergst aan erger! Dat is nog het ergste erge.
Dat is erg waar, maar ik vind het nog erger dat op stream 2 die ergerlijke Woody Woodpecker de hele tijd mij zit te ergeren, dus tja wat is erger?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je je ergert aan ergerende mensen kun je beter geen ergerende mensen mens erger je niet zien spelen
Wie???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is erg waar, maar ik vind het nog erger dat op stream 2 die ergerlijke Woody Woodpecker de hele tijd mij zit te ergeren, dus tja wat is erger?
Oh hij is weer weg. Nou tijdens streamlocks krijg je nu 'We zijn zo terug' met filmpjes van (presentator) Peter o.a. en een steeds herhalend filmpje van Woody Woodpecker (Nee ik doelde niet op Kristof of Leroyquote:
Aaah de Dimi Woodyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh hij is weer weg. Nou tijdens streamlocks krijg je nu 'We zijn zo terug' met filmpjes van (presentator) Peter o.a. en een steeds herhalend filmpje van Woody Woodpecker (Nee ik doelde niet op Kristof of Leroy) heel irritant. Maar hij doet het weer haha.
Ik dacht welke bewoner vind jij op Woody woodpecker lijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja die ja. Jij dacht natuurlijk meteen weer heel wat anders haha.
Maar hij moet ook accepteren dat Grace haar eigen keuzes maakt, en nu loopt hij te sikkeneuren omdat de mensen niet naar hem luisteren....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind het goed van Tobias dat hij niet achter Kristoff aanloopt.
Kristoff is veel te dominant.
Wil alles naar zijn hand zetten.
Ze hadden buiten dat gesprek waarin Tobias aangaf nu 1x meegedaan te hebben maar zijn eigen weg gaat.
Ook dat hij Grace niet gaat beïnvloeden wat Kristoff ook opperde.
Vervolgens neemt Kristoff Grace zelf mee naar de slaapkamer om het zelf te proberen.
Dat steekt hem ook.
Ik snap dst hij niet gebruikt wil worden. Ik zou dat dominante gedram ook niet accepteren.
Zo mee eens. Kristof ging nu achter zijn rug om naar Grace.....dat hij dat deed met Salar tot daar aan toe, ook niet leuk maar ala.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind het goed van Tobias dat hij niet achter Kristoff aanloopt.
Kristoff is veel te dominant.
Wil alles naar zijn hand zetten.
Ze hadden buiten dat gesprek waarin Tobias aangaf nu 1x meegedaan te hebben maar zijn eigen weg gaat.
Ook dat hij Grace niet gaat beïnvloeden wat Kristoff ook opperde.
Vervolgens neemt Kristoff Grace zelf mee naar de slaapkamer om het zelf te proberen.
Dat steekt hem ook.
Ik snap dst hij niet gebruikt wil worden. Ik zou dat dominante gedram ook niet accepteren.
Dat heeft hij afgesproken met Grace. Dat ze niet meer alles delen over het spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij moet ook accepteren dat Grace haar eigen keuzes maakt, en nu loopt hij te sikkeneuren omdat de mensen niet naar hem luisteren....
Daarom. Hij moet niet zeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat heeft hij afgesproken met Grace. Dat ze niet meer alles delen over het spel.
Grace is toch niet zijn bezit??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens. Kristof ging nu achter zijn rug om naar Grace.....dat hij dat deed met Salar tot daar aan toe, ook niet leuk maar ala.
Prima, dan moet hij bij Kristof uitbarsten met zijn ' flikker op ' en niet ergens anders, hij is toch Mister perfect guy ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En zo zijn vriendenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:14 schreef rinardo het volgende:
Salar zat 2 sec alleen met Kristof in de sauna en hij zei meteen dat Tobi het over hem had gehad, daarna kwam nous
Ik vrees er ook voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja tobi, je hoort nergens bij omdat je geen stelling neemt, geen mening hebt en alles kumbaya wil hebben met je politieke correctheid
gaat niet werken joh
hahahahaha yeahhhhquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zo zijn vrienden
Die laten elkaar alles weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |